A New/New_19100_1_28 könyvtárban található képek listája:
20v352sf.jpg (59297 bytes)
Sínfotó a 29. vonal 352-es szelvényénél
Dátum: 1999. 10.
Helyszín: Balatonakarattya - Balatonekenese üdülõtelep
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
futokaz.jpg (71642 bytes)
Fûtõkazánkocsi születési helyén.
Dátum: 1999. 04.
Helyszín: Istvántelek
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
4v-labat.jpg (54133 bytes)
Dátum: 1999. 04.
Helyszín: Lábatlan
Fotó: Tokodi Bence
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
120avfao.jpg (35011 bytes)
Egy fából készült felsõvezetékoszlop, mely egy nem túl forgalmas vágány felett áll.
Dátum: 1999. 03.
Helyszín: Tápiógyörgye
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
128v-kot.jpg (48484 bytes)
A kötegyáni "delta", Vésztõ irányából
Dátum: 1999. 03.
Helyszín: Kötegyán
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
128v-so1.jpg (61752 bytes)
A 128. vonal Sarkadkeresztúr-Okány között. Sebesség 60 km/h, faaljak zúzottkõ ágyazatban.
Dátum: 1999. 03.
Helyszín:
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
128v-so2.jpg (85680 bytes)
Erdõs szakasz a 128. vonalon Sarkadkeresztúr-Okány között
Dátum: 1999. 03.
Helyszín:
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
128v-so3.jpg (62854 bytes)
Faaljas zúzottkõágyú pálya Sarkadkeresztúr-Okány között a 128. vonalon
Dátum: 1999. 03.
Helyszín:
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
4v-nyerg.jpg (53237 bytes)
Dátum: 1999. 03.
Helyszín: Nyergesújfalu
Fotó: Tokodi Bence
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
4v-sutt.jpg (69191 bytes)
Dátum: 1999. 03.
Helyszín: Süttõ térsége
Fotó: Tokodi Bence
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
424053it.jpg (61741 bytes)
Az eredeti, vöröscsillagos 424,053 kiállítva az udvaron.
Dátum: 1999. 04.
Helyszín: Istvántelek
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m44062pr.jpg (58603 bytes)
Szépen felújított Bobo Szolnok-Rendezõre készül a szolgálati vonattal
Dátum: 1999. 03.
Helyszín: Szolnok
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m44080.jpg (54219 bytes)
Dátum: 1999. 03.
Helyszín: Kisújszállás
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m44095fa.jpg (71631 bytes)
A frissen felújított 095-ös Bobo a fûtõházban
Dátum: 1997. 05. 25.
Helyszín: Füzesabony
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m44114.jpg (59355 bytes)
Egy "vonali" Bobo. Az eleje tiszta sárga...
Dátum: 1999. 03.
Helyszín: Szolnok
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
5m44kecs.jpg (43543 bytes)
Nem kerítés! Vasárnap lévén pihennek a tartalékok.
Dátum: 1999. 04. 10.
Helyszín: Kecskemét
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m44140.jpg (67062 bytes)
Ez volt az elsõ mozdony, amelyrõl háronmézeti rajzot készítettem
Dátum: 1999. 04. 23.
Helyszín: Bp. Kelenföld
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m44513bz.jpg (48515 bytes)
Az 513-as Bobó Bz-t segélyez. Indulásakor hatalmas olajos-vizes füstöt köpött a levegõbe. (Mögötte az M32,2032).
Dátum: 1999. 03.
Helyszín: Vésztõ
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m44518.jpg (52542 bytes)
Ez a szépen rendbentartott szentesi Bobó kölcsönben volt rövid ideig a Nyugatiban 1999-ben.
Dátum: 1999. 03.
Helyszín: Bp. Nyugati
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
Bb646.jpg (76206 bytes)
A 646-os Böbe, abban a színezésben, melyben menetrend szerint is közlekedett.
Dátum: 1999. 04.
Helyszín: Istvántelek
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
dupm41kk.jpg (55849 bytes)
A 2102-es és a 2103-as egy szerelvényen
Dátum: 1999. 03.
Helyszín: Kõbánya-Kispest
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m412103r.jpg (69108 bytes)
Toli szolgálatban, esztergomi vonattal
Dátum: 1999. 04.
Helyszín: Rákosrendezõ
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m412103e.jpg (48469 bytes)
Az 1999-es menetrendváltásig közlekedtek csak Csörgõk a Bp-Esztergom vonalon.
Dátum: 1999. 03.
Helyszín: Északi összekötõ híd, budai hídfõ
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m412104m.jpg (49780 bytes)
Reggeli lajosmizsei szerelvénnyel
Dátum: 1999. 04.
Helyszín: Bp., Méta u.
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m412105s.jpg (56747 bytes)
Felújítva, okoskásítva a tapolcai személyvonatra vár.
Dátum: 1999. 04. 23.
Helyszín: Székesfehérvár
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m412110r.jpg (73859 bytes)
Esztergom felé indul személyvonattal
Dátum: 1999. 04. 20.
Helyszín: Rákosrendezõ
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
3m41kk1.jpg (45784 bytes)
Dátum: 1999. 04.
Helyszín: Kõbánya-Kispest
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m412111e.jpg (62139 bytes)
Esztergom felé tart a személyvonattal
Dátum: 1999. 03.
Helyszín: Északi összekötõ híd, budai hídfõ
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m412113n.jpg (52136 bytes)
Esztergomi vonattal indul
Dátum: 1999.
Helyszín: Bp. Nyugati
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
3m41kk2.jpg (52276 bytes)
Csörgõk lajosmizsei vonatokkal. A 2117-es az év elején került az Északiból Kecskemétre, ott megtisztították.
Dátum: 1999. 04.
Helyszín: Kõbánya-Kispest
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m412117e.jpg (72285 bytes)
Dátum: 1999. 03.
Helyszín: Klotildliget, 2-es vonal
Fotó: Tokodi Bence
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m412118e.jpg (36550 bytes)
Dátum: 1999. 03.
Helyszín: 2-es vonal, Piliscsév
Fotó: Tokodi Bence
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m412118l.jpg (76144 bytes)
A 4-es vonalon Csörgõvel mentek a Bp-Komárom-Pozsony vonatok (a jicsini menetek). Az 1999-es menetrendváltástól e vonatok nem közlekednek errefelé, hanem a hegyeshalmi vonalon jutnak el Komáromba
Dátum: 1999. 03.
Helyszín: Lábatlan
Fotó: Tokodi Bence
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m412124e.jpg (74402 bytes)
A Nyugatiba tart egy Pozsony-Komárom-Bp. személyvonattal
Dátum: 1999. 03.
Helyszín: Északi összekötõ híd
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m412125v.jpg (71176 bytes)
Dátum: 1997. 05. 25.
Helyszín: Vác
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m412127_2.jpg (40310 bytes)
Dátum: 1999. 03.
Helyszín: Békéscsaba
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m412129.jpg (121863 bytes)
Dátum: 1999.
Helyszín: Szombathely
Fotó: Németh Lajos
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m412133.jpg (50060 bytes)
A Claudiopolis ngy-tal indul
Dátum: 1999. 03.
Helyszín: Püspökladány
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m412140d.jpg (52848 bytes)
Dátum: 1999. 10. 17.
Helyszín: Dunaújváros
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m412140f.jpg (64808 bytes)
Erõsen füstölve gyorsításba kezd a 2140-es Csörgõ gyorsvonatunkkal.
Dátum: 1999. 10. 17.
Helyszín: 46. vonal
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m412150b.jpg (48777 bytes)
A 975 sz. gyorsvonattal közeledik
Dátum: 1999. 10.
Helyszín: Balatonkenese
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m412151.jpg (54254 bytes)
A Corona ngy. makói szárnyával indulásra kész
Dátum: 1999. 03.
Helyszín: Szolnok
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m412152s.jpg (66753 bytes)
Egy Makóról érkezett személyvonattal
Dátum: 1999. 03.
Helyszín: Szolnok
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m412152n.jpg (50556 bytes)
Az MDmot3034 szerelvényével jött fel a Nyugatiba a 2917sz. személyvoantként a 2152-es Csörgõ. Egyébként ritkán vetõdik Budapestre.
Dátum: 1999. 02.
Helyszín: Bp. Nyugati
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m412187v.jpg (84288 bytes)
A9703 sz. vonattal kapaszkodik fel az akarattyai oldalban.
Dátum: 1999. 10.
Helyszín: Balatonkenese-üdülõtelep
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m412211i.jpg (46884 bytes)
Dátum: 1999. 03.
Helyszín: Beled
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
md3034kk.jpg (49118 bytes)
A 2832 sz. vonattal. Mostanra már elûnt a lajosmizsei fordából az MD.
Dátum: 1999. 04.
Helyszín: Kõbánya-Kispest
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
Ha bármilyen kérdése, problémája, javaslata van, kérjük lépjen kapcsolatba aV63 Gigant Clubbal.