A New/New_19100_2_1 könyvtárban található képek listája:
bb-mero.jpg (55202 bytes)
Mérõmotorvonattá átalakított Bb-motorvonat két motorkocsival és egy pótkocsival. Elsõsorban pályaállapot-mérést végez. A motorkocsikban a tengelynyomás változtatására szolgáló víztartályokat szereltek fel.
Dátum: 1999. 11. 11.
Helyszín: Balatonszentgyörgy
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
kpvar1.jpg (265048 bytes)
Mint a régi szép idõkben... alig van szabad vágány! (M61,020, M62,151, M43,1146, és egy V46-os is látható a képen).
Dátum: 1999. 11. 11.
Helyszín: Kaposvár
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
46v-toln.jpg (66636 bytes)
A Rétszilas-Bátaszék vonal Tolna-Mözs és Szedres közötti szakasza egy éppen 20 km/h-val döcögõ "sebes" vonat hátsó ablakából nézve. Látszik a hézagolt, gyenge felépítmény, a faaljakkal. Ezen a vonalon egyébként 40 km/h a sebesség, de bizonyos részeken (pl. a Sió-híd Bp. felõli oldalán) rettenetesen táncol rajta a vonat.
Dátum: 1999. 10. 17.
Helyszín: 46. sz. vonal
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
a23062.jpg (78937 bytes)
A Dunaferr Vasmû DHM-2 típusú, A23,062 psz. tolatómozdonya
Dátum: 1999. 10. 17.
Helyszín: Dunaújváros
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
jelzo1.jpg (21821 bytes)
Egy furcsa alak elõjelzõ, mely régen fõjelzõ volt, abban az idõben, amikor a bajai Duna-hídon még váltott forgalom volt. Most a túlparton lévõ kikötõi kitérõt fedezõ fõjelzõ elõjelzõje lett.
Dátum: 1999. 10. 16.
Helyszín: Baja-Dunafürdõ
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
bajagara.jpg (67904 bytes)
A Baja-Gara és a Baja-Hercegszántó vonalak (1920 elõtt mindkettõ Zomborra vezetett) közös városi szakasza Baján. A vonal e részét iparvágány-forgalom miatt nem szedték fel, felépítménye betonaljas, ismeretlen fm-súlyú, 1909-es sínek vannak rajta. Az ágyazat igen vegyes, mészkõ, mórágyi gránit és egyéb kõ alkotta zúzottkõ.
Dátum: 1999. 10. 16.
Helyszín: Baja
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
bz342kel.jpg (41912 bytes)
A Buzenkák már a Keletibe is bemerészkednak: itt éppen egy Jászberény-Bp-Balassagyarmat fordulóban. A Keleti 10-es rövid csonkavágányát mintha nekik találták volna ki (jó, azért egy BDV is elfér ott). A Bzk rövid atrtózkodás után továbbindulnak
Dátum: 1999. 10. 16.
Helyszín: Bp. Keleti
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
fr-ngur2.jpg (76996 bytes)
A ferencvárosi Nyugati rendezõ gurítóvágánya, melyet tíz éve használtak utoljára (az irányvágányokkal együtt). A lecsökkent teherforgalmat a Keleti rendezõ egyedül is elláthatja. A Nyugait rendezõ fogadóvágányai ma is funkcionaálnak, hogy a rendezendõ és rendezett vonatok akadály nélkül minden irányba(ból) járhassanak.
Dátum: 1999. 10.
Helyszín: Ferencváros
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
fr-nguri.jpg (67953 bytes)
E vágányon a 80-as években még egymás utnán tolták fel a Szergejek a rendezendõ vonatokat a Nyugati Rendezõ irányvágányaira. Ma már csak a gaz maradt...
Dátum: 1999. 10.
Helyszín: Ferencváros
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m44v46gu.jpg (49008 bytes)
A kettõs híd közül a felsõ a Keleti rendezõ gurítódombja, az alsó a Nyugati rendezõhöz tartozó un. gubacsi kitérõkörzet (mely kapcsolatot is teremt a rendezõk között) kihúzóvágányait tartalmazza. A felsõ hídon a V46,012 szalaszt, az alsón pedig egy M44-es állít át egy tehervonatot.
Dátum: 1999. 10.
Helyszín: Ferencváros, Gubacs
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
lel.jpg (61113 bytes)
A "Lél" szalonmotorkocsi, melyet Gömbös Gyula résézre rendelt a MÁV a Ganztól. 1935-ben készült el. Az "Árpád" módosított dítelmotorjával (VI JaR 170/240) 160 kW teljesítményre és 100 km/h sebességrevolt képes. A háború után üzemi kocsivá alakították. Jelenleg is megvan, de a képen is látható állapotban, hiiszen több évtizede nem közlekedett már.
Dátum: 1999. 04.
Helyszín: Istvántelek
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
sv-vir.jpg (52985 bytes)
Tavasz van, kivirágzott az állomás...
Dátum: 1999. 04.
Helyszín: Székesfehérvár
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
rabahid2.jpg (85057 bytes)
Az egykori Celldömölk-Fertõszentmiklós vonal Rába-hídja.
Dátum: 1994.
Helyszín: Rábakecöl-Nick térs.
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
nl02.jpg (70245 bytes)
Dátum: 1999.
Helyszín: Szombathely
Fotó: Németh Lajos
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
v63023n2.jpg (62018 bytes)
Dátum: 1999. 04.
Helyszín: Bp. Nyugati
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
v63023am.jpg (75305 bytes)
Az Amicus ngy. érkezik
Dátum: 1999. 02.
Helyszín: Bp. Nyugati
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
v63029n.jpg (39424 bytes)
Egy szerelvényvonattal érkezett a délelõtti órákban.
Dátum: 1999. 02.
Helyszín: Bp. Nyugati
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
v63040am.jpg (75682 bytes)
A 040-es Gigant viszi az Amicust tovább Sturovoba.
Dátum: 1999. 02.
Helyszín: Bp. Nyugati
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
v63049uj.jpg (38944 bytes)
Újrafestés után a Nyugatiban
Dátum: 1999. 03.
Helyszín: Bp. Nyugati
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
4m62bj-f.jpg (73832 bytes)
A 057-est éppen beindítják, a fogat(057, 062,180, 194) újabb hídterhelés-próbára készül
Dátum: 1999. 10. 17.
Helyszín:
Fotó: Lehoczki Gábor
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
4m62bj2.jpg (73262 bytes)
Dátum: 1999. 10. 17.
Helyszín: Baja-Dunafürdõ
Fotó: Lehoczki Gábor
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62057bj.jpg (68333 bytes)
Dátum: 1999. 10. 17.
Helyszín: Baja-Dunafürdõ
Fotó: Lehoczki Gábor
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
4m62baja.jpg (51220 bytes)
A bajai híd terhelési próbájára kiküldött Szergejfogat. 057, 180, 162, 194. Éppen a bajai állomásra tartanak.
Dátum: 1999. 10. 16.
Helyszín: Baja
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62062bh.jpg (48002 bytes)
Dátum: 1999. 10. 17.
Helyszín: Baja-Dunafürdõ
Fotó: Lehoczki Gábor
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62109ba.jpg (63849 bytes)
Másnap (október 17-én) aztán elõkerült a 109-es Szergej, a 7814-es személyvonatot vitte késõbb. Aznap Baján összesen 5 Szergej tartózkodott (4 db a hídpróbán).
Dátum: 1999. 10. 17.
Helyszín: Baja
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
v63150nk.jpg (48758 bytes)
Dátum: 1999.
Helyszín: Nagykanizsa
Fotó: Lázár Armand
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
nl13.jpg (152038 bytes)
Dátum: 1999.
Helyszín: 8 sz. vonal
Fotó: Németh Lajos
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
v63154fc.jpg (56896 bytes)
A Donau-Spree Kurier ngy.-tal húz el.
Dátum: 1999. 09. 29.
Helyszín: Ferencváros
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
4m62bj1.jpg (66276 bytes)
Hídterhelésen 3 társával (180, 062, 057).
Dátum: 1999. 10. 17.
Helyszín: Baja-Dunafürdõ
Fotó: Lehoczki Gábor
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
4m62bj3.jpg (73279 bytes)
Dátum: 1999. 10. 17.
Helyszín: Baja-Dunafürdõ
Fotó: Lehoczki Gábor
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m44205n2.jpg (59018 bytes)
A szépen felújított 205-ös Bobó. Felújítása elõtt tokodi tartalék volt, most a Nyugatiban dolgozik.
Dátum: 1999. 10. 27.
Helyszín: Bp. Nyugati
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
nl06.jpg (55066 bytes)
Dátum: 1999.
Helyszín: Szombathely
Fotó: Németh Lajos
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
424287kk.jpg (83766 bytes)
Lajosmizsére tart egy nosztalgiavonattal
Dátum: 1999. 10. 01.
Helyszín: Kõbánya-Kispest
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
nl14.jpg (142418 bytes)
V43 323
Dátum: 1999.
Helyszín: 8. sz. vonal
Fotó: Németh Lajos
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m44508bj.jpg (65531 bytes)
A várt M62,109 helyett a M44,508 érkezett az 5 kocsiból álló 7823 sz. személyvonattal Bajára. A Szergejnek ui. dolga akadt: egy répaszerelvény. Mindenesetre a Bobó hajszálpontosan közlekedett! A szerelvény elsõ kocsija egy Btx vezérlõkocsi, vezetõállásával a vonat felé fordítva. Ez a kocsi látta el a vonat fûtését is.
Dátum: 1999. 10. 16.
Helyszín: Baja
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
v431225n.jpg (57168 bytes)
Dátum: 1999. 03.
Helyszín: Bp. Nyugati
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
v431232.jpg (67160 bytes)
A Szili orrán a psz. mellett lekopott a fedõfesték, elõtûnedezik a vörös csillag.
Dátum: 1999. 10. 28.
Helyszín: Székesfehérvár
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m412109b.jpg (55471 bytes)
Felújítva (C. Sl. 17.08.99) egy lajosmizsei személyvonattal.
Dátum: 1999. 09. 24.
Helyszín: Kõbánya-Kispest
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m412124b.jpg (59575 bytes)
A Baja-Bátaszék vágányzár alatt a 154-es vonal forgalmához Kiskunhalas kapott 2 Csörgõt (2124 és 2202) valamint egy Szergejt (180) és kocsikat. Ezek közül az M41,2124 érkezik a 7814-es személyvonattal Baja felõl
Dátum: 1999. 10. 16.
Helyszín: Bácsbokod-Bácsborsód
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
nl08.jpg (117449 bytes)
Dátum: 1999.
Helyszín: Szombathely
Fotó: Németh Lajos
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m412202b.jpg (55321 bytes)
A Kiskunhalasnak a bajai vágányzár miatt kölcsönadott másik Csörgõ, a 2202-es a 7815 sz. személlyel.
Dátum: 1999. 10. 16.
Helyszín: Bácsbokod-Bácsborsód
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
nl03.jpg (65848 bytes)
A bajai Duna-híd 1999. június 30. és október 16. közötti
átépítése miatt a nyári hétvégéken Kiskunfélegyháza és
Fonyód közt közlekedõ S7807/S17807-S17808/S7808 vonatpárt
Bátaszék-Fonyód-Bátaszék közt pécsi MD továbbította.
Ezúttal a 3016-os.
Dátum: 1999.
Helyszín: Fonyód
Fotó: Németh Lajos
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
Ha bármilyen kérdése, problémája, javaslata van, kérjük lépjen kapcsolatba aV63 Gigant Clubbal.