A New/New_19100_2_2 könyvtárban található képek listája:
m61019v1.jpg (60180 bytes)
A nagy kanyarban Csajág után, Budapest felé tart a 9713-as vonat. Természetesen NOHAB húzza!
Dátum: 1999. 10. 28.
Helyszín: 29. vonal
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m61019v2.jpg (52400 bytes)
Vonatunk (9713) berobog Polgárdi-Ipartelepekre.
Dátum: 1999. 10. 28.
Helyszín: 29. vonal
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m61004ut.jpg (56125 bytes)
Utolsó képem a 4-esrõl, mûködõképes állapotban. Béke poraira!
Dátum: 1999. 04. 23.
Helyszín: Székesfehérvár
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m61006bk.jpg (54840 bytes)
A 9705 sz. vonattal
Dátum: 1999. 11.
Helyszín: Balatonkenese
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m61006al.jpg (98365 bytes)
A 9714-es vonatot viszi Tapolcára
Dátum: 1999. 10. 28.
Helyszín: Balatonkenese, alagút
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m61010s1_1.jpg (168597 bytes)
A 9712 sz. személyvonattal indulás elõtt
Dátum: 1999. 11. 04.
Helyszín: Székesfehérvár
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m61019bu.jpg (137030 bytes)
A 9713 sz. vonattal érkezik
Helyszín: Balatonkenese-Üdülõtelep
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m61020bg.jpg (53511 bytes)
A 8807 sz., Szombathely-Kaposvár-Pécs vonattal
Dátum: 1999. 11.
Helyszín: Balatonszentgyörgy
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m61020fo.jpg (59486 bytes)
A 8863 sz. személyvonattal
Dátum: 1999. 11.
Helyszín: Fonyód
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m61020s1.jpg (127765 bytes)
Dátum: 1999. 10. 28.
Helyszín: Székesfehérvár
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m61020s2.jpg (128742 bytes)
Dátum: 1999. 10. 28.
Helyszín: Székesfehérvár
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m61020u2.jpg (120631 bytes)
A 9735 sz. vonattal az akarattyai oldalban kapaszkodik fel.
Dátum: 1999. 10. 28.
Helyszín: Balatonkenese
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m61020fc.jpg (32539 bytes)
Az Imperial Explorer nevû különvonattal (Tapolca-Budapest-Szeged-Lajosmizse-Eger-Budapest)
Dátum: 1999. 10. 01. 24:00
Helyszín: Ferencváros
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m61020in.jpg (49217 bytes)
Dátum: 1999. 04. 23.
Helyszín: Székesfehérvár
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m40102s1.jpg (90010 bytes)
A Békéscsabáról selejtezett 102-es Púpos az egykori vontatási telep lerobbant épületében
Dátum: 1999.
Helyszín: Sátoraljaújhely
Fotó: Németh Lajos
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m40102s2.jpg (64131 bytes)
Dátum: 1999.
Helyszín: Sátoraljaújhely
Fotó: Németh Lajos
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m40120rr.jpg (67010 bytes)
Itt éppen darumozdonyként ténykedik a 120-as Púpos. A daru segítségével az állomáson található selejtes teherkocsikat aprították fel
Dátum: 1997. 05.
Helyszín: Rákosrendezõ
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m40206rr.jpg (84807 bytes)
Épp egy tehervonattal indul el az átjárón keresztül. Az átjáró a múltat idézi, ilyen volt a '60-as években is.
Dátum: 1999. 04.
Helyszín: Rákosrendezõ
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m40206pr.jpg (51027 bytes)
1998-1999-ben gyakran Púps volt a tartalék Rákosrendezõn. Itt a 206-os látható a szolgálati vonat kocsijával.
Dátum: 1999. 03.
Helyszín: Rákosrendezõ
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m40m44rr.jpg (50170 bytes)
M40,206 és M44,099 Rákosrendezõn
Dátum: 1999. 03.
Helyszín: Rákosrendezõ
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m40212r3.jpg (46675 bytes)
A 004-esbõl átszámozott 212-es Púpos a szolgálati vonattal, mely az állomás két vége között szállítja a munkásokat
Dátum: 1999. 03.
Helyszín: Rákosrendezõ
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m40212r2.jpg (48149 bytes)
Dátum: 1999.
Helyszín: Rákosrendezõ
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m40224e.jpg (79968 bytes)
A 4-es vonal teherforgalmára Hatvanból helyeznek ki Púposokat Komáromba. Itt a 224-es látható egy Komáromba tartó tehervonattal.
Helyszín: Süttõ
Fotó: Tokodi Bence
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m40240n.jpg (41748 bytes)
A 240-es Púpos egy sínfektetõ gépet tol be a lefedett vágányok egyikére.
Dátum: 1999. 11.
Helyszín: Bp. Nyugati
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m40912.jpg (44414 bytes)
Mozdonyszekrénye még a 0-s Púposokra emlékeztet. Õ volt ugyanis eredetileg a készülõ M40,012, de végülis M40,5003 lett belõle, mivel Záhonyban szükség volt széles mozdonyokra. Az átszámozás idején M40,912.
Dátum: 1995.
Helyszín: Záhony
Fotó: Fábián László
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m612001k.jpg (65703 bytes)
Szóval õ lett volna, ha nem a NOHAB jön hozzánk. A Krauss-Maffei C'C' tengyelyelrendezésû V200 változata (vagyis V300) mint M61,2001 egy Budapest felé induló gyorsvonattal. A mozdony gyári tesztmozdonyként két hétig vonattovábbítást végzett Budapest-Keszthely viszonylaton. A tapasztalatok kedvezõek voltak, de a dupla fõgépcsoport és az akkor még ritka hidraulikus hajtás miatt nem vásárolta meg a MÁV. A JZ viszont vett belõle 3 db-ot a kormányzati különvonatokra. A mozdonyban két Maybach gyártányú, 12 hengeres dízelmotor két hidraulikus hajtómûvet hajtott (melyek a mozdony két orrában voltak elhelyezve), ezek kardántengelyekkel és tengelyhajtómûvekkel forgatták a kerékpárokat. A motorok teljesítménye 1100 kW volt.
Dátum: 1960.
Helyszín: Keszthely
Fotó: Horváth György gyûjteményébõl
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
Ha bármilyen kérdése, problémája, javaslata van, kérjük lépjen kapcsolatba aV63 Gigant Clubbal.