A New/New_19100_2_3 könyvtárban található képek listája:
dombovar.JPG (64986 bytes)
Dátum: 1998. 10. 02.
Helyszín: Dombóvár
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Jákli Imre
korkep.JPG (71510 bytes)
Dátum: 1998. 10. 02.
Helyszín: Dombóvár
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Jákli Imre
futohaz.JPG (61742 bytes)
Dátum: 1998. 10. 02.
Helyszín: Dombóvár
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Jákli Imre
daru.JPG (47381 bytes)
Dátum: 1998. 10. 02.
Helyszín: Dombóvár
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Jákli Imre
szolokorm.JPG (56271 bytes)
A kormányzati különvonat elölfutó motorkocsija.
Dátum: 1998. 10. 02.
Helyszín: Dombóvár
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Jákli Imre
mecsekvill.JPG (58717 bytes)
Dátum: 1998. 10. 02.
Helyszín: Dombóvár
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Jákli Imre
m61004.JPG (59440 bytes)
Dátum: 1998. 10. 02.
Helyszín: Dombóvár
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Jákli Imre
1124ep.JPG (66058 bytes)
1142 horvát mozdony gépterének egy részlete.
Dátum: 1998. 10. 02.
Helyszín: Dombóvár
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Jákli Imre
1142006.JPG (100661 bytes)
A 1142 mozdony a fûtõház nyílt napján.
Dátum: 1998. 10. 02.
Helyszín: Dombóvár
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Jákli Imre
1142arc.JPG (67837 bytes)
Dátum: 1998. 10. 02.
Helyszín: Dombóvár
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Jákli Imre
1142bogie.JPG (62634 bytes)
A mozdony forgóváza.
Dátum: 1998. 10. 02.
Helyszín: Dombóvár
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Jákli Imre
1142cab.JPG (74696 bytes)
A mozdony vezetõállása.
Dátum: 1998. 10. 02.
Helyszín: Dombóvár
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Jákli Imre
1142ford.JPG (83628 bytes)
A mozdony a fordítókorongon.
Dátum: 1998. 10. 02.
Helyszín: Dombóvár
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Jákli Imre
1142lamp.JPG (60728 bytes)
A vezetõállás egy részlete.
Dátum: 1998. 10. 02.
Helyszín: Dombóvár
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Jákli Imre
v63009arc.JPG (54985 bytes)
A 009-es Gigant nem sokkal újrafestése után.
Dátum: 1998. 10. 02.
Helyszín: Dombóvár
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Jákli Imre
v63fordito.JPG (83954 bytes)
Dátum: 1998. 10. 02.
Helyszín: Dombóvár
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Jákli Imre
v63015.JPG (59427 bytes)
V63 015 javítás alatt.
Dátum: 1998. 10. 02.
Helyszín: Dombóvár
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Jákli Imre
v63025.JPG (55197 bytes)
Dátum: 1998. 10. 02.
Helyszín: Dombóvár
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Jákli Imre
gigantrezso.JPG (64277 bytes)
Dátum: 1998. 10. 02.
Helyszín: Dombóvár
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Jákli Imre
m62147sv.jpg (62963 bytes)
Modellezõk, figyelem! Ideális alany a 147-es!
Dátum: 1999. 11.
Helyszín: Székesfehérvár
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62150kv.jpg (59556 bytes)
Tehervonattal indulás elõtt (Kaposvár-Baté)
Dátum: 1999. 11.
Helyszín: Kaposvár
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62150lt.jpg (52705 bytes)
Látszólag az M62,150 egy tolatós teherrel jön szembe. Csakhogy e mozdony kürtelhelyezése alapján a 019-052 psz-ok valamelyikét viselte korábban. (001-018 között nem volt mindenütt rovátkolt a mozdony oldala). Tehát átszámozás történt.
Dátum: 1999. 11.
Helyszín: Lengyeltóti
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62151kv.jpg (53986 bytes)
Tolatós tehervonattal Gyékényesre indulás elõtt
Dátum: 1999. 11.
Helyszín: Kaposvár
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62153s.jpg (116487 bytes)
153-as Szergej selejtezett állapotban. Nagykanizsáról került ide.
Dátum: 1999.
Helyszín: Sátoraljújhely
Fotó: Németh Lajos
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62171bk.jpg (56086 bytes)
Indulás közben a 974. sz. Bp-Celldömölk gyorssal
Dátum: 1999. 10. 28.
Helyszín: Balatonkenese
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62171sv.jpg (64554 bytes)
Dombóváron tavasszal újították fel ezt a kanizsai Szergejt. Jelenleg Tapolcán kölcsönben dolgozik.
Dátum: 1999. 10. 28.
Helyszín: Székesfehérvár
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62198f1.jpg (103616 bytes)
Dátum: 1999. 10.
Helyszín: Ferencváros
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62198r1.jpg (60350 bytes)
Lemosva, megtisztítva a Keleti Rendezõi átállítást végzi
Dátum: 1999. 10.
Helyszín: Ferencváros
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62198r2.jpg (86043 bytes)
Dátum: 1999. 10.
Helyszín: Ferencváros
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m40214a.JPG (68550 bytes)
Dátum: 1998. 10. 02.
Helyszín: Dombóvár
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Jákli Imre
m40214b.JPG (69064 bytes)
Dátum: 1998. 10. 02.
Helyszín: Dombóvár
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Jákli Imre
m40225_1.JPG (61965 bytes)
Dátum: 1998. 10. 02.
Helyszín: Dombóvár
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Jákli Imre
m62247.JPG (65086 bytes)
A külsõleg még épnek tûnõ, de már belül mûködésképtelen
Szergej a bemutatón.
Dátum: 1998. 10. 02.
Helyszín: Dombóvár
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Jákli Imre
m28cab.JPG (64248 bytes)
Dátum: 1998. 10. 02.
Helyszín: Dombóvár
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Jákli Imre
m312019_1.JPG (67911 bytes)
Dátum: 1998. 10. 02.
Helyszín: Dombóvár
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Jákli Imre
m312019b.JPG (63272 bytes)
Dátum: 1998. 10. 02.
Helyszín: Dombóvár
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Jákli Imre
m31cab.JPG (70788 bytes)
Dátum: 1998. 10. 02.
Helyszín: Dombóvár
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Jákli Imre
m412157.JPG (83416 bytes)
A Kiskunfélegyháza - Baja - Dombóvár - Kaposvár sebesvonat (S7807)
Dátum: 1998. 10. 02.
Helyszín: Dombóvár
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Jákli Imre
m412209.JPG (55945 bytes)
A 2209-es Csörgõ a dombóvári vontatási telepen szétszedve.
Dátum: 1998. 10. 02.
Helyszín: Dombóvár
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Jákli Imre
Ha bármilyen kérdése, problémája, javaslata van, kérjük lépjen kapcsolatba aV63 Gigant Clubbal.