A New/New_1998_10_15 könyvtárban található képek listája:
G-12JV.JPG (65536 bytes)
Az M31-be és Bb-motorkocsikba épített Ganz 12 JV 17/24 dízelmotor. A Hargita motorvonatok Ganz XII Jv 170/240 motorjából fejlesztették ki. Fontosabb változások: egyedi hengerfejek, új forgattyúházöntvény, egy vezértengely. Teljesítménye 331 kW, 1150-es fordulaton. A Bb-motorkocsikban 1200-as fordulaton 368 kW.
Dátum: 1998. 08. 24.
Helyszín: Szolnok, Jármûjavító
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
G-12JVF.JPG (38113 bytes)
A M46,2001 mozdonyba épített Ganz 12 JVF 17/24 dízelmotor. A 12 JV 17/24 feltöltött változata, alacsony nyomású, visszahûtés nélküli Büchi rendszerû feltöltéssel. Teljesítménye 1200 1/min fordulaton 450 kW. Átmeneti fejlesztés, csak az M46,2001 és 2002 mozdonyokban dolgozott. Ebbõl került kifejlesztésre a 12 VFE 17/24 motor, mely nagy szériát (1835 db) ért meg. A képen látható motor 16 hewngeres változata, a két feltöltõs 16 JVF 14/24 (605 kW) dolgozott az M40,001 és 003-009 mozdonyokban.
Dátum: 1998. 08. 24.
Helyszín: Szolnok, Jármûjavító
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
G-12VFE.JPG (72352 bytes)
Dátum: 1998. 08. 24.
Helyszín: Szolnok, Jármûjavító
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
Piels8_1.JPG (76857 bytes)
Dátum: 1998. 08. 24.
Helyszín: Szolnok, Jármûjavító
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
Piels8_2.JPG (69545 bytes)
Dátum: 1998. 08. 24.
Helyszín: Szolnok, Jármûjavító
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
Raba_D10.JPG (54969 bytes)
A kép nevével ellentétben ez a motor nem egy Rába D10-es, hanem a 200-as Bzmot jármûvekbe Szolnokon beépített MAN D2866 LUH20 motor
Dátum: 1998. 08. 24.
Helyszín: Szolnok, Jármûjavító
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
md_forgo.JPG (63072 bytes)
Dátum: 1998. 08. 24.
Helyszín: Szolnok, Jármûjavító
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
bobohfej.JPG (67803 bytes)
Dátum: 1998. 05. 08.
Helyszín: Rákos motorszín
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
planvb.jpg (80855 bytes)
Dátum: 1997. 04. 18.
Helyszín: Haren
Fotó: Borkovits Tamás
Digitalizálás: Borkovits Tamás
dd-irm.jpg (68455 bytes)
Egy InterCity/InterRegio emeletes elektromos motorvonat
elhagyja Emment. Az igazat megvallva most már nem tudom
megmondani, hogy két vagy négy kocsis volt-e a szerelvény,
ez utóbbi esetben ugyanis nem 8200-as, hanem 8400-as sorozatú
volt.
Dátum: 1997. 04. 15.
Helyszín: Emmen
Fotó: Borkovits Tamás
Digitalizálás: Borkovits Tamás
mat54.jpg (73500 bytes)
Egy két kocsis Plan V elektromos motorvonat elhagyja
Meppelt Groningen irányába.
Dátum: 1997. 04. 14.
Helyszín: Meppel
Fotó: Borkovits Tamás
Digitalizálás: Borkovits Tamás
m62001.JPG (88024 bytes)
Dátum: 1998. 08. 24.
Helyszín: Szolnok, fûtõház
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62001t.JPG (60509 bytes)
Dátum: 1998. 08. 24.
Helyszín: Szolnok, fûtõház
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
8h-deutz.JPG (67296 bytes)
A M42 mozdony 8 hengeres Deutz dízelmotorja
Dátum: 1998. 05. 01.
Helyszín: Hatvan
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m44002.JPG (72543 bytes)
A M46 mellett egy másik "élõ kövület" a M44,002, a DVM-2 mozdony 2-es számú prototípusa 1957-bõl. az 1-es a GySEV M44,301 psz-ot viseli jelenleg.
Dátum: 1998. 08. 24.
Helyszín: Szolnok, Jármûjavító
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
tuzter.JPG (54562 bytes)
A 424,009 psz mozdony "konyhája". "Innen fentrõl a gõzmozdony már nem olyan romantikus..." Moldova Gy.: Akit a mozdony füstje megcsapott. 1975
Dátum: 1998. 05. 01.
Helyszín: Hatvan
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
tolatas.JPG (55933 bytes)
Dátum: 1998. 08. 24.
Helyszín: Szolnok
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
mero_abb.JPG (49151 bytes)
Dátum: 1998. 08. 24.
Helyszín: Szolnok, személy pu.
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m462001a.JPG (56611 bytes)
Dátum: 1998. 08. 24.
Helyszín: Szolnok, Jármûjavító
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m462001b.JPG (85504 bytes)
Dátum: 1998. 08. 24.
Helyszín: Szolnok, Jármûjavító
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m462001c.JPG (58944 bytes)
Dátum: 1998. 08. 24.
Helyszín: Szolnok, Jármûjavító
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m46_arc.JPG (50415 bytes)
Dátum: 1998. 08. 24.
Helyszín: Szolnok, Jármûjavító
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m46_cab.JPG (76341 bytes)
Dátum: 1998. 08. 24.
Helyszín: Szolnok, Jármûjavító
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m46_seg.JPG (60417 bytes)
Dátum: 1998. 08. 24.
Helyszín: Szolnok, Jármûjavító
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
G12JVF_2.JPG (49015 bytes)
Dátum: 1998. 06. 24.
Helyszín: Szolnok, Jármûjavító
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m322035.JPG (72114 bytes)
Dátum: 1998. 08. 24.
Helyszín: Szolnok, Jármûjavító
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
6469.jpg (75238 bytes)
Dátum: 1997. 04. 18.
Helyszín: Haren
Fotó: Borkovits Tamás
Digitalizálás: Borkovits Tamás
Ha bármilyen kérdése, problémája, javaslata van, kérjük lépjen kapcsolatba aV63 Gigant Clubbal.