A New/New_1998_10_20 könyvtárban található képek listája:
m40kilat.JPG (51370 bytes)
Kilátás az M40,212-bõl. Láthatóak a felállított felsõvezeték-oszlopok.
Dátum: 1998. 06.
Helyszín: Veresegyház
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
ckd230_1.JPG (64623 bytes)
A ZSR 750-es mozdony (Búvár) belseje. A képen a CKD KS 12V-230 DR dízelmotor felsõ része látható, a hengerfejfedelekkel, a hûtõvízvezetékekkel, a V-tér felett levõ turbókkal, hátul a hûtõvíztartállyal, alul pedig a töltõlevegõ-csõvel.
Dátum: 1998. 05. 01.
Helyszín: Hatvan
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
ckd230_2.JPG (62589 bytes)
A CKD KS 12V-230 DR dízelmotor oldala, a töltõlevegõ-csõ alatt láthatók az egyedi befecskendezõszivattyúk, melyeket a vezértengely hajt.
Dátum: 1998. 05. 01.
Helyszín: Hatvan
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
750_cab.JPG (69726 bytes)
A ZSR 750 mozdony (Búvár) vezérállása
Dátum: 1998. 05. 01.
Helyszín: Hatvan
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
750_dina.JPG (61580 bytes)
A képen a ZSR 750 fõdinamója és a vele közös tengelyre szerelt fûtõ- és segéddinamók láthatók. A közös gerjesztõdinamót ékszíj hajtja. A fõdinamó felett láthatók a dízelmotor töltõlevegõjének hûtõi.
Dátum: 1998. 05. 01.
Helyszín: Hatvan
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
750dina2.JPG (66775 bytes)
A ZSR 750 fõdinamója a gerjesztõdinamóval, háttérben a dízelmotor.
Dátum: 1998. 05. 01.
Helyszín: Hatvan
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
kadar_fv.JPG (41675 bytes)
A Kádár-vonat hajtott forgóváza
Dátum: 1998. 05. 01.
Helyszín: Hatvan
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
kadar_hn.JPG (44835 bytes)
Dátum: 1998. 05. 01.
Helyszín: Hatvan
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
kadarbel.JPG (61311 bytes)
A Kádár-vonat egyik tárgyalótermének berendezése
Dátum: 1998. 05. 01.
Helyszín: Hatvan
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
hatvanvf.JPG (83640 bytes)
Dátum: 1998. 05. 01.
Helyszín: Hatvan
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
pupmot_3.JPG (76617 bytes)
Kissé szétszedett Ganz 16 VFE 17/24 motor felülnézetben. Látható a vezérmû, a hûtõvízvezeték, a gázolajadagoló, a töltõlevegõ-csövek elhelyezése.
Dátum: 1998. 05. 01.
Helyszín: Hatvan
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
pup_fv.JPG (82096 bytes)
M40 forgóvázak, vontatómotorok nélkül
Dátum: 1998. 05. 01.
Helyszín: Hatvan
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m40006_1.JPG (50972 bytes)
A szépen újjávarázsolt M40,006. Tisztasága figyelemre méltó. A 003-assal együtt 1996 nyarán kaptak új festést, mely a régi zöld csíkos és a mai piros-sárga színezés kombinációja lett. A két mozdony a Záhony-Mátészalka vonal személyforgalmát látja el, idõnként Csapra is átlátogatnak.
Dátum: 1998. 06. 07.
Helyszín: Záhony
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m40006_2.JPG (53897 bytes)
A M40,006 a 6345 sz. vonattal
Dátum: 1998. 06. 07.
Helyszín: Záhony
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m40006_3.JPG (95935 bytes)
A M40,006 vonalon a 6345 sz . Záhony-Mátészalka személyvonattal. Éppen átmegy a csapi vonal hídja alatt.
Dátum: 1998. 06. 07.
Helyszín: Záhony
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m40006_4.JPG (46687 bytes)
Az M40,006 visszatér Mátészalkáról a 6344 sz. vonattal
Dátum: 1998. 06. 07.
Helyszín: Mándok
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m40009.JPG (48499 bytes)
Szegény 009-es Pupit már csak selejtezve tudtam elkapni. A dátum: 1998.01.12
Dátum: 1998. 06. 07.
Helyszín: Záhony
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
pup_kaz.JPG (54495 bytes)
A selejtezett M40,116 Vapor típusú gõzfejlesztõ kazánja.
Dátum: 1998. 05. 01.
Helyszín: Hatvan
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62127hn.JPG (65593 bytes)
Dátum: 1998. 05. 01.
Helyszín: Hatvan
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62144hn.JPG (74180 bytes)
Dátum: 1998. 05. 01.
Helyszín: Hatvan
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m40220hn.JPG (65860 bytes)
Dátum: 1998. 05. 01.
Helyszín: Hatvan
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m40222hn.JPG (59146 bytes)
A Hatvanban félreállított 222-es Púpos
Dátum: 1998. 05. 01.
Helyszín: Hatvan
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m40234hn.JPG (70623 bytes)
Dátum: 1998. 05. 01.
Helyszín: Hatvan
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m40239hn.JPG (73885 bytes)
A M40,239 psz. mozdony a hatvani vontatási telepen. E mozdony képviselte a típust az 1993-as angyalföldi mozdonyparádén. Jelenleg ezt a tisztet a M40,220 látja el.
Dátum: 1998. 05. 01.
Helyszín: Hatvan
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
kolomna.JPG (66886 bytes)
A M62,265 mozdony dízelmotorjának részlete. Igen, egy Szergej is lehet ilyen tiszta. Persze mindig törölgetni kell, ahogyan a mozdonyszemélyzet ezt meg is teszi.
Dátum: 1998. 05. 01.
Helyszín: Hatvan
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62265hn.JPG (65327 bytes)
Dátum: 1998. 05. 01.
Helyszín: Hatvan
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
Ha bármilyen kérdése, problémája, javaslata van, kérjük lépjen kapcsolatba aV63 Gigant Clubbal.