A New/New_1998_2_25 könyvtárban található képek listája:
109109bk.jpg (47102 bytes)
Dátum: 1997. 08. 10.
Helyszín:
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
kaposvar.jpg (105835 bytes)
Dátum: 1997. 08. 30.
Helyszín: Kaposvar
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
2nohab.jpg (76575 bytes)
A 002-es és a 006-os NOHAB-ok éppen összegyûlnek, a fehérvári állomás nyugati végén, hogy megvárják vonataikat. 1996 júniusa óta a NOHABok is gépcseréznek Székesfehérváron. Õk voltak saz utolsó hivatalos dízel személyfordák mozdonyai a 30a vonalon.
Dátum: 1997. 10. 02.
Helyszín: Székesfehérvár
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m61004_2.jpg (74463 bytes)
Dátum: 1997. 08. 10.
Helyszín: Székesfehérvár
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m40004_1.jpg (84905 bytes)
A 0-ás Púposok Szombathelyre került példánya. A többi (003,006,009) Záhonyban található.
Dátum: 1997.
Helyszín: Szombathely
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m40004_2.jpg (92638 bytes)
A 004-es Púpos elölrõl. Az elülsõ fényszóró mögötti doboz a mozdony tetején nem jellemzõ a 0-ás Púposokra. Ez a szárazréti baleset után pótolt orr-résszel került a mozdonyra.
Dátum: 1997.
Helyszín: Szombathely
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m61010a_2.jpg (32341 bytes)
M61,010 érkezik a 962 sz Celldömölk-Tapolca-Székesfehérvár-Budapest gyorsvonattal.
Dátum: 1997. 20:30
Helyszín: Székesfehérvár
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: (c) Gigant Club
m61010b_2.jpg (43087 bytes)
M61,010 érkezik a 962 sz gyorssal. A mozdony a felvétel készítése elõtt néhány héttel kapott új színezést.
Dátum: 1997. 20:30
Helyszín: Székesfehérvár
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: (c) Gigant Club
m61010c.jpg (27634 bytes)
M61,010 érkezik a Gy962-vel Celldömölk-Tapolca felõl.
Dátum: 1997. 20:30
Helyszín: Székesfehérvár
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: (c) Gigant Club
m61017_2.jpg (135647 bytes)
Dátum: 1997. 08. 10.
Helyszín: Balatonkenese
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
63033ec.jpg (55856 bytes)
Az 1997-es menetrendváltástól kezdve az EC 62/63 vonatpár végállomása Debrecen lett. Budapest Keleti és Debrecen között a vonatot egy debreceni GIGANT szokta továbbítani.
Dátum: 1997.
Helyszín: Debrecen
Fotó: Kelemen Imre
Digitalizálás: Kurucz György
m44071.jpg (85912 bytes)
Ezt az 1997-ben Szolnokon felújított Bobót már két vezérállásról lehet vezetni.
Dátum: 1997. 10. 02.
Helyszín: Székesfehérvár
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
kanizsa1.jpg (69817 bytes)
Púposok a nagykanizsai fûttõházban. Amióta Bz-k járnak a 17-es vonalon, csak a tartalékos, a segély-, és egy-két tolatós teherszolgálat jut nekik. Nagykanizsa 4 db Púpost (105, 112, 226, 235) tartott meg 1998-ra. A 112-es nagyon jó motorikus állapotban van, 1996-ban Tapolcának adták kölcsön az ott bedöglött M47-esek pótlására.
Dátum: 1997. 08. 30.
Helyszín: Nagykanizsa
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m40120.jpg (85355 bytes)
A mozdony épp a daruszerelvényre volt kirendelve, mely segítségével az állomáson található tömérdek rég teherkocsit bontották szét.
Dátum: 1997. 05. 27.
Helyszín: Bp-Rakosrendezo
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m61m62.jpg (91696 bytes)
M62 141 és M61 002
Dátum: 1997. 10. 02.
Helyszín: Székesfehérvár
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
2szergej.jpg (92229 bytes)
A frisen felújított 193-as és a 270-es Szergej közösen hozzák a tehervonatot Szentgotthárdra. A határsáv felnyílásával megugró iparfejlesztés jelentõsen megemelte az állomás teherforgalmát, amint azt az igényelt mozdonyok száma is mutatja. Az állomásnak ma 7 vágánya van, ebbõl 3 kifejezetten tehervonat-fogadó. Több iparvágányt szolgál ki, köztük az osztrák oldal új ipari központjának frissen elkészült iparvágányát is innen szolgálják majd ki. Magyar oldalról az állomásra jelenelg egy nagyrészt hézagolt pályájú, 70 km/h-s vonal vezet. Az osztrák oldal 80-as. Jelenleg állandó állomási tartalék gép nincs, idõnként Szombathely küld egy M43-ast, vagy a tolatós vonatok gépei végzik a rendezést. 1984-ben még 424-essel is tolattak itt.
Dátum: 1997. 05. 01.
Helyszín: Szentgotthard
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
bvhmot.jpg (104389 bytes)
Helyszín: Bp. Nyugati
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás:
kanizsa2.jpg (102791 bytes)
A nagykanizsai fûtõház egyik menetkész Púposa: a 235-ös. Mellette a 187-es és a 064-es Szergej látható.
Dátum: 1997. 08. 30.
Helyszín: Nagykanizsa
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
bz392cab.jpg (75235 bytes)
Dátum: 1997. 05. 17.
Helyszín: Zalaszentgrót
Fotó: Óvári Mihály
Digitalizálás: (c) Gigant Club
v42arno.jpg (76957 bytes)
Az Arno-motor, a V42 gépek forgógépes segédüzemi áramátalakítója. Egybe van építve a fõtrafó-szellõzõvel (jobboldalt).
Dátum: 1997. 11. 16.
Helyszín: Eszaki Jarmujavito
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
1234fj.jpg (88991 bytes)
Dátum: 1997. 11. 21.
Helyszín:
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m412116.jpg (72256 bytes)
A képen látható mozdony 1996 októberében a Budapest Északi VF állományából került Székesfehérvárra, ahol felújították. 1997 május végén készült el.
Dátum: 1997. 06. 07.
Helyszín: Székesfehérvár
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
Ha bármilyen kérdése, problémája, javaslata van, kérjük lépjen kapcsolatba aV63 Gigant Clubbal.