A New/New_1998_2_27 könyvtárban található képek listája:
bznyug.jpg (95845 bytes)
Dátum: 1997. 06.
Helyszín: Bp. Nyugati
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
hargita_1.jpg (85644 bytes)
Az egykori hidraulikus Hargita motorvonat, a Helikon. Ez jól láthato a középsõ homlokfényszóróból. Kísérleti jármû volt, épült 1956-ban. A hidraulikus átvitel gyermekbetegségei miatt nagyobb volt a fogyasztása, ezért a vezérek nem kedvelték. Hasonlóan az 50-es évek többi fejlesztéséhez, ebbõl sem lett sorozat. Az 1970-es években gépeit kiszerelték, és daruszerelvény lett belõle. Majd az sem. Most az Északi Jármûjavítóban áll.
Dátum: 1996. 11. 21.
Helyszín: Északi Jármûjavító
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: (c) Gigant Club
m61001_4.jpg (92054 bytes)
M61,001 a Kaposvár-Szombathely vonattal (886)
Dátum: 1997. 08. 30.
Helyszín: Kaposvár
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m61001_2_1.jpg (58234 bytes)
Dátum: 1997. 03. 31.
Helyszín: Tapolca
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m61008or.jpg (36067 bytes)
Szegény 008-as NOHAB... Béke poraidra! (S.1997.01.09)
Dátum: 1997. 03. 31.
Helyszín: Tapolca
Fotó: Óvári Mihály
Digitalizálás: (c) Gigant Club
m44010_1.jpg (97148 bytes)
M44,010 (a nullsorozatra jellemzõ géptérajtókkal)
és V46,001. A Bobó Székesfehérvárról lett kihelyezve
állomási tartaléknak, jelenleg azonban elõkamra-beszakadás
miatt áll. A V46,001 is jelenleg áll, baleset miatt
Ferencvárosban.
Dátum: 1996.
Helyszín: Bp. Kelenföld
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m61014_s.jpg (102374 bytes)
Kedvenc 014-es NOHABunk! Nyugodj békében! (S.1997.01.09)
Dátum: 1997. 03.. 31.
Helyszín: Tapolca
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m61017_3.jpg (74838 bytes)
Dátum: 1997. 05. 08.
Helyszín: Tapolca
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m61019_2.jpg (99397 bytes)
Dátum: 1997. 06. 12.
Helyszín: Fonyód
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m61019_3.jpg (84115 bytes)
Dátum: 1997. 06. 12.
Helyszín: Fonyód
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m61019_1.jpg (66549 bytes)
Új festésben az 1996-os jármûparádén
Dátum: 1996. 07. 13.
Helyszín: Bp. Angyalföld
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m4413639.jpg (113229 bytes)
A 039-es és a 136-os Bobó együtt. Megfigyelhetõ a különbözõ gépttérajtó-zsaluzat.
Dátum: 1997. 07.
Helyszín: Györ
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62064.jpg (100982 bytes)
A veterán szombathelyi Szergejt 1997-ben tették újra mûködõképessé, a Lepsényben balesetet szenvedett és ezért selejtezett M62,099 pótlására.
Dátum: 1997. 08. 30.
Helyszín: Nagykanizsa
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62094_1.jpg (71812 bytes)
Az 1997 szeptemberi Csörgõhullás miatt egy idõre Szergej került fordába a Bp-Veresegyház-Vác személyvonatok egy részére.
Dátum: 1997. 09.
Helyszín: Bp. Nyugati
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62094_2.jpg (94971 bytes)
Dátum: 1997. 09.
Helyszín: Bp. Nyugati
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62100.jpg (88818 bytes)
M62,100 vontatómotorokra vár. Mögötte a különös festésû M43,1163, már régóta nem jár. A háttérben látszik egy darab az M62,251-bõl, mely szintén a végét járja.
Dátum: 1997. 08. 09.
Helyszín: Hatvan
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62104.jpg (75580 bytes)
Ez a mozdony 1996 nyarán kapott felújítást.
Dátum: 1997. 05. 08.
Helyszín: Tapolca
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62141.jpg (85862 bytes)
Dátum: 1997. 06. 07.
Helyszín: Székesfehérvár
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62167.jpg (66963 bytes)
Egy kis atom gyorsítás a betonaljszállító szerelvénnyel. Ajánlom ezt a képet Novák Andrásnak, aki maga is tette annak idején 15-ösbe e mozdony kontrollerét.
Dátum: 1997. 07. 20.
Helyszín: Boba
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62m41fo.jpg (86122 bytes)
Atomfogat!!! M62,181 + M41,2197 az S8801 12 db By kocsiból álló szerelvényével (Siófok + Celldömölk - Pécs) Kaposvár felé indul.
Dátum: 1997. 08. 30.
Helyszín: Fonyód
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62v63.jpg (62469 bytes)
A Szergej a Kanizsán napivizsgázott 015-ös Gigantot és a Sirava ngy.-ot vontatja Balatonszentgyörgyig, ahonnan a Gigant viszi tovább a vonatot.
Dátum: 1997. 08. 30.
Helyszín: Nagykanizsa
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62193.jpg (75916 bytes)
M62,193 a Muntenia ngy.-tal indul (füst nélkül!!!). Ez a mozdony Tapolcáról került Szombathelyre 1996-ban, majd 1996 telén felújították. Jó mûszaki állapotát azóta is tartja.
Dátum: 1997. 07. 22.
Helyszín: Székesfehérvár
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
szentgal.jpg (51636 bytes)
A 20-as vonalon a szentgáli állomást elhagyja a Gy 902 az M41,2210 + M62.210 alkotta atomfogat közremûködésével.
Dátum: 1997. 07. 20.
Helyszín: Szentgál
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62214.jpg (80821 bytes)
Szergej a Vác-Veresegyház-Bp személyvonaton, Csörgõ t pótol. Az M62,214 a székesfehérvári VF állományába tartozik.
Dátum: 1997. 09.
Helyszín: Bp. Nyugati
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62221.jpg (62559 bytes)
A Szergej homlokfalán jól látszik a fehérrel átfestett vörös csillag helye. Ilyen színezéssel 1990-ben jártak mozdonyaink. Azóta túlnyomó többségükön újrafestették a pályaszámot. Ezen a Szergejen látszik az egykori díszléc is, de krómozott kivitel helyett pirosra festve.
Dátum: 1997.
Helyszín: Székesfehérvár
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62223.jpg (99842 bytes)
M62,223 indul a Muntenia ngy.-tal. A mozdony 1996-ban Tapolcáról került Szombathelyre, az Északi Jármûjavítóban kapott felújítást 1996 novembrében.
Dátum: 1997. 10. 02.
Helyszín: Székesfehérvár
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62223_2.jpg (80341 bytes)
Frissen felújított állapotban
Dátum: 1997. 01.
Helyszín: Szombathely
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62224.jpg (90002 bytes)
M62,224 a fõmûhelyi felújítás után
Dátum: 1997. 11. 04.
Helyszín: Kispest
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62243.jpg (113139 bytes)
A székesfehérvári teherforda egyik stabil gépe.
Dátum: 1997. 10. 02.
Helyszín: Székesfehérvár
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62265_1.jpg (89394 bytes)
A mindig kifogástalan (külcsínre és belbecsre egyaránt) M62,265 az egykori kormányzati gép ma "körvasúti" (Bp környéki) tehervonati szolgálatot teljesít.
Dátum: 1997. 11.
Helyszín: Kispest
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62266.jpg (80622 bytes)
A Dombóvárról Kanizsára kihelyezett Szergej egy 1997 szeptember 1-jével megszüntetett sebesvonattal (BpDéli - Kanizsa, ind. 8:10)
Dátum: 1997. 08. 30.
Helyszín: Balatonszentgyörgy
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m41shunt.jpg (85602 bytes)
M41,2101 (Challenger) tolató üzemben!
Dátum: 1997. 06. 07.
Helyszín: Székesfehérvár
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m412119.jpg (84150 bytes)
M41.2119 a Bp-Déli - Tapolca mentesítõ vonattal. A mentrendváltás utáni rövid idõszakban elõfordult, hogy dízelgép vitte ezt a vonatot (NOHAB is). A képen látható Csörgõ az Északi VF-tõl került Székesfehérvárra, neve Kormos, a képen látható, miért.
Dátum: 1997.
Helyszín: Bp. Déli
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
hatvan.jpg (81994 bytes)
Kép a hatvani fûtõházról. A Csörgõk és a Szili mögött látható még a 240-es Púpos is.
Dátum: 1997. 08. 09.
Helyszín: Hatvan
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m412125.jpg (69115 bytes)
Dátum: 1997. 05. 27.
Helyszín: Vác
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m412143.jpg (72584 bytes)
Az 1996 októbere óta a NOHAB mellett a Csörgõ a fõ vontatójármû az észak-balatoni vonalon. ( Szergej már csak elvétve látható) A2143 éppen egy személyvonattal kapaszkodik fel Balatonakarattya felé.
Dátum: 1997. 08. 10.
Helyszín: Balatonkenese
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m412184.jpg (82475 bytes)
Dátum: 1997. 08. 17.
Helyszín: Szentgotthárd
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m412203m.jpg (101483 bytes)
A 2203-as csörgõ motorja és hidraulikus hajtómûve kiszerelve egy géptpri tûzeset után
Dátum: 1997. 07. 20.
Helyszín: Celldömölk
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m412204_1.jpg (74259 bytes)
Csörgõ 1 kocsival...Hmmm...A Muntenia ngy. zalaegerszegi szárnyához csatlakozó közvetlen celldömölki kocsi, Celldömölk és Boba között. Így nincs szükség gépmenetre és a (Gyõr)-Celldömölk-Zalaegerszeg összeköttetés is biztosított.
Dátum: 1997. 07. 20.
Helyszín: Celldömölk
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m41m62.jpg (77115 bytes)
"Atomfogat"! A 2210-es Csörgõ és a 210-es Szergej a Gy 902-vel (Szombathely-Bp Déli). Nagy vonatterhelések esetén 1 Szergej már nem elég a bakonyi meredek szakaszokon.
Dátum: 1997. 07. 20.
Helyszín: Celldömölk
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
md3034.jpg (91383 bytes)
Az MD 3034 Bp-Nyugati-Lajosmizse-Kecskemét között ingázik.
Dátum: 1997. 06. 10:45
Helyszín: Bp. Nyugati
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
Ha bármilyen kérdése, problémája, javaslata van, kérjük lépjen kapcsolatba aV63 Gigant Clubbal.