A New/New_1998_4_15 könyvtárban található képek listája:
18_pa_185_vg_motor.jpg (116224 bytes)
Az M63 mozdonyok prototípusaiba épített dízelmotor. 2 turbófeltöltõs változat.
Dátum: 1988.
Helyszín: Szombathely
Fotó: Boros István
Digitalizálás: Nagy Zsolt
18_pa_185_vg_motor_felulrol.jpg (128764 bytes)
Az M63 mozdonyok prototípusaiba épített dízelmotor. 2 turbófeltöltõs változat.
Dátum: 1988.
Helyszín: Szombathely
Fotó: Boros István
Digitalizálás: Nagy Zsolt
m63cab_1.jpg (65056 bytes)
Helyszín:
Fotó: GANZ termékismertetõ
Digitalizálás: Nagy Zsolt
m63-001_bpdeli.jpg (75941 bytes)
Dátum: 1988.
Helyszín: Bp. Déli
Fotó: Boros István
Digitalizálás: Nagy Zsolt
m63-002_jegesen.jpg (88298 bytes)
Dátum: 1988.
Helyszín: Bp. Déli
Fotó: Boros István
Digitalizálás: Nagy Zsolt
m63-002kf.jpg (76185 bytes)
Dátum: 1988.
Helyszín: Bp. Déli
Fotó: Boros István
Digitalizálás: Nagy Zsolt
m63002ora.jpg (37758 bytes)
Dátum: 1988.
Helyszín:
Fotó: Boros István
Digitalizálás: Nagy Zsolt
m63-003.jpg (96396 bytes)
Dátum: 1988.
Helyszín: Bp. Déli
Fotó: Boros István
Digitalizálás: Nagy Zsolt
m63-005_fustol.jpg (67380 bytes)
Dátum: 1988.
Helyszín: Székesfehérvár
Fotó: Boros István
Digitalizálás: Nagy Zsolt
szedo2.jpg (57379 bytes)
A V63 mozdony áramszedõje szembõl.
Dátum: 1997. 11. 16.
Helyszín: Északi Jármûjavító
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Jákli Imre
teto.jpg (73591 bytes)
Részlet a V63 tetejérõl. Balról jobbra az primer áram
bevezetõ, primer feszültségváltó és a túlfeszültség
levezetõ.
Dátum: 1997. 11. 16.
Helyszín: Északi Jármûjavító
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Jákli Imre
javito.jpg (74126 bytes)
A V63 035 és 048 fõjavítás alatt.
Dátum: 1997. 11. 16.
Helyszín: Északi Jármûjavító
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Jákli Imre
muszfal.jpg (66649 bytes)
A mûszerfalon található fõbb mûszerek. Balról jobbra a
felsõ sorban: motoráram I. és II. forgóváz (A),
vonalfeszültség (kV), beállított sebesség alapjel (km/h),
az alsó sorban: fõlégtartály- (piros), fõvezeték- (fekete),
I.(piros) és II.(fekete) forgóváz fékhenger-,
idõlégtartály nyomásmérõk.
Dátum: 1997.
Fotó: (c) Gigant Club
Digitalizálás: Jákli Imre
v63152.jpg (73048 bytes)
A V63 152 nem sokkal a fényezés után.
Dátum: 1996. 05.
Helyszín: Északi Jármûjavító
Fotó: Nagy Zsolt gyûjteménye
Digitalizálás: Jákli Imre
orient.jpg (55406 bytes)
Az Orient expressz a 140 km/h engedélyezett sebesség miatt
magaspályaszámú V63-asokkal szokott közlekedni. Aznap
az akkor esedékes mozdony szolgálatképtelen lett, ezért
V43-as továbbította a vonatot.
Dátum: 1997. 06. 03. 17:13
Helyszín: Bp. Keleti
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Jákli Imre
mdmot-3010.jpg (47436 bytes)
Dátum: 1997. 06. 28. 19:19
Helyszín: Bátaszék
Fotó: Borkovits Tamás
Digitalizálás: Borkovits Tamás
mdmot-3014_bzmot-048.jpg (48849 bytes)
Egy esõs vasárnap délután a Dombóvár alsó felõl érkezõ
Félegyházára közlekedõ sebesvonat ablakából készítettem
ezt a felvételt a 3014-es Piroskáról (amely elég ritka
vendég errefelé, inkább Nagyaknizsára jár), illetve
a rövidesen személyvonatként Dombóvárra induló 048-as
Bzmotról.
Dátum: 1997. 07. 06. 18:45
Helyszín: Bátaszék
Fotó: Borkovits Tamás
Digitalizálás: Borkovits Tamás
mdmot-3016.jpg (33210 bytes)
Pörböly szomorú hõse négy évvel és egy nappal a szörnyû
baleset után Baján, ezúttal egy Bátaszékrõl Kiskunhalasra
tartó személyvonattal.
Dátum: 1997. 02. 13. 9:00
Helyszín: Baja
Fotó: Borkovits Tamás
Digitalizálás: Borkovits Tamás
mdmot-3017b.jpg (76288 bytes)
Egy napsütéses ám jéghideg téli péntek reggelen
a 3017-es Piroska kilenc perc késéssel betolja a bajai
állomásra a Kiskunfélegyházáról Dombóvár alsóra közlekedõ
sebesvonatot.
Dátum: 1998. 01. 30. 8:14
Helyszín: Baja
Fotó: Borkovits Tamás
Digitalizálás: Borkovits Tamás
mdmot-3017.jpg (47878 bytes)
A 3017-es egy Bátaszékrõl Sárbogárdra közlekedõ személyvonattal.
Immáron a második nyáron fordult elõ, hogy a pécsi illetõségû
Piroskák a motorkocsin és az elsõosztályú kocsin kívül csupán
egyetlen másodosztályú kocsival közlekedtek.
Dátum: 1997. 08. 24. 16:04
Helyszín: Szekszárd
Fotó: Borkovits Tamás
Digitalizálás: Borkovits Tamás
mdmot-3018.jpg (46165 bytes)
Az MDmot-3018-as motorkocsi, illetve a szerelvény másik végére
akasztott Btx 036 pályaszámú vezérlõkocsi. A fenti montázs
jól mutatja, hogy a vezérlõkocsik már jól összekeveredtek,
hisz ez a vezérlõkocsi a 3037-es Piroskához tartozna eredetileg,
amelyik nem is pécsi illetõségû.
Dátum: 1997. 02. 10. 9:22
Helyszín: Bátaszék
Fotó: Borkovits Tamás
Digitalizálás: Borkovits Tamás
mdmot-3019b.jpg (78931 bytes)
7814-es számú vonat: Bátaszék-Kiskunhalas
Dátum: 1997. 12. 26. 11:41
Helyszín: Baja
Fotó: Borkovits Tamás
Digitalizálás: Borkovits Tamás
Ha bármilyen kérdése, problémája, javaslata van, kérjük lépjen kapcsolatba aV63 Gigant Clubbal.