A New/New_1998_6_18 könyvtárban található képek listája:
hevdiese.jpg (84779 bytes)
Napnyugtai kép a gödöllõi HÉV két öreg dieselje közül az egyikrõl.
Mögötte egy LVII-es sorozatú motorkocsi.
Dátum: 1998. 06. 09.
Helyszín: Cinkota
Fotó: Barabás Sándor
Digitalizálás: Barabás Sándor
A26_xxx.jpg (87247 bytes)
Ennek szegénynek már a pályaszáma is elveszett.
Dátum: 1998. 06. 06.
Helyszín: Nyékládháza, Lasserberger kavicsbánya
Fotó: Barabás Sándor
Digitalizálás: Barabás Sándor
T334A25.jpg (101654 bytes)
Ketten a gazban.
Dátum: 1998. 06. 06.
Helyszín: Nyékládháza, Lasserberger kavicsbánya
Fotó: Barabás Sándor
Digitalizálás: Barabás Sándor
T334tab.jpg (133085 bytes)
A megtudható adatok.
Dátum: 1998. 06. 06.
Helyszín: Nyékládháza, Lasserberger kavicsbánya
Fotó: Barabás Sándor
Digitalizálás: Barabás Sándor
lasserbg.jpg (110860 bytes)
Õk, így együtt. Vajon honnan hordta össze a sors a csapatot?
Dátum: 1998. 06. 06.
Helyszín: Nyékládháza, Lasserberger kavicsbánya
Fotó: Barabás Sándor
Digitalizálás: Barabás Sándor
v63009_1.jpg (58507 bytes)
A 009-est Dombóváron festették újra. Megfigyelhetõ, hogy a mozdonyszekrény
kék színe kissé zöldes árnyalatúra sikerült. A képen a Veneziaval látható.
Mögötte a fûtõgéppé átminõsített 1168-as Szili.
Dátum: 1998.
Helyszín: Bp. Keleti
Fotó: Óvári Mihály
Digitalizálás: Óvári Mihály
T334_1.jpg (123333 bytes)
Csehszlovák gyártmányú 3 tengelyes diesel, Magyarországon még nem láttam
máshol.
Dátum: 1998. 06. 06.
Helyszín: Nyékládháza, Lasserberger kavicsbánya
Fotó: Barabás Sándor
Digitalizálás: Barabás Sándor
T334_A26.jpg (125621 bytes)
Ugyanaz másfelõl.
Dátum: 1998. 06. 06.
Helyszín: Nyékládháza, Lasserberger kavicsbánya
Fotó: Barabás Sándor
Digitalizálás: Barabás Sándor
v63040_1.jpg (72053 bytes)
A 040-est nemrég fényezték újra. Itt a Gerulataval várja az
indulást.
Dátum: 1998. 04.
Helyszín: Bp. Keleti
Fotó: Óvári Mihály
Digitalizálás: Óvári Mihály
A26_099.jpg (113293 bytes)
Tudtok errõl a mozdonysorozatról valamit? Láttam már belõle 2 vagy 3
darabot Mátyásföldön az Ikarusznál, és ha jól emlékszem van egy az EGIS
gyógyszergyárban is.
Dátum: 1998. 06. 06.
Helyszín: Nyékládháza, Lasserberger kavicsbány
Fotó: Barabás Sándor
Digitalizálás: Barabás Sándor
a25_108.jpg (84566 bytes)
Egy valószínûleg sokat megért Bobo. Oldalán a felirat: Lenin Kohászati
Mûvek Diósgyõr, A25 108. Jelenleg egy sóderbányában szolgál M44 015
pályaszámmal. (Lehet, hogy a követségi kocsikhoz hasonló kék-fehér tábla
a külföldi tulajdonos miatt van?)
Megj.: Ritka madarat szemlélhetünk ebben a mozdonyban. Ez ugyanis a Ganz DVM 5-ös gyári számú mozdonysorozatának egyetlen darabja. A Bobo továbbfejlesztéseként gyártották. Kívülrõl is látni a különbségeket, pl. a söntellenállások eltõntek a vezetõfülke tetejérõl, más aa géptérzsaluzat stb. A MÁV-nak, csuda tudja miért, nem kellett. Diósgyõr vette meg, és a nagy leépítések idején mint üzemképes mozdonyt eladta a kavicsbányának.
Dátum: 1998. 06. 06.
Helyszín: Nyékládháza, Lasserberger kavicsbánya
Fotó: Barabás Sándor
Digitalizálás: Barabás Sándor
g138_150.jpg (74276 bytes)
A 150-es Gigant éppen megérkezett az Ivo Andric IC-vel Kelebia felõl.
A háttérben a 138-as látható egy szombathelyi IC-vel.
Dátum: 1998. 03.
Helyszín: Bp. Keleti
Fotó: Óvári Mihály
Digitalizálás: Óvári Mihály
v63152_4.jpg (88406 bytes)
Idõközben megjött a Sirava is.
Dátum: 1998. 02. 10. 16 óra
Helyszín: Keszthely
Fotó: Óvári Mihály
Digitalizálás: Óvári Mihály
v63152_3.jpg (85502 bytes)
A 152-es aznap az Avast vitte. Jól látható, hogy még bõ másfél évvel
a fényezés után is milyen szépen csillog az oldala. Ezért megfigyeléseim
alapján a mozdonyszemélyzet is sokat tesz...
Dátum: 1998. 02. 10. 15 óra
Helyszín: Keszthely
Fotó: Óvári Mihály
Digitalizálás: Óvári Mihály
V43_1297.jpg (69471 bytes)
Az 1297-es Szili Gödöllõ határában az 5506-os egri sebesvonattal.
Dátum: 1998. 06. 10.
Helyszín: Gödöllõ
Fotó: Barabás Sándor
Digitalizálás: Barabás Sándor
V43_1298b.jpg (96262 bytes)
Az 1298-as egy átlagos hatvani személyvonattal. (3044)
Dátum: 1998. 06. 10.
Helyszín: Gödöllõ
Fotó: Barabás Sándor
Digitalizálás: Barabás Sándor
V43_1298a.jpg (98844 bytes)
Újfent az 1298-as hatvani Szili, most viszont egy "luxus" hatvani
személyvonattal (3026). Azért nem hiszem, hogy ezután fülkés kocsikkal
lehet majd munkába járni Budapestre. :-)
Dátum: 1998. 06. 10.
Helyszín: Gödöllõ
Fotó: Barabás Sándor
Digitalizálás: Barabás Sándor
V43_1299.jpg (69070 bytes)
Egy ezüstmetál hatvani Szili a 3033-sal Budapestre igyekszik. Kissé
ázottan a nyári záporban. (Nem csak õ.)
Amikor elõször megláttam ebben az új köntösben, majdnem elfelejtettem
bekanyarodni az Élessarkon. Úgy hallottam jövõre tervezik a cabrio
változatot is. :-)
Dátum: 1998. 06. 11.
Helyszín: Gödöllõ
Fotó: Barabás Sándor
Digitalizálás: Barabás Sándor
Ha bármilyen kérdése, problémája, javaslata van, kérjük lépjen kapcsolatba aV63 Gigant Clubbal.