A New/New_1998_7_7 könyvtárban található képek listája:
M63_1.jpg (68389 bytes)
A kívülrõl megújult Dízel Gigant.
Dátum: 1998. 07. 04.
Helyszín: Szombathely
Fotó: (c) Gigant Club
Digitalizálás:
M63_2.jpg (59148 bytes)
Az egyetlen megmaradt M63-as új festéssel
Dátum: 1998. 07. 04.
Helyszín: Szombathely
Fotó: (c) Gigant Club
Digitalizálás:
M63_3.jpg (57666 bytes)
A vezetõállást csak átfestették. Az Északi Jármûjavítóban
készített fényképek óta egy-két dolgot szemmel láthatóan
"levettek" a mozdonyról.
Dátum: 1998. 07. 04.
Helyszín: Szombathely
Fotó: (c) Gigant Club
Digitalizálás:
M63_4.jpg (52353 bytes)
Ganz UFC forgóváz szabadalmaztatott szekrénykapcsolata. A forgóváz középvonalától a mozdony vége felé eltolva helyezték el.
Dátum: 1998. 07. 04.
Helyszín: Szombathely
Fotó: (c) Gigant Club
Digitalizálás:
M63_5.jpg (39114 bytes)
Gyártási táblák
Dátum: 1998. 07. 04.
Helyszín: Szombathely
Fotó: (c) Gigant Club
Digitalizálás:
M63_6.jpg (48033 bytes)
Az oldalát pályaszámtábla díszíti
Dátum: 1998. 07. 04.
Helyszín: Szombathely
Fotó: (c) Gigant Club
Digitalizálás:
M63_7.jpg (53978 bytes)
Újabb kép a Ganz forgóvázról
Dátum: 1998. 07. 04.
Helyszín: Szombathely
Fotó: (c) Gigant Club
Digitalizálás:
M63_8.jpg (66625 bytes)
Dízel Gigant oldala
Dátum: 1998. 07. 04.
Helyszín: Szombathely
Fotó: (c) Gigant Club
Digitalizálás:
M63_9.jpg (63865 bytes)
Már szinte indulásra vár... sajnos ez csak álom marad.
Dátum: 1998. 07. 04.
Helyszín: Szombathely
Fotó: (c) Gigant Club
Digitalizálás:
m62183.jpg (72178 bytes)
Még diesel mozdonyokkal van tele a celli fûtõház, de ki
tudja meddig lesz ez így. (M62 183 van a képen)
Dátum: 1998. 07. 04.
Helyszín: Celldömölk
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás:
m62211.jpg (61004 bytes)
Az M62 211 egy szép hosszú tehervonattal gyorsít a soproni
vonalon.
Dátum: 1998. 07. 04. 12:04
Helyszín: Szombathely
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás:
m62213a.jpg (64069 bytes)
A Bp. Déli pályaudvarra menõ 903-as gyors mozdonya az
összekapcsolásra vár.
Dátum: 1998. 07. 04.
Helyszín: Szombathely
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás:
m62213b_1.jpg (82558 bytes)
Alig féléves fõvizsgával bizony elég sok ez a füstölés. A füst gyorsítás közben jelentkezett 550-es fordulatszámnál és a regulátor helytelen beállítása okozza.
Dátum: 1998. 07. 04.
Helyszín: Szombathely
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás:
Szili1071_1192b.jpg (59700 bytes)
Az elõtérben látható Szili a dombóvári 1071-es, amely
ezen a délutánon a 826-os gyorsot továbbította Gyékényesre.
Ez a vonat kb. egy hónappal késõbb átkerült a horvát
1142-esek fordájába. Balra a fehérvári 1192-es a 836-os
Dunaújvároson át Bajára közlekedõ gyorsvonattal áll
indulásra készen.
Dátum: 1997. 10. 13.
Helyszín: Bp. Déli
Fotó: Borkovits Tamás
Digitalizálás: Borkovits Tamás
Szili1072.jpg (70806 bytes)
Egyik kedvenc Szilim jelenleg sajnos jó eséllyel pályázhat
a legrondább V43-mas címére, ugyanis rettentõen el van
hanyagolva. Ennek ellenére itt a Somogy expressz szerelvényével
tolat be a Délibe, de idõnként IC vonat élén is elõfordul.
Egyébként a 1072-es egyike volt azon tíz Szilinek, amelyek
a 80-as évek elején elsõként kaptak új típusú áramszedõt,
legalábbis az általam belátott nyugati országrészben.
Dátum: 1997. 03. 24. 16:07
Helyszín: Bp. Déli
Fotó: Borkovits Tamás
Digitalizálás: Borkovits Tamás
Szili1074_1179b.jpg (67033 bytes)
A személyzet által Csinikére keresztelt, s valóban rendben is
tartott dombóvári 1074-es a 826-os gyékényesi gyorssal,
mellette pedig a fehérvári 1179-es a 836-os bajaival látható.
Dátum: 1997. 10. 24.
Helyszín: Bp. Déli
Fotó: Borkovits Tamás
Digitalizálás: Borkovits Tamás
Szili1075.jpg (99496 bytes)
A 1075-ös mostanság jobbára pécsi IC fordában jár.
Ezen az alkonyi képen is a Mecsek IC-vel vár arra,
hogy nekiiramodhasson.
Dátum: 1997. 11. 24.
Helyszín: Bp. Déli
Fotó: Borkovits Tamás
Digitalizálás: Borkovits Tamás
v431076.jpg (-1 bytes)
Az 1076-os Szilit kísérletképpen tirisztoros szabályozásúra alakították, fokozatkapcsolóját a 29. menetfokozatban rögzítették. A mozdony szerepelt Moldova György Akit a mozdony füstje megcsapott c. könyvében. Ma már nem létezik, mert Dombóváron selejtezték.
Helyszín: Bp. Ferencváros
Fotó: Kovács Ferenc
Digitalizálás: Jákli Imre
Szili1077.jpg (53838 bytes)
V43 1077 a Mecsek IC-vel.
Dátum: 1997. 10. 13.
Helyszín: Bp. Déli
Fotó: Borkovits Tamás
Digitalizálás: Borkovits Tamás
Szili1078.jpg (55348 bytes)
Dátum: 1997. 04. 07.
Helyszín: Bp. Déli
Fotó: Borkovits Tamás
Digitalizálás: Borkovits Tamás
Szili1080_1001b.jpg (66735 bytes)
A 1080-as a 1001-es társaságában a Déli rendezõjében.
Dátum: 1998. 01. 02.
Helyszín: Bp. Déli
Fotó: Borkovits Tamás
Digitalizálás: Borkovits Tamás
Szili1081.jpg (53582 bytes)
A meglehetõsen elhanyagolt állagú 1081-es befut
Kelenföldre az S8704-es fonyódi sebesvonattal.
Dátum: 1997. 08. 24.
Helyszín: Bp. Kelenföld
Fotó: Borkovits Tamás
Digitalizálás: Borkovits Tamás
Ha bármilyen kérdése, problémája, javaslata van, kérjük lépjen kapcsolatba aV63 Gigant Clubbal.