A New/New_1998_8_4 könyvtárban található képek listája:
electrop.jpg (86339 bytes)
A 101-es vonal nemzetközi gyorsvonati forgalmát a CFR 60 és 62 sorozatú 1690 kW teljesítményû díízel-villamos mozdonyai látják el. Gyártó: Electroputere, Craiova. A mozdony érdekessége a Sulzer-licenc alapján készült, U hengerelrendezésû (2 fõtengelyû) lassúfordulatú, 4 ütemû dízelmotor. Ez a konstrukciós elv az európai dízelmotorszerkesztés hõskorát idézi.
Dátum: 1998. 06.
Helyszín: Püspökladány
Fotó: Óvári Mihály
Digitalizálás: (c) Gigant Club
Utolsó frissítés: groh
Adatmódosítás
Kulcsszavak:
d02-508.jpg (92071 bytes)
A LÁEV DO2,508-as dízelmozdonya, a MÁV Mk48-al azonos típus.
Dátum: 1997. 07. 30.
Helyszín: Garadna
Fotó: Óvári Mihály
Digitalizálás: (c) Gigant Club
Utolsó frissítés: groh
Adatmódosítás
Kulcsszavak:
laev.jpg (112316 bytes)
A LÁEV lillafüredi alagútja a vonatból.
Dátum: 1997. 07. 30.
Helyszín: Lillafüred
Fotó: Óvári Mihály
Digitalizálás: (c) Gigant Club
Utolsó frissítés: groh
Adatmódosítás
Kulcsszavak:
ekhg1.jpg (94123 bytes)
A sátai alagút Putnok felõli bejárata az ország egyik legszebb vasútvonalán, az Eger-Putnok vonalon.
Dátum: 1997. 04. 25.
Helyszín: Sáta
Fotó: Óvári Mihály
Digitalizálás:
Utolsó frissítés: groh
Adatmódosítás
Kulcsszavak:
ekhg2.jpg (70037 bytes)
A sátai közúti átjáró a Putnok-Eger vonalon. Érdekessége, hogy a sorompót a kalauz kezeli. Más átjárókon errefelé még sorompó sincs, ott a vonat sebessége 10 km/h, de legalább nem kell kétszer megállni.
Dátum: 1997. 04. 25.
Helyszín: Sáta
Fotó: Óvári Mihály
Digitalizálás: (c) Gigant Club
Utolsó frissítés: groh
Adatmódosítás
Kulcsszavak:
ekhg3,jpg (52310 bytes)
A Putnok-Eger vonal egy szakasza, kissé feljavítandó a pályaállapot.
Dátum: 1997. 04. 25.
Helyszín: Nekézseny mh.
Fotó: Óvári Mihály
Digitalizálás: (c) Gigant Club
Utolsó frissítés: groh
Adatmódosítás
Kulcsszavak:
ekhg4.jpg (36250 bytes)
A sátai alagútban robog a Bz...
Dátum: 1997. 04. 25.
Helyszín: Sáta
Fotó: Óvári Mihály
Digitalizálás: (c) Gigant Club
Utolsó frissítés: groh
Adatmódosítás
Kulcsszavak:
mellekvo.jpg (82287 bytes)
A Sellye-Középrigóc vonal megmentõért kiált... Pályasebesség már csak 10-20 km/h, még a Bz-nek is.
Dátum: 1997.
Helyszín:
Fotó: Óvári Mihály
Digitalizálás: (c) Gigant Club
Utolsó frissítés: groh
Adatmódosítás
Kulcsszavak:
ekhg5.jpg (100107 bytes)
A Putnok-Eger vonal egy szép szakasza Királd és Putnok között. A pályasebesség itt 20 km/h a teljes állomásközön, mintegy 10 km hosszúságban.
Helyszín: Királd
Fotó: Óvári Mihály
Digitalizálás: (c) Gigant Club
Utolsó frissítés: groh
Adatmódosítás
Kulcsszavak:
v46016.jpg (72941 bytes)
A záhonyi V46,016 a jármûjavítóban összetörött állapotban várja sorsát.
Dátum: 1997. 11.
Helyszín: Északi Jj.
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Jákli Imre
Utolsó frissítés: groh
Adatmódosítás
Kulcsszavak:
v63035_2.jpg (72635 bytes)
A 35-ös Gigi még nagyjavítás közben.
Dátum: 1997. 11.
Helyszín: Bp. Északi Jj.
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Jákli Imre
Utolsó frissítés: groh
Adatmódosítás
Kulcsszavak:
m62058.jpg (93560 bytes)
A veterán Szergej a 101-es vonal tehervonati forgalmát látja el. Persze gyakran pihenhet, hiszen túl nagy mozgás nincs arrafelé.
Dátum: 1998. 06.
Helyszín: Püspökladány
Fotó: Óvári Mihály
Digitalizálás: (c) Gigant Club
Utolsó frissítés: groh
Adatmódosítás
Kulcsszavak:
m44091.jpg (92637 bytes)
Ha bedöglik a Bz, és pót Bz sincs a közelben, akkor még mindig kézenfekvõ megoldás a régi jó Bobót alkalmazni. 80 km/h végsebessége alkalmassá teszi nyári személyvonati szolgálatra is. Még arra is ügyeltek, hogy a kocsik színe lehetõleg harmonizaljon a mozdonnyal. Ez teszi még különlegesebbé ezt a képet.
Dátum: 1998. 06.
Helyszín: Püspökladány
Fotó: Óvári Mihály
Digitalizálás: (c) Gigant Club
Utolsó frissítés: groh
Adatmódosítás
Kulcsszavak:
m62166.jpg (93103 bytes)
Letétes ferencvárosi Szergej a szertári vágányokon.
Dátum: 1998. 05. 10.
Helyszín: Bp. Ferencváros
Fotó: Óvári Mihály
Digitalizálás: (c) Gigant Club
Utolsó frissítés: groh
Adatmódosítás
Kulcsszavak:
m62176.jpg (89422 bytes)
A 176-os is letétes.
Dátum: 1998.
Fotó: Óvári Mihály
Digitalizálás: (c) Gigant Club
Utolsó frissítés: jimre
Adatmódosítás
Kulcsszavak:
bz183_1.jpg (58263 bytes)
A 183-as Bz-vel épp mi érkeztünk Putnokra, Szilvásváradról. A 004-es pedig Miskolcról jött (ezidõtájt lett oda állomásítva). A két Bz különvonatként indult tovább Eger felé.
Dátum: 1997. 04. 25.
Helyszín: Putnok
Fotó: Óvári Mihály
Digitalizálás: (c) Gigant Club
Utolsó frissítés: groh
Adatmódosítás
Kulcsszavak:
m62226.jpg (76855 bytes)
Szintén egy félretett gép. Néhány éve még járt, igaz, erõsen olajszórásos volt.
Dátum: 1998. 05. 10.
Helyszín: Bp. Ferencváros
Fotó: Óvári Mihály
Digitalizálás: (c) Gigant Club
Utolsó frissítés: groh
Adatmódosítás
Kulcsszavak:
nagykani.jpg (112238 bytes)
A nagykanizsai fûtõház. az M40 235, M62 187 és 064 mozdonyokkal.
Dátum: 1997. 08. 30.
Helyszín: Nagykanizsa
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
Utolsó frissítés: groh
Adatmódosítás
Kulcsszavak:
m62262.jpg (91920 bytes)
A 262-es egy használatban levõ szergej Ferencvárosban. Általában körvasutazik.
Dátum: 1998. 05. 10.
Helyszín: Bp. Ferencváros
Fotó: Óvári Mihály
Digitalizálás: (c) Gigant Club
Utolsó frissítés: groh
Adatmódosítás
Kulcsszavak:
v431111.jpg (56906 bytes)
A "Mindegy" nevû szili a Keletiben.
Dátum: 1998.
Helyszín: Bp. Keleti
Fotó: Óvári Mihály
Digitalizálás: (c) Gigant Club
Utolsó frissítés: groh
Adatmódosítás
Kulcsszavak:
m412145.jpg (88368 bytes)
Az egykori szekunderrugós forgóvázas Csörgõ Dombóvárról egy éve Debrecenbe került, onnan helyezték ki Püspökladányba. Nagyfelújítáast és kócsagos címert is kapott. Személyvonatozik, de teherrel is elküldik Vésztõ irányába.
Dátum: 1998. 06.
Helyszín: Püspökladány
Fotó: Óvári Mihály
Digitalizálás: (c) Gigant Club
Utolsó frissítés: groh
Adatmódosítás
Kulcsszavak:
Új könyvtár létrehozása
Ha bármilyen kérdése, problémája, javaslata van, kérjük lépjen kapcsolatba aV63 Gigant Clubbal.