A New/New_1999_10_20 könyvtárban található képek listája:
m61001sv.jpg (46964 bytes)
A kora reggeli 9709 sz. sebesvonattal érekzik Tapolca felõl.
Dátum: 1999. 07. 24.
Helyszín: Székesfehérvár
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m61001al.jpg (67813 bytes)
A 001-es kibukkan az alagútból az 1972. sz. mentesítõ gyorssal.
Dátum: 1999. 07. 24.
Helyszín: Balatonkenese, alagút
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m61001ba.jpg (61411 bytes)
Badacsonyban aztán megvártam a 9705-öt. NOHABra tippeltem, az is volt, a 001-es.
Dátum: 1999. 07.
Helyszín: Badacsony vm.
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m61001pi.jpg (42089 bytes)
A 9714-es keresztre vár...
Dátum: 1999. 07.
Helyszín: Polgádri-Ipartelepek
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m61001fu.jpg (58370 bytes)
Ismét keresztere vár a tapolcai személyvonattal.
Dátum: 1999. 07.
Helyszín: Balatonfûzfõ
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m61002uf.jpg (37071 bytes)
Szegény 002-es NOHAB alá tették a 020-as frissen lefestett forgóvázait, mialatt az festésen volt Budapesten.
Dátum: 1999. 07.
Helyszín: Tapolca
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m61006cs.jpg (56594 bytes)
A 9732 sz. személyvonattal, indulás elõtt. A 9757/9732 Tapolca-Csajág-Tapolca reggeli személy fordulóra M47-est jelöltek ki, de ennek alkalmatlansága miatt igen gyakran NOHAB vitte. A 006-nak abban az idõben villamos probléma miatt nem is volt szabad hosszabb vonatokkal közlekednie. Sajnos szeptembertõl Bz váltotta fel a NOHABot ezeken a vonatokon.
Dátum: 1999. 07. 24.
Helyszín: Csajág
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m61006ba.jpg (62264 bytes)
A 9732-es továbbindul Tapolca felé a szép megállóhelyrõl.
Dátum: 1999. 07. 24.
Helyszín: Balatonakarattya
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62141bu.jpg (59751 bytes)
A 19702 sz. Szeged felõl érkezõ gyorssal indul Tapolca felé.
Dátum: 1999. 07. 24.
Helyszín: Balatonkenese-Üdülõtelep
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62141_1.jpg (33199 bytes)
A Nyíregyháza-Debrecen felõl érkezett 29702-es közvetlen gyors, indulásra vár. A Szergej nagy kormot lökött induláskor.
Dátum: 1999. 07.
Helyszín: Balatonfüred
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62141fu.jpg (46009 bytes)
A második kereszt Fûzfõn: a 29703 sz. nyíregyházi hétvégi közvetlen gyors.
Dátum: 1999. 07.
Helyszín: Balatonfûzfõ
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62147rf.jpg (42821 bytes)
A 147-es a Szeged felõl érkezõ közvetlen 19702 sz. gyorsvonattal.
Dátum: 1999. 07.
Helyszín: Révfülöp
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62147as.jpg (28544 bytes)
A 29703-as hétvégi közvetlen gyors is tart vissza Szegedre.
Dátum: 1999. 07.
Helyszín: Aszófõ
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62158cs.jpg (45194 bytes)
A Nyíregyháza-Debrecen felõl jött 29704 sz. gyorsvonattal. Induláskor nagy fekete kormot lökött ez a mozdony is.
Dátum: 1999. 07. 24.
Helyszín: Csajág
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62187bu.jpg (53657 bytes)
A fehérvári szergejek a nyári sûrûbb menetrendben sorra feltûntek a 29-es vonalon személyvonatokkal, ami Tapolca nagy mozdonyhiányát jelzi. Nagyon hiányoznak a kidobott és szétvágott NOHABok! A Nagykanizsán a villamosítás miatt kissé ritkított flotta egyik Fehérvárra került tagja, a 187-es, a 9704 sz. sebesvonattal érkezik.
Dátum: 1999. 07. 24.
Helyszín: Balatonkenese-Üdülõtelep
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62187sv.jpg (62491 bytes)
A 187-es Szergej aznap az 1972 sz. mentesítõ gyorsot kapta feladatul. Itt éppen elõrehúz, hogy ráálljon a vonatra.
Dátum: 1999. 07.
Helyszín: Székesfehérvár
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62187ba.jpg (54560 bytes)
A Kanizsától "örökölt" 187-es kis olajfüsttel indítja az 1972-es gyorsvonatot.
Dátum: 1999. 07.
Helyszín: Badacsony vm.
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
dupm62bt.jpg (48151 bytes)
Megérkezett a 9712-es, dupla Szergejjel, mint zsenge gyermekkoromban a vasárnapi 901-es szombathelyi gyors. Csakhogy most nem a vonat nagysága miatt volt így. Az elöl lévõ füredi tartalék 188-as segítette ki a hátul lévõ 214-est. Továbbinduláskor mindkettõ mûködött, tehát valószínû, hogy a 214-esnek kiesett egy vontatómotorja és szért teljesítménycsökkenése lett.
Dátum: 1999. 07.
Helyszín: Badacsonytomaj
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62188fu.jpg (52502 bytes)
Egy állomáson két kereszt közül az elsõ: a 9735 sz. személyvonatot a Fehérvárra gépmenetben visszatért 214-es helyett a tartalékos 188-as hozza. A füredi tartalékot a nyáron rendszeresen Celldömölk adta.
Dátum: 1999. 07.
Helyszín: Baatonfûzfõ
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62214sv.jpg (53516 bytes)
A nyáron átírták a tapolcai vonal menetrendjét. Mivel nem volt hozzá elég NOHAB, székesfehérvári Szergejek is részt vettek a vontatásból szép számmal. Ez a mozdony éppen a 9712 sz. személyvonatot várja Budapest felõl.
Dátum: 1999. 07.
Helyszín: Székesfehérvár
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62246sv.jpg (68352 bytes)
Megérkezett a 909 sz. gyors Szombathely felõl. A 246-os Szergej tetején jól látsziok a rendszeres gyorvonati szolgálat, kissé bekormosodott szegény (vö a régebbi képekkel).
Dátum: 1999. 07.
Helyszín: Székesfehérvár
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m472046a.jpg (56238 bytes)
A 9732-es után ez a fehérvári Dacia is elindult Tapolca felé, 1 db Yp (üzemi) kocsivá minõsített Ap kocsival.
Dátum: 1999. 07. 24.
Helyszín: Balatonakarattya
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m412114c.jpg (30955 bytes)
A 972 sz. gyorssal egy kissé borult reggelen.
Dátum: 1999. 07. 24.
Helyszín: Csajág
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m41m47sv.jpg (42892 bytes)
Egy döglött Csörgõt a veszprémi 2051-es Dacia hoz be, szolgálatképtelenség miatt.
Dátum: 1999. 07.
Helyszín: Székesfehérvár
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m412119a.jpg (47604 bytes)
A 2119-es Csöresz (a Kormoska) a 9712 sz. személyvonattal az alagút akarattyai bejáratánál.
Dátum: 1999. 07. 24.
Helyszín: Balatonakarattya
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m412150a.jpg (65762 bytes)
A feltámasztott 2150-es a 39552 sz. Gyõr-Veszprém-Csajág-Zánka személyvonattal az alagútnál.
Dátum: 1999. 07. 24.
Helyszín: Balatonkenese, alagút
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m412187a.jpg (57050 bytes)
Egy okoska (M41,2187) érkezik a szép almádi állomásra
Dátum: 1999. 07.
Helyszín: Balatonalmádi
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
Ha bármilyen kérdése, problémája, javaslata van, kérjük lépjen kapcsolatba aV63 Gigant Clubbal.