A New/New_1999_10_4 könyvtárban található képek listája:
990606-1.jpg (85137 bytes)
Harmadnapra leemelték róla az elõzõ éjjel rádaruzott kocsit, és bevitték Tapolcára
Dátum: 1999. 06. 06.
Helyszín: Badacsonylábdihegy, 29. vonal 1061. szelvény
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
990606-2.jpg (42649 bytes)
A homokból kiemelt egyik forgóváz egy põrekocsin várja sorsát.
Dátum: 1999. 06. 06.
Helyszín: Tapolca
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
990605-1.jpg (95905 bytes)
Másnapra a NOHABot és a kocsikat a pálya mellé fektették. Még az éjjel úgy-ahogy helyreállították a pályát, hogy legfeljebb 5 km/h sebességgel járni lehessen rajta. Az igérkezõ meleg júniusi hétvégén beláthatatlan fennakadások keletkezhettek volna, ha ez nem történik meg.
Dátum: 1999. 06. 05.
Helyszín: Badacsonylábdihegy, 29. vonal 1061. szelvény
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
990605-3.jpg (60951 bytes)
Az árokba vetett mozdony
Dátum: 1999. 06. 05.
Helyszín: Badacsonylábdihegy, 29. vonal 1061. szelvény
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
990605-4.jpg (86371 bytes)
Dátum: 1999. 06. 05.
Helyszín: Badacsonylábdihegy, 29. vonal 1061. szelvény
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
990605-5.jpg (72571 bytes)
Itt már a vasútbarátok vették körül, bámészkodók nézték, virág volt a kürtjére tûzve.
Dátum: 1999. 06. 05.
Helyszín: Badacsonylábdihegy, 29. vonal 1061. szelvény
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
990605-6.jpg (75469 bytes)
NOHAB fent és lent... a 19-es viszi Fehérvárra a S9705-öt, a 004-es romjai felett.
Dátum: 1999. 06. 05.
Helyszín: Badacsonylábdihegy, 29. vonal 1061. szelvény
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
990604a.jpg (52021 bytes)
Szörnyû baleset az észak-balatoni vonalon: a Tapolcáról Budapestre tartó 1973 sz. gyorsvonat, elején az M61,004-es mozdonnyal, a heves viharban ütközött egy kidõlt nyárfával, kb. 70 km/h sebességgel. A mozdony siklott, keresztbe forult a pályán. A vonat elsõ 3 kocsija is siklott. A mozdony fõkerete és szekrénye annyira megsérült, hogy még kiállítani sem lehet. A súlyos balesetnek szerencsére csak könnyû sérültjei voltak, köztük a mozdonyvezetõ. A kép nem sokkal a baleset után készült, a gépeket még nem mozgatták el.
Dátum: 1999. 06. 04.
Helyszín: Badacsonylábdihegy, 29. vonal, 1061. szelvény
Fotó:
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
990604b.jpg (40876 bytes)
A mozdony égbe meredõ orra a baleset után. Ez a vége volt menetiránnyal ellentétesen.
Dátum: 1999. 06. 04.
Helyszín: Badacsonylábdihegy, 29. vonal 1061. szelvény
Fotó:
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
990604-1.jpg (65815 bytes)
A baleset helyszíne
Dátum: 1999. 06. 04.
Helyszín: Badacsonylábdihegy, 29. vonal 1061. szelvény
Fotó:
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
990604-2.jpg (52414 bytes)
És ezzel a végével ütközött a mozdony a fának.
Dátum: 1999. 06. 04.
Helyszín: Badacsonylábdihegy, 29. vonal, 1061. szelvény
Fotó:
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
990604-3.jpg (57541 bytes)
A síneken keresztbefordult NOHAB.
Dátum: 1999. 06. 04.
Helyszín: Badacsonylábdihegy, 29. vonal 1061. szelvény
Fotó:
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
990604-4.jpg (57818 bytes)
A siklott és felborult 1. osztályú kocsi alatt ott fekszik a mozdony egyik forgóváza, TC motorokkal,hátára fordulva
Dátum: 1999. 06. 04.
Helyszín: Badacsonylábdihegy, 29. vonal 1061. szelvény
Fotó:
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
990604-5.jpg (53346 bytes)
Az összetorlódott kocsik
Dátum: 1999. 06. 04.
Helyszín: Badacsonylábdihegy, 29. vonal 1061. szelvény
Fotó:
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
990604-6.jpg (102532 bytes)
A tettes. Jobboldalt láthatjuk a kidõlt fát, mely örökre megállította kedvenc mozdonyunkat.
Dátum: 1999. 06. 04.
Helyszín: Badacsonylábdihegy, 29. vonal 1061. szelvény
Fotó:
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
990604-7.jpg (83914 bytes)
És ez maradt a pályából... a két kocsi végei között a NOHAB alját is látjuk, melyrõl leszakadt a forgóváz
Dátum: 1999. 06. 04.
Helyszín: Badacsonylábdihegy, 29. vonal 1061. szelvény
Fotó:
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
990604-8.jpg (76583 bytes)
A megrongálódott pálya.
Dátum: 1999. 06. 04.
Helyszín: Badacsonylábdihegy, 29. vonal 1061. szelvény
Fotó:
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
990604-9.jpg (86194 bytes)
Dátum: 1999. 06. 04.
Helyszín: Badacsonylábdihegy, 29. vonal 1061. szelvény
Fotó:
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
990605-2.jpg (55677 bytes)
Az egyik földbe fúródott forgóváz.
Dátum: 1999. 06. 04.
Helyszín: Badacsonylábdihegy, 29. vonal 1061. szelvény
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m61006bf.jpg (62778 bytes)
Dátum: 1999. 05.
Helyszín: Balatonfüred
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m61017bt.jpg (59125 bytes)
Különlegesség, szomorú aktualitással. A 017-es NOHABot már régen láttuk a balaton mellett. Most daruszerelvényt visz a 004-es NOHAB kiemeléséhez.
Dátum: 1999. 06. 06.
Helyszín: Badacsonytomaj
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m61019rf.jpg (72334 bytes)
Eddig jutott... fékszelep-hiba miatt meg kellett állnia.
Dátum: 1999. 06. 05.
Helyszín: Révfülöp
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m61019ba.jpg (86696 bytes)
Elhúz a 9705 sz. sebesvonattal Budapest felé.
Dátum: 1999. 06. 05.
Helyszín: Badacsonylábdihegy
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m61019bf.jpg (49490 bytes)
A 9704 sz. vonattal megérkezett Füredre
Dátum: 1999. 05.
Helyszín: Balatonfüred
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m61019cs.jpg (58152 bytes)
...amely meg is érkezik. A 019-es NOHAB hozza a személyvonatot.
Dátum: 1999. 05.
Helyszín: Csajág
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m61020za.jpg (58766 bytes)
A 9705 sz. sebesvonattal
Dátum: 1999. 06. 06.
Helyszín: Zánka-Köveskál
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m61020tv.jpg (63806 bytes)
Távolban egy piros NOHAB
Dátum: 1999. 06. 05.
Helyszín: Füle térsége
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m61020tp.jpg (50680 bytes)
Dátum: 1999. 06. 05.
Helyszín: Tapolca
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m61020sv.jpg (47050 bytes)
Egy 11 kocsis vonattal érkezik.
Dátum: 1999. 05.
Helyszín: Székesfehérvár
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62110j.jpg (59358 bytes)
NOHABtól örökölt vendégforgóvázakon sajátjai javítását várja
Dátum: 1999. 06. 05.
Helyszín: Tapolca
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Óvári Mihály
m62140da.jpg (48253 bytes)
M62,140 a székesfehérvári daruszerelvénnyel. Ez fogja emelni a balesetben megsérült 004-es NOHAB roncsait.
Dátum: 1999. 06. 05.
Helyszín: Badacsonytomaj
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62165.jpg (59985 bytes)
Ezen év legnagyobb részét Tapolcán töltötte, nagyrészt a 29-es vonalon járt.
Dátum: 1999. 06. 05.
Helyszín: Tapolca
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Óvári Mihály
m62190b1.jpg (105095 bytes)
Megérkezik Tapolcáról, hogy elvigye a 9713 sz. vonatot Székesfehérvárra. A NOHABok fogyásával és a Csörgõk gyakori üzemképtelenségével Tapolcán ismét megjelentek a Szergejek. Januárban elõször a 165-ös, majd késõbb több is. A 190-es a kanizsai flottából került Fehérvárra, egy ideig Dunaújvárosban dolgozott, de a tavasszal kezdõdõen már Tapolca térségében vontatott személyvonatokat.
Dátum: 1999. 05.
Helyszín: Balatonfüred
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62190b2.jpg (89050 bytes)
A 190-es Szergej rááll a 9713 sz. vonat szerelvényére. Kopott külseje jellegzetes, az élénksárga homlok a jellegzetes pályaszámokkal könnyen felismerhetõvé teszi...
Dátum: 1999. 05.
Helyszín: Balatonfüred
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62190cs.jpg (67163 bytes)
...Ez pedig a mozdony másik oldala. Ki hinné, hogy ugyanaz a gép? Itt a 9713-assal Csajágon éppen keresztre vár.
Dátum: 1999. 05.
Helyszín: Csajág
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62190sv.jpg (51434 bytes)
A 190-es indulásra kész az esti 9718 sz. személyvonattal Balatonfüredre.
Dátum: 1999. 05.
Helyszín: Székesfehérvár
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62190i.jpg (43572 bytes)
Indulás a 9718-cal.
Dátum: 1999. 05.
Helyszín: Székesfehérvár
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
Ha bármilyen kérdése, problémája, javaslata van, kérjük lépjen kapcsolatba aV63 Gigant Clubbal.