A New/New_1999_10_8 könyvtárban található képek listája:
20v626.jpg (72889 bytes)
A pálya a Szentgáli rétnél (626. szelvény) Veszprém irányába ereszkedik. A balkanyart egy éles jobbkanyar követi.
Dátum: 1999. 06.
Helyszín: Szentgál térs.
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
20v680.jpg (45188 bytes)
Hegyivasút... a szombathelyi vonal pályája itt ér ki az erdõbõl, és az utazó itt megcsodálhatja a tájat. A sínek 54 kg/fm-esek.
Dátum: 1999. 04.
Helyszín: Városlõd térs., 680. szelvény
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
20v684.jpg (73513 bytes)
A pálya erõs lejtéssel (11 ezrelék) Ajka felé halad. Városlõd elõtt egy fordított U alakú, 5 km-es hurkot tesz. Ennek fölsõ "szára" látható a képen, a 8-as fõút felüljárójával.
Dátum: 1999. 04.
Helyszín: Városlõd térs., 684. szelvény
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
20v696.jpg (79047 bytes)
Fradiszínben tündöklõ hatalmas bevágás: a vonal itt éles ívben 180 fokot kanyarodik. A képen a pálya Veszprém felé emelkedik, virágzó kökénybokrok között.
Dátum: 1999. 04.
Helyszín: Csehbánya térs., 696. szelvény
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
20v755a.jpg (86919 bytes)
Az S-kanyar környéke áprilisban, amikor a Torna patakot kísérõ égerek még nem bontottak lombot.
Dátum: 1999. 04.
Helyszín: Kislõd térs., 755. szelvény
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
20v768.jpg (74746 bytes)
Az Ajka felé tartó pálya Kislõdnél
Dátum: 1999. 04.
Helyszín: Kislõd térs.. 768. szelvény
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
exm62067.jpg (70430 bytes)
A 067-es Szergej új számot kapott 1998 decemberében. További képeket a 188-as számnál fogunk róla közölni.
Dátum: 1999. 06.
Helyszín: Celldömölk
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m40112ce.jpg (58722 bytes)
A rendszerint gyékényesi tartalék szerepkörû kanizsai Púpos javításra vár.
Dátum: 1999. 06.
Helyszín: Celldömölk
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62146he.jpg (43487 bytes)
Tehervonattal húz át az állomáson Celldömölk felõl.
Dátum: 1999. 06.
Helyszín: Herend
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62146ce.jpg (57746 bytes)
Celldömölk egyik megbízható teherfordás gépe éppen pihen.
Dátum: 1999. 06.
Helyszín: Celldömölk
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
exm62160.jpg (56545 bytes)
A 160-as Szergej a 067-es számon ment a bontóba. Tõle balra a 188-as a 160-as számon követte. A jobbra mögötte álló 167-es a saját számán csatlakozott hozzájuk.
Dátum: 1999. 06.
Helyszín: Celldömölk
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62163he.jpg (56126 bytes)
Egy kõvonattal robog el.
Dátum: 1999. 06.
Helyszín: Herend
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62163ce.jpg (52990 bytes)
Viszonylagos kopottsága ellenére az egyik legjobb Szergej Celldömölkön. Sokat használják a teherfordában.
Dátum: 1999. 06.
Helyszín: Celldömölk
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62195ce.jpg (47880 bytes)
Ez a mozdony Ferencvárosból került ide, szolgálatképtelenül. Várja feltámasztását, melyre minden esélye megvan.
Dátum: 1999. 06.
Helyszín: Celldömölk
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62200ce.jpg (66684 bytes)
Ez a mozdony sem az eredeti 200-as, hanem a 182-es. Most éppen félig kibelezve áll. Az igazi 200-as pedig fõmûhelyi nagyjavítást kapott 182-es számon.
Dátum: 1999. 06.
Helyszín: Celldömölk
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
2m40-20v.jpg (59834 bytes)
Két összeakasztott Púpos (201 + 203) érkezik. Veszprém tájáról, anyagolásból térnek haza Szombathelyre.
Dátum: 1999. 06.
Helyszín: Szentgál
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m40208v.jpg (56630 bytes)
És a két csörgõs vonat után egy perccel az erdõbõl felhangzott a jól ismert hang... már a harmadik Púpos tartott aznap Szombathely felé.
Dátum: 1999. 06.
Helyszín: Herendi kanyar
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62216ce.jpg (55778 bytes)
A nyáron Celldömölkre került Székesfehérvárról a sokáig szolgálatképtelen 216-os. Itt életet leheltek bele, azóta teherfordás. Most éppen próbálják.
Dátum: 1999. 06.
Helyszín: Celldömölk
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62246v.jpg (66964 bytes)
Ez a mozdony 1999 nyarától kezdve sokat mutatkozik gyors és IC fordában. Itt egy szerelvényvonattal halad el a szép szentgáli rét mellett.
Dátum: 1999. 06.
Helyszín: Szentgál térs.
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62260s.jpg (68428 bytes)
A 903 sz. gyorssal érkezik Szombathely felõl a frissen felújított mozdony.
Dátum: 1999. 06.
Helyszín: Szentgál
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62260hk.jpg (37776 bytes)
A 908 sz. gyorsvonattal indul tovább. Jobbra mellette a 163-as áll.
Dátum: 1999. 06.
Helyszín: Hajmáskér
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
2m47-trv.jpg (40754 bytes)
Dudarbánya-Zirc felõl érkezik egy 10 kocsi bauxit t+ 2 kocsi fát szállító tehervonattal a két Dacia (2037 és 2066).
Dátum: 1999. 06.
Helyszín: Veszprém
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m412126v.jpg (52850 bytes)
A szentgáli rét melletti éles, 40 km/h-ra engedélyezett kanyarban jött szembe a Muntenia nemzetközi gyors, a 2126-os Csörgõvel.
Dátum: 1999. 06.
Helyszín: Herendi kanyar
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m47-piel.jpg (64398 bytes)
Az átalakított M47,2162 motorja (Pielstick 8-PA4-185VG). Ez a mozdony most nehezen szóra bírható. A motoron az "okoska" Csörgõkön is alkalmazott kipufogót- és turbóeltöltõt láthatjuk. Januárban még üzemképes volt, de akkor is nagyon kormozott gyorsításkor.
Dátum: 1999. 06.
Helyszín: Celldömölk
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m412182s.jpg (65900 bytes)
A szentgáli állomásról továbbindul a 9013 sz. vonattal Veszprémbe, enyhén füstölogve.
Dátum: 1999. 06.
Helyszín: Szentgál
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m412182v.jpg (70152 bytes)
Visszafelé tart Veszprémbõl a 9066 sz. vonattal
Dátum: 1999. 06.
Helyszín: Herendi kanyar
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m41m41ce.jpg (63356 bytes)
A 2209-es a 8801 sz. pécsi sebessel, a 2203-as pedig egy veszprémi személlyel indulásra várnak.
Dátum: 1999. 06.
Helyszín: Celldömölk
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
Ha bármilyen kérdése, problémája, javaslata van, kérjük lépjen kapcsolatba aV63 Gigant Clubbal.