A New/New_1999_3_19 könyvtárban található képek listája:
m40m42.JPG (62991 bytes)
Tartalékos szolgálat Rákosrendezõn. Összehasonlítható az M40 és az M42 mozdonyok külleme.
Dátum: 1998. 12. 03.
Helyszín: Bp. Rákosrendezõ
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
2m44_rr.JPG (62345 bytes)
Dátum: 1998. 09. 24.
Helyszín: Rákosrendezõ
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
arpad.JPG (101944 bytes)
A BNV-Bp Nyugati viszonylaton közlekedik.
Dátum: 1998. 09. 11.
Helyszín: Bp. Nyugati
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
bdv004.JPG (70555 bytes)
Budapest-Vác-Szob viszonylaton
Dátum: 1998.
Helyszín: Bp. Nyugati
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m40006z3.JPG (77327 bytes)
A záhonyi személyállomáson, háttérben a fûtõház modern szerelõcsarnoka
Dátum: 1995.
Helyszín: Záhony
Fotó: Fábián László
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m40009z1.JPG (66726 bytes)
Személyvonattal indul Mátészalkára.
Dátum: 1995.
Helyszín: Záhony
Fotó: Fábián László
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m40103.JPG (57499 bytes)
A háttérben félreállított mozdonyok, köztük az M62,018
Dátum: 1995.
Helyszín: Záhony
Fotó: Sebestyén Ferenc
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
204004in.JPG (42886 bytes)
És indul a gõzös... akárcsak 100 éve.
Dátum: 1998. 11. 16.
Helyszín: Bp. Nyugati
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
220204.JPG (106757 bytes)
A 220,204 psz. mozdony egy nosztalgiavonattal, mely Szentendrére tart az aquincumi deltavágány érintésével.
Dátum: 1998. 11. 16.
Helyszín: Bp. Nyugati
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m40demj1.JPG (109722 bytes)
Hatvani Púpos (M40,206) a Nyugati egyik régi rakodóponkja mellett. Itt került vasúti kocsikba a Westend bevásárlóközpont építésénél (1998) felesleges földanyag és építési törmelék. E vonatok tolatását a Nyugatib kihelyezett tartalékok végezték.
Dátum: 1998. 09. 22.
Helyszín: Bp. Nyugati
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m40212nt.JPG (84088 bytes)
Nyugati pályaudvari tolatós szolgálatban. Itt éppen a Szabolcs IC 14 kocsis szerelvényét állítja be a 12-es vágányra, a 1094-es Szilivel.
Dátum: 1998. 11. 20.
Helyszín: Bp. Nyugati
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m40demj2.JPG (64660 bytes)
Tolatás közben a Nyugatiban.
Dátum: 1998. 11. 09.
Helyszín: Bp. Nyugati
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m40demj3.JPG (72557 bytes)
Tehervonat otlatása a Nyugatiban, Púpossal
Dátum: 1998. 11. 09.
Helyszín: Bp. Nyugati
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m40212_szema.JPG (59479 bytes)
Nullás Púpos (még ha nem is látszik, mert a 004-es a 212-es számot viseli) személyvonattal a Nyugatiban! Mint a régi szép idõkben. Most Veresegyház-Vác felé indul a 2426 sz. vonattal.
Dátum: 1998. 10. 07.
Helyszín: Bp. Nyugati
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m40212tk.JPG (97577 bytes)
Személyvonat tolatása közben a Nyugati pu. tárolóvágányain. E vágányok egy szakaszát késõbb építkezés miatt felszedték.
Dátum: 1998. 10. 07.
Helyszín: Bp. Nyugati
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m40demj4.JPG (100745 bytes)
Tehervonat tolatása, mely a Westend üzletközpont építésének földanyagát és törmelékét szállítja.
Dátum: 1998. 10.
Helyszín: Bp. Nyugati
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m40212k1.JPG (80018 bytes)
Az elsõ alkalom, amint sikerült elkapni a 212-es (egykor 004-es) púpost Budapesten. Az elõzõ év decemberében jött el Szombathelyrõl, azóta az Északi VF állományában tartalékos mozdony. Új állomáshelyén az elsõ szolgálati helye Kõbánya-Teher volt.
Dátum: 1998. 01. 16.
Helyszín: Kõbánya-Teher pu.
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m40212k2.JPG (107410 bytes)
Púpos és a 37-es villamos együtt... ha nem siet annyira, akkor egy Gigant is a képbe kerülhetett volna. A mozdony oldalán világosan látszik, hogy új a pályaszám.
Dátum: 1998. 01. 16.
Helyszín: Kõbánya-Teher pu.
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m40214to.JPG (81176 bytes)
Gyorsvonat összeállítása közben Dombóvár személyállomáson. A 214-es Púpos itt állandó tartalék.
Dátum: 1998. 10. 02.
Helyszín: Dombóvár
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
bz216.JPG (88944 bytes)
1 hetes korában szolgálatra vár. A 200-as Bz-ket elöregedett 0-s Bz motorkocsik felújításával végzik, ami többek között remotorizációt jelent.
Dátum: 1998. 10. 16.
Helyszín: Bp. Nyugati
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m40225.JPG (54887 bytes)
A dombóváriak reprezentatív Púposa a 125 éves körfûtõházban.
Dátum: 1998. 10. 02.
Helyszín: Dombóvár
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m40225u1.JPG (72159 bytes)
Az M40 bemutatása a jármûparádén.
Dátum: 1998. 10. 02.
Helyszín: Dombóvár
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m40226a.JPG (65312 bytes)
A Nagykanizsáról Hatvanba igazolt Púpos személyfordában (2426) Veresegyházra érkezik.
Dátum: 1998. 09. 24.
Helyszín: Vesesegyház
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m40229.JPG (77137 bytes)
A 229-es Púpos 1969-tõl 1994-ig ÛTapolcán szolgált, majd Szombathelyre vitték. Ott hosszú ideig "gondolkozott" szegény, mígnem 1997-ben selejtezésre került. Szétvágása Sátoraljaújhelyen történt meg.
Dátum: 1997. 01.
Helyszín: Szombathely
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m40232rr.JPG (77382 bytes)
Rákosrendezõi tartalékos szolgálatban. Hatvan VF Púposállománya még ma is jelentõs, de a salgótarjáni vonal személyvonatait már Csörgõk viszik. A Púposok a Budapesti Igazgatóság területén különbözõ tartalékos és thervonati szolgálatot látnak el. Kettõ jut közülük Komáromba (tolatás, 4-es vonalon tehervonatok), 1-2 db Rákosrendezõre tartaléknak. Gyakran messzebbre is eljutnak, pl. Tapolcára, nyári tartaléknak. 1998 nyarán a veresegyházi vonal villamosításához segédkeztek, valamint nyáron és õsszel M41-esek helyére ugrottak be a személyvonati forgalomba is.
Dátum: 1998. 12. 03.
Helyszín: Bp. Rákosrendezõ
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m40232rt.JPG (74936 bytes)
Tolatás az egykor szebb idõket látott Rákosrendezõn. A hatalmas pályaudvar több mint fele gazban áll, mivel csak helyi kocsirendezéseket hajt végre, szalasztásos síktolatással. Ehhez bõséges vágányhálózat áll rendelkezésre. Rákorendezõn idõtlen idõk óta M44-esek látták el ezt a munkát, ma a Púpost jobban szeretik, mert üzembiztosabb.
Dátum: 1998. 12. 03.
Helyszín: Bp. Rákosrendezõ
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
ABb610.JPG (74998 bytes)
Indul a BNV-re.
Dátum: 1998. 09. 18.
Helyszín: Bp. Nyugati
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m40907z1.JPG (40958 bytes)
Dátum: 1995.
Helyszín: Záhony
Fotó: Sebestyén Ferenc
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m40913.JPG (67943 bytes)
Dátum: 1995.
Helyszín: Záhony
Fotó: Fábián László
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
Ha bármilyen kérdése, problémája, javaslata van, kérjük lépjen kapcsolatba aV63 Gigant Clubbal.