A New/New_1999_3_26 könyvtárban található képek listája:
XIIjv17a.JPG (52536 bytes)
A Ganz XII Jv 170/240 dízelmotor részlete (ABb 610 motorkocsi). A befecskendezõszivattyú a hengersorok között van.
Dátum: 1999. 09.
Helyszín: Bp. Nyugati
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
XIIjv17b.JPG (55760 bytes)
A fordulatszámszabályozó elhelyezése a Ganz XII Jv 170/240 dízelmotoron. Közös tengely hajtja a befecskendezõvel.
Dátum: 1998. 09.
Helyszín: Bp. Nyugati
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
XIIjv17c.JPG (54279 bytes)
140 fokos szögû felvétel a z ABb 610 motokocsiba 1958-ban épített Ganz XII Jv 170/240 dízelmotorról
Dátum: 1998. 09.
Helyszín: Bp. Nyugati
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
XIIjv17d.JPG (57856 bytes)
A Ganz XII Jv 170/240 motor az ABb 610 motorkocsi motorburkolata alatt, a forgóvázon ül.
Dátum: 1998. 09.
Helyszín: Bp. Nyugati
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m61010f.jpg (81669 bytes)
Füstölés a motor felpörgetésekor. A GM-motorok beállítása olyan, hogy normál üzemben nem füstölnek. Az ekkora füst már hibát jelez.
Dátum: 1998. 01. 16.
Helyszín: Révfülöp
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m61001e.JPG (94468 bytes)
S9705-tel érkezik.
Dátum: 1998. 10. 27.
Helyszín: Székesfehérvár
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m61002tp.JPG (95498 bytes)
A nyári elektromos problémák miatt, amelyek egy notórius TC-zárlatból indultak ki, már több mint eg fél éve áll. A mögötte levõ 013-ast már azóta selejtezték. A 002-es megmentõérrt kiált!
Dátum: 1999. 01. 17.
Helyszín: Tapolca
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m61004al.JPG (78500 bytes)
Téli kép az alagútnál
Dátum: 1998. 12. 08.
Helyszín: Balatonkenese
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m61004bu.JPG (39851 bytes)
A S9702 érkezik éppen
Dátum: 1998. 11. 28.
Helyszín: Balatonudvari
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m61004a2.JPG (55272 bytes)
Akkor még a M63,004 pályaszámtábláját viselte.
Dátum: 1997. 08. 10.
Helyszín: Székesfehérvár
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m61004ar.JPG (78850 bytes)
Arckép a 004-esrõl
Dátum: 1997. 07. 22.
Helyszín: Székesfehérvár
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m61006cs.JPG (68164 bytes)
Dátum: 1999. 01. 04.
Helyszín: Csajág
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m61010al.JPG (127357 bytes)
A S9725-ös vonattal közeledik az alagút felé.
Dátum: 1999. 01. 16.
Helyszín: Balatonkenese
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m61010a.JPG (96270 bytes)
Vonatra vár az állomás balatoni végén
Dátum: 1998. 10. 27.
Helyszín: Székesfehérvár
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
M61010s1.JPG (123632 bytes)
A mozdony éppen most kerülte meg a VFK-t a vontatási telepen.
Dátum: 1998. 09. 30.
Helyszín: Székesfehérvár
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m6019ba.jpg (120947 bytes)
Elindul a S9705-ös vonattal Budapest felé.
Dátum: 1999. 01. 16.
Helyszín: Balatonalmádi
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m412102n.JPG (70287 bytes)
Dátum: 1997.
Helyszín: Bp. Nyugati
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
Ha bármilyen kérdése, problémája, javaslata van, kérjük lépjen kapcsolatba aV63 Gigant Clubbal.