A New/New_1999_3_29 könyvtárban található képek listája:
olajosok.JPG (69911 bytes)
Dízelmozdonyok a jármûparádén
Dátum: 1998. 10. 02.
Helyszín: Dombóvár, körfûtõház
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
zahonyvf.JPG (52156 bytes)
A záhonyi fûtõház mozdonytárolója. A Púposok között a 031-es Szergej látható. Elõtérben a mátészalkai és a csapi vonal.
Dátum: 1995.
Helyszín: Záhony
Fotó: Fábián László
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m42001rp.JPG (75126 bytes)
Dátum: 1998. 09. 24.
Helyszín: Rákospalota-Újpest
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m42001s1.JPG (78784 bytes)
Az M42,001 éppen befelé húzza a Nyugatiba a veresi személyvonatot, melynek végén lerobbant a Csörgõ.
Dátum: 1998. 09. 18.
Helyszín: Bp. Nyugati
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m42001s2.JPG (62442 bytes)
Segélymenettel a Nyugatiban: a 2117-es Csörgõ a vonat túlsó végén meghibásodott.
Dátum: 1998. 09. 18.
Helyszín: Bp. Nyugati
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
v63009u1.JPG (52266 bytes)
A 9-es képviselte a sorozatot a dombóvári körfûtõház 125. születésnapjára szervezett mozdonyparádén.
Dátum: 1998. 10. 02.
Helyszín: Dombóvár
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
v63009a.JPG (80461 bytes)
A Gigant oldalán jól láthatók az aranyszínû gyártási táblák. Ez és a mozdony jellegzetes színea dombóvári hovatartozás jele.
Dátum: 1998. 10. 02.
Helyszín: Dombóvár, körfûtõház
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m61010pa.JPG (87366 bytes)
A S9725 személyvonattal robog el a paloznaki híd alatt.
Dátum: 1999. 01. 16.
Helyszín: Paloznak
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m61010rf.jpg (88182 bytes)
Dátum: 1999. 01. 16.
Helyszín: Révfülöp
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m61010i.JPG (62962 bytes)
És már indul is a tapolcai személyvonattal
Dátum: 1998. 10. 17.
Helyszín: Székesfehérvár
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
v63012d.JPG (90625 bytes)
Dátum: 1998. 10. 27.
Helyszín: Bp. Déli
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m61013tp_1.JPG (72624 bytes)
Szegény 013-as! Ekkor látam utoljára még állagban. Azóta (1999 február 10-én) selejtezték.
Dátum: 1999. 01. 17.
Helyszín: Tapolca
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
v63013nk.JPG (130320 bytes)
A Sirava nemzetközi gyorssal érkezik, néhány nappal a villamosított vonal átadása után.
Dátum: 1998. 10. 21.
Helyszín: Nagykanizsa
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
v63014ud.JPG (69510 bytes)
Dátum: 1998. 10. 02.
Helyszín: Dombóvár
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m61017kk.JPG (82576 bytes)
Dátum: 1998. 11. 26.
Helyszín: Kõbánya-Kispest
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m61017kp.JPG (67858 bytes)
Ritka esemény: NOHAB a 142-es vonalon!
Dátum: 1998. 11. 26.
Helyszín: Kispest
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m61017kv.JPG (71026 bytes)
NOHAB a Királyvágányon! Egy lerobbant Daciát segít a mûhelybe.
Dátum: 1998. 11. 26.
Helyszín: Budapest
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m61017u1.JPG (57860 bytes)
Átkelés az Üllõi úton.
Dátum: 1998. 11. 26.
Helyszín: Kispest
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m61017u2.JPG (61562 bytes)
Átkelés az Ülllõi úton! A villamospályát itt szintben, derékszögben metszi a vasúti pálya. Az 50-es villamos pedig szépen utat enged a sínek királyának.
Dátum: 1998. 11. 26.
Helyszín: Kispest, Üllõi út
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m61dam62.JPG (66436 bytes)
Mozdonytrió: az M62,224 ráállítja a lerobbant M43,1093-at a 17-es NOHABra, mely a javítómûhelybe szalad vele. A félbemaradt tolatást a Szergej fejezi be.
Dátum: 1998. 11. 26.
Helyszín: Kispest
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m61kp1.JPG (60675 bytes)
A Ferencvárosból érkezett Szergej átállítja az elromlott Daciát a NOHABra.
Dátum: 1998. 11. 16.
Helyszín: Kispest
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m61017da_1.JPG (47363 bytes)
Dátum: 1998. 11. 13.
Helyszín: Budapest - Rákos
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m61019tp.JPG (100597 bytes)
Dátum: 1999. 01. 16.
Helyszín: Tapolca
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m61019a.JPG (48942 bytes)
Néhány nappal újrafestése után a Déliben. Júliusra fehér csík eltûnt a pályakotróról, és az alsó szerelvények is szürkék lettek.
Dátum: 1996. 05. 30.
Helyszín: Bp. Déli
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m61019b.JPG (53869 bytes)
Dátum: 1996. 05. 30.
Helyszín: Bp. Déli
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Óvári Mihály
m61020br.JPG (60854 bytes)
A S9705 közeledik
Dátum: 1999. 01. 17.
Helyszín: Balatonrendes
Fotó: Óvári Mihály
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m61020tp_1.JPG (62165 bytes)
Az éjszakai szombathelyi szolgálat (S8806-8807) és egy kis tankolás-pihenés után újra dolgozni indul a S9705 budapesti sebesvonatra.
Dátum: 1999. 01. 17.
Helyszín: Tapolca
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m61020_1.JPG (72604 bytes)
S 9702 sz. vonattal
Dátum: 1999. 01. 16.
Helyszín: Balatonfured
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
v63020n.JPG (107766 bytes)
A 20-as, friss nagyjavítással
Dátum: 1998. 12. 20.
Helyszín: Bp. Nyugati
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m61020ku.jpg (98688 bytes)
Dátum: 1998. 12. 08.
Helyszín: Balatonkenese-Üdülõtelep
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m61020ta.JPG (70850 bytes)
A 9735 sz. személyvonattal indulás elõtt
Dátum: 1998. 11. 28.
Helyszín: Tapolca
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m61020tb.JPG (54105 bytes)
Dátum: 1998. 11. 28.
Helyszín: Tapolca
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
v63022ni.JPG (118606 bytes)
A 22-es Gigant sokáig szomorkodott a nyíregyházi fûtõház egyik vágányán. Azóta nagyjavítást kapott, és ismét büszkén járja a síneket.
Dátum: 1996.
Helyszín: Nyíregyháza
Fotó: Sebestyén Ferenc
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
v63024n1.JPG (61036 bytes)
A 636 sz. debreceni gyorsvonattal
Dátum: 1999. 01. 15.
Helyszín: Bp. Nyugati
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
v63025ud.JPG (55363 bytes)
A Nyíregyházáról Dombóvárra igazolt Gigant második anyafûtõházának zöld gyepén
Dátum: 1998. 10. 02.
Helyszín: Dombóvár
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
v63028.JPG (50600 bytes)
Egy délutáni debreceni gyors elején
Dátum: 1998. 09. 22.
Helyszín: Bp. Nyugati
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
v63030ic.JPG (101324 bytes)
Dátum: 1998. 11. 25.
Helyszín: Bp. Nyugati
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
v63030a.JPG (92302 bytes)
Dátum: 1998. 10. 16.
Helyszín: Bp. Nyugati
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m44061a.JPG (87305 bytes)
Várpalotai tartalékba igyekszik a villamosítási vágányzár feloldása után.
Dátum: 1998. 10. 13.
Helyszín: 20-as vonal, Csór
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m44072.JPG (113175 bytes)
Rövid ideig volt kölcsönben a Nyugatiban ez a szép szentesi Bobó. A Nyugati tartalék Bobók éppen lábadoztak, a Púposok a 71-es vonal villamosításán dolgoztak.
Dátum: 1998. 09. 18.
Helyszín: Bp. Nyugati
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m44082_1.JPG (85015 bytes)
Két mozdonynak is elég teher ez az egy kocsi...
Dátum: 1998. 09. 18.
Helyszín: Budapest-Rákos
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m44098.JPG (105250 bytes)
Dátum: 1998. 09. 18.
Helyszín: Budapest-Rákos
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m44148sl.JPG (67391 bytes)
Egy jól karbantartott szolnoki Bobó. Éppen egy szentesi személyvonatot tolat.
Dátum: 1998. 10. 12.
Helyszín: Szolnok
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m44204f.JPG (60902 bytes)
A világos kékes füst azt jelzi, hogy a motorolaj beszivárog az égéstérbe, és ott szétoszlik apró cseppekre. A szivárgás történhet az olajlehúzó gyûrû törése, méreten aluli dugattyú, elkopott hengerpersely mentén ill. szelepsérülés esetén. A jelenség megnövekedett olajfogyasztásra utal.
Dátum: 1998. 11. 25.
Helyszín: Bp. Nyugati
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m44204.JPG (79420 bytes)
Nyugati tartalékos, új forgóvázakkal (augusztusban volt javításon Szolnokon).
Dátum: 1998. 09. 24.
Helyszín: Bp. Nyugati
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m44520.JPG (82018 bytes)
1999 elejétõl a Nyugatiban a korszerûbb Ganz 16 VE 17/24 motorral (Púpos motor feltöltés nélküli változata) üzemelõ 500-as Bobók végzik a tartalékos szolgálatot. A mozdonyok Szentes VF-tõl vannak kölcsönben.
Dátum: 1998. 02. 03.
Helyszín: Bp. Nyugati
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m472046.JPG (95593 bytes)
A sárbogárdi személyvonattal indul
Dátum: 1998. 09. 30.
Helyszín: Székesfehérvár
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m47ins.JPG (55118 bytes)
Nem ócskavastelep...a 2072-es Dacia belseje!
Dátum: 1998. 11. 28.
Helyszín: Tapolca
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
md3036.JPG (77472 bytes)
MD a csarnokban! A 2917-es személyvonat szerelvénye.
Dátum: 1998. 09. 18.
Helyszín: Bp. Nyugati
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
Ha bármilyen kérdése, problémája, javaslata van, kérjük lépjen kapcsolatba aV63 Gigant Clubbal.