A New/New_1999_4_1 könyvtárban található képek listája:
m41veres.JPG (39798 bytes)
Az utolsó csörgõs menetek egyike a 71-es vonalon. Elöl az M41,2188 szorgoskodik.
Dátum: 1998. 12. 03.
Helyszín: Nyiresszõlõtelep mh.
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m41piels.JPG (90239 bytes)
Egy Ganz-SEMT-Pielstick 12 PA4V-185 dizelmotor.
Dátum: 1997.
Helyszín: Celldömölk
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m412111n.JPG (54513 bytes)
Dátum: 1998. 11. 27.
Helyszín: Bp. Nyugati
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m412113v.JPG (94136 bytes)
Dátum: 1998. 09. 24.
Helyszín: Bp. Nyugati
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m412115n.JPG (92555 bytes)
A 2917-es Lajosmizse-Nyugati személyvonattal. Ez a vonat általában egy MD-szerelvény. Ezen alkalommal azonban a 2115-ös Csörgõt akasztották elé, mert az MD motoros egysége(3034)napivizgán volt.
Dátum: 1998. 11. 09.
Helyszín: Bp. Nyugati
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m412117n.JPG (62355 bytes)
Dátum: 1998. 10. 16.
Helyszín: Bp. Nyugati
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m412118n.JPG (90551 bytes)
A veresegyházi személyvonat ezúttal a csarnokba érkezett. A 2118 Csörgõ toltvonati üzemben továbbitotta.
Dátum: 1998. 11. 27.
Helyszín: Bp. Nyugati
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m412118i.JPG (88802 bytes)
Egy Budapest-Veresegyház-Vác elõvárosi ingavonattal indul el.
Dátum: 1998. 09. 24.
Helyszín: Bp. Nyugati
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m412125a.JPG (94951 bytes)
A lemenõ nap aranyló fényében pompázik a 2125-ös Csörgõ. A veresegyházi vonal villamositása után Celldömölkre állomásitották.
Dátum: 1998. 09. 22.
Helyszín: Bp. Nyugati
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m412130n.JPG (52230 bytes)
Dátum: 1998. 10. 28.
Helyszín: Bp. Nyugati
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m412149t.JPG (41767 bytes)
Tehervonattal igyekszik Zirc felé a 2149-es Csörgõ. Használatát a nagy emelkedõk miatti teljesitményigény és az alacsony tengelyterhelés indokolja.
Dátum: 1998. 12. 08.
Helyszín: Veszprém
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m412150i.JPG (79358 bytes)
Tapolcai személyvonattal indul.
Dátum: 1998. 09. 30.
Helyszín: Székesfehérvár
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m412152.JPG (60736 bytes)
Ez a õs-szentesi Csörgõ nagyon ritkán kerül csak Kecskemétre kihelyezésre. Általában a 130-as vonalon közlekedik. Most egy Szentes-szolnoki személlyel érkezett.
Dátum: 1998. 10. 12.
Helyszín: Szolnok
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m412157u.JPG (57435 bytes)
A Kiskunfélegyháza - Baja - Dombóvár - Kaposvár sebesvonattal (S7807)kel át éppen a fútõház melletti Kapos-hidon. A vonat nyári hétvégéken Fonyódig közlekedik.
Dátum: 1998. 10. 02.
Helyszín: Dombóvár
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m412164n.JPG (54852 bytes)
Ez a Csörgõ Miskolcról került Székesfehérvár állományába a hidasnémeti vonal villamositása után. Innen került a Nyugatiba kölcsönbe a veresegyházi fordulõkhoz, mert az itteni Északi VF-es Csörgõkbõl több is kihullott. A 2164-es kopott külseje ellenére is nagyon jól helytállt.
Dátum: 1998. 10. 28.
Helyszín: Bp. Nyugati
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m412169.JPG (54587 bytes)
Az egyik utolsó Csörgõ, amely az Északi VF népes társulatából a helyén maradt. 1999 január végétõl Celldömölkhöz tartozik.
Dátum: 1998. 01. 05.
Helyszín: Bp. Nyugati
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m412187k.JPG (46236 bytes)
Ez a Csörgõ is az Északiból került Székesfehérvárra. Felújitása után a tapolcai vonalon lépett szolgálatba
Dátum: 1998. 12. 08.
Helyszín: Balatonkenese-üdülõtelep
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m412187.JPG (44405 bytes)
Számitógéppel felszerelt Csörgõ ("Okoska") egy könnyú fordulóval: kétkocsis személyvonatot visz Tapolcára.
Dátum: 1998. 11. 28.
Helyszín: Balatonfüred
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m41sandw.JPG (71101 bytes)
Dátum: 1998.
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m412188n.JPG (77899 bytes)
A 2188-as Csörgõ még északis korában. Õ is Celldömölkre került 1999 február elején.
Dátum: 1998. 11. 06.
Helyszín: Bp. Nyugati
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m412202n.JPG (85161 bytes)
A 2917-es reggeli Kecskemét-Lajosmizse-Bp Nyugati vonattal, melyet MD szokott teljesiteni, de az éppen Kalocsán szolgált a bevonulás miatt.
Dátum: 1998. 11. 11.
Helyszín: Bp. Nyugati
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m412207n.JPG (83428 bytes)
A "Nagyhetes", az utolsóként gyártott Csörgõ (1983) még az Északi VF állományában. A villamositás után Celldömölkre állomásitották
Dátum: 1998. 11. 02.
Helyszín: Bp. Nyugati
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m412208i.JPG (84428 bytes)
Ez a Csörgõ a szombathelyiek legstabilabb IC-fordája. Itt a 915-ös IC-vel robog el 100 km/h sebességgel.
Dátum: 1998. 12. 06.
Helyszín: Beled, 16-os vonal
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m412210_1.JPG (46623 bytes)
Egy számitógépesitett Csörgõ. Aznap egy kisebb hiba miatt nem vitte el ezt a vonatot.
Dátum: 1998. 11. 01.
Helyszín: Szombathely
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m412211a.JPG (89518 bytes)
100 km/h sebességgel robog át az állomáson a Muntenia nemzetközi gyorssal.
Dátum: 1998. 10. 13.
Helyszín: Sárszentmihály
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m412211c.JPG (72252 bytes)
A Muntenia nemzetközi gyorssal Szombathelyre tér vissza.
Dátum: 1998. 10. 13.
Helyszín: Nádor-csatorna hid, 20-as vonal, Csór
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
Ha bármilyen kérdése, problémája, javaslata van, kérjük lépjen kapcsolatba aV63 Gigant Clubbal.