A New/New_1999_4_19 könyvtárban található képek listája:
1142-013c_Szili1062a.jpg (92751 bytes)
Váltótársak egymás mellett...
1994-ben a MÁV és a Horvát Vasutak megállapodása
értelmében három-három villanymozdonyt alkalmassá tettek
az egymás vasútvonalain való közlekedésre. A három
MÁV mozdony a 1062-es, 1077-es és 1081-es Szili volt.
Az 1997/98-as menetrendváltástól a mozdonycsere nélküli
közlekedés ugyan megszûnt, ám 1997. októberétõl a Horvát
Vasútak adósságának fejében a korábban MÁV vonalakon
való közlekedésre felkészitett három 1142-es sorozatú
mozdony átmenetileg Dombóvárra került kihelyezésre.
Igy valóban elmondható, hogy két korábbi váltótárs került
egymás mellé ezen a képen. A 1062-es Szili a Mecsek IC-t
hozta Pécsrõl, mig a 1142-es Kaposvárról érkezett a
Somogy IC-vel.
Dátum: 1998. 10. 20. 9:30
Helyszín: Bp. Déli
Fotó: Borkovits Tamás
Digitalizálás: Borkovits Tamás
Szili1063.jpg (74239 bytes)
Dombóvár elsõ "piros lámpás" Szilije. Ennél az újabb
alsorozatnál már elmaradt a vizelvezetõ horony.
Dátum: 1999. 02. 04. 9:30
Helyszín: Bp. Déli
Fotó: Borkovits Tamás
Digitalizálás: Borkovits Tamás
Szili1065.jpg (79175 bytes)
A 1065-ös Szili Pécsett bõ tiz perccel azelõtt, hogy nekiiramodott
volna Pest felé a 813-mas számú gyorsvonattal.
Dátum: 1999. 02. 24. 13:29
Helyszín: Pécs
Fotó: Borkovits Tamás
Digitalizálás: Borkovits Tamás
Szili1078b.jpg (83686 bytes)
Dátum: 1999. 03. 22. 9:25
Helyszín: Bp. Déli
Fotó: Borkovits Tamás
Digitalizálás: Borkovits Tamás
Szili1079.jpg (69077 bytes)
A dombóvári 1079-es Szili a Nagykanizsa és Budapest
között közlekedõ S8505 számú sebesvonatot továbbitotta
ezen a csütörtökön.
Dátum: 1999. 03. 11.
Helyszín: Bp. Déli
Fotó: Borkovits Tamás
Digitalizálás: Borkovits Tamás
Ha bármilyen kérdése, problémája, javaslata van, kérjük lépjen kapcsolatba aV63 Gigant Clubbal.