Picture list of directory: New/New_1999_4_2
ar10.jpg (162206 bytes)
A rail construction engine on the run of the Museum of
Transport at Budapest
Date: 23. 03. 1999.
Location: Budapest, Közlekedési múzeum
Photo: Német Zoltán Gábor
Scan: Német Zoltán Gábor
kaposvar.jpg (120659 bytes)
Date: 11. 1998.
Location: Kaposvár
Photo: Szerencsés László
Scan: Németh Zoltán Gábor
jelzo.jpg (65933 bytes)
Rail signals.
Date: 11. 1998.
Location: Kaposvár
Photo: Szerencsés László
Scan: Németh Zoltán Gábor
kszvar.jpg (181382 bytes)
The place of the stopped Kaposvár-Szigetvár rail line
Date: 11. 1998.
Location: Kaposvár-Szigetvár vasútvonal
Photo: Szerencsés László
Scan: Németh Zoltán Gábor
oszlop.jpg (99744 bytes)
The 100 year old pier at Kaposvár.
Date: 11. 1998.
Location: Kaposvár
Photo: Szerencsés László
Scan: Német Zoltán Gábor
aby.jpg (129645 bytes)
Date: 11. 1998.
Location: Kaposvár
Photo: Szerencsés László
Scan: Németh Zoltán Gábor
376_642.jpg (165398 bytes)
Date: 11. 1998.
Location: Kaposvár
Photo: Szerencsés László
Scan: Németh Zoltán Gábor
v43_1173.jpg (68128 bytes)
Date: 11. 1998.
Location: Kaposvár
Photo: Szerencsés László
Scan: Németh Zoltán Gábor
432360.JPG (101007 bytes)
A new milestone in the renewal of the V43 class: V43 2360.
The old number was V43 1360. The livery of the engine is
similar to the BVmot class EMU.
Date: 03. 1999.
Location: Északi Jármûjavító
Photo: Bódi László
Scan:
432360_1.JPG (95175 bytes)
The sidewall of the engine.
Date: 03. 1999.
Location: Északi Jármûjavító
Photo: Bódi László
Scan:
432360_2.JPG (103319 bytes)
The speed indicator and tachograph and the signal repeater.
Date: 03. 1999.
Location: Északi Jármûjavító
Photo: Bódi László
Scan:
432360_3.JPG (98718 bytes)
On the driver's desk, the stage indicator and the error
indicator lamps were replaced with a new display.
Date: 03. 1999.
Location: Északi Jármûjavító
Photo: Bódi László
Scan:
432360_4.JPG (106576 bytes)
The new indicator shows the status of the stage controller,
and shunt switch with the traction motor current. The engine
driver can read the error signals in textual form.
Date: 03. 1999.
Location: Északi Jármûjavító
Photo: Bódi László
Scan:
432360_5.JPG (121067 bytes)
Beside some new indicators, the basic view of the driver's
desk was unchanged.
Date: 03. 1999.
Location: Északi Jármûjavító
Photo: Bódi László
Scan:
432360_6.JPG (95525 bytes)
A the place of the timetable holder was changed, and a
microphone built in.
Date: 03. 1999.
Location: Északi Jármûjavító
Photo: Bódi László
Scan:
432360_7.JPG (116796 bytes)
The driver's desk without the timetable holder
Date: 03. 1999.
Location: Északi Jármûjavító
Photo: Bódi László
Scan:
432360_8.JPG (108597 bytes)
The control computer of the engine.
Date: 03. 1999.
Location: Északi Jármûjavító
Photo: Bódi László
Scan:
432360_9.JPG (112887 bytes)
On this engine the windsreen wiper is not pneumatic, it is
motor driven.
Date: 03. 1999.
Location: Északi Jármûjavító
Photo: Bódi László
Scan:
432360_A.JPG (86173 bytes)
The bogie of the engine was changed similar to the prototype one
on V43 1029.
Date: 03. 1999.
Location: Északi Jármûjavító
Photo: Bódi László
Scan:
If you have some questions, problems, suggestions or additions, please contact theV63 Gigant Club.