A New/New_1999_4_2 könyvtárban található képek listája:
ar10.jpg (162206 bytes)
A Közlekedési múzeum raktártelepének udvarán álló munkagép
Dátum: 1999. 03. 23.
Helyszín: Budapest, Közlekedési múzeum
Fotó: Német Zoltán Gábor
Digitalizálás: Német Zoltán Gábor
kaposvar.jpg (120659 bytes)
Dátum: 1998. 11.
Helyszín: Kaposvár
Fotó: Szerencsés László
Digitalizálás: Németh Zoltán Gábor
jelzo.jpg (65933 bytes)
Alakjelzõk a kaposvári állomáson.
Dátum: 1998. 11.
Helyszín: Kaposvár
Fotó: Szerencsés László
Digitalizálás: Németh Zoltán Gábor
kszvar.jpg (181382 bytes)
A hajdanvolt Kaposvár-Szigetvár vasútvonal nyomvonala.
Dátum: 1998. 11.
Helyszín: Kaposvár-Szigetvár vasútvonal
Fotó: Szerencsés László
Digitalizálás: Németh Zoltán Gábor
oszlop.jpg (99744 bytes)
Kaposvári állomáson található, már 100 éves perontetõ tartó
oszlop.
Dátum: 1998. 11.
Helyszín: Kaposvár
Fotó: Szerencsés László
Digitalizálás: Német Zoltán Gábor
aby.jpg (129645 bytes)
A Kaposváron kiállított ABy motorkocsi
Dátum: 1998. 11.
Helyszín: Kaposvár
Fotó: Szerencsés László
Digitalizálás: Németh Zoltán Gábor
376_642.jpg (165398 bytes)
Kiállított 376-os gõzös
Dátum: 1998. 11.
Helyszín: Kaposvár
Fotó: Szerencsés László
Digitalizálás: Németh Zoltán Gábor
v43_1173.jpg (68128 bytes)
Egy távoli kép a kissé ütött-kopott 1173-as Szilirõl
Dátum: 1998. 11.
Helyszín: Kaposvár
Fotó: Szerencsés László
Digitalizálás: Németh Zoltán Gábor
432360.JPG (101007 bytes)
A V43 korszerûsítések egy újabb állomásaként a V43 1360-as
Szilibõl átalakított V43 2360-as pályaszámúra átsorszámozott
mozdony külsõ kinézetében a BVmot sorozathoz hasonlít
Dátum: 1999. 03.
Helyszín: Északi Jármûjavító
Fotó: Bódi László
Digitalizálás:
432360_1.JPG (95175 bytes)
A gép oldalán is az új szám látható.
Dátum: 1999. 03.
Helyszín: Északi Jármûjavító
Fotó: Bódi László
Digitalizálás:
432360_2.JPG (103319 bytes)
A hagyományos Teloc sebességmérõ mellé digitális vezetõállás
jelzõ került.
Dátum: 1999. 03.
Helyszín: Északi Jármûjavító
Fotó: Bódi László
Digitalizálás:
432360_3.JPG (98718 bytes)
A mûszerfalon a fokozat visszajelzõ és a hibajelzõ lámpák
helyét ez a modernizált mûszer foglalta el.
Dátum: 1999. 03.
Helyszín: Északi Jármûjavító
Fotó: Bódi László
Digitalizálás:
432360_4.JPG (106576 bytes)
Az új mûszer a fokozatállás mellett a motorfeszültséget és
a söntkar pozícióját is visszajelzi. Ezenkívül szöveges
hibajelzés adására is alkalmas.
Dátum: 1999. 03.
Helyszín: Északi Jármûjavító
Fotó: Bódi László
Digitalizálás:
432360_5.JPG (121067 bytes)
Az újratervezett mûszerfalon a BDVmot sorozatnál is elõforduló
nyomógombos kezelõszervek is beépítésre kerültek, azonban
a vezetõasztal képe lényegében hasonló maradt az eredetihez.
Dátum: 1999. 03.
Helyszín: Északi Jármûjavító
Fotó: Bódi László
Digitalizálás:
432360_6.JPG (95525 bytes)
A V63 mozdonyokhoz hasonlóan a menetrendtartó a vezetõasztal
elülsõ részébe került át. Új a mikrofon is!
Dátum: 1999. 03.
Helyszín: Északi Jármûjavító
Fotó: Bódi László
Digitalizálás:
432360_7.JPG (116796 bytes)
A vezetõasztal a menetrendtartó nélkül
Dátum: 1999. 03.
Helyszín: Északi Jármûjavító
Fotó: Bódi László
Digitalizálás:
432360_8.JPG (108597 bytes)
Az új Szili "lelke". A számítógép. A mozdonyon számos más
átalakítást végeztek még. Talán a reléállványon a legszembetûnõbbek ezek.
Dátum: 1999. 03.
Helyszín: Északi Jármûjavító
Fotó: Bódi László
Digitalizálás:
432360_9.JPG (112887 bytes)
A menetrendtartó leszerelése után elõtünik a kalorifer és
a motoros ablaktörlõ.
Dátum: 1999. 03.
Helyszín: Északi Jármûjavító
Fotó: Bódi László
Digitalizálás:
432360_A.JPG (86173 bytes)
A mozdony forgóváza is megváltozott. A V43 1029-esen kikísérletezett
gumis, lengéscsillapítós forgóváz került beépítésre.
Dátum: 1999. 03.
Helyszín: Északi Jármûjavító
Fotó: Bódi László
Digitalizálás:
Ha bármilyen kérdése, problémája, javaslata van, kérjük lépjen kapcsolatba aV63 Gigant Clubbal.