Picture list of directory: New/New_1999_4_7
145Tiszaar.jpg (37079 bytes)
Date: 26. 03. 1999.
Location: Tiszaalpár környéke
Photo: Borkovits Tamás
Scan: Borkovits Tamás
m63002bp.JPG (97238 bytes)
Location: Bp. Déli
Photo: Novák András
Scan: Gróh Werner Péter
m63004fc.JPG (66080 bytes)
Remarkable picture from the past: newly built M63,004 and M63,001 (older livery) at Budapest-Ferencváros depot.
Date: 1975.
Location: Bp. Ferencváros
Photo: Novák András
Scan: Gróh Werner Péter
m62018.JPG (47926 bytes)
One of the oldest Sergei: made in 1965
Date: 1995.
Location: Záhony
Photo: Fábián László
Scan: Gróh Werner Péter
m62031s.JPG (51964 bytes)
M62,031 withdrawn at Záhony
Date: 1996.
Location: Záhony
Photo: Sebestyén Ferenc
Scan: Gróh Werner Péter
m62031.JPG (58963 bytes)
Still in stock, but stored: another ancient Sergei:031.
Date: 1995.
Location: Záhony
Photo: Fábián László
Scan: Gróh Werner Péter
m62072n1.JPG (113600 bytes)
Date: 25. 11. 1998.
Location: Bp. Nyugati
Photo: Gróh Werner Péter
Scan: Gróh Werner Péter
m62072n2.JPG (48003 bytes)
Date: 25. 11. 1998.
Location: Bp. Nyugati
Photo: Gróh Werner Péter
Scan: Gróh Werner Péter
m62140.JPG (68001 bytes)
Date: 30. 09. 1998.
Location: Székesfehérvár
Photo: Gróh Werner Péter
Scan: Gróh Werner Péter
m62141v5.JPG (51917 bytes)
Date: 13. 10. 1998.
Location: Székesfehérvár
Photo: Gróh Werner Péter
Scan: Gróh Werner Péter
m62145a.JPG (89052 bytes)
Date: 13. 10. 1998.
Location: 20-as vonal, Sárszentmihály-Csór között
Photo: Gróh Werner Péter
Scan: Gróh Werner Péter
m62145c.JPG (174282 bytes)
Date: 13. 10. 1998.
Location: 20-as vonal, Csór-Sárszentmihály között
Photo: Gróh Werner Péter
Scan: Gróh Werner Péter
m62147bz.JPG (83798 bytes)
Hauling a Bz DMU from Komárom to Székesfehérvár.
Date: 30. 09. 1998.
Location: Székesfehérvár
Photo: Gróh Werner Péter
Scan: Gróh Werner Péter
m62158sv.JPG (79139 bytes)
Date: 30. 09. 1998.
Location: Székesfehérvár
Photo: Gróh Werner Péter
Scan: Gróh Werner Péter
m62161.JPG (54164 bytes)
One remnant of a scrapped M62: it will appear as a decorating element.
Date: 25. 11. 1998.
Location: Bp. Nyugati
Photo: Gróh Werner Péter
Scan: Gróh Werner Péter
m62162nk.JPG (91593 bytes)
Date: 21. 10. 1998.
Location: Nagykanizsa
Photo: Gróh Werner Péter
Scan: Gróh Werner Péter
m62163a.JPG (82730 bytes)
Date: 13. 10. 1998.
Location: 20-as vonal, Csór-Sárszentmihály között
Photo: Gróh Werner Péter
Scan: Gróh Werner Péter
m62duplaa.JPG (74523 bytes)
Date: 13. 10. 1998.
Location: Sárszentmihály
Photo: Gróh Werner Péter
Scan: Gróh Werner Péter
m62165ej.JPG (74707 bytes)
Date: 15. 01. 1999.
Location: Tapolca
Photo: Gróh Werner Péter
Scan: Gróh Werner Péter
m62165tp.JPG (51700 bytes)
Date: 17. 01. 1998.
Location: Tapolca
Photo: Gróh Werner Péter
Scan: Gróh Werner Péter
m62171mk.JPG (107917 bytes)
One of the 5 M62s left in Nagykanizsa. It hauls a freight train to Dombóvár
Date: 21. 10. 1998.
Location: Murakeresztúr
Photo: Gróh Werner Péter
Scan: Gróh Werner Péter
m62193ic.JPG (55630 bytes)
IC trains only run between Csorna and Szombathely by diesel traction. When 8 or more coaches are put together, M62 hauls the train.
Date: 13. 09. 1998.
Location: Csorna
Photo: Gróh Werner Péter
Scan: Gróh Werner Péter
m62203ba.JPG (70501 bytes)
Date: 21. 10. 1998.
Location: Bajcsa forgalmi kitérõ
Photo: Gróh Werner Péter
Scan: Gróh Werner Péter
m62213ve.JPG (54226 bytes)
Departs to Szombathely with the fast train No. 904.
Date: 08. 12. 1998.
Location: Veszprém
Photo: Gróh Werner Péter
Scan: Gróh Werner Péter
m62213a_1.JPG (110130 bytes)
This Sergei has been renewed in 1997. Now it runs with a fast train from Budapest to Szombathely at 100 km/h speed.
Date: 13. 10. 1998.
Location: Sárszentmihály
Photo: Gróh Werner Péter
Scan: Gróh Werner Péter
m62215ve.JPG (52110 bytes)
Date: 08. 12. 1998.
Location: Veszprém
Photo: Gróh Werner Péter
Scan: Gróh Werner Péter
m62215sm.JPG (74940 bytes)
Date: 01. 11. 1998.
Location: Szombathely
Photo: Gróh Werner Péter
Scan: Gróh Werner Péter
m62215a.JPG (72788 bytes)
A M62 renewed in 1998 is running with the fast train No. 903 from Szombathely to Budapest
Date: 13. 10. 1998.
Location: 20-as vonal, Csór
Photo: Gróh Werner Péter
Scan: Gróh Werner Péter
m62demj1.JPG (62251 bytes)
Date: 24. 09. 1998.
Location: Bp. Nyugati
Photo: Gróh Werner Péter
Scan: Gróh Werner Péter
m62230pf.JPG (123717 bytes)
M62,230 is now working on the rail renewal between Budapest and Szob.
Date: 24. 09. 1998.
Location: Vác
Photo: Gróh Werner Péter
Scan: Gróh Werner Péter
m62233sm.JPG (66051 bytes)
Date: 01. 11. 1998.
Location: Szombathely
Photo: Gróh Werner Péter
Scan: Gróh Werner Péter
m62246sm.JPG (67980 bytes)
Date: 01. 11. 1998.
Location: Szombathely
Photo: Gróh Werner Péter
Scan: Gróh Werner Péter
m62247ud.JPG (96323 bytes)
Date: 02. 10. 1998.
Location: Dombóvár
Photo: Gróh Werner Péter
Scan: Gróh Werner Péter
m62265n.JPG (104313 bytes)
Date: 16. 10. 1998.
Location: Bp. Nyugati
Photo: Gróh Werner Péter
Scan: Gróh Werner Péter
Csorgo2108tarcsa.jpg (43443 bytes)
Date: 26. 03. 1999.
Location: Kiskunfélegyháza
Photo: Borkovits Tamás
Scan: Borkovits Tamás
Csorgo2140d.jpg (84248 bytes)
Date: 10. 03. 1999.
Location: Pörböly
Photo: Borkovits Tamás
Scan: Borkovits Tamás
Csorgo2141h.jpg (48208 bytes)
S7807 semi-fast train from Kiskunfélegyháza to Dombóvár
alsó arrives at Baja.
Date: 19. 02. 1999. 08:09
Location: Baja
Photo: Borkovits Tamás
Scan: Borkovits Tamás
Csorgo2152a.jpg (63075 bytes)
Date: 26. 03. 1999.
Location: Kiskunfélegyháza
Photo: Borkovits Tamás
Scan: Borkovits Tamás
Csorgo2198.jpg (66540 bytes)
Date: 27. 03. 1999.
Location: Kunszentmárton
Photo: Borkovits Tamás
Scan: Borkovits Tamás
Csorgo2202a.jpg (68375 bytes)
Date: 28. 03. 1999.
Location: Szentes
Photo: Borkovits Tamás
Scan: Borkovits Tamás
Csorgo2209k.jpg (83098 bytes)
Date: 24. 03. 1999. 12:10
Location: Baja
Photo: Borkovits Tamás
Scan: Borkovits Tamás
Csorgo2209j.jpg (54667 bytes)
Date: 24. 01. 1999. 12:06
Location: Baja
Photo: Borkovits Tamás
Scan: Borkovits Tamás
If you have some questions, problems, suggestions or additions, please contact theV63 Gigant Club.