A New/New_1999_4_7 könyvtárban található képek listája:
145Tiszaar.jpg (37079 bytes)
A megáradt Tisza a vasúti töltést nyaldosta
Tiszaalpár közelében. A vonat egyébként a 2152-es
Csörgõ húzta Kiskunfélegyháza-szolnoki (145-õs vonal)
37141 számú személyvonat.
Dátum: 1999. 03. 26.
Helyszín: Tiszaalpár környéke
Fotó: Borkovits Tamás
Digitalizálás: Borkovits Tamás
m63002bp.JPG (97238 bytes)
Egy szombathelyi gyorssal, mögötte a M61,013.
Helyszín: Bp. Déli
Fotó: Novák András
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m63004fc.JPG (66080 bytes)
Figyelemreméltó kép a múltból: a csecsemõkorú M63,004 és a már óvodáskorú M63,001 (régi festéssel). Az M63-asok akkoriban Kelebia felé jártak. Az M63,004 festése még kísérleti, késõbb egységesedett a többi mozdonyhoz. Sorsa szomorú lett: fõgenerátor "kinyílt, mint a tubarózsa". A súlyos baleset után selejtezték.
Dátum: 1975.
Helyszín: Bp. Ferencváros
Fotó: Novák András
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62018.JPG (47926 bytes)
Az egyik legöregebb Szergej. Az elsõ szállítású Szergejekre jellemzõ sima oldalfalakkal. 1995 szeptemberében, alig néhány héttel a kép elkészülte után selejtezték.
Dátum: 1995.
Helyszín: Záhony
Fotó: Fábián László
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62031s.JPG (51964 bytes)
Szegény öreg már selejtezett állapotban.
Dátum: 1996.
Helyszín: Záhony
Fotó: Sebestyén Ferenc
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62031.JPG (58963 bytes)
Egy másik õsszergej: a 031-es. Számos Púpossal együtt félreállítva, de még állagban.
Dátum: 1995.
Helyszín: Záhony
Fotó: Fábián László
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62072n1.JPG (113600 bytes)
Ez az öreg Szergej Kanizsáról került átállomásításra és egy ideig Budapesten szolgált. Dorogi tolatós tartalékszolgálatból jött be a Nyugatiba.
Dátum: 1998. 11. 25.
Helyszín: Bp. Nyugati
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62072n2.JPG (48003 bytes)
Dátum: 1998. 11. 25.
Helyszín: Bp. Nyugati
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62140.JPG (68001 bytes)
Dátum: 1998. 09. 30.
Helyszín: Székesfehérvár
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62141v5.JPG (51917 bytes)
Egy 4 kocsis tehervonattal érkezik Komárom felõl, mely Celldömölk felé ment tovább.
Dátum: 1998. 10. 13.
Helyszín: Székesfehérvár
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62145a.JPG (89052 bytes)
Egy üres bauxitvonattal dübörög Székesfehérvár felé.
Dátum: 1998. 10. 13.
Helyszín: 20-as vonal, Sárszentmihály-Csór között
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62145c.JPG (174282 bytes)
A vonat még mellettem dübörög, de a Szergej már messze jár.
Dátum: 1998. 10. 13.
Helyszín: 20-as vonal, Csór-Sárszentmihály között
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62147bz.JPG (83798 bytes)
Egy Bz-t segélyezve érkezett Komárom felõl
Dátum: 1998. 09. 30.
Helyszín: Székesfehérvár
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62158sv.JPG (79139 bytes)
Dátum: 1998. 09. 30.
Helyszín: Székesfehérvár
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62161.JPG (54164 bytes)
Egy régvolt Szergej két homlokzata megmaradt az utókornak: az egyik a székesfehérvári diszkó épületét díszíti, a képen szereplõ darabank is valami hasonló funkciója lesz itt Budapesten, a Nyugati mellett.
Dátum: 1998. 11. 25.
Helyszín: Bp. Nyugati
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62162nk.JPG (91593 bytes)
Tehervonattal érkezett Szombathelyrõl.
Dátum: 1998. 10. 21.
Helyszín: Nagykanizsa
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62163a.JPG (82730 bytes)
Tehervonattal halad Székesfehérvárról Várpalota felé. Az elsõ 4 kocsit Komáromból érkezett
Dátum: 1998. 10. 13.
Helyszín: 20-as vonal, Csór-Sárszentmihály között
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62duplaa.JPG (74523 bytes)
Dupla Szergejes répavonat. Elöl a 163-as, mögötte a 145-ös.
Dátum: 1998. 10. 13.
Helyszín: Sárszentmihály
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62165ej.JPG (74707 bytes)
Ez a fehérvári Szergej forgóvázjavítás után Tapolcán maradt. A februári nagy télen hasznát is vették elõfogati mozdonyként.
Dátum: 1999. 01. 15.
Helyszín: Tapolca
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62165tp.JPG (51700 bytes)
Dátum: 1998. 01. 17.
Helyszín: Tapolca
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62171mk.JPG (107917 bytes)
Dombóvárra indul tehervonattal. Egyike a villamosítás után (1998 október) Kanizsán maradt öt Szergejnek.
Dátum: 1998. 10. 21.
Helyszín: Murakeresztúr
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62193ic.JPG (55630 bytes)
Megérkezett az IC911 Szombathely felõl. Ha a kocsik száma meghaladja a nyolcat, Csörgõ helyett Szergej kerül eléjük, természetesen egész évben vonatfûtõkocsival, a légkondi miatt.
Dátum: 1998. 09. 13.
Helyszín: Csorna
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62203ba.JPG (70501 bytes)
Az 1996-ban felújított Szergej tehervonattal halad(na) Murakeresztúr felé. A 30-as vonal zsúfoltságát mutatja, hogy a tehervonat mögött még egy személy is várakozott.
Dátum: 1998. 10. 21.
Helyszín: Bajcsa forgalmi kitérõ
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62213ve.JPG (54226 bytes)
A 904-es gyorsvonattal indul Szombathelyre
Dátum: 1998. 12. 08.
Helyszín: Veszprém
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62213a_1.JPG (110130 bytes)
Gyorsvonattal robog el (100 km/h) a szombathelyiek 1997-ben felújított Szergeje, a gyorsforda stabil gépe.
Dátum: 1998. 10. 13.
Helyszín: Sárszentmihály
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62215ve.JPG (52110 bytes)
A Budapestre közlekedõ 903-as gyorssal
Dátum: 1998. 12. 08.
Helyszín: Veszprém
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62215sm.JPG (74940 bytes)
Dátum: 1998. 11. 01.
Helyszín: Szombathely
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62215a.JPG (72788 bytes)
Egy 1998-ban felújított Szergej a 903-as gyorsvonattal robog Budapest felé.
Dátum: 1998. 10. 13.
Helyszín: 20-as vonal, Csór
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62demj1.JPG (62251 bytes)
A Westend-építketés törmelékét szállító vonattal. Az ilyen vonatokat a körvasúti mozdonyok Kõbánya-felsõig vitték.
Dátum: 1998. 09. 24.
Helyszín: Bp. Nyugati
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62230pf.JPG (123717 bytes)
A 230-as Szergej dorogi tartalékként szokott dolgozni, de a szobi vonal pályafelújításakor a cseh automata munkaszerelvény kiszolgáló mozdonya volt.
Dátum: 1998. 09. 24.
Helyszín: Vác
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62233sm.JPG (66051 bytes)
Szegény 233-as Szergej rettenetes állapotban félreállítva Szombathelyen. A fõdinamó hibái miatt állt meg. Motorját megkapta a 211-es.
Dátum: 1998. 11. 01.
Helyszín: Szombathely
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62246sm.JPG (67980 bytes)
A szombathelyi teherforda stabil gépe
Dátum: 1998. 11. 01.
Helyszín: Szombathely
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62247ud.JPG (96323 bytes)
Ez a Szergej képviselte a sorozatot a dombóvári jármûparádén. Egyébként mûködésképtelen volt. A mozdonyt 1999-ben selejtezték.
Dátum: 1998. 10. 02.
Helyszín: Dombóvár
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62265n.JPG (104313 bytes)
A budapesti körvasúti mozdonyok néha személykocsikat visznek át egyik személypályaudvarról a másikra.
Dátum: 1998. 10. 16.
Helyszín: Bp. Nyugati
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
Csorgo2108tarcsa.jpg (43443 bytes)
Tárcsa és gazdája mára messzire került egymástól.
Jól látszik a bekapart M41-2108 felirat. Ez a Csõrgõ
viszont már több, mint egy évtizede Szombathelyé.
Dátum: 1999. 03. 26.
Helyszín: Kiskunfélegyháza
Fotó: Borkovits Tamás
Digitalizálás: Borkovits Tamás
Csorgo2140d.jpg (84248 bytes)
A 2140-es az 55-ös út szintbeni keresztezõdése felé
robog a 835-ös (Baja-Budapest) gyorssal.
(A háttérben látszik a 7814-es Bátaszék-kiskunhalasi személy
szerelvénye is.)
Dátum: 1999. 03. 10.
Helyszín: Pörböly
Fotó: Borkovits Tamás
Digitalizálás: Borkovits Tamás
Csorgo2141h.jpg (48208 bytes)
A leghûségesebb Csörgõnk befut az S7807-essel
(Kiskunfélegyháza-Dombóvár alsó).
Dátum: 1999. 02. 19. 08:09
Helyszín: Baja
Fotó: Borkovits Tamás
Digitalizálás: Borkovits Tamás
Csorgo2152a.jpg (63075 bytes)
A Fehérvárról Szentesre került Csörgõ a 37413-mas vonatot
hozta meg Szentesrõl. Háromnegyed óra multán ugyanezzel a
szerelvénnyel indult tovább Lakitelken át Szolnokra
(már 37141-es vonatszám alatt).
Dátum: 1999. 03. 26.
Helyszín: Kiskunfélegyháza
Fotó: Borkovits Tamás
Digitalizálás: Borkovits Tamás
Csorgo2198.jpg (66540 bytes)
Az alig 13 és fél hónapos fõvizsgájához képest túl
kormosnak találom ennek a Csõresznek a tetejét.
A képen a Szolnokról Hódmezõvásárhelyre közlekedõ
S7202-es sebesvonattal látható. (Figyeljük meg, hogy
a poggyászkocsi kivételével a vonat Bx és Ax kocsikból áll.)
Dátum: 1999. 03. 27.
Helyszín: Kunszentmárton
Fotó: Borkovits Tamás
Digitalizálás: Borkovits Tamás
Csorgo2202a.jpg (68375 bytes)
A 2202-es Csõri Szentes vontatási telepen 1999.
Virágvasárnapján. A mögötte levõ kocsin,
ha az elsuhanó vonatból jól láttam, egy Pielstick
motor van darabokban.
Dátum: 1999. 03. 28.
Helyszín: Szentes
Fotó: Borkovits Tamás
Digitalizálás: Borkovits Tamás
Csorgo2209k.jpg (83098 bytes)
A Duna-híd elõtt a 835-össel.
Dátum: 1999. 03. 24. 12:10
Helyszín: Baja
Fotó: Borkovits Tamás
Digitalizálás: Borkovits Tamás
Csorgo2209j.jpg (54667 bytes)
Negyed évvel azután, hogy Dombóváron darabokban
láttuk, megifjodva újra futja a kilométereket a
2209-es. Itt Baját hagyja el egy szomorkás hangulatú
vasárnap délben a 835-össel.
Dátum: 1999. 01. 24. 12:06
Helyszín: Baja
Fotó: Borkovits Tamás
Digitalizálás: Borkovits Tamás
Ha bármilyen kérdése, problémája, javaslata van, kérjük lépjen kapcsolatba aV63 Gigant Clubbal.