A New/New_1999_5_7 könyvtárban található képek listája:
m63c.jpg (79037 bytes)
A M63,003 újrafestett és felújított vezérállása.
Dátum: 1999. 04.
Helyszín: Szombathely
Fotó: Kránicz Balázs
Digitalizálás: Kránicz Balázs
m63d1.jpg (70935 bytes)
A motortér e részletén jobboldalt látható böhöm csövön távozik a töltõlevegõ a turbóból. Középen. a motor mögött látható az egyik intercooler is, amelybe a kettéágazó tápvezeték egyik fele szállítja a levegõt. Baloldalt az ablak alatt van a Szergejbõl átvett tüzelõanyag-tápszivattyú.
Dátum: 1999. 04.
Helyszín: Szombathely
Fotó: Kránicz Balázs
Digitalizálás: Kránicz Balázs
GM.JPG (64137 bytes)
GM (fõdinamó ) a GM (dízelmotor) fölött: e furcsa beállítású képnek szomorú aktualitása van. Egy nap híján két éve ugyanis éppen a 13-as NOHABot belezték ki. A képen darabokban látható fõgépcsoportját akkor selejtezték, újat kapott, mellyel azonban egy métert nem közlekedett. Szépen lassan szétesve várta szomorú sorsát, mely a napokban történõ szétvágásában testesül meg. Béke poraira!
Dátum: 1997. 05. 08.
Helyszín: Tapolca
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m63sm1.jpg (63354 bytes)
Eddigi tárolóhelyérõl most kihozták a napra.
Dátum: 1999. 04.
Helyszín: Szombathely
Fotó: Kránicz Balázs
Digitalizálás: Kránicz Balázs
m63sm2.jpg (61592 bytes)
Az alsó csarnok elõtt
Dátum: 1999. 04.
Helyszín: Szombathely
Fotó: Kránicz Balázs
Digitalizálás: Kránicz Balázs
m63sm3.jpg (64343 bytes)
Dátum: 1999. 04.
Helyszín: Szombathely
Fotó: Kránicz Balázs
Digitalizálás: Kránicz Balázs
m63sm4.jpg (42320 bytes)
Ezt az oldalnézeti képet szemlélve rájöhetünk, miért nevezték a szombathelyiek Gyíknak ezt a mozdonyt. Valóban igen "hosszúkás" termetû.
Dátum: 1999. 04.
Helyszín: Szombathely
Fotó: Kránicz Balázs
Digitalizálás: Kránicz Balázs
m63t.jpg (26416 bytes)
Gyártási- és féktáblák. A mozdonyt eredeti 1970-es évek végi festésére állították vissza.
Dátum: 1999. 04.
Helyszín: Szombathely
Fotó: Kránicz Balázs
Digitalizálás: Kránicz Balázs
gozolgok.JPG (37281 bytes)
Minimum 60-as évekbeli hangulat: a gõzösök együtt pöfékelnek.
Dátum: 1998. 10. 02.
Helyszín: Dombóvár, körfûtõház
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
M61013_gyasz.jpg (111563 bytes)
Szegény 013-as utolsó útja: Székesfehérváron át Sátoraljaújhelyre vezet. GYÁSZ!
Dátum: 1999. 04. 27.
Helyszín: 29-es vonal
Fotó: Horváth Ákos
Digitalizálás: Horváth Ákos
v63155.JPG (47346 bytes)
Az Avas nemzetközi gyorsvonattal
Dátum: 1998. 10.
Helyszín: Bp. Kelenföld
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62158sb.JPG (47765 bytes)
A 158-as Szergej épen egy Bz-t segélyez a Székesfehérvár-Sárbogárd viszonylaton.
Dátum: 1998. 10. 02.
Helyszín: Sárbogárd
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62163c.JPG (41291 bytes)
Visszatérõben Várpalotáról Székesfehérvárra, hogy kisegítse a 145-öst egy nehéz répavonaton.
Dátum: 1998. 10. 21.
Helyszín: 20-as vonal, Csór-Sárszentmihály között
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
Ha bármilyen kérdése, problémája, javaslata van, kérjük lépjen kapcsolatba aV63 Gigant Clubbal.