A New/New_1999_7_14 könyvtárban található képek listája:
V46-009.JPG (18894 bytes)
V46 009
Dátum: 1999. 05. 09.
Helyszín: Székesfehérvár
Fotó: (c) Gigant Club
Digitalizálás: (c) Gigant Club
Csorgo2108b.JPG (74636 bytes)
M41 2108 visszatér Veszprémbe, miután Várpalotáig továbbitotta
a 907-es gyorsot, amirõl ott autóbuszra kellett átszállni a
villamositási munkálatok miatt. Szerelvényvonatként közlekedik
hazáig.
Dátum: 1999. 05. 13. 12 óra
Helyszín: Veszprém
Fotó: (c) Gigant Club
Digitalizálás: (c) Gigant Club
Csorgo2108a.JPG (121776 bytes)
M41 2108, Szombathely elsõ négy Csörgõjének (2108, 2208-2210)
egyike a 907-es (Szombathely, Zalaegerszeg-Budapest) gyorssal.
Dátum: 1999. 05. 13. 11 óra
Helyszín: Hajmáskér
Fotó: (c) Gigant Club
Digitalizálás: (c) Gigant Club
Csorgo2113.JPG (40235 bytes)
M41 2113 röviddel fõvizsgája után.
Dátum: 1997. 12. 29. 8 óra
Helyszín: Bp. Nyugati
Fotó: (c) Gigant Club
Digitalizálás: (c) Gigant Club
Csorgo2115.JPG (68715 bytes)
Amikor még Csörgõk (is) jártak Esztergomba. A 2115-ös
szentesi gép a 2022-es személlyel hagyja el a Nyugatit.
Dátum: 1999. 04. 09. 8:33
Helyszín: Bp. Nyugati
Fotó: (c) Gigant Club
Digitalizálás: (c) Gigant Club
Csorgo2117b.JPG (61514 bytes)
A "jicsini" vonat (Pozsony-Komárom-Esztergom-Bp. Nyugati)
még Csörgõvel (2117).
Dátum: 1999. 05. 08. 18:42
Helyszín: Almásfüzitõ felsõ
Fotó: (c) Gigant Club
Digitalizálás: (c) Gigant Club
Csorgo2150a.JPG (78573 bytes)
A 2150-es Csõresz itt, Fehérváron kezdte a pályafutását,
majd Miskolcra került, ahonnan nem rég, a kassai vasútvonal
villamositása után tért vissza elsõ fûtõházához. A képen
friss fõvizsgával, de üzemképtelenül látható.
Dátum: 1999. 05. 09.
Helyszín: Székesfehérvár
Fotó: (c) Gigant Club
Digitalizálás: (c) Gigant Club
Csorgo2157f.JPG (57732 bytes)
A kép emléket állit a 830-as gyorsnak, amely áldozatul
esett az InterPicinek (remélem, csak átmenetileg).
Dátum: 1999. 04. 08. 8:14
Helyszín: Dunaújváros
Fotó: (c) Gigant Club
Digitalizálás: (c) Gigant Club
Csorgo2187.JPG (68653 bytes)
A Székesfehérvár-Tapolca vasútvonalat kiszolgáló
(és ezért többek által nem igazán kedvelt) számitógépesitett
2187-es Csörgõ vonatra vár honállomásán. (Mögötte
szombathelyi 210-es Szergej látszik.)
Dátum: 1999. 05. 13. 10 óra
Helyszín: Székesfehérvár
Fotó: (c) Gigant Club
Digitalizálás: (c) Gigant Club
Csorgo2191.JPG (71500 bytes)
S ez még csak a kezdet! A 2191-esbõl áradó olajos
füst a következõ pillanatokban belepte az egész
veszprémi állomást.
A vonat különben Gyõrbe közlekedett.
Dátum: 1999. 05. 13. 11:10
Helyszín: Veszprém
Fotó: (c) Gigant Club
Digitalizálás: (c) Gigant Club
Csorgo2193.JPG (92651 bytes)
A Gigant Club kitalálójának a szive csücske ez a Csörgõ,
amely ezúttal Veszprémtõl Ajkáig szállitott minket Wernerrel.
(A vonat a 9064-es, amely munkanapokon közlekedik a fenti
két állomás között.)
Dátum: 1999. 05. 13. 12:05
Helyszín: Veszprém
Fotó: (c) Gigant Club
Digitalizálás: (c) Gigant Club
Csorgo2203.JPG (66831 bytes)
M41 2203 a 9013-mas Szombathely-veszprémi személyvonattal.
Dátum: 1999. 05. 13. 15:58
Helyszín: Városlõd
Fotó: (c) Gigant Club
Digitalizálás: (c) Gigant Club
Csorgo2206d.JPG (65131 bytes)
Vissza Szombathelyre a 9014-essel.
Dátum: 1999. 05. 13. 15:13
Helyszín: Városlõd-Kislõd
Fotó: (c) Gigant Club
Digitalizálás: (c) Gigant Club
Csorgo2206c.JPG (70070 bytes)
A 2206-os Csõri immáron celli felségjelzés alatt, bár
a kinézete ekkor még az északis idõkre emlékeztetett.
(Azóta lemosták.) A vonat a 9015-ös Celldömölk-veszprémi.
Dátum: 1999. 05. 13. 13:11
Helyszín: Ajka
Fotó: (c) Gigant Club
Digitalizálás: (c) Gigant Club
Csorgo2208a.JPG (111946 bytes)
M41 2208 áthúz a 373-massal (Muntenia).
Dátum: 1999. 05. 13. 12:37
Helyszín: Szentgál
Fotó: (c) Gigant Club
Digitalizálás: (c) Gigant Club
Csorgo2209arny.JPG (28296 bytes)
Az 55-ös út alsónyéki átjárójában látható a
2209-es sziluettje a 836-os gyors négy kocsijával.
Dátum: 1999. 04. 14. 19:29
Helyszín: Alsónyék
Fotó: (c) Gigant Club
Digitalizálás: (c) Gigant Club
Ha bármilyen kérdése, problémája, javaslata van, kérjük lépjen kapcsolatba aV63 Gigant Clubbal.