A New/New_1999_9_30 könyvtárban található képek listája:
szokolya.jpg (62486 bytes)
Szokolya állomás a 75-ös vonalon. A vonatfogadó vágányok 48-as sínekbõl vannak, a jobb oldali rakodóvágányban vannak 34-es sínek is.
Dátum: 1999. 09.
Helyszín: Szokolya
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
hevszer.jpg (51515 bytes)
Csepelrõl indult ez a szerelvény, melyet a 733-as Bobó vontatott. Mögötte az 1943-ban gyártott 44 psz. 600 LE-s dízelmozdony, egy villamos mozdony és egy 3 kocsis HÉV szerelvény van.
Dátum: 1999. 06. 15.
Helyszín: Kõbánya-felsõ
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
rabahid.jpg (68792 bytes)
Az egykorvolt Celldömölk-Fertõszentmiklós vonal Rába-hídja Rábakecöl és Nick között. A hidat néhány évvel a kép készítése után vágták fel. A vonal Celldömölktõl Kemenesszentmárton, Vönöck, Kenyeri érintésével haladt a hídig, Répcelaknál csatlakozott a Csorna-Szombathely vonalhoz, majd Répceszemere, Iván érintésével jutott el Fertõszentmiklósra. Ez a híd volt a vonal utolsó jelentõs tárgyi emléke.
Dátum: 1994.
Helyszín: Rábakecöl-Nick térsége
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
2nohab_1.jpg (38963 bytes)
A 001-es és a 002-as (régi festésével) Tapolcán. Oldalukon a 004-est ábrázoló gyászkeretes képekkel.
Dátum: 1999. 06. 05.
Helyszín: Tapolca
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
v63011kc.jpg (60949 bytes)
11-es a csarnokban! A Sirava nemzetközi gyorson.
Dátum: 1999. 09.
Helyszín: Bp. Keleti
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m61m40rk.jpg (52274 bytes)
M61,017 a mozdonyszinben. Mellette a kiégett vezérállású M40,212 (azaz 004). Nem hiszem, hogy ezt a mozdonyt látni fogom többé.
Dátum: 1999. 09.
Helyszín: Bp. Rákos
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
v63022ke.jpg (52475 bytes)
A debreceni gyors- és EC forda stabil gépe rááll a Bartók EC szerelvényére. Miskolcon és Nyíregyházán át Debrecenbe fogja vinni.
Dátum: 1999. 08.
Helyszín: Bp. Keleti
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
v63024ec.jpg (49438 bytes)
Egy másik debreceni gép, a 024 érkezik most a Bartók EC-vel Debrecen felõl.
Dátum: 1999. 09.
Helyszín: Bp. Keleti
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
v63032_1.jpg (54632 bytes)
Egy idei fõmûhelyes Gigant.
Dátum: 1999. 09.
Helyszín: Bp. Keleti
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
v63032ti.jpg (71632 bytes)
A friss fõmûhelyes 032-es a Tisza-expresszel érkezik.
Dátum: 1999. 09.
Helyszín: Bp. Keleti
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
v46041.jpg (58183 bytes)
Itt éppen vonali szolgálatban látható.
Dátum: 1999. 06. 09.
Helyszín: Kõbánya-Kispest
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m44069.jpg (66227 bytes)
Dátum: 1999. 09.
Helyszín: Bp. Kelenföld
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m44205uj.jpg (50463 bytes)
Az egykori esztergomi tartalék most a Nyugatiban tolat 1999.08.31. fõmûhelyi vizsgával.
Dátum: 1999. 09.
Helyszín: Bp. Nyugati
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m40226rk.jpg (55917 bytes)
1997 óta Rákoson ismét megjelentek a Púposok. Üzemi és budapesti körvasúti szolgálatot látnak el. a Szergejnél jóval kevesebb fogyasztással. Jók tolató és vonali szolgálatra is.
Dátum: 1999. 09.
Helyszín: Bp. Rákos
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m40226kf.jpg (57813 bytes)
A HÉV szerelvény érkezése után indult az állomásról ez az üzemi vonat. a 226-os Púpos nyitott sínszállító kocsikat vitt Ferencváros felé. Ez a mozdony 1998-ban Nagykanizsáról került Hatvan VF állományába, és a Bp. Igazgatóság területén szinte mindenütt megfordul.
Dátum: 1999. 06. 15.
Helyszín: Kõbánya-felsõ
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m40234rk.jpg (57255 bytes)
A 234-es Rákoson. Hatvanban van a Bp. Igazgatóság Púpos bázisa, innen helyezik ki a mozdonyokat Komáromba és Rákosra, ritkábban a Nyugati mozdonyszínbe. A gépek gyakran cserélõdnek.
Dátum: 1999. 09.
Helyszín:
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m40240rk.jpg (56746 bytes)
A 240-es is Rákosra került e hónapban.
Dátum: 1999. 09.
Helyszín: Bp. Rákos
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
bz343sk.jpg (59787 bytes)
Egy péntek esti személyvonat a szép börzsönyi állomáson
Dátum: 1999. 09. 18.
Helyszín: Szokolya, 75. vonal
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m44523.jpg (59512 bytes)
Dátum: 1999. 09.
Helyszín: Vác
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
v431281.jpg (58534 bytes)
Az egykori gyõri 1281-es, most szolnoki 2281-es Szili. Sok-sok kísérletezés után most egy stabilnak tûnõ modernizált konstrukció, a 1029-esen bevált gumirugós felfüggesztéssel, mely segítésével remélhetõ, hogy a vezérek gerincsérv nélkül mennek majd nyugdíjba. Újdonság az emelt szintû V6-os javításból származó számítógép és egyéb elektromos átalakítások. Részben megújult a műszerfal is, egy egységes folyadékkristályos kijelzővel, mely a forgalmi helyzetről és a mozdony üzemállapotáról is tájékoztat. Egy ekkora megújulásnak a külsőben is tükröződnie kell. Az új Bzk, interpicik stb. után a MÁVnál már bátorodni kezdenek az egyéni színezés hívei, de még sok szállal kötődnek az egységes színtervekhez. Az mindenképpen jó, hogy megtartották a nagyméretű pályaszámokat. Szerintem nem néz ki rosszul. A vasutasok persze a maguk módján nyilvánítottak véleményt az ügyről: Papagájnak nevezték el. Hiába no, nagy úr a megszokás.
Dátum: 1999. 09.
Helyszín: Bp. Rákos
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m41m43kp.jpg (51922 bytes)
Kispesti életkép kettesekkel. (M41 2102 és M43 1082)
Dátum: 1999. 09.
Helyszín: Kispest
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m412105a.jpg (63722 bytes)
Okoska 12 kocsis (!) vonattal (1972 sz.)
Dátum: 1999. 06. 05.
Helyszín: Aszófõ
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m412109u.jpg (49808 bytes)
Egy szentesi (kecskeméti) okoska, egy hónapos fõjavítás vizsgával
Dátum: 1999. 09. 17.
Helyszín: Kõbánya-Kispest
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
Ha bármilyen kérdése, problémája, javaslata van, kérjük lépjen kapcsolatba aV63 Gigant Clubbal.