A New/New_2000_12_21 könyvtárban található képek listája:
22.jpg (65481 bytes)
11. A25 007 egy Bzvel alkot csendéletet
Dátum: 2000. 12. 17.
Helyszín: Hajmáskér
Fotó: Szijártó István
Digitalizálás:
20.jpg (63004 bytes)
Egy kis kuriózum A25 007 Hajmáskéren
Dátum: 2000. 12. 17.
Helyszín: Hajmáskér
Fotó: Szijártó István
Digitalizálás:
39.jpg (48746 bytes)
A25,007
Dátum: 2000. 12. 17.
Helyszín: Hajmáskér
Fotó: Szijártó István
Digitalizálás:
54.jpg (82769 bytes)
A celli "skanzen" 275-öse
Dátum: 2000. 12. 17.
Helyszín: Celldömölk
Fotó: Szijártó István
Digitalizálás:
59.jpg (72423 bytes)
9. A celli futoház a villamosítás után. Még nem annyira változott meg a kép egyelõre?
Dátum: 2000. 12. 17.
Helyszín: Celldömölk
Fotó: Szijártó István
Digitalizálás:
44.jpg (81787 bytes)
A futoház elotti Szergej sor, mindegyik aktív gép
Dátum: 2000. 12. 17.
Helyszín: Celldömölk
Fotó: Szijártó István
Digitalizálás:
49.jpg (51533 bytes)
Dátum: 2000. 12. 17.
Helyszín: Celldömölk
Fotó: Szijártó István
Digitalizálás:
11.jpg (54941 bytes)
Itt Szergej járt... a celli állomás kijárata az M 62 113 elhaladása után kb 2 perccel…
Dátum: 2000. 12. 16.
Helyszín: Celldömölk
Fotó: Szijártó István
Digitalizálás:
55.jpg (58752 bytes)
Az állomás mellett kiállított 424-es
Helyszín: Celldömölk
Fotó: Szijártó István
Digitalizálás:
32.jpg (66035 bytes)
V63 036 egy tehervonattal ami végigérte egész Csór-Nádasladány állomást. Két napig vadásztam Gigantra a 20-ason míg végül sikerükt:-))
Dátum: 2000. 12. 17.
Helyszín: Csór
Fotó: Szijártó István
Digitalizálás:
58.jpg (73636 bytes)
A V46 040 már jobb helyen van, éppen munka híján pihen
Dátum: 2000. 12. 17.
Helyszín: Celldömölk
Fotó: Szijártó István
Digitalizálás:
43.jpg (84160 bytes)
Elkészült a vezeték, van is benne delej, pihen a Csöpi...
Dátum: 2000. 12. 17.
Helyszín: Celldömölk
Fotó: Szijártó István
Digitalizálás:
52.jpg (60517 bytes)
M62 104 éppen pihen a futoház elott
Dátum: 2000. 12. 17.
Helyszín: Celldömölk
Fotó: Szijártó István
Digitalizálás:
45.jpg (72259 bytes)
M62 113 a futoházi sorban, újkeletu futómuvekkel. Vasárnap a Szergejeknek is pihenõnap.
Dátum: 2000. 12. 17.
Helyszín: Celldömölk
Fotó: Szijártó István
Digitalizálás:
9.jpg (47441 bytes)
9. M62 113 robog Celldömölk rendezore tehervonatért.Hihetetlen módon gyorsult ki az állomásról
Dátum: 2000. 12. 16.
Helyszín: Celldömölk
Fotó: Szijártó István
Digitalizálás:
10.jpg (44702 bytes)
Egy atom gyorsítás, M62 113 halad a rendezobe tartó bal vágányon masszív füstfelhobe burkolódva.
Dátum: 2000. 12. 16.
Helyszín: Celldömölk
Fotó: Szijártó István
Digitalizálás:
57.jpg (66625 bytes)
M62 163 eléggé vészjósló helyen, a futoház mögött…
Dátum: 2000. 12. 17.
Helyszín: Celldömölk
Fotó: Szijártó István
Digitalizálás:
42.jpg (66287 bytes)
Dátum: 2000. 12. 17.
Helyszín: Celldömölk
Fotó: Szijártó István
Digitalizálás:
47.jpg (69581 bytes)
Dátum: 2000. 12. 17.
Helyszín: Celldömölk
Fotó: Szijártó István
Digitalizálás:
5.jpg (56218 bytes)
M62 200 (ex 182-es) tart egymagában Celldömölk Rendezore. Nyár óta láthatóan tisztították a gépet (megj.: Groh)
Dátum: 2000. 12. 16.
Helyszín: Celldömölk
Fotó: Szijártó István
Digitalizálás:
6.jpg (43951 bytes)
6. M62 200 a Rendezobe meno vágánypáron halad "tehervonata felé" Kb 20 perc múlva indult a Deltán keresztül Gyor felé 1 azaz 1db tehervagonnal.:-(
Dátum: 2000. 12. 16.
Helyszín: Celldömölk
Fotó: Szijártó István
Digitalizálás:
34.jpg (65803 bytes)
Villanyítás ide vagy oda, az ajkai tartalék az M40 209
Dátum: 2000. 12. 16.
Helyszín: Ajka
Fotó: Szijártó István
Digitalizálás:
46.jpg (62219 bytes)
M62 216 a sorban
Dátum: 2000. 12. 17.
Helyszín: Celldömölk
Fotó: Szijártó István
Digitalizálás:
48.jpg (84108 bytes)
A 1013-as Mazsola is kimerészkedett a decemberi napsütésre.
Dátum: 2000. 12. 17.
Helyszín: Celldömölk
Fotó: Szijártó István
Digitalizálás:
21.jpg (56442 bytes)
A 907-essel megérkezett a V43 1015-ös Szili Bobára
Dátum: 2000. 12. 17.
Helyszín: Celldömölk
Fotó: Szijártó István
Digitalizálás:
25.jpg (54658 bytes)
907-essel a V43 1015-ös Szili, indulás elõtt
Dátum: 2000. 12. 17.
Helyszín: Boba
Fotó: Szijártó István
Digitalizálás:
33.jpg (45694 bytes)
Dátum: 2000. 12. 17.
Helyszín: 907 sz. vonat
Fotó: Szijártó István
Digitalizálás:
1.jpg (37214 bytes)
900 sz. Gyorsvonat érkezik Boba felol V43 1015-el a szemerkélo esoben.Még a 2. Számú pótlék életbe lépése elotti laza menetrendben
Dátum: 2000. 12. 16.
Helyszín:
Fotó: Szijártó István
Digitalizálás:
3.jpg (51918 bytes)
Mivel a bejáraton megfogták a gyorsot sikerült mégegyszer elcsípnem.
3. Ugyanaz a vonat kicsit oldalról
Dátum: 2000. 12. 16.
Helyszín: Celldömölk
Fotó: Szijártó István
Digitalizálás:
4.jpg (50927 bytes)
4. V43 1016 indul a 907.sz. gyorssal Boba felé
Dátum: 2000. 12. 16.
Helyszín: Celldömölk
Fotó: Szijártó István
Digitalizálás:
23.jpg (36251 bytes)
V43 1117 Fehérvárról készül indulni egy kanizsai gyorssal
Dátum: 2000. 12. 17.
Helyszín: Székesfehérvár
Fotó: Szijártó István
Digitalizálás:
12.jpg (57455 bytes)
12. V43 1134 halad Boba felé a 9045.sz. Veszprémbe tartó személyvonattal
Dátum: 2000. 12. 16.
Helyszín: Celldömölk
Fotó: Szijártó István
Digitalizálás:
24.jpg (68166 bytes)
V43 1162 a fehérvári fűtőház oldalánál
Dátum: 2000. 12. 17.
Helyszín: Székesfehérvár
Fotó: Szijártó István
Digitalizálás:
35.jpg (50242 bytes)
V43 1176 egymagában Veszprém állomáson.
Dátum: 2000. 12. 17.
Helyszín: Veszprém
Fotó: Szijártó István
Digitalizálás:
37.jpg (54334 bytes)
Fehérvári Szili Veszprémben
Dátum: 2000. 12. 17.
Helyszín: Veszprém
Fotó: Szijártó István
Digitalizálás:
38.jpg (62165 bytes)
V43 1179 hozza a szembol érkezo gyorsvonatot Hajmáskéren.
Dátum: 2000. 12. 17.
Helyszín: Hajmáskér
Fotó: Szijártó István
Digitalizálás:
53.jpg (53871 bytes)
Egy Szili (1359) érkezik a 900.sz. gyorssal Budapest felol
Dátum: 2000. 12. 17.
Helyszín: Celldömölk
Fotó: Szijártó István
Digitalizálás:
40.jpg (75289 bytes)
M41 2107 szegény eléggé rossz állapotban van, az elülso futoház mögött álldogál (az "eléggé" kicsit finom jelzõ ide, kedvenc Csörgõm már hosszú ideje irgalmatlanul szét van barmolva... :-( -megj. Groh)
Dátum: 2000. 12. 17.
Helyszín: Celldömölk
Fotó: Szijártó István
Digitalizálás:
51.jpg (67658 bytes)
11. M41 2125 is hasonlóan sorstársához kegyetlenül néz ki, ablakában égésnyomok láthatók
Dátum: 2000. 12. 17.
Helyszín: Celldömölk
Fotó: Szijártó István
Digitalizálás:
41.jpg (57265 bytes)
M41 2182-es a celli állomáson
Dátum: 2000. 12. 17.
Helyszín: Celldömölk
Fotó: Szijártó István
Digitalizálás:
13.jpg (57486 bytes)
13. M41 2184 érkezik a Kemenes IC-vel Gyor felol:-))) Nem is lenne rossz mi:-))Valószínu, hogy egy szerelvényvonatba botlottam
Dátum: 2000. 12. 16.
Helyszín: Celldömölk
Fotó: Szijártó István
Digitalizálás:
14.jpg (64387 bytes)
M41 2184 egy szerelvényvonattal kicsit oldalról.
Dátum: 2000. 12. 16.
Helyszín: Celldömölk
Fotó: Szijártó István
Digitalizálás:
7.jpg (51608 bytes)
7. M41 2193 érkezik meg a 39222-es nemistudom milyen vonattal amely Bobáig hozza a 907-es Egerszegi kocsijait. Nem kellett félni a Csörgo túlterhelésétol. A mozdony eredeti szép külseje kissé megkopott (megj.: Groh).
Dátum: 2000. 12. 16.
Helyszín: Celldömölk
Fotó: Szijártó István
Digitalizálás:
8.jpg (71592 bytes)
8. Ugyan ez a vonat kicsit hátulról, látható a masszív szerelvény.
Dátum: 2000. 12. 16.
Helyszín: Celldömölk
Fotó: Szijártó István
Digitalizálás:
Ha bármilyen kérdése, problémája, javaslata van, kérjük lépjen kapcsolatba aV63 Gigant Clubbal.