A New/New_2000_8_23 könyvtárban található képek listája:
m62171f1.jpg (242710 bytes)
Az 1973 sz. vonat indítása közben. A viszonylag frissen felújított mozdonyból kicsapó koromtömeg arra enged következtetni, hogy itt súlyos motorrendellenességrõl van szó (lehet túltöltés a töltésállító rendszer beragadása miatt, turbófeltöltõhiba, szabályozási hiba). A hibát csakhamar kijavították.
Dátum: 2000. 05. 01.
Helyszín: Badacsonylábdihegy
Fotó: Lehóczki Gábor
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62171bk.jpg (56086 bytes)
974 sz. gyorsvonattal indul. A mozdony, mivel fûtõházi javításon esett át, jól beállított motorral nem füstöl.
Dátum: 1999. 10. 28.
Helyszín: Balatonkenese
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
Di08-09-01ep.JPG (212821 bytes)
A legelsõ személyszállíto vonat (476sz., Bodo - Trondheim), amit Di8-as mozdonnyal vontattak. Mindjárt kettõvel. A mozdonyok mögött látható a villamos vonatfûtõkocsi. A rendhagyó menetet egy Di4 mozdony meghibásiodása okozta.
Dátum: 1999. 06. 06.
Helyszín: Midtsandan
Fotó: Oyvind Svard
Digitalizálás: Oyvind Svard
Di06-70-06-ep.JPG (251418 bytes)
Behajózás! A Di6 mozdonyok elhegyják Norvégiát. Az NSB üzemeltetésre alkalmatlannak találta a sorozatot.
Dátum: 1999. 05. 20.
Helyszín: Trondheim
Fotó: Stig Baumeyer
Digitalizálás: Oyvind Svard
T44-278-01-ep.JPG (204625 bytes)
T44,278 psz. mozdony. A Norvégiában üzemelõ T44-esek közül az NSB egyet meg is vásárolt, Di7 sorozatszámmal üzemel.
Dátum: 1993. 06. 03.
Helyszín: Levanger
Fotó: Oyvind Svard
Digitalizálás: Oyvind Svard
Di06-63-01-ep.JPG (197362 bytes)
A Norvég államvasutak Di6 sorozatú mozdonya, gyártó Krupp-MaK, 1996. Számos durva hiba jellemezte a sorozat próbafutásait.
Helyszín:
Fotó: Oyvind Svard
Digitalizálás: Oyvind Svard
Di06-68-04-ep.JPG (220726 bytes)
Az új Di6-os egy Di3-as NOHAB mozdonnyal vontatott vonatot elõfogatol. Nem sikerült a NOHABok vele való kiváltása.
Helyszín:
Fotó: Oyvind Svard
Digitalizálás: Oyvind Svard
Di06-72-05-ep.JPG (255004 bytes)
Helyszín:
Fotó: Oyvind Svard
Digitalizálás: Oyvind Svard
Di08-00-cab-ep.JPG (324737 bytes)
A Di8 mozdony vezérállása
Helyszín:
Fotó: Oyvind Svard
Digitalizálás: Oyvind Svard
Di08-03-01-ep.JPG (245775 bytes)
Az NSB új tolató-tehervonati dízel-villamos mozdonya, itt éppen tehervonati szolgálatban. Gyártó Krupp-Mak. Az eredeti MTU motor helyett annak hibái miatt egy amerikai konstrukció az erõgépe. 20 db érkezett az NAB vonalaira 1996-ban. A Di2-es sorozatot váltja fel.
Helyszín:
Fotó: Oyvind Svard
Digitalizálás: Oyvind Svard
Di08-04-01-ep.JPG (253432 bytes)
Helyszín:
Fotó: Oyvind Svard
Digitalizálás: Oyvind Svard
T44-265-01-ep.JPG (261537 bytes)
A két NOHAB mozdony, T44(Di7),265 és Di3,625 távvezérléssel továbbít vonatot.
Dátum: 1995. 10. 08.
Helyszín: Fiborgtangen
Fotó: Oyvind Svard
Digitalizálás: Oyvind Svard
Di03.03-cab-ep.JPG (202678 bytes)
A Di3,603 vezérállása. A NSB-nek szállított elsõ sorozat még egy régebbi kialakítású kontrollerrel készült.
Helyszín:
Fotó: Oyvind Svard
Digitalizálás: Oyvind Svard
Di03-05-01-ep.JPG (469492 bytes)
Dátum: 1991. 01. 25.
Helyszín: Stoeren
Fotó: Oyvind Svard
Digitalizálás: Oyvind Svard
Di03-20-04-ep.JPG (191683 bytes)
Ezen a képen a nehéz körülmények figyelhetõk meg, amelyek között a norvég NOHABoknak és vezéreiknek dolgozni kell.
Helyszín:
Fotó: Oyvind Svard
Digitalizálás: Oyvind Svard
Di03-24-01-ep.JPG (255130 bytes)
Di3,624, régi NSB festéssel
Helyszín:
Fotó: Oyvind Svard
Digitalizálás: Oyvind Svard
Di03-24-cab-ep.JPG (211540 bytes)
Egy norvég NOHAB (Di3 624) vezérállása. Láthatók az M61-tõl való eltrérések
Helyszín:
Fotó: Oyvind Svard
Digitalizálás: Oyvind Svard
Di03-27-01-ep.JPG (234761 bytes)
A Roros-i vonalon 2000 januárjában történt, 19 halálos áldozatot követelõ balesetben a képen látható Di3,627 psz. NOHAB ütközött egy motorvonattal.
Helyszín:
Fotó: Oyvind Svard
Digitalizálás: Oyvind Svard
Di03-28-09ep.JPG (205415 bytes)
Di3,628 személyvonati szolgálatban, Storlien felé tart
Dátum: 2000. 03. 01.
Helyszín: Koppera
Fotó: Oyvind Svard
Digitalizálás: Oyvind Svard
Di03-28-08ep.JPG (259725 bytes)
A Di3,628 ezen fényképén jól látszik a jellegzetes pályakotró, mely a hó kotrását is ellátja, vékonyabb (max 0,5 m-es) hó esetén.
Dátum: 2000. 02. 23.
Helyszín: Roros
Fotó: Oyvind Svard
Digitalizálás: Oyvind Svard
Di03-28-05-ep.JPG (271661 bytes)
A Di3,628 psz. mozdony, régi NSB festéssel
Helyszín:
Fotó: Oyvind Svard
Digitalizálás: Oyvind Svard
Ha bármilyen kérdése, problémája, javaslata van, kérjük lépjen kapcsolatba aV63 Gigant Clubbal.