A New/New_2001_2_28 könyvtárban található képek listája:
felsovezetekesek.JPG (209486 bytes)
Felsõvezeték-karbantartó gépsor
Dátum: 2001. 02. 24.
Helyszín: Mende
Fotó: Németh Zoltán Gábor
Digitalizálás: Németh Zoltán Gábor
75v-4.jpg (59688 bytes)
Dátum: 2001. 02. 09.
Helyszín: 75. vonal, Berkenye
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
75v-4a.jpg (82333 bytes)
Az "75v-4" kép kinagíyított részlete, egy csinos kis nyomtávbõvüléssel. Másnap ezen a vonalon (ha nem is éppen itt) egy Bz szerelvény utolsó kocsija siklott.
Dátum: 2001. 02. 09.
Helyszín: 75.vonal. Berkenye
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
75v-1.jpg (92214 bytes)
A Vác-Balassagyarmat vonal egy szakasza
Dátum: 2001. 02. 08.
Helyszín: Szokolya térs
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
75v-3.jpg (72647 bytes)
Dátum: 2001. 02. 08.
Helyszín: 75.vonal Szokolya-Berkenye között
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
sg001122.jpg (72518 bytes)
A bal oldali vonat a 7712 sz.(M41,2138) , a jobb oldali az IC705 (V43,2309)
Dátum: 2000. 11. 22.
Helyszín: Szeged, személy pu.
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
mateszalka.jpg (73836 bytes)
A mátészalkai állomás vágányhálózata, elõtérben az M32,2006 mint állomási tartalék, háttérben baloldalt az új felvételi épület.
Dátum: 2000.
Helyszín: Mátészalka
Fotó: Lévai János
Digitalizálás: Lévai János
m61001bpk1.jpg (241722 bytes)
Egy Pécsre induló különvonaton láttam elõször a M61,001-et eredeti színére festve. Valamint elõször láttam NOHABot a Keletiben.
Dátum: 2000. 10. 26.
Helyszín: Bp. Keleti
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m61001bpk2.jpg (263026 bytes)
Dátum: 2000. 10. 26.
Helyszín: Bp. Keleti
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m61001bpk3.jpg (95616 bytes)
Dátum: 2000. 10. 26.
Helyszín: Bp. Keleti
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m61001bpk4.jpg (90174 bytes)
Dátum: 2000. 10. 26.
Helyszín: Bp. Keleti
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m61006zk.jpg (229556 bytes)
A 9714 sz. vonattal befut Zánkára
Dátum: 2000. 08. 18.
Helyszín: Zánka-Köveskál
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m61010bf1.jpg (161445 bytes)
Dátum: 2000. 08. 19.
Helyszín: Balatonfüred
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m61010bf2.jpg (149949 bytes)
Elindul az utolsó NOHABos menetrendszerinti vonat, amit láthattam (9714).
Dátum: 2000. 08. 19.
Helyszín: Balatonfüred
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
350011kv.jpg (80877 bytes)
Hungária EC-vel
Dátum: 2001. 02. 11.
Helyszín: Zuglói körvasút
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
v46021.JPG (189100 bytes)
Dátum: 2001. 01. 24.
Helyszín: Bp. Keleti
Fotó: Németh Zoltán Gábor
Digitalizálás: Németh Zoltán Gábor
V63024.JPG (180326 bytes)
Dátum: 2001. 02. 24.
Helyszín: Bp. Keleti
Fotó: Németh Zoltán Gábor
Digitalizálás: Németh Zoltán Gábor
v62032cr.jpg (70769 bytes)
A Nyíregyházáról Ferencvárosba állomásított legújabb két Gigant (032, 033) egyike a 992 sz. gyorssal.
Dátum: 2001. 01. 18.
Helyszín: Csorna
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
v63049cr.jpg (64378 bytes)
Gyorsvonattal érkezik Gyõr felõl.
Dátum: 2000. 09. 03.
Helyszín: Csorna
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
bz051cr.jpg (75564 bytes)
Egyre ritkább madár az "õs Bz".
Dátum: 2000. 09. 03.
Helyszín: Csorna
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62089sr.jpg (107624 bytes)
Elsõ képem az M62,089-rõl, amint Algyõ felõl közeledik
Dátum: 2000. 11. 20.
Helyszín: Szeged-Rókus
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62095.jpg (75665 bytes)
Elsõ képem a M62,095-rõl. Mögötte az M62,271.
Dátum: 2000. 11. 09.
Helyszín: Püspökladány
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62116a.jpg (58301 bytes)
Dombóvári kölcsönmozdony Estergomban, mellette az M44,407.
Dátum: 2000. 09. 09.
Helyszín: Esztergom
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62116b.jpg (83830 bytes)
Elsõ képem az M62,116-ról, mely tulajdonképpen az átszámozott egykori szegedi M62,068.
Dátum: 2000. 09. 09.
Helyszín: Esztergom
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62140sv.jpg (81235 bytes)
Pihenni (?) tér a mozdony, a 17506 sz. (Tapolca-Szeged) mentesítõ gyorsvonat mozdonya a gépcsere után.
Dátum: 2000. 08. 19.
Helyszín: Székesfehérvár
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62175gm1.jpg (51207 bytes)
Dátum: 2001. 01. 20.
Helyszín: Beled
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62175gm2.jpg (50135 bytes)
Csorna irányába indult el a beledi állomásról, miután az IC 912 áthaladt.
Dátum: 2001. 01. 20.
Helyszín: Beled
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62175ic1.jpg (81180 bytes)
Az IC913 sz. vonattal robog Csorna felé. Ebben az idõszakban az IC 913/916 forduló szergejes volt.
Dátum: 2001. 01. 19.
Helyszín: Beled
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62175ic2.jpg (115761 bytes)
Dátum: 2001. 01. 19.
Helyszín: Beled
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62175bf.jpg (81622 bytes)
A frissen felújított mozdony indulásra vár a 19607 sz. vonattal (Balatonfüred-Szombathely)
Dátum: 2000. 08. 19.
Helyszín: Balatonfüred
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62193cr.jpg (38747 bytes)
Szergej az IC911/918 fordulóban. Pénteken és vasárnap ez a két vonat standard Szergej forduló.
Dátum: 2000. 09. 01.
Helyszín: Csorna
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m40203zk1.jpg (79204 bytes)
Megérkezik a Balatonfüred-Szombathely vonattal (19607). Ez az idényvonat szinte egész nyáron Púpossal vagy Szergejjel közlekedett.
Dátum: 2000. 08. 18.
Helyszín: Zánka-Köveskál
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m40203zk2.jpg (90497 bytes)
És indul tovább. A hangból ítélve a Jenbacher mintha nem akart volna könnyen engedelmeskedni.
Dátum: 2000. 08. 18.
Helyszín: Zánka-Köveskál
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62213tr.jpg (58551 bytes)
A várakozás a ködben meghozta gyümölcsét. Nem sokkal az IC 911 után egy tehervonat haladt el a 16-os vonalon Beled mellett. A vonat 80 km/h-val dübörgött el mellettem. Számos konténerszállító kocsból állt, dekonténer nem volt rajta több, mint ami a képen is látszik.
Dátum: 2000. 01. 20.
Helyszín: Beled
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
M40224Mende~1.JPG (227712 bytes)
A feszmentesített állomáson egy tartalékgép szolgál arra, hogy a tápenergia nélkül maradt villamos mozdonyok vontatta szerelvényt megindítsa.
Dátum: 2001. 02. 24.
Helyszín: Mende
Fotó: Németh Zoltán Gábor
Digitalizálás: Németh Zoltán Gábor
M40224Mende~2.JPG (180815 bytes)
Kitoló tartalék munka közben: az állomási feszmentesítés miatt M40 224 tolja ki a 3324 sz. szolnoki személyvonatot
Dátum: 2001. 02. 24.
Helyszín: Mende
Fotó: Németh Zoltán Gábor
Digitalizálás: Németh Zoltán Gábor
M40224Mende~3.JPG (187299 bytes)
M40,240 a kitolt szerelvény (3324 sz.) gyorsítása közben
Dátum: 2001. 02. 24.
Helyszín: Mende
Fotó: Németh Zoltán Gábor
Digitalizálás: Németh Zoltán Gábor
M40224Mende~4.JPG (271740 bytes)
A munka végeztével visszatér pihenõállásba
Dátum: 2001. 02. 24.
Helyszín: Mende
Fotó: Németh Zoltán Gábor
Digitalizálás: Németh Zoltán Gábor
m62228.jpg (51920 bytes)
Átállítós szolgálatban a keleti rendezõn.
Dátum: 2001. 02. 10.
Helyszín: Bp. Ferencváros
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62228fc.jpg (60010 bytes)
Dátum: 2001. 02. 10.
Helyszín: Bp. Ferencváros
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62260cr.jpg (72108 bytes)
IC 913-ra vár
Dátum: 2001. 01. 18.
Helyszín: Csorna
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62263kv.jpg (71591 bytes)
Aznap délelõtt kellemes meglepetésként jött ez a szergejes vonat.
Dátum: 2001. 02. 11.
Helyszín: Zuglói körvasút
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62271pl.jpg (82519 bytes)
Záhonyi kölcsönmozdony Püspökladányban
Dátum: 2000. 11. 09.
Helyszín: Püspökladány
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
M62_271a.JPG (50647 bytes)
Tehervonatokkal záhonyi mozdonyok is eljutnak Mátészalkára (korábban záhonyi M40-esek hozták-vitték a záhonyi személyvonatokat is).
Dátum: 2000.
Helyszín: Mátészalka
Fotó: Lévai János
Digitalizálás: Lévai János
V43320.JPG (178242 bytes)
Dátum: 2001. 01. 24.
Helyszín: Bp. Keleti
Fotó: Németh Zoltán Gábor
Digitalizálás: Németh Zoltán Gábor
m44404.jpg (66931 bytes)
Egy tolatós tehervonattal a 100a vonalon
Dátum: 2000. 08. 23.
Helyszín: Budapest, Kõbánya-teher pu.
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m44406.jpg (79883 bytes)
A váci állomási tartalék itt éppen cementeskocsikkal készül a DCM-be.
Dátum: 2001. 02. 08.
Helyszín: Vác
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m44502sg.jpg (87444 bytes)
Dátum: 2000. 11. 22.
Helyszín: Szeged, személy pu.
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
di3628.jpg (121997 bytes)
Dátum: 2000. 09. 29.
Helyszín: Steinkjaek
Fotó: Kemény Zsolt
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
V431119.JPG (193388 bytes)
V431119 Munténia nemzetközi gyorssal halad át a feszmentesített Mendén, leeresztett szedõvel
Dátum: 2001. 02. 24.
Helyszín: Mende
Fotó: Németh Zoltán Gábor
Digitalizálás: Németh Zoltán Gábor
M40224V431138.JPG (227708 bytes)
V43 1138 a Béga nemzetközi gyorssal, leeresztett szedõvel halad át a feszmentes állomáson
Dátum: 2001. 02. 24.
Helyszín: Mende
Fotó: Németh Zoltán Gábor
Digitalizálás: Németh Zoltán Gábor
v431282n.jpg (74707 bytes)
A gyõri illetõségû szili a felsõvezetéki mérõkocsival.
Dátum: 2000. 08. 22.
Helyszín: Bp. Nyugati
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
M322006.jpg (58813 bytes)
Állomási tartalék
Dátum: 2000.
Helyszín: Mátészalka
Fotó: Lévai János
Digitalizálás: Lévai János
m322006b.jpg (18117 bytes)
Dátum: 2000.
Helyszín: Mátészalka
Fotó: Lévai János
Digitalizálás: Lévai János
m322027.jpg (31406 bytes)
Dátum: 2000.
Helyszín: Mátészalka
Fotó: Lévai János
Digitalizálás: Lévai János
M312015hoeke~2.JPG (259247 bytes)
sajnos idén elmaradt az igazi tél, pedig a szentesiek felkészültek rá...
Dátum: 2001.
Helyszín: Szentes
Fotó: Németh Zoltán Gábor
Digitalizálás: Németh Zoltán Gábor
M312015hoeke~3.JPG (231521 bytes)
Dátum: 2001.
Helyszín: Szentes
Fotó: Németh Zoltán Gábor
Digitalizálás: Németh Zoltán Gábor
M322048.JPG (197344 bytes)
M322048 hajtómûprobléma miatt jó ideje félreállítva, mögötte Bzmot 136
Dátum: 2001.
Helyszín: Szentes
Fotó: Németh Zoltán Gábor
Digitalizálás: Németh Zoltán Gábor
M322050S.JPG (208589 bytes)
M322050: S 2000.12.19.
Dátum: 2001.
Helyszín: Szentes
Fotó: Németh Zoltán Gábor
Digitalizálás: Németh Zoltán Gábor
M322055.JPG (230371 bytes)
M322055: õ jó egészségnek örvend
Dátum: 2001.
Helyszín: Szentes
Fotó: Németh Zoltán Gábor
Digitalizálás: Németh Zoltán Gábor
m412102n.jpg (80639 bytes)
A 2917 sz. vonattal érkezett ez a mozdony.
Dátum: 2000. 08. 22.
Helyszín: Bp. Nyugati
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m412119u.jpg (102794 bytes)
Friss fõjavítással munkára vár a fûtõházban. Ez a mozdony nagyon sokáig hasnálhatatlanul várta sorsát. Felújítása során már nem kapott Okoskát.
Dátum: 2000. 08. 19.
Helyszín: Székesfehérvár
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m412131.jpg (30489 bytes)
Dátum: 2000.
Helyszín: Mátészalka
Fotó: Lévai János
Digitalizálás: Lévai János
m412138sg.jpg (80824 bytes)
A 7712 sz. vonaton indulásra vár.
Dátum: 2000. 11. 22.
Helyszín: Szeged
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m412154.jpg (71157 bytes)
Dátum: 2000. 11. 09.
Helyszín: Debrecen
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m412154i.jpg (59464 bytes)
Mátészalkára indul a 6324 sz. személyvonattal, mely aznap 12 kocsiból állt. A vezér nagyon óvatosan indított, így a mozdony még okoska létére sem füstölgött.
Dátum: 2000. 11. 09.
Helyszín: Debrecen
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m412158.jpg (60194 bytes)
A mozdony kihúzott az állomás végén a nyílt vonalra, hogy ráálljon a Partium nemzetközi gyors szerelvényére (melynek elsõ - csapi -felében magam is utaztam)
Dátum: 2000. 11. 09.
Helyszín: Püspökladány
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m412166u.jpg (70209 bytes)
Kilencnapos fõvizsgával. Mátészalka felõl érkezett.
Dátum: 2000. 11. 09.
Helyszín: Debrecen
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m412167ic1.jpg (62092 bytes)
Az IC 915-tel (Szombathely-Bp.) robog Csorna felé
Dátum: 2001. 01. 19.
Helyszín: Beled
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m412176.jpg (26407 bytes)
Dátum: 2000.
Helyszín: Mátészalka
Fotó: Lévai János
Digitalizálás: Lévai János
m412185.jpg (89228 bytes)
Dátum: 2000. 11. 09.
Helyszín: Debrecen
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m412186.jpg (73257 bytes)
A hangosbemondó azt mondta: "Személyvonat indul Tiszalök felé" ... Azt ugyan nem tudom ,hogy ez a (36624 sz.) vonat odaért-e, de reménykedem benne, hogy igen.
Dátum: 2000. 11. 09.
Helyszín: Debrecen
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m41_2196.jpg (71683 bytes)
A Debrecen-Mátészalka személyvonatokat debreceni M41-esek továbbítják
Dátum: 2000.
Helyszín: Mátészalka
Fotó: Lévai János
Digitalizálás: Lévai János
m412208ic1.jpg (53274 bytes)
IC 915-tel Csornára tart
Dátum: 2001. 01. 20.
Helyszín: Beled
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m412210ic1.jpg (47581 bytes)
Az IC 912 sz. vonattal eléri Beled állomást
Dátum: 2001. 01. 20.
Helyszín: Beled
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m412210ic2.jpg (55006 bytes)
Az IC 913 sz. vonattal
Dátum: 2001. 01. 20.
Helyszín: Beled
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
V432258_V431303.JPG (179700 bytes)
Dátum: 2001. 02. 24.
Helyszín: Bp. Keleti
Fotó: Németh Zoltán Gábor
Digitalizálás: Németh Zoltán Gábor
md3007.jpg (81934 bytes)
A 7724 sz. vonat szerelvényeként elhagyja az állomást.
Dátum: 2000. 11. 20.
Helyszín: Szeged-Rókus
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
md3042sg.jpg (79581 bytes)
A nemrég még a Kecskemét-Lajosmizse-Bp. vonalon szolgáló szerelvény most Kötegyán felõl érkezett meg.
Dátum: 2000. 11. 22.
Helyszín: Szeged, személy pu.
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
Ha bármilyen kérdése, problémája, javaslata van, kérjük lépjen kapcsolatba aV63 Gigant Clubbal.