A New/New_2001_3_8 könyvtárban található képek listája:
m61010sr.jpg (130885 bytes)
Amikor még hóban-fagyban vontatták a Szombathely-Kaposvár sebest...
Dátum: 2000. 01. 02.
Helyszín: Sárvár
Fotó: Badics Gábor
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m40203sr.jpg (49469 bytes)
Anyagmozdonykét vett részt a Celldömölk - Szombathely vonal villamosításánál
Dátum: 2000. 03.
Helyszín: Sárvár
Fotó: Badics Gábor
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m40203sr2.jpg (83895 bytes)
Dátum: 2000. 03.
Helyszín: Sárvár
Fotó: Badics Gábor
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
3m40sr.jpg (77400 bytes)
A Celldömölk-Szombathely vonal villamosításánál elõfordult, hogy összegyûltek az anyagmozdonyként haszmnált Púposok. Itt a 201, 209, 208 psz. Púposokat látjuk.
Dátum: 2000.
Helyszín: Sárvár
Fotó: Badics Gábor
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62213sr.jpg (52632 bytes)
Dátum: 2000. 03.
Helyszín: Sárvár
Fotó: Badics Gábor
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62213sr2.jpg (53164 bytes)
Dátum: 2000. 03.
Helyszín: Sárvár
Fotó: Badics Gábor
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62215sr.jpg (45913 bytes)
Dátum: 2000. 03.
Helyszín: Sárvár
Fotó: Badics Gábor
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62215sm.jpg (53426 bytes)
Dátum: 2000. 01.
Helyszín: Szombathely
Fotó: Badics Gábor
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62216sr.jpg (51474 bytes)
Gépmenetben Celldömölk felé tart
Dátum: 2000. 02.
Helyszín: Sárvár
Fotó: Badics Gábor
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62222.jpg (88157 bytes)
A 222-es Szergej, mely ismerõs lehet egy korabeli plakátról, ezen a képen a celli fûtõházban áll. A kép valamikor a 90-es években készült. A mozdonyt 1996. február 13-án selejtezték.
Helyszín: Celldömölk
Fotó: Fábián László
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m41tunez.jpg (62785 bytes)
A képen látható mozdony az M41 (ganz DHM-7) továbbfejlesztése, a Ganz DHM-11. Teljesítménye azonos a Csörgõével, 1325 kW. A különbségek a hidrosztatikus hûtõventillátor-hajtás, a vonatfûtõ berendezés hiánya, a rosszabb pályákra is alkalmas kétszeres rugózású forgóváz és a poros sivatagi körülmények között való munkára alkalmas kivitel. Az 1000 mm nyomtávú mozdonyból 10 db készült 1980-ban a Tunéziai Vasutak számára. Másfél évvel ezelõtt még volt üzemelõ példány.
Dátum: 1999. 10.
Helyszín: Tunisz
Fotó: Kovács Gellért és Ambrus Mónika
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m412139sm1.jpg (73590 bytes)
A szombathelyi állomás még felsõvezeték nélkül. Az M41,2139 psz. mozdony éppen rájárni készül a szerelvényére
Dátum: 2000. 01. 14.
Helyszín: Szombathely
Fotó: Badics Gábor
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m412139sm2.jpg (70063 bytes)
A még felsõvezetéktelen szombathelyi állomásról elindul a 2139 egy gyorsvonattal
Dátum: 2000. 01. 14.
Helyszín: Szombathely
Fotó: Badics Gábor
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m412208-2126sr.jpg (53512 bytes)
Friss fõmûhelyes gép személyvonattal kicsit kopottabb társa (2126) mellett
Dátum: 2000. 03.
Helyszín: Sárvár
Fotó: Badics Gábor
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m412208a.jpg (42240 bytes)
Dátum: 2000. 03.
Helyszín: Sárvár
Fotó: Badics Gábor
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m41m43sr.jpg (51180 bytes)
Dátum: 2000.
Helyszín: Sárvár
Fotó: Badics Gábor
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m412167-2211sr.jpg (56006 bytes)
A Celldömölk-Szombathely közötti vágányzár ideje alatt készült képen az M41,2211 egy gyorssal, az M41,2167 egy személyvonattal látható.
Dátum: 2000. 01.
Helyszín: Sárvár
Fotó: Badics Gábor
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m412214a.jpg (49957 bytes)
Dátum: 2000. 03.
Helyszín: Sárvár
Fotó: Badics Gábor
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m412214sr.jpg (68539 bytes)
Dátum: 2000. 03.
Helyszín: Sárvár
Fotó: Badics Gábor
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
Ha bármilyen kérdése, problémája, javaslata van, kérjük lépjen kapcsolatba aV63 Gigant Clubbal.