A New/New_2001_4_17 könyvtárban található képek listája:
E492-004o.jpg (204732 bytes)
A fékezõszelepek.
Dátum: 2001. 04. 06. 08:50
Helyszín: Bp. Déli
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Kodak DC-215
E492-004p.jpg (353590 bytes)
A levegõs mûszerek.
Dátum: 2001. 04. 06. 08:50
Helyszín: Bp. Déli
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Kodak DC-215
E492-004q.jpg (304698 bytes)
A vezetõasztal központi része. Jobbról balra haladva a
felsõ részen a sebességmérõ óra, a motoráram, vonalfeszültség
mûszerek. Alatta a hibajelzõ lámpák. Jobbra lent az
olasz vonatbefolyásoló berendezés kezelõszervei találhatók.
Balra az alapvetõ kapcsolók helyezkednek el.
Dátum: 2001. 04. 06. 08:50
Helyszín: Bp. Déli
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Kodak DC-215
E492-004r.jpg (310077 bytes)
A vezetõállás jobb oldala.
Dátum: 2001. 04. 06. 08:50
Helyszín: Bp. Déli
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Kodak DC-215
E492-004s.jpg (302537 bytes)
Dátum: 2001. 04. 06. 08:50
Helyszín: Bp. Déli
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Kodak DC-215
E492-004t.jpg (261555 bytes)
A vezetõasztal lámpatesztje. Jól látszanak a hibajelzõ
lámpák és a sebességmérõ óra is kitér.
Dátum: 2001. 04. 06. 08:50
Helyszín: Bp. Déli
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Kodak DC-215
E492-004u.jpg (288501 bytes)
A jobb oldali mûszerek lámpa tesztje.
Dátum: 2001. 04. 06. 08:50
Helyszín: Bp. Déli
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Kodak DC-215
E492-004v.jpg (204734 bytes)
A géptér.
Dátum: 2001. 04. 06. 08:50
Helyszín: Bp. Déli
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Kodak DC-215
E492-004w.jpg (234404 bytes)
A teljes vezetõasztal.
Dátum: 2001. 04. 06. 08:50
Helyszín: Bp. Déli
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Kodak DC-215
E492-004x.jpg (184972 bytes)
A tábla tanúsága szerint a mozdony engedélyezett sebessége
160 km/h. Próbameneten ennél sokkal többel is mentek vele.
Dátum: 2001. 04. 06. 08:50
Helyszín: Bp. Déli
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Kodak DC-215
E492-004y.jpg (250238 bytes)
A vonatvezetõ asztala.
Dátum: 2001. 04. 06. 08:50
Helyszín: Bp. Déli
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Kodak DC-215
E492-004z.jpg (299908 bytes)
Az olasz mozdonyokon szokásos drótfonatos szék.
Dátum: 2001. 04. 06. 08:50
Helyszín: Bp. Déli
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Kodak DC-215
E492-004a1.jpg (229399 bytes)
A vezetõállás hátsó fala.
Dátum: 2001. 04. 06. 08:50
Helyszín: Bp. Déli
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Kodak DC-215
E492-004a2.jpg (207301 bytes)
A géptérajtó kilincse a német és osztrák mozdonyokon
látottakhoz hasonló.
Dátum: 2001. 04. 06. 08:50
Helyszín: Bp. Déli
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Kodak DC-215
E492-004a4.jpg (235501 bytes)
A teljes vezetõasztal képe.
Dátum: 2001. 04. 06. 08:50
Helyszín: Bp. Déli
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Kodak DC-215
E492-004a5.jpg (280440 bytes)
A mozdonyrádió.
Dátum: 2001. 04. 06. 08:50
Helyszín: Bp. Déli
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Kodak DC-215
E492-004a6.jpg (273106 bytes)
A vezetõasztal Magyarországon szokatlan módon bal
oldalon található.
Dátum: 2001. 04. 06. 08:50
Helyszín: Bp. Déli
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Kodak DC-215
E492-004a7.jpg (217809 bytes)
A levegõs mûszerek.
Dátum: 2001. 04. 06. 08:50
Helyszín: Bp. Déli
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Kodak DC-215
E492-004a8.jpg (245708 bytes)
A motoráram és sebesség alapjeladó kontroller.
Dátum: 2001. 04. 06. 08:50
Helyszín: Bp. Déli
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Kodak DC-215
E492-004a9.jpg (280991 bytes)
Irányváltó és menet/féküzem átkapcsoló.
Dátum: 2001. 04. 06. 08:50
Helyszín: Bp. Déli
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Kodak DC-215
E492-004b1.jpg (257967 bytes)
A kapcsolósor meglehetõsen rövidke.
Dátum: 2001. 04. 06. 08:50
Helyszín: Bp. Déli
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Kodak DC-215
E492-004b2.jpg (326415 bytes)
A jobb oldali kezelõszervek. Fel szeretném hívni a
figyelmet a nálunk szokatlan 30V-os akkumulátor
feszültségre.
Dátum: 2001. 04. 06. 08:50
Helyszín: Bp. Déli
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Kodak DC-215
E492-004b3.jpg (251563 bytes)
Az akkumulátor töltés és feszültség visszajelzõk.
Dátum: 2001. 04. 06. 08:50
Helyszín: Bp. Déli
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Kodak DC-215
E492-004b4.jpg (254013 bytes)
A vonalfeszültség, motoráram, motoráram különbség és
gerjesztõáram (?) mérõk.
Dátum: 2001. 04. 06. 08:50
Helyszín: Bp. Déli
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Kodak DC-215
E492-004b5.jpg (276779 bytes)
Mérõmûszerek. Megpróbáltam egy képet vakuval is készíteni.
Dátum: 2001. 04. 06. 08:50
Helyszín: Bp. Déli
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Kodak DC-215
E492-004b6.jpg (259368 bytes)
Dátum: 2001. 04. 06. 08:50
Helyszín: Bp. Déli
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Kodak DC-215
Ha bármilyen kérdése, problémája, javaslata van, kérjük lépjen kapcsolatba aV63 Gigant Clubbal.