A New/New_2002_3_28 könyvtárban található képek listája:
DCP03908.JPG (276052 bytes)
A Desiro áramvonalas orr része szembõl.
Dátum: 2002. 03. 27. 08 óra
Helyszín: Bp. Keleti
Fotó: (c) Gigant Club
Digitalizálás: Kodak DC-215
DCP03909.JPG (270452 bytes)
A szép motorvonatot sokan megcsodaltak.
Dátum: 2002. 03. 27. 08 óra
Helyszín: Bp. Keleti
Fotó: (c) Gigant Club
Digitalizálás: Kodak DC-215
DCP03910.JPG (221886 bytes)
Az utastér a csukló felõl az I. oszt rész felé nézve.
Dátum: 2002. 03. 27. 08 óra
Helyszín: Bp. Keleti
Fotó: (c) Gigant Club
Digitalizálás: Kodak DC-215
DCP03911.JPG (197156 bytes)
Az utastér alacsonypadlós része. Összehasonlításképpen a
mellette álló vonat alváza közel fejmagasságban van.
Dátum: 2002. 03. 27. 08 óra
Helyszín: Bp. Keleti
Fotó: (c) Gigant Club
Digitalizálás: Kodak DC-215
DCP03914.JPG (190659 bytes)
A vezetõállás bal oldala a rádiókészülékkel és a hõmérséklet szabályzóval.
Dátum: 2002. 03. 27. 08 óra
Helyszín: Bp. Keleti
Fotó: (c) Gigant Club
Digitalizálás: Kodak DC-215
DCP03918.JPG (221995 bytes)
Az utastér az I. osztályú rész felõl nézve.
Dátum: 2002. 03. 27. 08 óra
Helyszín: Bp. Keleti
Fotó: (c) Gigant Club
Digitalizálás: Kodak DC-215
DCP03921.JPG (197389 bytes)
A Vogtlandbahn (http://www.vogtlandbahn.de/) hálózata.
Dátum: 2002. 03. 27. 08 óra
Helyszín: Bp. Keleti
Fotó: (c) Gigant Club
Digitalizálás: Kodak DC-215
DCP03922.JPG (205849 bytes)
A csuklórész ülései. Háttérben látható a mozgássérültek
számára is használható WC.
Dátum: 2002. 03. 27. 08 óra
Helyszín: Bp. Keleti
Fotó: (c) Gigant Club
Digitalizálás: Kodak DC-215
DCP03923.JPG (209239 bytes)
A csuklórész közelrõl.
Dátum: 2002. 03. 27. 08 óra
Helyszín: Bp. Keleti
Fotó: (c) Gigant Club
Digitalizálás: Kodak DC-215
DCP03924.JPG (220962 bytes)
A vonaton jegykiadó készülék is üzemelt.
Dátum: 2002. 03. 27. 08 óra
Helyszín: Bp. Keleti
Fotó: (c) Gigant Club
Digitalizálás: Kodak DC-215
DCP03925.JPG (199107 bytes)
A vonat másik alacsonypadlós részében található a WC, itt két oldalt lehajtható székek vannak.
Dátum: 2002. 03. 27. 08 óra
Helyszín: Bp. Keleti
Fotó: (c) Gigant Club
Digitalizálás: Kodak DC-215
DCP03927.JPG (205733 bytes)
A teljes vezetõasztal. Egyszerû, jól átlátható. Jobbra a legszélén található a levegõs fék kezelõ karja, amit normál üzemben nem kell használni. Tõle balra helyezkedik el a menetszabályzó kar, amelyet elõre tolva menet üzem, hátrafele húzva automatikus féküzem alakul ki. A nagyon hatásos retarderes fékezést, ha szükséges, akkor számítógép vezérlésû levegõs fékezés segíti, forgóvázanként
külön szabályzott levegõnyomással.
Dátum: 2002. 03. 27. 08 óra
Helyszín: Bp. Keleti
Fotó: (c) Gigant Club
Digitalizálás: Kodak DC-215
DCP03928.JPG (194928 bytes)
A vezetõállás bal oldala a rádió készülékkel, alatta a német vonatbefolyásoló berendezés kezelõszerveivel. A rádiótól jobbra a fedélzeti számítógép megjelenítõje látható.
Dátum: 2002. 03. 27. 08 óra
Helyszín: Bp. Keleti
Fotó: (c) Gigant Club
Digitalizálás: Kodak DC-215
DCP03929.JPG (219251 bytes)
A vezetõasztal legfontosabb középsõ része. Felül balról jobbra: német vonatbefolyásoló berendezés lámpái, sebességmérõ, fõvezeték, fõlégtartó nyomásmérõ. Alatta a fõbb diagnosztikai visszajelzõ lámpák, mellett jobbra a forgóvázak fékhenger nyomásmérõi.
Dátum: 2002. 03. 27. 08 óra
Helyszín: Bp. Keleti
Fotó: (c) Gigant Club
Digitalizálás: Kodak DC-215
DCP03930.JPG (198555 bytes)
A vezetõasztal jobb oldala.
Dátum: 2002. 03. 27. 08 óra
Helyszín: Bp. Keleti
Fotó: (c) Gigant Club
Digitalizálás: Kodak DC-215
DCP03931.JPG (202798 bytes)
Dátum: 2002. 03. 27. 08 óra
Helyszín: Bp. Keleti
Fotó: (c) Gigant Club
Digitalizálás: Kodak DC-215
DCP03932.JPG (211243 bytes)
Dátum: 2002. 03. 27. 08 óra
Helyszín: Bp. Keleti
Fotó: (c) Gigant Club
Digitalizálás: Kodak DC-215
DCP03933.JPG (206998 bytes)
A vezetõasztal kapcsolói.
Dátum: 2002. 03. 27. 08 óra
Helyszín: Bp. Keleti
Fotó: (c) Gigant Club
Digitalizálás: Kodak DC-215
DCP03934.JPG (209417 bytes)
A vezetõállás hátoldalán bal oldalt van a biztosító tábla.
Dátum: 2002. 03. 27. 08 óra
Helyszín: Bp. Keleti
Fotó: (c) Gigant Club
Digitalizálás: Kodak DC-215
DCP03935.JPG (202749 bytes)
Dátum: 2002. 03. 27. 08 óra
Helyszín: Bp. Keleti
Fotó: (c) Gigant Club
Digitalizálás: Kodak DC-215
DCP03937.JPG (158530 bytes)
Akkumulátor feszültség és töltés mérõ mûszerek.
Dátum: 2002. 03. 27. 08 óra
Helyszín: Bp. Keleti
Fotó: (c) Gigant Club
Digitalizálás: Kodak DC-215
DCP03938.JPG (204007 bytes)
A vezetõasztal jobb oldala.
Dátum: 2002. 03. 27. 08 óra
Helyszín: Bp. Keleti
Fotó: (c) Gigant Club
Digitalizálás: Kodak DC-215
DCP03940.JPG (190904 bytes)
Csomagtartó és utastér világítás.
Dátum: 2002. 03. 27. 08 óra
Helyszín: Bp. Keleti
Fotó: (c) Gigant Club
Digitalizálás: Kodak DC-215
DCP03942.JPG (186097 bytes)
A nagy panoráma ablakok tágassá, világossá teszik az utasteret.
Dátum: 2002. 03. 27. 08 óra
Helyszín: Bp. Keleti
Fotó: (c) Gigant Club
Digitalizálás: Kodak DC-215
DCP03943.JPG (237962 bytes)
A német GPS-sel vezérelt utastájékoztató rendszer. Nálunk valószínûleg nem ilyen lesz.
Dátum: 2002. 03. 27. 08 óra
Helyszín: Bp. Keleti
Fotó: (c) Gigant Club
Digitalizálás: Kodak DC-215
DCP03944.JPG (178975 bytes)
Dátum: 2002. 03. 27.
Helyszín: 46-os vonal, Tolna-Mözs, északi bejárati jelzö
Fotó: (c) Gigant Club
Digitalizálás: Kodak DC-215
DCP03945.JPG (152023 bytes)
Tolna-Mözs állomás Sárbogárd felöli bejárati jelzöjénél.
A háttérben a 6-os út felüljárója látszik.
Dátum: 2002. 03. 27.
Helyszín: 46-os vonal, Tolna-Mözs
Fotó: (c) Gigant Club
Digitalizálás: Kodak DC-215
DCP03946.JPG (151995 bytes)
Mellékvonali életérzés I.
Dátum: 2002. 03. 27.
Helyszín: Tolna-Mözs, északi bejárati jelzö
Fotó: (c) Gigant Club
Digitalizálás: Kodak DC-215
DCP03947.JPG (157403 bytes)
Mellékvonali életérzés II.
Dátum: 2002. 03. 27.
Helyszín: 46-os vonal, Tolna-Mözs, északi bejárati jelzö
Fotó: (c) Gigant Club
Digitalizálás: Kodak DC-215
DCP03948.JPG (171439 bytes)
Dátum: 2002. 03. 27.
Helyszín: Tolna-Mözs elött
Fotó: (c) Gigant Club
Digitalizálás: Kodak DC-215
DCP03949.JPG (235181 bytes)
Dátum: 2002. 03. 27.
Helyszín: Szekszárd
Fotó: (c) Gigant Club
Digitalizálás: Kodak DC-215
DCP03951.JPG (212833 bytes)
Dátum: 2002. 03. 27.
Helyszín: Bátaszék
Fotó: (c) Gigant Club
Digitalizálás: Kodak DC-215
DCP03952.JPG (193410 bytes)
Mellékvonali életérzés III.
Dátum: 2002. 03. 27.
Helyszín: Pörböly elõtt.
Fotó: (c) Gigant Club
Digitalizálás: Kodak DC-215
DCP03954.JPG (174622 bytes)
Duna I.
Dátum: 2002. 03. 27.
Helyszín: Baja elõtt
Fotó: (c) Gigant Club
Digitalizálás: Kodak DC-215
DCP03955.JPG (180361 bytes)
Duna II.
Dátum: 2002. 03. 27.
Helyszín: Baja elõtt
Fotó: (c) Gigant Club
Digitalizálás: Kodak DC-215
DCP03956.JPG (184069 bytes)
Duna III.
Dátum: 2002. 03. 27.
Helyszín: Baja elõtt
Fotó: (c) Gigant Club
Digitalizálás: Kodak DC-215
DCP03957.JPG (217616 bytes)
Dátum: 2002. 03. 27.
Helyszín: Baja elõtt
Fotó: (c) Gigant Club
Digitalizálás: Kodak DC-215
DCP03958.JPG (205728 bytes)
Duna IV.
Dátum: 2002. 03. 27.
Helyszín: Baja elõtt
Fotó: (c) Gigant Club
Digitalizálás: Kodak DC-215
DCP03959.JPG (162908 bytes)
A Duna.
Dátum: 2002. 03. 27.
Helyszín: Baja elõtt.
Fotó: (c) Gigant Club
Digitalizálás: Kodak DC-215
DCP03960.JPG (231982 bytes)
Dátum: 2002. 03. 27.
Helyszín: Baja Duna híd
Fotó: (c) Gigant Club
Digitalizálás: Kodak DC-215
DCP03961.JPG (200899 bytes)
Dátum: 2002. 03. 27.
Helyszín: Baja Duna híd
Fotó: (c) Gigant Club
Digitalizálás: Kodak DC-215
DCP03962.JPG (170268 bytes)
Dátum: 2002. 03. 27.
Helyszín: Baja Duna híd
Fotó: (c) Gigant Club
Digitalizálás: Kodak DC-215
DCP03964.JPG (161727 bytes)
"Ennek a jármûnek a beszerzését a szabad Szász állam támogatta"
Dátum: 2002. 03. 27.
Helyszín: Baja
Fotó: (c) Gigant Club
Digitalizálás: Kodak DC-215
DCP03969.JPG (161598 bytes)
Motoros forgóváz
Dátum: 2002. 03. 27.
Helyszín: Baja
Fotó: (c) Gigant Club
Digitalizálás: Kodak DC-215
DCP03970.JPG (183775 bytes)
Ajtók
Dátum: 2002. 03. 27.
Helyszín: Baja
Fotó: (c) Gigant Club
Digitalizálás: Kodak DC-215
DCP03972.JPG (183965 bytes)
Áramvonalas orr rész formája.
Dátum: 2002. 03. 27.
Helyszín: Baja
Fotó: (c) Gigant Club
Digitalizálás: Kodak DC-215
DCP03973.JPG (179037 bytes)
Középsõ futó forgóváz.
Dátum: 2002. 03. 27.
Helyszín: Baja
Fotó: (c) Gigant Club
Digitalizálás: Kodak DC-215
DCP03974.JPG (221604 bytes)
Központi ütközõ és vonókészülék.
Dátum: 2002. 03. 27.
Helyszín: Baja
Fotó: (c) Gigant Club
Digitalizálás: Kodak DC-215
DCP03978.JPG (190599 bytes)
Dátum: 2002. 03. 27.
Helyszín: Baja Duna híd
Fotó: (c) Gigant Club
Digitalizálás: Kodak DC-215
DCP03981.JPG (212786 bytes)
Dátum: 2002. 03. 27.
Helyszín: Baja ártéri erdõ
Fotó: (c) Gigant Club
Digitalizálás: Kodak DC-215
DCP03982.JPG (154378 bytes)
Az áradó Duna teljesen elborította az árteret.
Dátum: 2002. 03. 27.
Helyszín: Baja ártéri erdõ
Fotó: (c) Gigant Club
Digitalizálás: Kodak DC-215
DCP03983.JPG (239702 bytes)
Dátum: 2002. 03. 27.
Helyszín: Baja ártéri erdõ
Fotó: (c) Gigant Club
Digitalizálás: Kodak DC-215
DCP03984.JPG (208867 bytes)
Kilátás a mozdonyvezetõ mögülrõl.
Dátum: 2002. 03. 27.
Helyszín: Baja ártéri erdõ
Fotó: (c) Gigant Club
Digitalizálás: Kodak DC-215
DCP03985.JPG (187571 bytes)
Árad a Duna.
Dátum: 2002. 03. 27.
Helyszín: Baja ártéri erdõ
Fotó: (c) Gigant Club
Digitalizálás: Kodak DC-215
DCP03988.JPG (196248 bytes)
Az utastér a délutáni napfényben
Dátum: 2002. 03. 27.
Helyszín:
Fotó: (c) Gigant Club
Digitalizálás: Kodak DC-215
DCP03989.JPG (192272 bytes)
Sió hídja.
Dátum: 2002. 03. 27.
Helyszín: Szekszárd
Fotó: (c) Gigant Club
Digitalizálás: Kodak DC-215
DCP03990.JPG (230914 bytes)
Rövid kényszerpihenõ forgalmi okokból.
Dátum: 2002. 03. 27.
Helyszín: Tolna-Mözs
Fotó: (c) Gigant Club
Digitalizálás: Kodak DC-215
DCP03991.JPG (254490 bytes)
Igen szépen mutat az új sínbusz a Tolna-Mözsi állomáson. Nagy kár, hogy még egy évet kell legalább várni, hogy ez a kép megismétlõdhessen.
Dátum: 2002. 03. 27.
Helyszín: Tolna-Mözs
Fotó: (c) Gigant Club
Digitalizálás: Kodak DC-215
DCP03992.JPG (273686 bytes)
A központi ütközõ és vonókészülék. Ezen keresztül legfeljebb három motorvonat egység kapcsolható össze.
Dátum: 2002. 03. 27.
Helyszín: Tolna-Mözs
Fotó: (c) Gigant Club
Digitalizálás: Kodak DC-215
DCP03993.JPG (225459 bytes)
Középsõ futó forgóváz.
Dátum: 2002. 03. 27.
Helyszín: Tolna-Mözs
Fotó: (c) Gigant Club
Digitalizálás: Kodak DC-215
DCP03994.JPG (194035 bytes)
Dátum: 2002. 03. 27.
Helyszín: Tolna-Mözs
Fotó: (c) Gigant Club
Digitalizálás: Kodak DC-215
DCP03995.JPG (216631 bytes)
Hazafele a német mozdonyvezetõ irányította a szerelvenyt.
Dátum: 2002. 03. 27.
Helyszín:
Fotó: (c) Gigant Club
Digitalizálás: Kodak DC-215
DCP03996.JPG (261499 bytes)
Az út közben a kabala nyuszi vigyázott ránk.
Dátum: 2002. 03. 27.
Helyszín: Cece
Fotó: (c) Gigant Club
Digitalizálás: Kodak DC-215
DCP03894.JPG (241982 bytes)
Visszatérõben Badacsonyból.
Dátum: 2002. 03. 26. 15:42
Helyszín: Budapest - Budafoki út
Fotó: (c) Gigant Club
Digitalizálás: Kodak DC-215
DCP03890.JPG (236635 bytes)
A Vogtlandbahn (http://www.vogtlandbahn.de/) Desiro típusú Siemens-Düwag gyártású motorvonata bemutató körútján. Fõbb paraméterek:
Meghajtás: dízel mechanikus, 2x275kW 6 hengeres MTU dízelmotor, 5 fokozatú, nyomatékmódosítóval és retarderrel
felszerelt hajtómû. Saját tömeg: 68,2t. Ülõhelyek száma: 12 (I. oszt), 111 (II. oszt), 90 állóhely.
Dátum: 2002. 03. 26. 08:25
Helyszín: Budafok-Belváros
Fotó: (c) Gigant Club
Digitalizálás: Kodak DC-215
DCP03986.JPG (169445 bytes)
Kereszte várva.
Dátum: 2002. 03. 27.
Helyszín: Pörböly
Fotó: (c) Gigant Club
Digitalizálás: Kodak DC-215
DCP03987.JPG (232725 bytes)
Két korszak találkozása.
Dátum: 2002. 03. 27.
Helyszín:
Fotó: (c) Gigant Club
Digitalizálás: Kodak DC-215
DCP03950.JPG (186020 bytes)
Szekszárdon is sokan voltak kíváncsiak a motorvonatra.
Dátum: 2002. 03. 27.
Helyszín: Szekszárd
Fotó: (c) Gigant Club
Digitalizálás: Kodak DC-215
DCP03967.JPG (195636 bytes)
"Dízel arzenál"
Dátum: 2002. 03. 27.
Helyszín: Baja
Fotó: (c) Gigant Club
Digitalizálás: Kodak DC-215
DCP03968.JPG (198160 bytes)
"Múlt és jövõ"
Dátum: 2002. 03. 27.
Helyszín: Baja
Fotó: (c) Gigant Club
Digitalizálás: Kodak DC-215
Ha bármilyen kérdése, problémája, javaslata van, kérjük lépjen kapcsolatba aV63 Gigant Clubbal.