A cr/diesel/2063 könyvtárban található képek listája:
2063003m.jpg (48675 bytes)
NOHAB-különvonatos túránk alkalmával találtuk ezt a Kennedyt, mely éppen a meesztést várta, hogy elinduljon tehervonatával Horvátországba. Azon az állomáson a GM-ek 2 generációja adott randevút egymásnak.
Dátum: 1999. 05. 09.
Helyszín: Murakeresztúr
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
kennedyk.JPG (73731 bytes)
2063-as és 2044-es Kennedyk Murakeresztúron, tehervonatokkal.
Dátum: 1998. 10. 21.
Helyszín: Murakeresztúr
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
kennmotor_1.jpg (72028 bytes)
2430kW. A motor hasonlít a magyar NOHAB motorjára, de hengerfurata 23 cm, és turbófeltöltéses, melyhez töltõlevegõ-visszahûtés is csatlakozik. A motort 1 db turbófeltöltõ töltti, mely a fõgenerátoron ül, hasonlóan az M40-es mozdonyon alkalmazott megoldáshoz.
Dátum: 1996. 07. 13.
Helyszín: Bp. Angyalföld
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás:
kennmotor_2.jpg (71302 bytes)
Dátum: 1996. 07. 13.
Helyszín: Bp. Angyalföld
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás:
2063-003a.JPG (57011 bytes)
Dátum: 1999. 05. 09.
Helyszín: Murakeresztúr
Fotó: (c) Gigant Club
Digitalizálás: (c) Gigant Club
2063-003b.JPG (45832 bytes)
Dátum: 1999. 05. 09.
Helyszín: Murakeresztúr
Fotó: (c) Gigant Club
Digitalizálás: (c) Gigant Club
2063007.JPG (70525 bytes)
A 2063,007 GM gyártmányú dízelmozdony tehervonattal indul. Mindenkinek érdemes megcsodálni a mozdony hangját.
Dátum: 1998. 10. 21.
Helyszín: Murakeresztúr
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
kenncab.jpg (87280 bytes)
A 2063 sor. mozdony vezérlõállása. A fülkében kettõ van belõle. A NOHABé sokkal kényelmesebb.
Dátum: 1996. 07. 13.
Helyszín: Bp. Angyalföld
Fotó: Erö János Jr.
Digitalizálás:
kennedy_1.jpg (117631 bytes)
A horvát 2063 sor. mozdony a Kennedy nevû sorozat egyik legmodernebb és legnagyobb teljesítményû tagja. A horvát vasutaknál 12 db dolgozik. A mozdony hossza > 21 m.
Dátum: 1996. 07. 13.
Helyszín: Bp. Angyalföld
Fotó: Erö János Jr.
Digitalizálás:
kennedy_2.jpg (92778 bytes)
A horvát vasút legnagyobb teljesítményû dízelmozdonya. A mozdony egyhetes jármûjavítói vizsgával érkezett az angyalföldi mozdonykiállításra.
Dátum: 1996. 07. 13.
Helyszín: Bp. Angyalföld
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
kennmotor_3.jpg (79626 bytes)
A motor csatlakozása a segédüzemekhez. Hasonló az M61-es mozdonyon alkalmazott megoldáshoz a képen jól láthtó a piros kézigázkar, a motorba bevezetõ gázolajvezetékek és a hûtõvizet keringtetõ egyik centrifugális szivattyú.
Dátum: 1996. 07. 13.
Helyszín: Bp. Angyalföld
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás:
kennmotor_4.jpg (80495 bytes)
A horvát 2063 mozdony segédüzemi rendszere. Láthatók többek között a gázolaj- és kenõolajszûrõk, külön állványon van a hûtõvíztartály és a fõlégtartály. Tõlük jobbra van a légsûrítõ.
Dátum: 1996. 07. 13.
Helyszín: Bp. Angyalföld
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás:
20442063.JPG (60495 bytes)
Egy tehervonat érkezik Murakeresztúrra. A 2063,012 húzza, a kocsikon kívül a 2044,013 és a 2063,007 mozdonyokat is. Ezek további Horvátországba tartó tehervonatokért jöttek.
Dátum: 1998. 10. 21.
Helyszín: Murakeresztúr
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
Ha bármilyen kérdése, problémája, javaslata van, kérjük lépjen kapcsolatba aV63 Gigant Clubbal.