A hu/diesel/m41 könyvtárban található képek listája:
M412160_1.JPG (66873 bytes)
A nemrégiben kigyulladt 2160-as.
Dátum: 2000. 04.
Helyszín: Székesfehérvár
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Kodak DC-215
M412160_2.JPG (53780 bytes)
A vezetõállásról vakuval készített kép. Minden teljesen
bekormozódott.
Dátum: 2000. 04.
Helyszín: Székesfehérvár
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Kodak DC-215
M412160_3.JPG (80873 bytes)
A dízelmotort már kiemelték.
Dátum: 2000. 04.
Helyszín: Székesfehérvár
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Kodak DC-215
M412160_4.JPG (58192 bytes)
A gép oldalfala nem árulkodik az eseményekrõl.
Dátum: 2000. 04.
Helyszín: Székesfehérvár
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Kodak DC-215
m412160a.JPG (35203 bytes)
978 sz. gyorsvonat.
Dátum: 1999. 07. 14. 19:12
Helyszín: Balatonkenese-Üdülõtelep
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Jákli Imre
m412160b.JPG (42761 bytes)
A 9725 sz. vonat.
Dátum: 1999. 07. 13. 10:55
Helyszín: Balatonkenese-Üdülõtelep
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Jákli Imre
m412160h.jpg (61567 bytes)
Érkezik a 977 sz. gyorssal
Dátum: 1999. 01. 08.
Helyszín: Székesfehérvár
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m412160s.JPG (41583 bytes)
Az utolsó Alutus nemzetközi gyorsvonat, elején székesfehérvári Csörgõvel, indulás elõtt.
Dátum: 1998. 05. 23.
Helyszín: Szombathely
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
alutus.JPG (54018 bytes)
Az utolsó Alutus nemzetközi gyorsvonat a 2160-as csörgõvel a Balaton partján.
Dátum: 1998. 05. 23.
Helyszín: 29-es vonal
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m41-2160.jpg (65220 bytes)
Ezen a délelõtt a 964-es gyorsot vitte le Tapolcára Fehérvárról
ez a Csörgõ.
Dátum: 1997. 05. 01.
Helyszín: Székesfehérvár
Fotó: Borkovits Tamás
Digitalizálás: Borkovits Tamás
m412164-bgyorok.JPG (230584 bytes)
S8807 számú vonat.
Dátum: 2001. 05. 01.
Helyszín: Balatongyörök
Fotó: Lehóczki Gábor
Digitalizálás: Lehóczki Gábor
m412121_1.jpg (43415 bytes)
M41,2164 - 2121-es számon - a vesztõhelyen.
Dátum: 2001. 01.
Helyszín: Sátoraljaújhely
Fotó: Szijártó István
Digitalizálás:
M412164.JPG (44064 bytes)
Ez a gép sem fog mûködni mostanában.
Dátum: 2000. 04.
Helyszín: Székesfehérvár
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Kodak DC-215
m412164n.JPG (54852 bytes)
Ez a Csörgõ Miskolcról került Székesfehérvár állományába a hidasnémeti vonal villamositása után. Innen került a Nyugatiba kölcsönbe a veresegyházi fordulõkhoz, mert az itteni Északi VF-es Csörgõkbõl több is kihullott. A 2164-es kopott külseje ellenére is nagyon jól helytállt.
Dátum: 1998. 10. 28.
Helyszín: Bp. Nyugati
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m41-2164.jpg (44847 bytes)
Itt még ugyan Szerencsen látható a 2164-es, de a Miskolc-Hidasnémeti
vasútvonal villamosításának befejezése után átkerült Székesfehérvárra..
Dátum: 1997. 06. 08.
Helyszín: Szerencs
Fotó: Borkovits Tamás
Digitalizálás: Borkovits Tamás
M412165sh.jpg (25675 bytes)
Dátum: 2001. 03. 04.
Helyszín: Sátoraljaújhely
Fotó: Szijártó István
Digitalizálás: -
m412165.jpg (67893 bytes)
Helyszín: Miskolc
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás:
m412166u.jpg (70209 bytes)
Kilencnapos fõvizsgával. Mátészalka felõl érkezett.
Dátum: 2000. 11. 09.
Helyszín: Debrecen
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m412166.JPG (39398 bytes)
A 2166-os Csörgõ megérketik a Jibou-Budapest gyorsvonattal Érmihályfalváról (Valea Lui Mihai).
Dátum: 1998. 02. 15.
Helyszín: Debrecen
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
M412167_Oriszentpeter.jpg (206920 bytes)
DRAVA IC várakozik kb 10 percet a keresztre
Dátum: 2001. 07. 08.
Helyszín: Õriszentpéter
Fotó: Németh Zoltán Gábor
Digitalizálás: Németh Zoltán Gábor
M412167_M412208_Oriszentpeter.jpg (216603 bytes)
DRAVA és CITADELLA IC keresztje Õriszentpéteren
Dátum: 2001. 07. 08.
Helyszín: Õriszentpéter
Fotó: Németh Zoltán Gábor
Digitalizálás: Németh Zoltán Gábor
M412167_M412184_Zalaegerszeg.jpg (201321 bytes)
M41 2167 érkezik Zalaegerszegre a DRAVA InterCity-vel,
távolban M41 2184 pihen.
Dátum: 2001. 07. 03.
Helyszín: Zalaegerszeg
Fotó: Németh Zoltán Gábor
Digitalizálás: Németh Zoltán Gábor
m412167ic1.jpg (62092 bytes)
Az IC 915-tel (Szombathely-Bp.) robog Csorna felé
Dátum: 2001. 01. 19.
Helyszín: Beled
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m412167i.jpg (78666 bytes)
Az IC916-tal robog Szombathely felé.
Dátum: 2000. 06. 17.
Helyszín: Beled
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
nl08.jpg (117449 bytes)
Dátum: 1999.
Helyszín: Szombathely
Fotó: Németh Lajos
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m412167.jpg (67429 bytes)
A 913-as Isis-Lõvér Intercity, nem sokkal indulás után
Dátum: 1998. 07. 04.
Helyszín: Szombathely
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Jákli Imre
m412167.JPG (93000 bytes)
Az IC916 sz. vonattal 100 km/h-val közeledik
Dátum: 1998. 07. 04.
Helyszín: Beled
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
M412168.JPG (56828 bytes)
Ez a gép még tavaly dolgozott.
Dátum: 2000. 04.
Helyszín: Székesfehérvár
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Kodak DC-215
Csorgo2168.JPG (54015 bytes)
Csak ezért az egy képért is megérte volna a bakonyi kirándulás!
A Budapestrõl Székesfehérvárra helyezett 2168-ast hosszú
tetszhalál után feltámasztották, s noha mozdony
szépségversenyen nem lenne túl sok esélye, újra jár.
Ezúttal Györbõl hozta meg a 39516-os személyt.
Dátum: 1999. 05. 13. 19:50
Helyszín: Veszprém
Fotó: (c) Gigant Club
Digitalizálás: (c) Gigant Club
m412168.jpg (52592 bytes)
Közben befutott egy gyõri személyvonat is, a rég nem látott 2168-as Csörivel. Ez a mozdony sokáig az Északi fûtõházhoz tartozott, néhány éve került Székesfehérvárra.
Dátum: 1999. 05. 13.
Helyszín: Veszprém
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Óvári Mihály
m412169.JPG (54587 bytes)
Az egyik utolsó Csörgõ, amely az Északi VF népes társulatából a helyén maradt. 1999 január végétõl Celldömölkhöz tartozik.
Dátum: 1998. 01. 05.
Helyszín: Bp. Nyugati
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m41-2169.jpg (55141 bytes)
Az Északi egyik inga-Csörgõje egy Budapest-Vácrátót-váci ingavonattal.
Dátum: 1997. 06. 06.
Helyszín: Bp. Nyugati
Fotó: Borkovits Tamás
Digitalizálás: Borkovits Tamás
m412171.jpg (72884 bytes)
Egy ózdi személyvonattal
Dátum: 2000. 03.
Helyszín: Miskolc
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
M41_2172.jpg (187214 bytes)
Ingavonattal Hatvanban.
Dátum: 2001. 05. 01.
Helyszín: Hatvan
Fotó: Tomecz Róbert
Digitalizálás: Berki Zsolt
m41-2172.jpg (51047 bytes)
Erre a Csörgõre nem számítottunk! A kassai vonal villamosítása
után kerülhetett Miskolcról Hatvanba.
Dátum: 1998. 05. 01.
Helyszín: Hatvan
Fotó: Borkovits Tamás
Digitalizálás: Borkovits Tamás
m412173-tn.jpg (148188 bytes)
A 35413 sz. Tornanádaska-Miskolc vonattal. Érdekesség a kép jobb szélén látható Volánbusz járat
Dátum: 2001. 07. 21.
Helyszín: Tornanádaska
Fotó: Lehóczki Gábor
Digitalizálás: Lehóczki Gábor
m412175-sp.jpg (176814 bytes)
Egy Ózd-Miskolc személyvonattal fut be a Csörgo, a háttérben V46 060 tehervonattal
Dátum: 2001. 07. 20.
Helyszín: Sajószentpéter
Fotó: Lehóczki Gábor
Digitalizálás: Lehóczki Gábor
m412176.jpg (26407 bytes)
Dátum: 2000.
Helyszín: Mátészalka
Fotó: Lévai János
Digitalizálás: Lévai János
m412177u.jpg (54616 bytes)
Dátum: 2000. 04.
Helyszín: Bp. Nyugati
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
Csorgo2177a.jpg (116506 bytes)
Javításra várva...
Dátum: 1998. 08. 24.
Helyszín: Szolnoki Jj.
Fotó: Borkovits Tamás
Digitalizálás: Borkovits Tamás
Csorgo2177motor.jpg (89893 bytes)
A 2177-es Csõri 12 hengeres Pielstick-motorja.
Dátum: 1998. 08. 24.
Helyszín: Szolnoki Jj.
Fotó: Borkovits Tamás
Digitalizálás: Borkovits Tamás
m412178.JPG (33279 bytes)
Szerencsen Csörgõvilág van. A szépen rendben tartott négytengelyesek visznek mindenféle vonatot a sátoraljaújhelyi vonalon. Ezen a képen a tragikus balesetbõl felépült 2178-as és hátrább a 2201-es Csörgõ áll.
Dátum: 1998. 07. 26.
Helyszín: Szerencs
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m412180.JPG (73374 bytes)
Dátum: 2001. 03. 04.
Helyszín: Sátoraljaújhely
Fotó: Szijártó István
Digitalizálás: -
M41_21~5.jpg (65254 bytes)
M41 2180, MD 3020, meg egy M32-es.
Dátum: 2001.
Helyszín: Mátészalka
Fotó: Lévai János
Digitalizálás: Lévai János
m412181.jpg (59541 bytes)
Dátum: 1999.
Helyszín: Sátoraljaújhely
Fotó: Németh Lajos
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m41-2181a.jpg (98702 bytes)
A 2181-es miután meghozta Szerencsre az 591-es
(Sátoraljaújhely-Celldömölk és Sopron) gyorsvonatot
éppen körbejár.
Dátum: 1997. 06. 08.
Helyszín: Szerencs
Fotó: Borkovits Tamás
Digitalizálás: Borkovits Tamás
IM000147.JPG (58598 bytes)
M41 2182 érkezik Boba felol ahova a Muntenia egerszegi részét vitte, s egy kocsival léterhozza a Zalaegerszeg-Celldömölk közvetlen összeköttetést.
Dátum: 2001. 05. 27.
Helyszín: Celldömölk
Fotó: Szijártó István
Digitalizálás:
41.jpg (57265 bytes)
M41 2182-es a celli állomáson
Dátum: 2000. 12. 17.
Helyszín: Celldömölk
Fotó: Szijártó István
Digitalizálás:
m412182u.jpg (78487 bytes)
Fõmûhelyi javítás után.
Dátum: 2000. 08. 14.
Helyszín: Györ
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Borkovits Tamás
m412182s.jpg (65900 bytes)
A szentgáli állomásról továbbindul a 9013 sz. vonattal Veszprémbe, enyhén füstölogve.
Dátum: 1999. 06.
Helyszín: Szentgál
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m412182v.jpg (70152 bytes)
Visszafelé tart Veszprémbõl a 9066 sz. vonattal
Dátum: 1999. 06.
Helyszín: Herendi kanyar
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
IM000154.JPG (62865 bytes)
M41 2183 egy Balatonszentgyörgyre tartó személyvonattal indulásra készen.
Dátum: 2001. 05. 27.
Helyszín: Celldömölk
Fotó: Szijártó István
Digitalizálás:
m412183.jpg (37733 bytes)
A 9064-es déli Veszprém-Ajka személyvonatot aznap a 2183-as hozta.
Dátum: 1999. 05. 14.
Helyszín: Városlõd
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
M412184_Boba.jpg (220333 bytes)
M41 2184 a celldömölki kocsival várja a 900 sz. vonat
beérkezését, hogy aztán az itt maradó kocsikkal mint 959 sz. vonat induljon Zalaegerszegre
Dátum: 2001. 07. 03.
Helyszín: Boba
Fotó: Németh Zoltán Gábor
Digitalizálás: Németh Zoltán Gábor
13.jpg (57486 bytes)
13. M41 2184 érkezik a Kemenes IC-vel Gyor felol:-))) Nem is lenne rossz mi:-))Valószínu, hogy egy szerelvényvonatba botlottam
Dátum: 2000. 12. 16.
Helyszín: Celldömölk
Fotó: Szijártó István
Digitalizálás:
14.jpg (64387 bytes)
M41 2184 egy szerelvényvonattal kicsit oldalról.
Dátum: 2000. 12. 16.
Helyszín: Celldömölk
Fotó: Szijártó István
Digitalizálás:
m412184t.jpg (48990 bytes)
Egy Ménfõcsanak-Gyõr tehervonattal láthatjuk.
Dátum: 2000. 08. 16.
Helyszín: Gyõrszabadhegy
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m412184.jpg (82475 bytes)
A M41,2184 az 1997 évi balesete után felújítva. Celldömölki állomásítású mozdonyok gyakran elõfordulnak Szentgotthárdon is.
Dátum: 1997. 08. 17.
Helyszín: Szentgotthárd
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m412185.jpg (89228 bytes)
Dátum: 2000. 11. 09.
Helyszín: Debrecen
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
M41_21~4.jpg (58199 bytes)
M41 2186
Dátum: 2001.
Helyszín: Mátészalka
Fotó: Lévai János
Digitalizálás: Lévai János
m412186.jpg (73257 bytes)
A hangosbemondó azt mondta: "Személyvonat indul Tiszalök felé" ... Azt ugyan nem tudom ,hogy ez a (36624 sz.) vonat odaért-e, de reménykedem benne, hogy igen.
Dátum: 2000. 11. 09.
Helyszín: Debrecen
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m412187-alm.JPG (246228 bytes)
9714 sz. vonattal indul, "enyhén" füstösen
Dátum: 2001. 06. 30.
Helyszín: Balatonalmádi
Fotó: Lehóczki Gábor
Digitalizálás: Lehóczki Gábor
m412187v.jpg (84288 bytes)
A9703 sz. vonattal kapaszkodik fel az akarattyai oldalban.
Dátum: 1999. 10.
Helyszín: Balatonkenese-üdülõtelep
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m412187b.JPG (85222 bytes)
974 sz. gyorsvonat.
Dátum: 1999. 07. 17. 13:49
Helyszín: Balatonkenese-Üdülõtelep
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Jákli Imre
m412187a.JPG (61305 bytes)
9735 sz. vonat.
Dátum: 1999. 07. 14. 15:12
Helyszín: Balatonkenese-Üdülõtelep
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Jákli Imre
m412187a.jpg (57050 bytes)
Egy okoska (M41,2187) érkezik a szép almádi állomásra
Dátum: 1999. 07.
Helyszín: Balatonalmádi
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
Csorgo2187.JPG (68653 bytes)
A Székesfehérvár-Tapolca vasútvonalat kiszolgáló
(és ezért többek által nem igazán kedvelt) számitógépesitett
2187-es Csörgõ vonatra vár honállomásán. (Mögötte
szombathelyi 210-es Szergej látszik.)
Dátum: 1999. 05. 13. 10 óra
Helyszín: Székesfehérvár
Fotó: (c) Gigant Club
Digitalizálás: (c) Gigant Club
m412187k.JPG (46236 bytes)
Ez a Csörgõ is az Északiból került Székesfehérvárra. Felújitása után a tapolcai vonalon lépett szolgálatba
Dátum: 1998. 12. 08.
Helyszín: Balatonkenese-üdülõtelep
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m412187.JPG (44405 bytes)
Számitógéppel felszerelt Csörgõ ("Okoska") egy könnyú fordulóval: kétkocsis személyvonatot visz Tapolcára.
Dátum: 1998. 11. 28.
Helyszín: Balatonfüred
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
73_1.jpg (61683 bytes)
Egy Csörgõ az ÉVF-nél utolsó mohikánok közül. Most szép puccos, mivel megjárta Szolnokot.
Dátum: 2001.
Helyszín:
Fotó: Szijártó István
Digitalizálás:
m41sandw.JPG (71101 bytes)
Dátum: 1998.
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m412188n.JPG (77899 bytes)
A 2188-as Csörgõ még északis korában. Õ is Celldömölkre került 1999 február elején.
Dátum: 1998. 11. 06.
Helyszín: Bp. Nyugati
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m41-2188.jpg (82070 bytes)
A 2188-as Vác irányából tart befelé a Nyugatiba egy tolt
vonattal a korai alkonyatban.
Dátum: 1997. 12. 28.
Helyszín: Rákosrendezõ és Bp. Nyugati között
Fotó: Borkovits Tamás
Digitalizálás: Borkovits Tamás
Ha bármilyen kérdése, problémája, javaslata van, kérjük lépjen kapcsolatba aV63 Gigant Clubbal.