A hu/diesel/m62 könyvtárban található képek listája:
M62200ORS.jpg (55878 bytes)
S19606 Szombathely felé tart.
Dátum: 2001. 08. 17.
Helyszín: Badacsonyõrs
Fotó: Szijártó István
Digitalizálás:
5.jpg (56218 bytes)
M62 200 (ex 182-es) tart egymagában Celldömölk Rendezore. Nyár óta láthatóan tisztították a gépet (megj.: Groh)
Dátum: 2000. 12. 16.
Helyszín: Celldömölk
Fotó: Szijártó István
Digitalizálás:
6.jpg (43951 bytes)
6. M62 200 a Rendezobe meno vágánypáron halad "tehervonata felé" Kb 20 perc múlva indult a Deltán keresztül Gyor felé 1 azaz 1db tehervagonnal.:-(
Dátum: 2000. 12. 16.
Helyszín: Celldömölk
Fotó: Szijártó István
Digitalizálás:
m62200g4.jpg (92157 bytes)
Bakonyszentlászlóra indul a 39534 sz. személyvonattal
Dátum: 2000. 08. 15.
Helyszín: Györ
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62200g1.jpg (59568 bytes)
Figyeljük meg a mozdony pályaszáma mellett levõ kis csillagot
Dátum: 2000. 08. 14.
Helyszín: Györ
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62200g2.jpg (89206 bytes)
Dátum: 2000. 08. 14.
Helyszín: Györ
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62200g3.jpg (79456 bytes)
A 699 sz. Záhony-Szombathely gyorsvonattal Szombathelyre indul
Dátum: 2000. 08. 14.
Helyszín: Györ
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62200ce.jpg (66684 bytes)
Ez a mozdony sem az eredeti 200-as, hanem a 182-es. Most éppen félig kibelezve áll. Az igazi 200-as pedig fõmûhelyi nagyjavítást kapott 182-es számon.
Dátum: 1999. 06.
Helyszín: Celldömölk
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62200.jpg (75665 bytes)
Dátum: 1996. 06. 07.
Helyszín: Hegyeshalom
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Jákli Imre
3.jpg (71987 bytes)
M62,201. A mozdony pályafutása itt ér véget.
Dátum: 2001.
Helyszín: Sátoraljaújhely
Fotó: Szijártó István
Digitalizálás:
m62201kl.jpg (33340 bytes)
A szombathelyi Szergej forgóvázjavítása befejezõdött, éppen hazafelé tart, vadiúj talpain. Akkor még nem gondoltam, hogy valószínûleg ez az olajfüstös fotó az utolsó képem róla mûködés közben. Néhány héttel a kép készülte után súlyos motorproblémával megállt, azóta alkatrészbázis. Forgóvázai a 223-as alá kerültek.
Dátum: 1999. 05. 04.
Helyszín: Bp. Kelenföld
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62201.JPG (86517 bytes)
Szombathelyi teherfordás gép, itt éppen Csorna felé halad a 16-os vonalon, kb. 100 km/h-s sebességgel.
Dátum: 1998. 08. 14.
Helyszín: Beled
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62201be.JPG (74027 bytes)
Itt éppen tolatás közben láthatjuk.
Dátum: 1998. 01. 03.
Helyszín: Beled
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
nkf1.jpg (56319 bytes)
A vonat elhúz Nagykanizsa körfûtõháza elõtt. A képen a 203as, 171es, és a 150es Szergejek pihennek éppen. A 171-es friss dombóvári festéssel.
Dátum: 1999. 05. 09.
Helyszín: Nagykanizsa
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
nkf2.jpg (56071 bytes)
A 203-as mögül újabb két Szergej bukkan elõ, amint továbbhaladunk. A 255-ös (merynek friss fõmûhelyi nagyjavítása van) és a 266-os. Ez utóbbi két mozdony 1996-ban került ide Dombóvárról. A Szergejek mellett egy zöldre festett Mazsola, az M28,2005 is feltûnik.
Dátum: 1999. 05. 09.
Helyszín: Nagykanizsa
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
ELOFOG1.JPG (106050 bytes)
Ez aztán a fogat! Szergej, Giganttal!
Dátum: 1999.
Helyszín:
Fotó: Lázár Armand
Digitalizálás: Lázár Armand
m62203ba.JPG (70501 bytes)
Az 1996-ban felújított Szergej tehervonattal halad(na) Murakeresztúr felé. A 30-as vonal zsúfoltságát mutatja, hogy a tehervonat mögött még egy személy is várakozott.
Dátum: 1998. 10. 21.
Helyszín: Bajcsa forgalmi kitérõ
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
M62203elofogat_1.JPG (109104 bytes)
A mammutfenyõ alatt végállomásához közeledik a gyorsvonat. A vonatot elõfogatolja a Szergej, mert a drótban akkor még feszhiány volt.
Dátum: 1998. 10.
Helyszín: Nagykanizsa
Fotó: Lázár Armand
Digitalizálás: Lázár Armand
M62203elofogat.JPG (109104 bytes)
Helyszín: Nagykanizsa
Fotó: Ismeretlen
Digitalizálás: Ismeretlen
m62-204.jpg (83808 bytes)
Miután megállt Fóton a 230-as és 204-es Szergejbõl álló
fogat, az elõbbi gép forgóvázából fehér füst tört elõ,
melyet a Vezér, amint a képen is látható, elmélyülten
tanulmányozott. Rövidesen csatlakozott hozzá a 204-esben
szolgálatot teljesítõ kolléga is, ám a mi menesztésünkig
nem találtak magyarázatot a nyugtalanító jelenségre.
Dátum: 1998. 08. 03.
Helyszín: Fót
Fotó: Borkovits Tamás
Digitalizálás: Borkovits Tamás
m62206-putnok.jpg (160092 bytes)
Dátum: 2001. 07. 21.
Helyszín: Putnok
Fotó: Lehóczki Gábor
Digitalizálás: Lehóczki Gábor
m62208ic.jpg (48453 bytes)
IC 911
Dátum: 2000. 06.
Helyszín: Csorna
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62208i.jpg (36066 bytes)
A megújult 208-as egy tehervonattal indul el
Dátum: 1999. 08. 11.
Helyszín: Szombathely
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62208sm.jpg (59697 bytes)
1999. június 30-i fõmûhelyi vizsgával
Dátum: 1999. 08. 11.
Helyszín: Szombathely
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62208f1.JPG (49441 bytes)
Egy jó combos tehervonattal indul. Jól beállított motorja alig füstöl kormot eközben.
Dátum: 1998. 08. 14.
Helyszín: Beled
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62208.JPG (101753 bytes)
Dátum: 1998. 07. 04.
Helyszín: Beled, Kis-Rába híd
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
121-18.JPG (231712 bytes)
Dátum: 2001. 04. 22.
Helyszín: Sopron-Déli pu.
Fotó: Gayer Márk
Digitalizálás: Gayer Márk
121-21.JPG (186005 bytes)
M62 210; 424,064
Dátum: 2001. 04. 22.
Helyszín: Sopron-Déli pu. - Ágfalva
Fotó: Gayer Márk
Digitalizálás: Gayer Márk
m62210ic.jpg (41809 bytes)
Vasárnap este a Szombathelyrõl Budapester tartó IC911-es vonatot a nagyobb kocsiszám miatt Szergej-VFK páros vontatja és fûti. Ilyenkor hiányzik igazán az M63-as. Ezt a szolgálatot a meglévõ 1 db is könnyen teljesíthetné, ha mûködõképessé tennék.
Dátum: 1999. 09. 12.
Helyszín: Csorna
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62210_2.JPG (67757 bytes)
Csór-Nádasladányban jött szembe a gyorsvonat.
Dátum: 1999. 07. 25.
Helyszín: Csór-Nádasladány
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Jákli Imre
Szergej210d.JPG (41194 bytes)
A 900 sz. gyorsvonattal robog el Szombathely felé.
Dátum: 1999. 05. 14. 8:20
Helyszín: Városlõd
Fotó: (c) Gigant Club
Digitalizálás: (c) Gigant Club
Szergej210c.JPG (41042 bytes)
A 901 sz. gyorsvonat elindul Veszprémbõl a M62,210-essel.
Dátum: 1999. 05. 13. 19:38
Helyszín: Veszprém
Fotó: (c) Gigant Club
Digitalizálás: (c) Gigant Club
Szergej210b.JPG (81891 bytes)
M62 210 a 904-es gyorssal (Budapest-Szombathely és
Zalaegerszeg) közeledik Ajkához.
Dátum: 1999. 05. 13. 14:25
Helyszín: Városlõd-Kislõd és Ajka között
Fotó: (c) Gigant Club
Digitalizálás: (c) Gigant Club
Szergej210a.JPG (50912 bytes)
A 210-es Szergej ezúttal itt várta ki a Székesfehérvár és
Várpalota közti délelõtti vágányzár feloldását. (Ide
valószinüleg a 909-essel érkezett.)
Dátum: 1999. 05. 13. 10 óra
Helyszín: Székesfehérvár
Fotó: (c) Gigant Club
Digitalizálás: (c) Gigant Club
m62210sv.jpg (59099 bytes)
Ez a mozdony Székesfehérváron rekedt a vágányzár miatt. A 909-es gyorssal érkezett Szombathelyrõl és a 902-vel kellett volan visszamiennie de a vágányzár miatta 904-est vitte vissza.
Dátum: 1999. 05. 13.
Helyszín: Székesfehérvár
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62210_1.JPG (38946 bytes)
Dátum: 1999. 04. 03.
Helyszín: Herend-Szentgál között
Fotó: Lehóczki Gábor
Digitalizálás: Jákli Imre
nl01.jpg (102610 bytes)
Dátum: 1999.
Helyszín: Szombathely
Fotó: Németh Lajos
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62210f3.JPG (37625 bytes)
A 908 sz. gyorsvonattal. A nagy kormos füst erõs túltöltésre (regulátorhiba) utal. Ennek bizonyítéka, hogy felpörgés után alig kormoz ez a mozdony.
Dátum: 1998. 08. 22.
Helyszín: Várpalota
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62210f2.JPG (29756 bytes)
A 902 sz. gyorsvonattal indul Szombathely felé. A rendkívüli koromképzõdés egy szûk fordulatszámtartományban (500...550) jelentkezik, ami regulátorhibára (erõs túlszabályozásra) utal a gyorsítás közben. A kilökött korom mennyisége nem több néhány tíz grammnál egy-egy ilyen háznyi füstben. Ez a "kevés" sem tesz jót azonban a finom alkatrészeknek az égéstérben.
Dátum: 1998. 08. 21.
Helyszín: Veszprém
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62210.JPG (79002 bytes)
Indulás közben a 908 sz. gyorsvonattal. A mozdony 1995 decemberében kapott fõjavítást.
Dátum: 1998. 07. 09.
Helyszín: Széksefehérvár
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62210f1.JPG (50011 bytes)
Hanem aztán odapörköltek neki...
Dátum: 1998. 07. 09.
Helyszín: Székesfehérvár
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62210sm.JPG (46954 bytes)
A 900 sz. gyorsvonattal érkezett meg.
Dátum: 1997. 10. 26.
Helyszín: Szombathely
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
szentgal.jpg (51636 bytes)
A 20-as vonalon a szentgáli állomást elhagyja a Gy 902 az M41,2210 + M62.210 alkotta atomfogat közremûködésével.
Dátum: 1997. 07. 20.
Helyszín: Szentgál
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62211sm.jpg (44942 bytes)
Gyorsvonattal, indulás elõtt
Dátum: 2000.
Helyszín: Szombathely
Fotó: Németh Lajos
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62211.jpg (61004 bytes)
Az M62 211 egy szép hosszú tehervonattal gyorsít a soproni
vonalon.
Dátum: 1998. 07. 04. 12:04
Helyszín: Szombathely
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás:
m62211.JPG (53100 bytes)
Ez egy teherfordás gép, de itt éppen egy gyorssal (901 sz) készül elindulni. Motorja jól beállított.
Dátum: 1997. 10. 24.
Helyszín: Szombathely
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62213sr.jpg (52632 bytes)
Dátum: 2000. 03.
Helyszín: Sárvár
Fotó: Badics Gábor
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62213sr2.jpg (53164 bytes)
Dátum: 2000. 03.
Helyszín: Sárvár
Fotó: Badics Gábor
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62213tr.jpg (58551 bytes)
A várakozás a ködben meghozta gyümölcsét. Nem sokkal az IC 911 után egy tehervonat haladt el a 16-os vonalon Beled mellett. A vonat 80 km/h-val dübörgött el mellettem. Számos konténerszállító kocsból állt, dekonténer nem volt rajta több, mint ami a képen is látszik.
Dátum: 2000. 01. 20.
Helyszín: Beled
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62213be.jpg (49246 bytes)
Egy konténervonattal robog Hegyeshalom felé
Dátum: 1999. 12. 11.
Helyszín: Beled
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62213aj.jpg (64597 bytes)
A 907. sz. gyors üres szerelvényvonatával tér vissza. A Várpalota térségi vágányzár miatt részlegesen meg kellett változtatni a menetrendet.
Dátum: 1999. 04.
Helyszín: Ajka, 20. vonal, 790. szelvény
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62213ve.JPG (54226 bytes)
A 904-es gyorsvonattal indul Szombathelyre
Dátum: 1998. 12. 08.
Helyszín: Veszprém
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62213a_1.JPG (110130 bytes)
Gyorsvonattal robog el (100 km/h) a szombathelyiek 1997-ben felújított Szergeje, a gyorsforda stabil gépe.
Dátum: 1998. 10. 13.
Helyszín: Sárszentmihály
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62213a.JPG (80691 bytes)
A 904 sz gyorsvonattal érkezett.
Dátum: 1998. 07. 09.
Helyszín: Ajka
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62213a.jpg (64069 bytes)
A Bp. Déli pályaudvarra menõ 903-as gyors mozdonya az
összekapcsolásra vár.
Dátum: 1998. 07. 04.
Helyszín: Szombathely
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás:
m62213b_1.jpg (82558 bytes)
Alig féléves fõvizsgával bizony elég sok ez a füstölés. A füst gyorsítás közben jelentkezett 550-es fordulatszámnál és a regulátor helytelen beállítása okozza.
Dátum: 1998. 07. 04.
Helyszín: Szombathely
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás:
m62213.JPG (52759 bytes)
A friss fõjavítású mozdony a 903 sz. gyorsvonattal gyorsít.
Dátum: 1998. 07. 04.
Helyszín: Szombathely
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
M62_213.JPG (172009 bytes)
Az 1988/89 -es nagyjavítás utáni elsõ útja.
Dátum: 1988/89.
Helyszín:
Fotó: Imecz László
Digitalizálás: Kovács Ferenc
m62213a.lpg (143738 bytes)
Szergej az észak-balatoni vonalon. Korábban általános volt, ma egyre ritkább. Bizonyos idoszakokban a Szergejek és a NOHABok kozott munkamegosztás volt. A NOHAB vitte a személyvonatokat, a Szergej a gyorsokat, késõbb ez már össze-vissza történt, fõleg amióta bejöttek a sebesvonatok is. 1996 nyarától a Szergejeket Tapolcáról Szombathelyre és Celldömölkre állomásították. A 29-es vonalon a Csörgõk váltották fel õket 1996 novemberében. Azóta csak mentesítõ vonatokkal látni Szergejt a Balaton északi partján.
Helyszín: Balatonakarattya
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás:
m62213b.jpg (142870 bytes)
A 213-as Szergej ezúttal személyvonattal tér vissza.
Helyszín: Balatonakarattya
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás:
2.jpg (64550 bytes)
Selejtezve a bontóhely udvarán
Dátum: 2001.
Helyszín: Sátoraljaújhely
Fotó: Szijártó István
Digitalizálás:
M62214.JPG (50859 bytes)
Dátum: 2000. 04.
Helyszín: Székesfehérvár
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Kodak DC-215
m62214sv.jpg (53516 bytes)
A nyáron átírták a tapolcai vonal menetrendjét. Mivel nem volt hozzá elég NOHAB, székesfehérvári Szergejek is részt vettek a vontatásból szép számmal. Ez a mozdony éppen a 9712 sz. személyvonatot várja Budapest felõl.
Dátum: 1999. 07.
Helyszín: Székesfehérvár
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
Szergej214b.JPG (54568 bytes)
Egy fehérvári Szergej a 20-as vonalon.
Dátum: 1999. 05. 14. 11 óra
Helyszín: Hajmáskér
Fotó: (c) Gigant Club
Digitalizálás: (c) Gigant Club
M62-214.jpg (42030 bytes)
M62 214
Dátum: 1999. 02. 04. 8:15
Helyszín: Dunaújváros
Fotó: Borkovits Tamás
Digitalizálás: Borkovits Tamás
m62214.JPG (65727 bytes)
Gyorsítás közben gépmenetben. Ez a mozdony kevés kormot termel, de olaj is jelentkezik a füstgázokban. Erre utal a füst kissé kékes színe, ami nappal szemben erõsebben kivehetõ. A színjátékot az olajcseppek fénytörése okozza, ez jól hasznosítható az olaj jelenlétének megállapítására.
Dátum: 1998. 08.
Helyszín: Székesfehérvár
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62214km.JPG (44276 bytes)
Dátum: 1998.
Helyszín: Komárom
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62214.jpg (80821 bytes)
Szergej a Vác-Veresegyház-Bp személyvonaton, Csörgõ t pótol. Az M62,214 a székesfehérvári VF állományába tartozik.
Dátum: 1997. 09.
Helyszín: Bp. Nyugati
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
M62215_Davidhaza.jpg (213710 bytes)
Dávidháza (Bajánsenye) határában halad tehervonatal
Bzmot278: 9154 sz. vonat érkezik Bajánsenye megállóhelyre
Dátum: 2001. 07. 07.
Helyszín: Dávidháza (Bajánsenye)
Fotó: Németh Zoltán Gábor
Digitalizálás: Németh Zoltán Gábor
M62215_Bzmot295_Oriszentpeter.jpg (213861 bytes)
M62 215 tehervonattal és Bzmot 295 (9564 sz. vonat) keresztje
Dátum: 2001. 07. 06.
Helyszín: Õriszentpéter
Fotó: Németh Zoltán Gábor
Digitalizálás: Németh Zoltán Gábor
M62215_Oriszentpeter~2.jpg (174602 bytes)
Egy kis Szergejfüst Werner kedvéért :-)
M62 215 gyorsít egy 30 kocsis tehervonattal Õriszentpéteren.
Dátum: 2001. 07. 06.
Helyszín: Õriszentpéter
Fotó: Németh Zoltán Gábor
Digitalizálás: Németh Zoltán Gábor
M62215_Oriszentpeter~3.jpg (178986 bytes)
Egy pillantás a távolodó Szergejre, közben érdemes körül nézni: a jelzõk még nem mûködnek, csak az állomás végén
lévõ kijárati jelzõ (a füsttõl nem nagyon látszik), a váltók helyszíni állításúak, a váltóõr õrhelye van az odatelepített konténerben (az állomás másik végén is van egy)
Dátum: 2001. 07. 06.
Helyszín: Õriszentpéter
Fotó: Németh Zoltán Gábor
Digitalizálás: Németh Zoltán Gábor
M62215_Oriszentpeter~1.jpg (187503 bytes)
29 kocsis tehervonattal halad át Õriszentpéteren
Dátum: 2001. 07. 03.
Helyszín: Õriszentpéter
Fotó: Németh Zoltán Gábor
Digitalizálás: Németh Zoltán Gábor
m62215sr.jpg (45913 bytes)
Dátum: 2000. 03.
Helyszín: Sárvár
Fotó: Badics Gábor
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62215sm.jpg (53426 bytes)
Dátum: 2000. 01.
Helyszín: Szombathely
Fotó: Badics Gábor
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
3m62sm.jpg (36725 bytes)
3 Szergej a szombathelyi állomáson: bal oldalon távolban a 208 tehervonattal, középen a 215 a 901 sz. gyorscvonattal, jobboldalt a 216 az IC911-el (Claudius).
Dátum: 1999. 08. 11.
Helyszín: Szombathely
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62215i1.jpg (38093 bytes)
M62,215, elsõ kör: indulás a 907-es gyorssal, Székesfehérvár felé.
Dátum: 1999. 08. 11.
Helyszín: Szombathely
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62215i2.jpg (43951 bytes)
M62,215 második kör: indulás a 901-es gyorssal, ugyancsak Székesfehérvárra.
Dátum: 1999. 08. 11.
Helyszín: Szombathely
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
M62_215_1.jpg (161138 bytes)
Szergej Bz-t segélyez.
Dátum: 1999. 06. 12.
Helyszín: Székesfehérvár
Fotó: Tomecz Róbert
Digitalizálás: Tomecz Róbert
m62215v2.jpg (79419 bytes)
A 904sz. gyorsvonattal húz el.
Dátum: 1999. 05. 14.
Helyszín: Városlõd
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
Szergej215b.JPG (54893 bytes)
A 908 sz. gyorsvonattal indulásra kész.
Dátum: 1999. 05. 13. 19:56
Helyszín: Veszprém
Fotó: (c) Gigant Club
Digitalizálás: (c) Gigant Club
Szergej215a.JPG (55798 bytes)
M62 215 a 903-mas számú, Szombathelyrõl Budapestre
közlekedõ gyorsvonattal.
Dátum: 1999. 05. 13. 14:37
Helyszín: Ajka és Városlõd-Kislõd között
Fotó: (c) Gigant Club
Digitalizálás: (c) Gigant Club
m62215v2_1.jpg (65871 bytes)
A 215-ös Szerjoe a 903-as Szombathely-Budapest gyorssal kapaszkodik felfelé, Veszprém irányába.
Dátum: 1999. 04.
Helyszín: Városlõd térs., 20. vonal
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62215ve.JPG (52110 bytes)
A Budapestre közlekedõ 903-as gyorssal
Dátum: 1998. 12. 08.
Helyszín: Veszprém
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62215sm.JPG (74940 bytes)
Dátum: 1998. 11. 01.
Helyszín: Szombathely
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62215a.JPG (72788 bytes)
Egy 1998-ban felújított Szergej a 903-as gyorsvonattal robog Budapest felé.
Dátum: 1998. 10. 13.
Helyszín: 20-as vonal, Csór
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
M62216CE.jpg (69254 bytes)
Dátum: 2001. 08. 15.
Helyszín: Celldömölk
Fotó: Szijártó István
Digitalizálás:
m62216-bf.JPG (242833 bytes)
Balatonfüred-Szombathely sebesvonattal
Dátum: 2001. 06. 30.
Helyszín: Balatonfüred
Fotó: Lehóczki Gábor
Digitalizálás: Lehóczki Gábor
IM000152.JPG (78089 bytes)
M62 216 egyike a még celli Szergejeknek. Vasárnap lévén o is pihen.
Dátum: 2001. 05. 27.
Helyszín: Celldömölk
Fotó: Szijártó István
Digitalizálás:
46.jpg (62219 bytes)
M62 216 a sorban
Dátum: 2000. 12. 17.
Helyszín: Celldömölk
Fotó: Szijártó István
Digitalizálás:
m62216uk.jpg (109270 bytes)
Zalaegerszeg felõl érkezik tehervonattal
Dátum: 2000. 08. 16.
Helyszín: Ukk
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62216sr.jpg (51474 bytes)
Gépmenetben Celldömölk felé tart
Dátum: 2000. 02.
Helyszín: Sárvár
Fotó: Badics Gábor
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62216sm.jpg (43942 bytes)
Tehervonatot hozott a rendezõre, és visszaindul Celldömölkre
Dátum: 1999. 08. 11.
Helyszín: Szombathely
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62216ce.jpg (55778 bytes)
A nyáron Celldömölkre került Székesfehérvárról a sokáig szolgálatképtelen 216-os. Itt életet leheltek bele, azóta teherfordás. Most éppen próbálják.
Dátum: 1999. 06.
Helyszín: Celldömölk
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62-216.jpg (50399 bytes)
A 216-os arra várt, hogy mi a 834-essel megérkezzünk Dunaújváros
felõl, hogy õ pedig elindulhasson oda.
Dátum: 1997. 10. 04.
Helyszín: Rétszilas
Fotó: Borkovits Tamás
Digitalizálás: Borkovits Tamás
M62_217.JPG (285010 bytes)
Dátum: 1975.
Helyszín: Keszthely
Fotó: Novák András
Digitalizálás: Kovács Ferenc
m62218sm.jpg (39418 bytes)
Tehervonati szolgálatba igyekszik. A tetejét valószínûleg lemosták, mert az totál fekete szokott lenni.
Dátum: 1999. 08. 11.
Helyszín: Szombathely
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62218be.jpg (89279 bytes)
A Szombathely-Hegyeshalom tolatós tehervonat Beled állomáson várt az IC912-re, majd annak áthaladása után folytatta útját. A vonatot a 218-as Szergej továbbította, rendszeres vendég errefelé.
Dátum: 1999. 08. 07.
Helyszín: Beled
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62218.JPG (87051 bytes)
Dátum: 1998. 08. 12.
Helyszín: Beled, KIs-Rába-híd
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62190-221c.jpg (92932 bytes)
Az egzotikus festésû, kormos Szergej hiányozni fog a Balaton-partról...
Dátum: 2000. 12. 22.
Helyszín: Tapolca
Fotó: Lehoczki Gábor
Digitalizálás: Lehoczki Gábor
Szergej221.JPG (45370 bytes)
M62 221
Dátum: 1999. 04. 08. 8:17
Helyszín: Dunaújváros
Fotó: (c) Gigant Club
Digitalizálás: (c) Gigant Club
m62m40.JPG (49151 bytes)
A 221-es éppen visszatér Székesfehérvárra a tapolcai forgóvázcsere után. A M40,234-et viszi Balatonfüredre tartaléknak. (Újra Púpos Tapolcán!!!)
Dátum: 1998. 06. 28.
Helyszín: Tapolca
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62221tp.JPG (59638 bytes)
Szergej NOHAB forgóvázakon! A különleges látvány annak köszönhetõ, hogy Tapolca VF a Székesfehérvári VF-hez került, és Fehérvár idõnként egy-egy Szergejt ideküld forgóvázjavításra. Ez idõ alatt a mozdony vendégforgóvázakon áll. A pályaszám mellett látható az egykori vörös csillag fehér helye. Ezt a mozdonyt 1990 óta biztosan nem festették újra.
Dátum: 1998. 01. 31.
Helyszín: Tapolca
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62221.jpg (62559 bytes)
A Szergej homlokfalán jól látszik a fehérrel átfestett vörös csillag helye. Ilyen színezéssel 1990-ben jártak mozdonyaink. Azóta túlnyomó többségükön újrafestették a pályaszámot. Ezen a Szergejen látszik az egykori díszléc is, de krómozott kivitel helyett pirosra festve.
Dátum: 1997.
Helyszín: Székesfehérvár
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62222.jpg (88157 bytes)
A 222-es Szergej, mely ismerõs lehet egy korabeli plakátról, ezen a képen a celli fûtõházban áll. A kép valamikor a 90-es években készült. A mozdonyt 1996. február 13-án selejtezték.
Helyszín: Celldömölk
Fotó: Fábián László
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62223vl.jpg (57576 bytes)
A 904-es gyorsvonattal átrobog az állomáson. A gyorsok kedvéért a várpalotai vágányzárat még feloldották.
Dátum: 1999. 04.
Helyszín: Városlõd-Kislõd vá.
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62223be.JPG (49828 bytes)
Az IC 917 sz vonattal
Dátum: 1998. 08. 15.
Helyszín: Beled
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62223ic.JPG (62515 bytes)
Az IC 918 sz vonattal
Dátum: 1998. 08. 10.
Helyszín: Beled
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62223sd.JPG (38298 bytes)
Az 1996 végén fõvizsgás 223-as hol teher- hol gyorsfordázik.
Dátum: 1998.
Helyszín: Szengotthárd
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62223.jpg (99842 bytes)
M62,223 indul a Muntenia ngy.-tal. A mozdony 1996-ban Tapolcáról került Szombathelyre, az Északi Jármûjavítóban kapott felújítást 1996 novembrében.
Dátum: 1997. 10. 02.
Helyszín: Székesfehérvár
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62223_2.jpg (80341 bytes)
Frissen felújított állapotban
Dátum: 1997. 01.
Helyszín: Szombathely
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
121-24.JPG (261039 bytes)
V43 1035; M62 224
Dátum: 2001. 04. 24.
Helyszín: Bp-Fc Nyugati Rendezõ
Fotó: Gayer Márk
Digitalizálás: Gayer Márk
m62224bf.jpg (55773 bytes)
Fehérvárnak nemcsak Nagykanizsa, Celldömölk és Szolnok kölcsönzött Szergejt a nyáron, hanem Ferencváros is. Itt a 224-est látjuk egy szerelvényvonattal(melyben egy légrugós forgóvázú Bhv kocsi is volt). Aznap még a 230-as Szergej is Fehérváron volt.
Dátum: 2000. 07. 01.
Helyszín: Balatonfüred
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62224k1.jpg (43729 bytes)
Az M62,224 a kispesti állomás 3. vágányán gabonaszállító kocsikkal. Arra vár, hogy elindulhasson Táborfalvára, és visszafelé a koszovói segélyvonattal jöjjön.
Dátum: 1999. 07.
Helyszín: Kispest vá.
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62224.JPG (48451 bytes)
Dátum: 1999. 05. 09.
Helyszín: Angyalföld
Fotó: Lehóczki Gábor
Digitalizálás: Jákli Imre
m62224rr.jpg (70449 bytes)
Dátum: 1999. 04.
Helyszín: Rákosrendezõ
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62224k2.jpg (43175 bytes)
A 224-es Szergej éppen arra vár, hogy a Ferencvárosdba továbbítandó vonatot összeállítsák.
Dátum: 1999. 03.
Helyszín: Kispest
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62224rk.jpg (40533 bytes)
Körvasúti vonattal Ferencvárosba indulás elõtt
Dátum: 1999. 03.
Helyszín: Rákos
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62demj1.JPG (62251 bytes)
A Westend-építketés törmelékét szállító vonattal. Az ilyen vonatokat a körvasúti mozdonyok Kõbánya-felsõig vitték.
Dátum: 1998. 09. 24.
Helyszín: Bp. Nyugati
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62224fr.JPG (80387 bytes)
Az 1997-es fõvizsgás 224-es a körvsúti forda stabil gépe. Tisztasága mutatja, hogy motorja jól beállított.
Dátum: 1998. 07.
Helyszín: Bp. Ferencváros
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62224k2.JPG (74162 bytes)
Dátum: 1998. 03.
Helyszín: Bp. Keleti
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62224ke.JPG (70872 bytes)
A körvasúti Szergejek akkor látogatnak a személypályaudvarokra, ha egy-két személykocsit kell közöttük hozni-vinni.
Dátum: 1998. 03.
Helyszín: Bp. Keleti
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62224.jpg (90002 bytes)
M62,224 a fõmûhelyi felújítás után
Dátum: 1997. 11. 04.
Helyszín: Kispest
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
224_SZER.JPG (83856 bytes)
Helyszín: Budapest - Ferencváros
Fotó: Kovács Ferenc
Digitalizálás: Kovács Ferenc
m62225kt.JPG (81907 bytes)
Egy Keszthely-Miskolc gyorssal indulásra vár.
Dátum: 1979.
Helyszín: Keszthely
Fotó: Kovács Tibor
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62226-1.jpg (60048 bytes)
Ezt a mozdonyt 1995-ben láttam mûködni utoljára, nem is akárhol, a mai Füsti területén, majd Rákorendezõn. Akkor olajfüstös volt.
Dátum: 2000. 04.
Helyszín: Ferencváros
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62226-2.jpg (57808 bytes)
Dátum: 2000. 04.
Helyszín: Ferencváros
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62226.jpg (76855 bytes)
Szintén egy félretett gép. Néhány éve még járt, igaz, erõsen olajszórásos volt.
Dátum: 1998. 05. 10.
Helyszín: Bp. Ferencváros
Fotó: Óvári Mihály
Digitalizálás: (c) Gigant Club
m62227-1.jpg (123169 bytes)
Dátum: 1999. 11.
Helyszín: Ferencváros
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62227-2.jpg (170453 bytes)
Dátum: 1999. 11.
Helyszín: Ferencváros
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
M62_227.JPG (251265 bytes)
Az utolsó Mohikán. Ez volt az utólsó eredeti festésû M62-es.
Helyszín: Valahol a Balaton déli partján...
Fotó: Sárvári István
Digitalizálás: Kovács Ferenc
M62228_Kelenfold.JPG (127886 bytes)
A 228-as Szergej egy nehéz tehervonatot gyorsít Kelenföldön.
Dátum: 2001. 03. 31.
Helyszín: Bp. Kelenföld
Fotó: Németh Zoltán Gábor
Digitalizálás: Németh Zoltán Gábor
V431149_V431172_M62228_Kelenfold.JPG (138310 bytes)
M62,228 villanygépek között.
Dátum: 2001. 03. 31.
Helyszín: Bp. Kelenföld
Fotó: Németh Zoltán Gábor
Digitalizálás: Németh Zoltán Gábor
m62228.jpg (51920 bytes)
Átállítós szolgálatban a keleti rendezõn.
Dátum: 2001. 02. 10.
Helyszín: Bp. Ferencváros
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62228fc.jpg (60010 bytes)
Dátum: 2001. 02. 10.
Helyszín: Bp. Ferencváros
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
M62228fc.jpg (69205 bytes)
Öröm látni ezt a gépet ilyen felújított állapotban (fõvizsga 2000.06.29).
Dátum: 2000. 08. 11.
Helyszín: Bp. Ferencváros
Fotó: Czifra Zoltán
Digitalizálás: Czifra Zoltán
M62228.jpg (271546 bytes)
A javítás alatt álló Szergej.
Dátum: 2000. 04.
Helyszín:
Fotó:
Digitalizálás:
m62230_1.jpg (85969 bytes)
A komáromi Duna híd terhelési próbájához összeállított
szerelvény.
Dátum: 1998. 10. 10.
Helyszín: Komárom
Fotó: Illés József
Digitalizálás:
m62230pf.JPG (123717 bytes)
A 230-as Szergej dorogi tartalékként szokott dolgozni, de a szobi vonal pályafelújításakor a cseh automata munkaszerelvény kiszolgáló mozdonya volt.
Dátum: 1998. 09. 24.
Helyszín: Vác
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62-230.jpg (71868 bytes)
A 230-as és 204-es Szergejekbõl álló szerelvény vonat
kb. negyed órával vert el minket Fóton.
Dátum: 1998. 08. 03.
Helyszín: Fót
Fotó: Borkovits Tamás
Digitalizálás: Borkovits Tamás
m62230.jpg (52680 bytes)
Dátum: 1998. 04. 05.
Helyszín: Rákosrendezõ
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Jákli Imre
m62230pc.JPG (65993 bytes)
A dorogi-rákosrendezõi tartalék és tolatós tehermozdony rendszerint a 230-as.
Dátum: 1998. 03. 19.
Helyszín: Piliscsaba
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62bz-1.jpg (162949 bytes)
1999.07.02, Rákosrendezõ, a legújabb BZ motorkocsi, a motor erõsebb, de kevesebb a férõhely... :)
Helyszín:
Fotó: Németh Zoltán Gábor
Digitalizálás:
m62231-sg1.JPG (239008 bytes)
Algyõ felé indul tehervonattal
Dátum: 2001. 05. 30.
Helyszín: Szeged-Rendezõ
Fotó: Lehóczki Gábor
Digitalizálás: Lehóczki Gábor
m62231-sg.JPG (198276 bytes)
Röszkérõl futott be!!!
Dátum: 2001. 05. 23.
Helyszín: Szeged-Rendezõ
Fotó: Lehóczki Gábor
Digitalizálás: Lehóczki Gábor
m62231-algyo-kopancs.JPG (236451 bytes)
Dátum: 2001.
Helyszín: 135. vonal
Fotó: Lehóczki Gábor
Digitalizálás: Lehóczki Gábor
m62231c.JPG (66293 bytes)
Dátum: 1999. 07.
Helyszín: Szeged
Fotó: Lehóczki Gábor
Digitalizálás: Jákli Imre
m62231.JPG (67116 bytes)
Dátum: 1999. 04. 24. 09:22
Helyszín: Szeged-Rendezõ
Fotó: Lehóczki Gábor
Digitalizálás: Jákli Imre
m62231a_1.JPG (80110 bytes)
Dátum: 1999. 04. 17. 17:00
Helyszín: Szeged-Rókus
Fotó: Lehóczki Gábor
Digitalizálás: Jákli Imre
m62231a.JPG (55318 bytes)
Dátum: 1999. 03.
Helyszín: Szeged
Fotó: Lehóczki Gábor
Digitalizálás: Jákli Imre
m62231b.JPG (59263 bytes)
Dátum: 1999. 03.
Helyszín: Szeged
Fotó: Lehóczki Gábor
Digitalizálás: Jákli Imre
m62231.jpg (145019 bytes)
Dátum: 1999. 02.
Helyszín: Szeged-Rendezõ
Fotó: Lehóczki Gábor
Digitalizálás: Lehóczki Gábor
m62231a.jpg (114963 bytes)
Dátum: 1998. 10.
Helyszín: Szeged-Rendezõ
Fotó: Lehóczki Gábor
Digitalizálás: Lehóczki Gábor
nl04.jpg (64059 bytes)
Szegény 233-ast utolérte a vég. Selejtezve 1999.02.02
Dátum: 1999.
Helyszín: Szombathely
Fotó: Németh Lajos
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62233sm.JPG (66051 bytes)
Szegény 233-as Szergej rettenetes állapotban félreállítva Szombathelyen. A fõdinamó hibái miatt állt meg. Motorját megkapta a 211-es.
Dátum: 1998. 11. 01.
Helyszín: Szombathely
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62233.JPG (42390 bytes)
A Muntenia (373) nemzetközi gyorssal. A 233-as jelenleg nem jár.
Dátum: 1997. 10. 26.
Helyszín: Szombathely
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62235kv.jpg (49725 bytes)
Dátum: 2000. 03. 04.
Helyszín: Kaposvár
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62235.JPG (61255 bytes)
A 12 db (meglehetõsen vegyes) kocsiból álló S8801 sz vonattal ("fürdõvonat") Kaposváron át Pécsre indul. A mozdony elég piszkos, de a motorja jó állapotban van.
Dátum: 1998. 06. 28.
Helyszín: Fonyód
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
M62236_1.JPG (79742 bytes)
Ennek is vége.
Dátum: 2000. 04.
Helyszín: Székesfehérvár
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Kodak DC-215
M62236_2.JPG (41354 bytes)
Dacia temetõ egy Szergejbõl nézve.
Dátum: 2000. 04.
Helyszín: Székesfehérvár
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Kodak DC-215
M62236_3.JPG (87174 bytes)
Az új korszerû géptér elrendezés.
Dátum: 2000. 04.
Helyszín: Székesfehérvár
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Kodak DC-215
m62m62sv.jpg (42204 bytes)
A 141-es éppen érkazik egy tehervonattal, a 236-os az állomási tartalék.
Dátum: 1999. 04. 20.
Helyszín: Székesfehérvár
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62236.jpg (50338 bytes)
Állomási tartalék szerepkörben.
Dátum: 1999. 04.
Helyszín: Székesfehérvár
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
M62_24~1.jpg (93968 bytes)
Tolatós tehervonati fordulóban Debrecen-Mátészalka viszonylatban
Dátum: 2001.
Helyszín: Mátészalka
Fotó: Lévai János
Digitalizálás: Lévai János
M62_24~2.jpg (113609 bytes)
Dátum: 2001.
Helyszín: Mátészalka
Fotó: Lévai János
Digitalizálás: Lévai János
M62_241.JPG (184767 bytes)
Helyszín: Bp. Déli
Fotó: Imecz László
Digitalizálás: Kovács Ferenc
m62242.JPG (48814 bytes)
Amikor még Szergejek jártak fel a szombathelyi gyorsokkal Budapestre...Amikor még létezett a 242-es. A mozdonyt 1998 február 2-án selejtezték Szombathelyen. A szétvágás Sátoraljaújhelyen történt meg.
Dátum: 198?.
Helyszín: Bp. Kelenföld
Fotó: Kovács Ferenc
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
tp9911.jpg (114189 bytes)
A Tapolcán tárolt M62,243, két Daciával, leghátul a 002-es NOHABbal. A kép bal oldalán a 110-es Szergej teteje.
Dátum: 1999. 11.
Helyszín: Tapolca
Fotó: Horváth György
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62243.jpg (113139 bytes)
A székesfehérvári teherforda egyik stabil gépe.
Dátum: 1997. 10. 02.
Helyszín: Székesfehérvár
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62-243.jpg (65468 bytes)
M62 243 egy tehervonattal.
Dátum: 1987. 01. 07. 08:40
Helyszín: Bp. Kelenföld
Fotó: Borkovits Tamás
Digitalizálás: Borkovits Tamás
m62244-ob.jpg (171683 bytes)
Ormosbánya Kazincbarcika feloli bejáratánál egy Rudabányára tartó tehervonattal
Dátum: 2001. 07. 20.
Helyszín: Ormosbánya
Fotó: Lehóczki Gábor
Digitalizálás: Lehóczki Gábor
m62245.JPG (31549 bytes)
Dátum: 1998. 06. 23.
Helyszín: Rudabánya
Fotó: Sebestyén Ferenc
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62m41ic.jpg (85059 bytes)
A szolgálatképtelen M41,2210 által idáig vontatott IC914-et az M62,246 segélyezte és vontatta be Szombathelyre.
Dátum: 2000. 02.
Helyszín: 16. vonal, Magyarkaresztúr-Páli között
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62246sv.jpg (68352 bytes)
Megérkezett a 909 sz. gyors Szombathely felõl. A 246-os Szergej tetején jól látsziok a rendszeres gyorvonati szolgálat, kissé bekormosodott szegény (vö a régebbi képekkel).
Dátum: 1999. 07.
Helyszín: Székesfehérvár
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62246v.jpg (66964 bytes)
Ez a mozdony 1999 nyarától kezdve sokat mutatkozik gyors és IC fordában. Itt egy szerelvényvonattal halad el a szép szentgáli rét mellett.
Dátum: 1999. 06.
Helyszín: Szentgál térs.
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62246sm.JPG (67980 bytes)
A szombathelyi teherforda stabil gépe
Dátum: 1998. 11. 01.
Helyszín: Szombathely
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62246.jpg (66236 bytes)
Ez a kép bizonyítja, hogy a villamosítás után is jártak fel Szergejek a fõvárosba. Együtt élt a Déliben a kétféle üzem. Fõleg a gyorsok menetidejének csökkentése miatt nem volt Székesfehérváron gépcsere. Aztán a 90-es évektõl lett.
Helyszín: Bp. Déli
Fotó: Kovács Ferenc
Digitalizálás: Jákli Imre
m62246ic.jpg (45411 bytes)
Aa augusztus 11-i Claudius IC (IC 911) a napfogyatkozás miatt a vasárnapi vonatokhoz hasonlóan Szergejes és 10+1 kocsis volt.
Helyszín: Szombathely
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
M62_246.JPG (162085 bytes)
Helyszín: Bp. Déli
Fotó: Imecz László
Digitalizálás: Kovács Ferenc
m62-247kabin.jpg (72930 bytes)
Dátum: 1998. 10. 02.
Helyszín: Dombovar
Fotó: Borkovits Tamás
Digitalizálás: Borkovits Tamás
m62-247mot1.jpg (57516 bytes)
Dátum: 1998. 10. 02.
Helyszín: Dombovar
Fotó: Borkovits Tamás
Digitalizálás: Borkovits Tamás
m62-247mot2.jpg (56248 bytes)
Dátum: 1998. 10. 02.
Helyszín: Dombovar
Fotó: Borkovits Tamás
Digitalizálás: Borkovits Tamás
m62-247szekr1.jpg (48688 bytes)
TC-kontaktorok
Dátum: 1998. 10. 02.
Helyszín: Dombovar
Fotó: Borkovits Tamás
Digitalizálás: Borkovits Tamás
m62-247szekr2.jpg (38524 bytes)
Dátum: 1998. 10. 02.
Helyszín: Dombovar
Fotó: Borkovits Tamás
Digitalizálás: Borkovits Tamás
m62-247h.jpg (82530 bytes)
Parádéról egyenesen a kohóba!? Könnyen lehet, hogy ez
a sors vár a szegény 247-esre. Ekkor már kilenc és fél
hónapja nem járt.
Dátum: 1998. 10. 02.
Helyszín: Dombóvár, körfûtõház
Fotó: Borkovits Tamás
Digitalizálás: Borkovits Tamás
m62-247i.jpg (62362 bytes)
Dátum: 1998. 10. 02.
Helyszín: Dombóvár, körfûtõház
Fotó: Borkovits Tamás
Digitalizálás: Borkovits Tamás
m62247ud.JPG (96323 bytes)
Ez a Szergej képviselte a sorozatot a dombóvári jármûparádén. Egyébként mûködésképtelen volt. A mozdonyt 1999-ben selejtezték.
Dátum: 1998. 10. 02.
Helyszín: Dombóvár
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62247.JPG (65086 bytes)
A külsõleg még épnek tûnõ, de már belül mûködésképtelen
Szergej a bemutatón.
Dátum: 1998. 10. 02.
Helyszín: Dombóvár
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Jákli Imre
m62-247.jpg (59777 bytes)
M62 247 Bátaszéken, a látszat ellenére tehervonattal.
Már ekkor is csak 80 km/h-ra volt engedélyezve, s erõsen
szórta az olajat. Kb. két héttel a kép készülte után le is
állították.
Dátum: 1997. 11. 28.
Helyszín: Bátaszék
Fotó: Borkovits Tamás
Digitalizálás: Borkovits Tamás
M62_248.JPG (172427 bytes)
Helyszín: Budapest - Ferencváros
Fotó: Imecz László
Digitalizálás: Kovács Ferenc
m62249kt.JPG (60629 bytes)
Egy már régen selejtezett Szergej, a 249-es Balatonvilágos térségében, egy Budapest-Déli - Balatonszemes között közlekedõ reggeli személyvonattal.
Dátum: 1979.
Helyszín: Balatonvilágos
Fotó: Kovács Tibor
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62251.jpg (78342 bytes)
Dátum: 1998. 05. 01.
Helyszín: Hatvan
Fotó: Óvári Mihály
Digitalizálás: Óvári Mihály
M62253.JPG (138670 bytes)
Dombóvári Szergej érkezik Keszthelyre, a 8802 sz. vonattal
Dátum: 1999.
Helyszín: Keszthely
Fotó: Lázár Armand
Digitalizálás: Lázár Armand
m62-253.jpg (67594 bytes)
Dátum: 1997. 02. 10.
Helyszín: Bátaszék
Fotó: Borkovits Tamás
Digitalizálás: Borkovits Tamás
m62254.jpg (129274 bytes)
Egy új Szergej színterv vagy ennyiféle RAL2002 van?
Dátum: 2000. 05. 19.
Helyszín: Bp. Kelenföld
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
SzergejekBekaval.JPG (129462 bytes)
Szergej csendélet (egy Mazsolával kiegészitve) a kanizsai
körfûtõház elõtt.
Balról jobbra: 203, 255, 266, M28 2005, 171, 150
Dátum: 1999. 05. 09.
Helyszín: Nagykanizsa
Fotó: (c) Gigant Club
Digitalizálás: (c) Gigant Club
M62255Nagykanizsa.JPG (97048 bytes)
Az 1999-ben felújított 255-ös érkezik a 980 sz. Szombathely-Pécs gyorsvonattal.
Dátum: 1999.
Helyszín: Nagykanizsa
Fotó: Lázár Armand
Digitalizálás: Lázár Armand
m62255.JPG (56954 bytes)
Erõs koromtermeléssel elindítja a Sirava nemzetközi vonatot Kanizsa felé.
Dátum: 1998. 06. 28.
Helyszín: Balatonszentgyörgy
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62256ce.jpg (85975 bytes)
Dátum: 2000. 06. 18.
Helyszín: Celldömölk
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62256cr.jpg (148469 bytes)
A miskolci vonalon vonatba rohant M62-es Celldömölkön. Srosáról csak találgathatunk, az is lehet, hogy csak alkatrészbázis ez is.
Dátum: 2000. 06. 18.
Helyszín: Celldömölk
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62-256.jpg (63696 bytes)
Dátum: 1998. 05. 01.
Helyszín: Hatvan
Fotó: Borkovits Tamás
Digitalizálás: Borkovits Tamás
m62260cr.jpg (72108 bytes)
IC 913-ra vár
Dátum: 2001. 01. 18.
Helyszín: Csorna
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62260s.jpg (68428 bytes)
A 903 sz. gyorssal érkezik Szombathely felõl a frissen felújított mozdony.
Dátum: 1999. 06.
Helyszín: Szentgál
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62260hk.jpg (37776 bytes)
A 908 sz. gyorsvonattal indul tovább. Jobbra mellette a 163-as áll.
Dátum: 1999. 06.
Helyszín: Hajmáskér
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62260_1.JPG (49188 bytes)
20 vonalon Tokorcs forgalmi kitérõnél készült ez a kép.
Dátum: 1999. 04. 03.
Helyszín: Tokorcs
Fotó: Lehóczki Gábor
Digitalizálás: Jákli Imre
m62260.JPG (74282 bytes)
Ez itt tulajdonképpen a M62,060, mely elõbb a 199-es számot kapta (a 199-est selejtezték), majd idén a 260-ast. (az is selejtbe ment). Tetejét még az igazi 260-asról kapta, azért e meglepõ színkontraszt. A mindent túlélõ mozdony aztán harmadik számával elment az Északi Jármûjavítóba, és onnan nemsokára felújítva, EUROFIMA felirattal az oldalán jön majd vissza. Szombathely büszkesége lesz, a szergejkedvelõk nem kis örömére. Éljen a 060-as!
Dátum: 1998. 07. 04.
Helyszín: Szombathely
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
M62261TOMAJ.jpg (49531 bytes)
Egy dombóvári vendég a sok kanizsai vendég után a balatoni vonalon
Dátum: 2001. 08. 17.
Helyszín: Badacsonytomaj
Fotó: Szijártó István
Digitalizálás:
m62261bszek.jpg (127102 bytes)
Dátum: 2000. 12. 18.
Helyszín: Bátaszék
Fotó: Lehoczki Gábor
Digitalizálás: Lehoczki Gábor
m62261-50.JPG (165274 bytes)
A Bátaszék-Dombóvár tolatós teherrel.
(50-es vonal, Bátaszék-Alsónána között.)
Dátum: 20010. 05. 21.
Helyszín: Bátaszék
Fotó: Lehóczki Gábor
Digitalizálás: Lehóczki Gábor
121-14.JPG (255517 bytes)
Dátum: 2001. 04. 22.
Helyszín: Bp. Kelenföld
Fotó: Gayer Márk
Digitalizálás: Gayer Márk
m62262ka.jpg (81488 bytes)
Most átállítós szolgálatban
Dátum: 2000. 05.
Helyszín: Ferencváros
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62262k4.jpg (129606 bytes)
Gépmenetben megy vissza Ferencvárosba
Dátum: 2000. 01. 28.
Helyszín: Kõbánya-Kispest
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62262k3.jpg (50579 bytes)
Tehervonattal indul Kispest állomásra.
Dátum: 2000. 01. 25.
Helyszín: Kõbánya-Kispest
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62262-1.jpg (161910 bytes)
Aprócska tehervonattal érkezik Kispestre.
Dátum: 1999. 12. 30.
Helyszín: Kispest
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62262-2.jpg (65526 bytes)
Dátum: 1999. 12. 30.
Helyszín: Kispest
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62m41kp.jpg (72950 bytes)
A várakozó tehervonat mellett elhúz a délutáni lajosmizsei személyvonat.
Dátum: 1999. 12. 30.
Helyszín: Kispest
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62262f1.jpg (55479 bytes)
Egy atom gyorsítááás... és dzsavesz vissza Fradiba.
Dátum: 1999. 12. 30.
Helyszín: Kispest
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
Szergej262.JPG (25639 bytes)
Éppen tolatott a 262-es Szergej a 150a vonalon, amikor
arra jártam a Hellasszal.
Dátum: 1999. 02. 26. 10 óra
Helyszín: 150a vonal /line 150a
Fotó: (c) Gigant Club
Digitalizálás: (c) Gigant Club
m62262_1.jpg (91662 bytes)
Dátum: 1998. 10. 10.
Helyszín: Komárom
Fotó: Illés József
Digitalizálás:
m62262.jpg (91920 bytes)
A 262-es egy használatban levõ szergej Ferencvárosban. Általában körvasutazik.
Dátum: 1998. 05. 10.
Helyszín: Bp. Ferencváros
Fotó: Óvári Mihály
Digitalizálás: (c) Gigant Club
m62262.JPG (54961 bytes)
Dátum: 1998. 05. 10.
Helyszín: Bp. Ferencváros
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
121-E.JPG (240554 bytes)
Dátum: 2001. 04. 27.
Helyszín: Bp. Ferencváros
Fotó: Gayer Márk
Digitalizálás: Gayer Márk
m62263kv.jpg (71591 bytes)
Aznap délelõtt kellemes meglepetésként jött ez a szergejes vonat.
Dátum: 2001. 02. 11.
Helyszín: Zuglói körvasút
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62263fc.jpg (40997 bytes)
Hazatérõben egy váltófûtõ kirándulásról, a Süsüvel.
Dátum: 1999. 11.
Helyszín: Ferencváros
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62263gu.jpg (44693 bytes)
Átállítás a Nyugati rendezõ kihúzóvágányain.A Keleti rendezõben az irányvágányokról csak az északi végén, kelet felé járhatnak ki a vonatok. Ilyenkor a keleti rendezõi tartalék (ld M62,198) kihúzza a rendezett vonatot a kijárati vágányon, a másik végénél fogva a gubacsi tartalék (itt M62,263) áthúzza az összeközõvágányok valamelyikén a gubacsi kihúzóra, onnan visszatolja a Nyugait rendezõ valamelyik fogadóvágányára vagy vmelyik elõretolt indító vágányra. Innen indulhat majd a vonat nyugat felé.
Dátum: 1999. 10.
Helyszín: Ferencváros, Gubacs
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62263fr.jpg (62982 bytes)
Ezúttal átállítós szolgálatban. Egy új színterv látszik kialakulni...
Dátum: 1999. 06.
Helyszín: Bp. Ferencváros
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62263n.jpg (59505 bytes)
Egy régi hálókocsival
Dátum: 1999. 06.
Helyszín: Bp. Nyugati
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62263e.jpg (38667 bytes)
Dorogi tolatós tehervonattal Esztergom felé tart.
Dátum: 1999. 03.
Helyszín: Piliscsév térsége
Fotó: Tokodi Bence
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62-263.jpg (105422 bytes)
Werner! A képaláírást meghagyom Neked.
Köszönöm, élek is vele. Az M62,263 psz. ferencvárosi Szergej Demján-vonatot tolat. A megnevezés a Westend bevásárlóközpont építkezését kiszolgáló vonatra utal. A kitermelt anyagot a mukagépek a rakodóponkra halmozzák, onnan vasúton szállítják el.
Dátum: 1998. 08. 24.
Helyszín: Bp. Nyugati
Fotó: Borkovits Tamás
Digitalizálás: Borkovits Tamás
m62_demj.JPG (46288 bytes)
A 263-as Demján-vonattal (a Westend City Center építkezést kiszolgáló menet).
Dátum: 1998. 08. 24.
Helyszín: Bp. Nyugati
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62263.JPG (61967 bytes)
A 265-ös "testvére", külcsíne már mintha kicsit vesztett volna fényébõl (legalábbis "öccséhez" viszonyítva).
Dátum: 1998. 05. 10.
Helyszín: Bp. Ferencváros
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
M62_263.JPG (186277 bytes)
Felkészítve a kormányzati különmenetre.
Helyszín: Budapest - Ferencváros
Fotó: Imecz László
Digitalizálás: Kovács Ferenc
M62_263B.JPG (139700 bytes)
Helyszín:
Fotó: Imecz László
Digitalizálás: Kovács Ferenc
M62_263C.JPG (108182 bytes)
Helyszín: Bp. Nyugati
Fotó: Imecz László
Digitalizálás: Kovács Ferenc
M62_26~1.JPG (157134 bytes)
Helyszín: Bp. Nyugati
Fotó: Imecz László
Digitalizálás: Kovács Ferenc
120-30.JPG (230713 bytes)
Bp-Fc 'A' vg.
Dátum: 2001. 04. 18.
Helyszín: Bp. Ferencváros
Fotó: Gayer Márk
Digitalizálás: Gayer Márk
M62265_Keleti.JPG (129482 bytes)
Felújított festésével elõbukkant a M62,265.
Dátum: 2001. 04. 01.
Helyszín: Bp. Keleti
Fotó: Németh Zoltán Gábor
Digitalizálás: Németh Zoltán Gábor
M62265_V431042_Keleti.JPG (112872 bytes)
M62,265 éerkezik a Keletibe
Dátum: 2001. 04. 01.
Helyszín: Bp. Keleti
Fotó: Németh Zoltán Gábor
Digitalizálás: Németh Zoltán Gábor
m62265tu.jpg (112429 bytes)
Nem sokkal vonatunk után befutott Turára az M62,265 is, két másik kiállított mozdonnyal, a V46,001-el és a V63,156-tal.
Dátum: 2000. 05. 01.
Helyszín: Tura
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62m41k2.jpg (68112 bytes)
Szergej és Csörgõ együtt a kispesti állomáson
Dátum: 2000. 04. 12.
Helyszín: Kispest
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62265kk.jpg (50441 bytes)
Visszatérõben Kispestrõl Ferencvárosba
Dátum: 1999. 09. 24.
Helyszín: Kõbánya-Kispest
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62265kp.jpg (63414 bytes)
Körvasúti szolgálatban. Ferencvárosból hozott Kispestre tehervonatot.
Dátum: 1999. 09.
Helyszín: Kispest
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62265-1.jpg (152685 bytes)
Rákosrendezõ, 265-ös Szergej érkezik egy
tehervonattal
Dátum: 1999. 06. 30.
Helyszín:
Fotó: Németh Zoltán Gábor
Digitalizálás: Németh Zoltán Gábor
m62265k1_1.jpg (51042 bytes)
Egy nyúlfarknyi tehervonattal, Ferencvárosba indulása elõtt
Dátum: 1999. 06.
Helyszín: Kispest
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62265k2.jpg (70005 bytes)
Egy kis tehervonattal indul vissza Ferencvárosba. A körvasúti Szergejek rendszerint csak Kispestig járnak a 142-es vonalon.
Dátum: 1999. 06.
Helyszín: Kispest
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62265.JPG (89091 bytes)
Dátum: 1999. 05. 09.
Helyszín: Bp. Kelenföld
Fotó: Lehóczki Gábor
Digitalizálás: Jákli Imre
m62265kp.JPG (53139 bytes)
Egy kispesti irányvonattal, melynek tömege kb 2500 tonna volt.
Dátum: 1998. 11. 05.
Helyszín: Kispest
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62265va.JPG (61424 bytes)
A M62,265 vezérállása is szép tiszta.
Dátum: 1998. 11. 05.
Helyszín: Kispest
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62265n.JPG (104313 bytes)
A budapesti körvasúti mozdonyok néha személykocsikat visznek át egyik személypályaudvarról a másikra.
Dátum: 1998. 10. 16.
Helyszín: Bp. Nyugati
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62-265b.jpg (65688 bytes)
A hatvani mozdonybemutatón a legszebben, legalaposabban
karbantartott Szergej képviselte ezt a mozdonytípust.
Dátum: 1998. 05. 01.
Helyszín: Hatvan
Fotó: Borkovits Tamás
Digitalizálás: Borkovits Tamás
m62-265c.jpg (44564 bytes)
A 265-ös géptere. Ezt a gépet nap mint nap használják!!!
Dátum: 1998. 05. 01.
Helyszín: Hatvan
Fotó: Borkovits Tamás
Digitalizálás: Borkovits Tamás
kolomna.JPG (66886 bytes)
A M62,265 mozdony dízelmotorjának részlete. Igen, egy Szergej is lehet ilyen tiszta. Persze mindig törölgetni kell, ahogyan a mozdonyszemélyzet ezt meg is teszi.
Dátum: 1998. 05. 01.
Helyszín: Hatvan
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62265hn.JPG (65327 bytes)
Dátum: 1998. 05. 01.
Helyszín: Hatvan
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62265gt.JPG (52737 bytes)
Elsõ meglepetésemben gyorsan lefotóztam a M62,265 gépterét. Hogy lehet ilyen tiszta egy Szergej? Hát mindennapos takarítással.
Dátum: 1997. 11. 05.
Helyszín: Kispest
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62265_1.jpg (89394 bytes)
A mindig kifogástalan (külcsínre és belbecsre egyaránt) M62,265 az egykori kormányzati gép ma "körvasúti" (Bp környéki) tehervonati szolgálatot teljesít.
Dátum: 1997. 11.
Helyszín: Kispest
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62265.jpg (35908 bytes)
Dátum: 1994.
Helyszín: Bp. Kelenföld
Fotó: Balogh László
Digitalizálás: Jákli Imre
m62265-2.jpg (158416 bytes)
1999.06.30, Rákosrendezõ, ... egy teherkocsival kihúz...
Helyszín:
Fotó: Németh Zoltán Gábor
Digitalizálás: Németh Zoltán Gábor
m62265-3.jpg (210086 bytes)
m62265-3: 1999.06.30, Rákosrendezõ, ...majd Újpest irányába távozik
Helyszín:
Fotó: Németh Zoltán Gábor
Digitalizálás:
m62266.JPG (36321 bytes)
Dátum: 1998. 06. 28.
Helyszín: Balatonszentgyörgy
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62266ic.JPG (95436 bytes)
A 266-os érkezik a Baross IC-vel.
Dátum: 1998. 06. 28.
Helyszín: Balatonszentgyörgy
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62266.jpg (80622 bytes)
A Dombóvárról Kanizsára kihelyezett Szergej egy 1997 szeptember 1-jével megszüntetett sebesvonattal (BpDéli - Kanizsa, ind. 8:10)
Dátum: 1997. 08. 30.
Helyszín: Balatonszentgyörgy
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
nl05.jpg (49590 bytes)
270-es Szergej a javítócsarnokban, balra a 201-es oldala látható
Dátum: 1999.
Helyszín: Szombathely
Fotó: Németh Lajos
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62270f1.JPG (76299 bytes)
Kigyorsítás tehervonattal, közepes korommal.
Dátum: 1998. 08. 14.
Helyszín: Beled
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62_bz_1.JPG (71053 bytes)
A tolatós teherszolgálat néha azzal is jár, hogy csapot-papot otthagyva el kell menni segélyezni. Itt a 270-es rohant el Répcelakra, hogy Bz-t segélyezzen.
Dátum: 1998. 08. 13.
Helyszín: Beled
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62_bz_2.JPG (37701 bytes)
A 270-es visszatér Hegyeshalomból, viszi a bedöglött Bz-t Szombathelyre
Dátum: 1998. 08. 13.
Helyszín: Beled
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62270.JPG (67455 bytes)
Dátum: 1997. 04. 25.
Helyszín: Veszprém
Fotó: Óvári Mihály
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
m62271-zah.JPG (289374 bytes)
Dátum: 2001. 03. 28.
Helyszín: Záhony
Fotó: Lehóczki Gábor
Digitalizálás: Lehóczki Gábor
m62271pl.jpg (82519 bytes)
Záhonyi kölcsönmozdony Püspökladányban
Dátum: 2000. 11. 09.
Helyszín: Püspökladány
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
M62_271a.JPG (50647 bytes)
Tehervonatokkal záhonyi mozdonyok is eljutnak Mátészalkára (korábban záhonyi M40-esek hozták-vitték a záhonyi személyvonatokat is).
Dátum: 2000.
Helyszín: Mátészalka
Fotó: Lévai János
Digitalizálás: Lévai János
m62271.jpg (72156 bytes)
Dátum: 1998. 06. 23.
Helyszín: Záhony
Fotó: Óvári Mihály
Digitalizálás: (c) Gigant Club
m62271.JPG (53037 bytes)
Dátum: 1998. 06. 07.
Helyszín: Záhony
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
Ha bármilyen kérdése, problémája, javaslata van, kérjük lépjen kapcsolatba aV63 Gigant Clubbal.