A hu/electric/v43 könyvtárban található képek listája:
v432236-kap.JPG (240018 bytes)
IC 702-vel, 100-zal dönget át, Szeged felé.
Dátum: 2001. 05. 05.
Helyszín: Kapitányság
Fotó: Lehóczki Gábor
Digitalizálás: Lehóczki Gábor
v43_2236.jpg (147668 bytes)
"Papagáj" Szili sebesvonattal.
Dátum: 2001. 05. 01.
Helyszín: Hatvan
Fotó: Tomecz Róbert
Digitalizálás: Berki Zsolt
Papagaj.jpg (342490 bytes)
A 2000 sorozatú korszerûsített V43-asok az Északi Jármûjavítóban.
Dátum: 2000. 04.
Helyszín:
Fotó:
Digitalizálás:
V43fm1.jpg (241284 bytes)
Az korszerûsített V43-asokon már vákuumos fõmegszakítót
szereltek.
Dátum: 2000. 04.
Helyszín:
Fotó:
Digitalizálás:
V43fm2.jpg (262083 bytes)
A vákuumos fõmegszakító.
Dátum: 2000. 04.
Helyszín:
Fotó:
Digitalizálás:
V43szg1.jpg (230995 bytes)
A módosított mûszerfal.
Dátum: 2000. 04.
Helyszín:
Fotó:
Digitalizálás:
V43szg2.jpg (276303 bytes)
A V43 új, számítógépes vezérlõ és védelmi egysége.
Dátum: 2000. 04.
Helyszín:
Fotó:
Digitalizálás:
V43szg3.jpg (279257 bytes)
A módosított fokozatkapcsoló, sönt és hiba visszajelzõ.
Dátum: 2000. 04.
Helyszín:
Fotó:
Digitalizálás:
V43szggt1.jpg (265688 bytes)
A kismegszakítókkal szerelt védelmi szekrény.
Dátum: 2000. 04.
Helyszín:
Fotó:
Digitalizálás:
V43szgvez1.jpg (318833 bytes)
A módosított vezetõállás.
Dátum: 2000. 04.
Helyszín:
Fotó:
Digitalizálás:
V43szgvez2.jpg (309377 bytes)
A módosított vezetõállás.
Dátum: 2000. 04.
Helyszín:
Fotó:
Digitalizálás:
V43szggt2.jpg (38898 bytes)
Kapcsolótábla részlet.
Dátum: 2000. 04.
Helyszín:
Fotó:
Digitalizálás:
v432258-140.JPG (230709 bytes)
140-es vonal, Jánosszállás-Kiskundorozsma között. IC 702.
Dátum: 2001. 05. 12.
Helyszín: Jánosszállás
Fotó: Lehóczki Gábor
Digitalizálás: Lehóczki Gábor
V432258_V431303.JPG (179700 bytes)
Dátum: 2001. 02. 24.
Helyszín: Bp. Keleti
Fotó: Németh Zoltán Gábor
Digitalizálás: Németh Zoltán Gábor
v432263sg.jpg (140974 bytes)
IC 702-vel Szatymaz-Kiskundorozsma között
Dátum: 2000. 12. 31.
Helyszín: 140. vonal
Fotó: Lehoczki Gábor
Digitalizálás: Lehoczki Gábor
v432275-sg.JPG (260805 bytes)
Dátum: 2001.
Helyszín: Szeged-Rendezõ
Fotó: Lehóczki Gábor
Digitalizálás: Lehóczki Gábor
V432281.jpg (74179 bytes)
A 392 sz. gyorssal indulás elõtt
Dátum: 199. 08. 14.
Helyszín: Bp. Keleti
Fotó: Czifra Zoltán
Digitalizálás: Czifra Zoltán
IM000084.JPG (46560 bytes)
V43,2293 Bp Keleti a vonatszámot nem tudom a mozdonyvezeto bácsi galambokat etet:-)
Dátum: 2001. 05. 25.
Helyszín: Bp. Keleti
Fotó: Szijártó István
Digitalizálás:
P0001333.JPG (76598 bytes)
V43 2300 és 2251
Dátum: 2001.
Helyszín: Bp. Keleti
Fotó:
Digitalizálás:
V43szgteto.jpg (292161 bytes)
Készülnek a további gépek. Madártávlatból.
Dátum: 2000. 04.
Helyszín:
Fotó:
Digitalizálás:
v43_2343.jpg (195448 bytes)
Szolgálaton kívül a fûtõházban. A mögötte álló Csörgõ tolta be.
Dátum: 2001. 05. 01.
Helyszín: Hatvan
Fotó: Tomecz Róbert
Digitalizálás: Berki Zsolt
V432353_Pecel.JPG (213056 bytes)
Akkoriban még újdonság volt a Papagájos ingavonat...
Dátum: 2000. 05. 01.
Helyszín: Pécel
Fotó: Németh Zoltán Gábor
Digitalizálás: Németh Zoltán Gábor
v43_2358.jpg (169164 bytes)
Szerelvénymenetre kész.A Keletibe megy át.
Dátum: 2001. 11.
Helyszín: Bp. Nyugati
Fotó: Tomecz Róbert
Digitalizálás: Berki Zsolt
V432360.jpg (65618 bytes)
V43 2360 a hatvani fütöházban, ez volt az elsö "Papagáj", ami forgalomba állt. A képen még csak 1700 kilométer volt a mozdonyban a felújítása után, ekkor még 400-as vezérlökocsi sem volt hozzá.
Dátum: 1999. 04. 30.
Helyszín: Hatvan VF
Fotó: Czifra Zoltán
Digitalizálás: Czifra Zoltán
432360.JPG (101007 bytes)
A V43 korszerûsítések egy újabb állomásaként a V43 1360-as
Szilibõl átalakított V43 2360-as pályaszámúra átsorszámozott
mozdony külsõ kinézetében a BVmot sorozathoz hasonlít
Dátum: 1999. 03.
Helyszín: Északi Jármûjavító
Fotó: Bódi László
Digitalizálás:
432360_1.JPG (95175 bytes)
A gép oldalán is az új szám látható.
Dátum: 1999. 03.
Helyszín: Északi Jármûjavító
Fotó: Bódi László
Digitalizálás:
432360_2.JPG (103319 bytes)
A hagyományos Teloc sebességmérõ mellé digitális vezetõállás
jelzõ került.
Dátum: 1999. 03.
Helyszín: Északi Jármûjavító
Fotó: Bódi László
Digitalizálás:
432360_3.JPG (98718 bytes)
A mûszerfalon a fokozat visszajelzõ és a hibajelzõ lámpák
helyét ez a modernizált mûszer foglalta el.
Dátum: 1999. 03.
Helyszín: Északi Jármûjavító
Fotó: Bódi László
Digitalizálás:
432360_4.JPG (106576 bytes)
Az új mûszer a fokozatállás mellett a motorfeszültséget és
a söntkar pozícióját is visszajelzi. Ezenkívül szöveges
hibajelzés adására is alkalmas.
Dátum: 1999. 03.
Helyszín: Északi Jármûjavító
Fotó: Bódi László
Digitalizálás:
432360_5.JPG (121067 bytes)
Az újratervezett mûszerfalon a BDVmot sorozatnál is elõforduló
nyomógombos kezelõszervek is beépítésre kerültek, azonban
a vezetõasztal képe lényegében hasonló maradt az eredetihez.
Dátum: 1999. 03.
Helyszín: Északi Jármûjavító
Fotó: Bódi László
Digitalizálás:
432360_6.JPG (95525 bytes)
A V63 mozdonyokhoz hasonlóan a menetrendtartó a vezetõasztal
elülsõ részébe került át. Új a mikrofon is!
Dátum: 1999. 03.
Helyszín: Északi Jármûjavító
Fotó: Bódi László
Digitalizálás:
432360_7.JPG (116796 bytes)
A vezetõasztal a menetrendtartó nélkül
Dátum: 1999. 03.
Helyszín: Északi Jármûjavító
Fotó: Bódi László
Digitalizálás:
432360_8.JPG (108597 bytes)
Az új Szili "lelke". A számítógép. A mozdonyon számos más
átalakítást végeztek még. Talán a reléállványon a legszembetûnõbbek ezek.
Dátum: 1999. 03.
Helyszín: Északi Jármûjavító
Fotó: Bódi László
Digitalizálás:
432360_9.JPG (112887 bytes)
A menetrendtartó leszerelése után elõtünik a kalorifer és
a motoros ablaktörlõ.
Dátum: 1999. 03.
Helyszín: Északi Jármûjavító
Fotó: Bódi László
Digitalizálás:
432360_A.JPG (86173 bytes)
A mozdony forgóváza is megváltozott. A V43 1029-esen kikísérletezett
gumis, lengéscsillapítós forgóváz került beépítésre.
Dátum: 1999. 03.
Helyszín: Északi Jármûjavító
Fotó: Bódi László
Digitalizálás:
v432376-eger.JPG (299983 bytes)
S5503
Dátum: 2001. 04. 14.
Helyszín: Eger
Fotó: Lehóczki Gábor
Digitalizálás: Lehóczki Gábor
V432376.jpg (73127 bytes)
V43 2376 Szolnokon 1999.08.27-én a 354-1 nemzetközi gyorsvonattal, amikor még 2 db féláramszedöje volt, de késöbb összetört az egyik és azt teljes áramszedövel pótolták, ezáltal létrejött egy - a többitöl eltérö - mozdony.
Dátum: 1999. 08. 27.
Helyszín: Szolnok
Fotó: Czifra Zoltán
Digitalizálás: Czifra Zoltán
Ha bármilyen kérdése, problémája, javaslata van, kérjük lépjen kapcsolatba aV63 Gigant Clubbal.