A hu/electric/v43 könyvtárban található képek listája:
v43-1101.jpg (70683 bytes)
Egy "idegen" Szili a Déliben. A keszthelyi IC-k abszolut
mostoha gyerekek, mindig azt a Szilit kapják, amelyik éppen
sehol sem kell.
Dátum: 1998. 03. 23. 15:55
Helyszín: Bp. Déli
Fotó: Borkovits Tamás
Digitalizálás: Borkovits Tamás
V431102.JPG (145373 bytes)
Dátum: 2000. 02. 26. 10 óra
Helyszín: Budafok-Albertfalva
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Kodak DC-215
V431105.JPG (51413 bytes)
Dátum: 2000. 07. 08.
Helyszín:
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Kodak DC-215
v431105.jpg (48373 bytes)
Elsö V43-as fotóink egyike. Az 1105 akkoriban a nyíregyházi IC
vonatok szokásos mozdonya volt, persze így szinte mindig
szép tisztán tartották.
Dátum: 1993.
Helyszín: Bp. Nyugati
Fotó: Balogh László
Digitalizálás: Jákli Imre
V431106_Rakosrendezo.JPG (153715 bytes)
Dátum: 2001. 03. 08.
Helyszín: Rákosrendzõ
Fotó: Németh Zoltán Gábor
Digitalizálás: Németh Zoltán Gábor
Szili1106.jpg (58525 bytes)
A 1106-os egy Hatvanból Nyíregyházára tartó személyvonattal
kel át a Tiszán. (Igazából egy kicsit késõn eszméltem, és
indultam el a stégrõl a híd felé, így elég messze volt
a vonat, amikor megláttam, ezért a pályaszámra nem vennék
mérget.)
Dátum: 1997. 06. 08.
Helyszín: Tokaj, Tisza-híd
Fotó: Borkovits Tamás
Digitalizálás: Borkovits Tamás
v431111s.JPG (53321 bytes)
Ezt a Szilit "Mindegy"-nek hívják a pályaszáma miatt.
Dátum: 1998. 10. 12.
Helyszín: Szolnok
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
v431111.jpg (56906 bytes)
A "Mindegy" nevû szili a Keletiben.
Dátum: 1998.
Helyszín: Bp. Keleti
Fotó: Óvári Mihály
Digitalizálás: (c) Gigant Club
Szili1112.jpg (79725 bytes)
A 1112-es a 7966-os számú Kiskunhalasról Kelebiára
közlekedõ személyvonattal.
Dátum: 1999. 01. 26.
Helyszín: Kiskunhalas
Fotó: Borkovits Tamás
Digitalizálás: Borkovits Tamás
Szili1113.jpg (43587 bytes)
A bombázások elsõ napjaiban, ha óriási késésekkel is,
de még közlekedtek a jugoszláviai nemzetközi vonatok.
A képen a Beograd-Expressz fut be Kiskunfélegyházára,
kb. 9 és fél órás késéssel.
Dátum: 1999. 03. 28. 10 óra
Helyszín: Kiskunfélegyháza
Fotó: Borkovits Tamás
Digitalizálás: Borkovits Tamás
10.JPG (28644 bytes)
Dátum: 2000. 11. 10.
Helyszín: Taksony
Fotó: Lendvai Richárd
Digitalizálás: Lendvai Richárd
v431115-sg.JPG (223746 bytes)
A jellegzetes szinû csabai szili egy Kiskunfélegyházára közlekedõ személyvonattal.
Dátum: 2001. 06. 24.
Helyszín: Szeged
Fotó: Lehóczki Gábor
Digitalizálás: Lehóczki Gábor
23.jpg (36251 bytes)
V43 1117 Fehérvárról készül indulni egy kanizsai gyorssal
Dátum: 2000. 12. 17.
Helyszín: Székesfehérvár
Fotó: Szijártó István
Digitalizálás:
V431117.JPG (59130 bytes)
Dátum: 2000. 07. 16.
Helyszín: Budafok-Albertfalva
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Kodak DC-215
Szili1117.jpg (65371 bytes)
Dátum: 1999. 02. 25.
Helyszín: Bp. Déli
Fotó: Borkovits Tamás
Digitalizálás: Borkovits Tamás
bega-v431118-sg.JPG (239169 bytes)
A május elejei szajoli baleset miatt egy napig a 140-135 vonalakon jártak a Románia felé/felõl közlekedõ nemzetközi vonatok. A BÉGA V43 1118 számú géppel futott be Szeged Rendezõre, a szili körüljárt, majd a 109-es Szergej vitte a vonatot Békéscsabára.
Dátum: 2001. 05. 03.
Helyszín: Szeged-Rendezõ
Fotó: Lehóczki Gábor
Digitalizálás: Lehóczki Gábor
V431119.JPG (193388 bytes)
V431119 Munténia nemzetközi gyorssal halad át a feszmentesített Mendén, leeresztett szedõvel
Dátum: 2001. 02. 24.
Helyszín: Mende
Fotó: Németh Zoltán Gábor
Digitalizálás: Németh Zoltán Gábor
Szili1120b.jpg (55089 bytes)
A dombóvári 1120-as befut a Délibe a Kanizsa IC-vel.
Dátum: 1999. 01. 19. 9:32
Helyszín: Bp. Déli
Fotó: Borkovits Tamás
Digitalizálás: Borkovits Tamás
v43-1120_1064.jpg (49517 bytes)
A 1064-es Szili a Krakowiával, a 1120-as pedig
a Pécs-Kaposvár-Gyékényes-Szombathely gyorsvonattal
áll indulásra készen.
Dátum: 1998. 02. 11.
Helyszín: Pécs
Fotó: Borkovits Tamás
Digitalizálás: Borkovits Tamás
v431121-sg.JPG (230667 bytes)
7021 sz. vonattal, békéscsabai szili Szegeden!
Dátum: 2001. 05. 13.
Helyszín: Szeged-Rendezõ
Fotó: Lehóczki Gábor
Digitalizálás: Lehóczki Gábor
Szili1123.jpg (100853 bytes)
Megérkezett az egyszem közvetlen vonat Kiskunhalasról
(7842).
Dátum: 1999. 01. 26. 8:18
Helyszín: Kecskemét
Fotó: Borkovits Tamás
Digitalizálás: Borkovits Tamás
v431128-sg.JPG (247144 bytes)
IC 700.
Dátum: 2001. 05. 13.
Helyszín: Szeged-Rendezõ
Fotó: Lehóczki Gábor
Digitalizálás: Lehóczki Gábor
Szili1129.jpg (88064 bytes)
Az országból kifelé tartó Hellas-Expresz Kiskunhalason.
Dátum: 1999. 02. 26.
Helyszín: Kiskunhalas
Fotó: Borkovits Tamás
Digitalizálás: Borkovits Tamás
v431131-sg.JPG (248570 bytes)
Általában ROLA szerelvénnyel jár, most is Kiskundorozsma felõl futott be gépmenetben.
Dátum: 2001. 05. 29.
Helyszín: Szeged-Rendezõ
Fotó: Lehóczki Gábor
Digitalizálás: Lehóczki Gábor
v431131.jpg (119620 bytes)
RO-LA szerelvény személykocsijával
Dátum: 1999. 01. 24.
Helyszín: Szeged-rendezõ
Fotó: Lehóczki Gábor
Digitalizálás: Lehóczki Gábor
Szili1132.jpg (80954 bytes)
V43 1132 a Kiskunfélegyháza és Kiskunhalas között
közlekedõ 7845 számú vonattal, még indulás elõtt.
Dátum: 1999. 01. 26.
Helyszín: Kiskunfélegyháza
Fotó: Borkovits Tamás
Digitalizálás: Borkovits Tamás
v431133.JPG (86653 bytes)
Dátum: 1999. 04. 24. 12:40
Helyszín: Pusztapó
Fotó: Lehóczki Gábor
Digitalizálás: Jákli Imre
Szili1133.jpg (81122 bytes)
A 1133-mas egy RoLa vonattal állt Kecskeméten,
miközben elszáguldottunk mellette a szegedi
gyorssal.
Dátum: 1999. 01. 26. 12 óra
Helyszín: Kecskemét
Fotó: Borkovits Tamás
Digitalizálás: Borkovits Tamás
12.jpg (57455 bytes)
12. V43 1134 halad Boba felé a 9045.sz. Veszprémbe tartó személyvonattal
Dátum: 2000. 12. 16.
Helyszín: Celldömölk
Fotó: Szijártó István
Digitalizálás:
M40224V431138.JPG (227708 bytes)
V43 1138 a Béga nemzetközi gyorssal, leeresztett szedõvel halad át a feszmentes állomáson
Dátum: 2001. 02. 24.
Helyszín: Mende
Fotó: Németh Zoltán Gábor
Digitalizálás: Németh Zoltán Gábor
k9.jpg (189025 bytes)
Szöcske-SZili.Tolatás. Már a Szilit is rákapcsolták a
szerelvényre.
Dátum: 2002. 10.
Helyszín: Bp. Nyugati
Fotó: Tomecz Róbert
Digitalizálás: Berki Zsolt
Szili1142.JPG (84364 bytes)
Egy újjávarázsolt Szili a nyiregyházi flottából.
Dátum: 1999. 04. 09.
Helyszín: Bp. Nyugati
Fotó: (c) Gigant Club
Digitalizálás: (c) Gigant Club
v431145-100.JPG (71748 bytes)
100-as vonal. Tehervonattal, valahol Hajdúhadház magasságában.
Dátum: 2001. 03. 28.
Helyszín: 100 vonal
Fotó: Lehóczki Gábor
Digitalizálás: Lehóczki Gábor
V431145_pecel.JPG (214221 bytes)
A Keletiben 3 féle Szili-variávió fordult elõ és Pécelen félóra múlva megláttam a 4. variációt is
Dátum: 2000. 04. 30.
Helyszín: Pécel
Fotó: Németh Zoltán Gábor
Digitalizálás: Németh Zoltán Gábor
Szili1145.jpg (79681 bytes)
A 1145-ös Szili kb. 10 perc késéssel meghozza Debrecen (és
Mátészalka) felõl az Amicust.
Dátum: 1998. 08. 03. 16:25
Helyszín: Bp. Nyugati
Fotó: Borkovits Tamás
Digitalizálás: Borkovits Tamás
v431145_1.jpg (65711 bytes)
Az eredeti 1975 elõtt érvényes (a vörös csillagtól eltekintve) színterv szerint festett V43,1145 psz mozdony
Dátum: 1997. 07. 04.
Helyszín: Bp. Nyugati
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
v431145c.jpg (80615 bytes)
V43 a jármüparádén...
Dátum: 1996. 07. 13.
Helyszín: Bp. Angyalföld
Fotó: Balogh László
Digitalizálás: Jákli Imre
v431145d.jpg (81342 bytes)
Jármüparáde
Dátum: 1996. 07. 13.
Helyszín: Bp. Angyalföld
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Jákli Imre
v431145.jpg (24703 bytes)
Ez a V43 mostanra a régi V43 színezéshez hasonló arcot
kapott. Ez egy korai átmeneti állapot, amikor az eleje
a gépnek még a szokásos "Szilis" a szárnyskereket leszámítva
,de az oldalsó színezés közelít a régihez.
Dátum: 1996.
Helyszín: Püspökladány
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Jákli Imre
v431145b.jpg (104827 bytes)
Az 1996-os parádéra átfestett V43-as munka közben.
Dátum: 1996.
Helyszín: Bp. Nyugati
Fotó: Óvári Mihály
Digitalizálás: Jákli Imre
Szili1146.jpg (75217 bytes)
Pazar színösszeállítású alkonyi kép középpontban
a 18:48-kor a 818-as gyorssal Pécsre induló 1146-ossal.
(Ehhez a vonathoz kapcsolják Sárbogárdon a Sopiane
ngy.-bõl megmaradt Hegyeshalom-pécsi sebesvonatot.)
Dátum: 1998. 09. 07.
Helyszín: Bp. Déli
Fotó: Borkovits Tamás
Digitalizálás: Borkovits Tamás
Szili1147.jpg (80845 bytes)
Az egyetlen dombóvári "befalazott" Szili általában
a Balaton partján továbbít IC vonatokat. Ez a nap kivétel
volt.
Dátum: 1998. 10. 02.
Helyszín: Dombóvár, vontatási telep
Fotó: Borkovits Tamás
Digitalizálás: Borkovits Tamás
V431148.JPG (49926 bytes)
Dátum: 2000. 03. 25.
Helyszín: Budafok
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Kodak DC-215
Szili1148.jpg (65045 bytes)
A Kanizsa IC-t hozta
Dátum: 1998. 12. 08.
Helyszín: Bp. Déli
Fotó: Borkovits Tamás
Digitalizálás: Borkovits Tamás
V431149.JPG (81713 bytes)
Dátum: 2000. 05. 18. 19:15
Helyszín: Budafok-Albertfalva
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Kodak DC-215
v431149.JPG (86787 bytes)
Dátum: 2000. 04. 08. 14 óra
Helyszín: Budafok
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Kodak DC-215
Szili1149.JPG (71869 bytes)
Dátum: 1999. 04. 08. 9:30
Helyszín: Bp. Déli
Fotó: (c) Gigant Club
Digitalizálás: (c) Gigant Club
Szili1150.JPG (79554 bytes)
Az UD-s Szilik közül másodikként a 1150-es
kapott piros lámpás kiszerelést. (Azóta már
a nemrég még oly rút 1072-es is igy divatozik.)
Dátum: 1999. 05. 04. 18:38
Helyszín: Bp. Déli
Fotó: (c) Gigant Club
Digitalizálás: (c) Gigant Club
v43-1151.jpg (75658 bytes)
Alkonyi kép a keszthelyi IC élén álló dombóvári
1151-esrõl.
Dátum: 1998. 02. 09.
Helyszín: Bp. Déli
Fotó: Borkovits Tamás
Digitalizálás: Borkovits Tamás
V431152.jpg (250159 bytes)
Dátum: 2000. 09. 02.
Helyszín: Budafok-Albertfalva
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Kodak DC-215
Szili1152.jpg (76983 bytes)
V43 1152
Dátum: 1999. 02. 25.
Helyszín: Bp. Déli
Fotó: Borkovits Tamás
Digitalizálás: Borkovits Tamás
Szilik.JPG (61872 bytes)
Szili verseny.
Dátum: 2001. 02. 11.
Helyszín: Budafok-Albertfalva
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Kodak DC-215
V431153_1.JPG (269749 bytes)
A verseny vesztese.
Dátum: 2001. 02. 11.
Helyszín: Budafok-Albertfalva
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Kodak DC-215
V431153.jpg (209571 bytes)
Dátum: 2000. 08. 27.
Helyszín: Budafok-Albertfalva
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Kodak DC-215
V431153.JPG (100356 bytes)
Dátum: 2000. 06. 14.
Helyszín: Budatétény
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Kodak DC-215
Szili1153.jpg (64749 bytes)
A dombóvári 1146-1154-es (és 1159-es) Szilik általában a
nagykanizsai (30-as) vonalat szolgálják ki. Mellesleg
a 1153-mas a nyolcvanas évek közepén új típusú áramszedõt
kapott, de aztán valamikor visszakerült rá a régi.
(Hasonlóan járt a 1068-as és a 1154-es is.)
Dátum: 1997. 11. 30.
Helyszín: Bp. Déli
Fotó: Borkovits Tamás
Digitalizálás: Borkovits Tamás
5.JPG (27317 bytes)
Dátum: 2001. 10.
Helyszín: Bp. Keleti
Fotó: Lendvai Richárd
Digitalizálás: Lendvai Richárd
V431154.JPG (184338 bytes)
Dátum: 2000. 02. 27. 13 óra
Helyszín: Budafok
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Kodak DC-215
Szili1154.jpg (77620 bytes)
Dátum: 1997. 10. 24.
Helyszín: Bp. Déli
Fotó: Borkovits Tamás
Digitalizálás: Borkovits Tamás
ex431155.jpg (102668 bytes)
A V43 1155-ös utoljára látható MÁV festéssel 1155-ösként.
Hamarosan GYSEV 335-ös pályaszámmal fog futni.
Dátum: 1998. 04.
Helyszín: Északi jármûjavító
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Jákli Imre
v431155.jpg (77844 bytes)
A V43,1155 más szilik társaságában szolgálatra vár. Nemsokára GySEV V43,335-ként látjuk viszont.
Helyszín: Bp. Déli
Fotó: Kovács Ferenc
Digitalizálás: Jákli Imre
Szili1156.jpg (83860 bytes)
A toldozott-foldozott, de bivaly erõs (100-as Gigantokat is
helyettesítõ) 1156-os ezúttal egy kiskunhalasi személyvonattal
érkezik Soroksárra Kõbánya-Kispestrõl.
Dátum: 1997. 11. 22.
Helyszín: Soroksár
Fotó: Borkovits Tamás
Digitalizálás: Borkovits Tamás
orient.jpg (55406 bytes)
Az Orient expressz a 140 km/h engedélyezett sebesség miatt
magaspályaszámú V63-asokkal szokott közlekedni. Aznap
az akkor esedékes mozdony szolgálatképtelen lett, ezért
V43-as továbbította a vonatot.
Dátum: 1997. 06. 03. 17:13
Helyszín: Bp. Keleti
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Jákli Imre
V431157.JPG (52245 bytes)
Dátum: 2000. 06. 14.
Helyszín: Budatétény
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Kodak DC-215
v431158.JPG (78206 bytes)
BDV-t elõfogatol.
Dátum: 1998. 11. 19.
Helyszín: Bp. Nyugati
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
v431159.jpg (75209 bytes)
A hatalmas hosszúságú Helikon Intercity Keszthelyrõl.
Dátum: 1998. 07. 23.
Helyszín: Budafok-Albertfalva
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Jákli Imre
V431160.JPG (232532 bytes)
Dátum: 2001. 03. 04.
Helyszín: Budafok-Albertfalva
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Kodak DC-215
Szili1160.jpg (43698 bytes)
Amikor lencsevégre kaptam ezt a Szilit Rétszilason még azt
hittem, hogy csupán "elkóborolt" errefelé, utólag tudtam
meg, hogy nem sokkal ezelõtt a 1161-essel együtt átkerült
Dombóvár VF fennhatósága alá.
Dátum: 1998. 01. 02. 15:02
Helyszín: Rétszilason
Fotó: Borkovits Tamás
Digitalizálás: Borkovits Tamás
Szili1161.JPG (77128 bytes)
V43 1161 a Mecsek IC-vel.
Dátum: 1999. 04. 09.
Helyszín: Bp. Déli
Fotó: (c) Gigant Club
Digitalizálás: (c) Gigant Club
24.jpg (68166 bytes)
V43 1162 a fehérvári fűtőház oldalánál
Dátum: 2000. 12. 17.
Helyszín: Székesfehérvár
Fotó: Szijártó István
Digitalizálás:
V431162.JPG (117146 bytes)
Dátum: 2000. 02. 27. 14 óra
Helyszín: Budafok
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Kodak DC-215
Szili1162.jpg (91568 bytes)
A nemrég Fradiból Fehérvárra átköltözött, meglehetõsen
érdekes színösszeállítású 1162-es a Déliben. (Karambolos volt?)
Dátum: 1998. 08. 24.
Helyszín: Bp. Déli
Fotó: Borkovits Tamás
Digitalizálás: Borkovits Tamás
v431163.jpg (65775 bytes)
V43,1163 a szegedi IC vonattal. A szerelvénybe a BV motorvonat mellékkocsijai vannak sorozva, a motorkocsi hibája miatt.
Dátum: 1997.
Helyszín: Bp. Nyugati
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
V43_1163.JPG (214130 bytes)
A belépõ 344-1 számú vonat elején Budapest felé. Ezen a mozdonyon folytak a félpantográf áramszedõ üzemi kísérletei. Az 1-es Ász: AFp-121-es a 2-es: AOp312-es.
Az elején a sérülést egy Pepsi-Colas üveg okozta, és hát azért az sem magától repülhetett...
Dátum: 1992.
Helyszín: Kelebia állomás.
Fotó: Imecz László
Digitalizálás: Kovács Ferenc
v431166.JPG (72845 bytes)
A két kocsis szerelvény már sokadszor fordult aznap.
Dátum: 2000. 04. 08. 14 óra
Helyszín: Budafok
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Kodak DC-215
Szili1166b.jpg (88397 bytes)
A fehérvári 1166-os indulásra kész a 4235-ös elõvárosi
személyvonattal.
Dátum: 1998. 08. 05.
Helyszín: Pusztaszabolcs
Fotó: Borkovits Tamás
Digitalizálás: Borkovits Tamás
V431167b.JPG (78650 bytes)
Dátum: 2000.
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Kodak DC-215
V43cab.jpg (342938 bytes)
V43 1167 belülröl
Dátum: 2000. 03. 25.
Helyszín: Bp. Déli
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Kodak DC-215
v431168f.jpg (49276 bytes)
Szegény fûtõgép Szili, szomorúan áll a vágányon. A kép készülte után nem sokkal persze elvitték. Lehet, hogy sosem látjuk többé? Lehet, hogy nem kellett volna lefotózni?... Azért reménykedem, 2168 lesz belõle.
Dátum: 1999. 07.
Helyszín: Bp. Keleti
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
v431168.jpg (132029 bytes)
A villamos fûtõgépként használt karambolos V43 1168.
Dátum: 1999. 04. 25.
Helyszín: Bp. Keleti
Fotó: Németh Zoltán Gábor
Digitalizálás: Németh Zoltán Gábor
v43-1168b.jpg (86289 bytes)
A MÁV egyik legdrágább fûtõgépe...
Dátum: 1998. 04. 17.
Helyszín: Bp. Keleti
Fotó: Borkovits Tamás
Digitalizálás: Borkovits Tamás
Szili1168.jpg (59293 bytes)
A ferencvárosi állományú 1168-ast már jó ideje vonatok elõfûtésére
használják a Keletiben. Ekkor még reménykedhettünk, hogy
talán újra mozdony lesz belõle valamikor, de másfél hónap
múltán hivatalosan is átminõsítették fûtõgéppé.
Dátum: 1997. 12. 29.
Helyszín: Bp. Keleti
Fotó: Borkovits Tamás
Digitalizálás: Borkovits Tamás
V431170b.JPG (211368 bytes)
Aznap másodszor került lencsevégre.
Dátum: 2001. 03. 04. 15 óra
Helyszín: Budafok-Albertfalva
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Kodak DC-215
V431170a.jpg (180564 bytes)
Dátum: 2001. 03. 04. 10 óra
Helyszín: Budafok-Albertfalva
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Kodak DC-215
v431170.JPG (75214 bytes)
Dátum: 2000. 04. 08. 13 óra
Helyszín: Budafok
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Kodak DC-215
Szili1170.jpg (89479 bytes)
Dombóvár új szerzeménye, a nemrég még "zöld-fehér" 1170-es.
Az új UD-s divatnak megfelelõen aranyozott táblákkal
közlekedik. (Majd' elfelejtettem: a Mecsek InterCity élén
áll.)
Dátum: 1998. 08. 24.
Helyszín: Bp. Déli
Fotó: Borkovits Tamás
Digitalizálás: Borkovits Tamás
Szili1171.JPG (81145 bytes)
Dátum: 1999. 04. 08. 9:14
Helyszín: Bp. Kelenföld
Fotó: (c) Gigant Club
Digitalizálás: (c) Gigant Club
Szili1171.jpg (101620 bytes)
Egy sajnálatos módon elmosódott kép az éppen körbejáró
ferencvárosi 1171-esrõl.
Dátum: 1998.. 08.. 24.. 16:52
Helyszín: Pusztaszabolcs
Fotó: Borkovits Tamás
Digitalizálás: Borkovits Tamás
r14.jpg (136648 bytes)
Idegen Szili Vácott. a fehérvári gép a mögötte levõ
tehervonattal érkezett Vácra, majd gépmenetben visszament.
Dátum: 2001. 03. 11.
Helyszín: Vác
Fotó: Tomecz Róbert
Digitalizálás: Berki Zsolt
V431173.JPG (239554 bytes)
A hidegfront után felsyakadozó felhõzetben is sajnos
ellenfényes lett a kép, de van benne talán valami...
a Szili csillogó oldala az IC-vel.
Dátum: 2001. 03. 04. 11 óra
Helyszín: Bp. Kelenföld
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Kodak DC-215
V431173.jpg (256885 bytes)
Dátum: 2000. 08. 27.
Helyszín: Budafok-Albertfalva
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Kodak DC-215
v431173.jpg (362358 bytes)
Dátum: 2000.
Helyszín: Pécs
Fotó: Becsky András
Digitalizálás: Becsky András
v431173-2.jpg (159734 bytes)
A ferencvárosi Szili a kaposvári csonkán szomorkodik
Dátum: 1999. 05. 06.
Helyszín: Kaposvár
Fotó: Németh Zoltán Gábor
Digitalizálás: Németh Zoltán Gábor
v431173-3.jpg (103990 bytes)
Dátum: 1999. 05. 06.
Helyszín: Kaposvár
Fotó: Németh Zoltán Gábor
Digitalizálás: Németh Zoltán Gábor
v43_1173.jpg (68128 bytes)
Egy távoli kép a kissé ütött-kopott 1173-as Szilirõl
Dátum: 1998. 11.
Helyszín: Kaposvár
Fotó: Szerencsés László
Digitalizálás: Németh Zoltán Gábor
Szili1174.jpg (79928 bytes)
V43 1174
Dátum: 1999. 03. 11.
Helyszín: Bp. Déli
Fotó: Borkovits Tamás
Digitalizálás: Borkovits Tamás
Szili1175.JPG (59776 bytes)
Fémhulladékból vétettél és azzá leszel...
A néhai V43 1175
Dátum: 1999. 05. 09.
Helyszín: Székesfehérvár
Fotó: (c) Gigant Club
Digitalizálás: (c) Gigant Club
v431176.jpg (217178 bytes)
902 gyorsvonat
Dátum: 2001. 04. 10.
Helyszín: Budafok-Albertfalva
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Kodak DC-215
35.jpg (50242 bytes)
V43 1176 egymagában Veszprém állomáson.
Dátum: 2000. 12. 17.
Helyszín: Veszprém
Fotó: Szijártó István
Digitalizálás:
37.jpg (54334 bytes)
Fehérvári Szili Veszprémben
Dátum: 2000. 12. 17.
Helyszín: Veszprém
Fotó: Szijártó István
Digitalizálás:
V431176.JPG (67724 bytes)
Dátum: 2000. 04.
Helyszín: Székesfehérvár
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Kodak DC-215
Szili1176.jpg (32932 bytes)
A 1176-os éppen visszaindul Dunaújvárosból a Délibe a
bajai S8303-massal. (Dunaújvárosig a 836-ost hozta, itt
pedig a fehérvári Szili és a dombóvári Csörgõ helyet, azaz
vonatot cserél.)
Dátum: 1997. 04. 07. 17:37
Helyszín: Dunaújváros
Fotó: Borkovits Tamás
Digitalizálás: Borkovits Tamás
Szili1177.jpg (47624 bytes)
A 1177-es a 835-ös gyorsra (Baja-Budapest) vár.
Dátum: 1997. 12. 26. 14:27
Helyszín: Dunaújváros
Fotó: Borkovits Tamás
Digitalizálás: Borkovits Tamás
Szili1178.JPG (75374 bytes)
Szegény 1178-as jelenleg fûtõgép.
Dátum: 1999. 05. 09.
Helyszín: Nagykanizsa
Fotó: (c) Gigant Club
Digitalizálás: (c) Gigant Club
v431178.jpg (55281 bytes)
Helyszín: Bp. Déli
Fotó: Kovács Ferenc
Digitalizálás: Jákli Imre
38.jpg (62165 bytes)
V43 1179 hozza a szembol érkezo gyorsvonatot Hajmáskéren.
Dátum: 2000. 12. 17.
Helyszín: Hajmáskér
Fotó: Szijártó István
Digitalizálás:
V431179.jpg (292904 bytes)
Dátum: 2000. 09. 02.
Helyszín: Budafok-Albertfalva
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Kodak DC-215
V431179.JPG (52801 bytes)
Egy kissé(?) bemozdult dinamikus kép...
Dátum: 2000. 07. 16.
Helyszín: Bp. Kelenföld
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Kodak DC-215
Szili1179.jpg (56210 bytes)
A 1179-es meghozván a 836-ost (Budapest-Baja) körbejár,
hogy az S8303-mas (Baja-Budapest) sebesvonat élére állhasson.
Dátum: 1997. 04. 21.
Helyszín: Dunaújváros
Fotó: Borkovits Tamás
Digitalizálás: Borkovits Tamás
V431180.jpg (260044 bytes)
Dátum: 2000. 09. 03. 18 óra
Helyszín: Bp. Kelenföld
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Kodak DC-215
V431180_1.jpg (219472 bytes)
Dátum: 2000. 08. 27.
Helyszín: Budafok-Albertfalva
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Kodak DC-215
V431180_1.JPG (53139 bytes)
Egész jól néz ki ez a gép!
Dátum: 2000. 04.
Helyszín: Székesfehérvár
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Kodak DC-215
V431180_2.JPG (121782 bytes)
Hoppá... ez ütközött valamivel.
Dátum: 2000. 04.
Helyszín: Székesfehérvár
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Kodak DC-215
Szili1180b.JPG (28932 bytes)
Fehérvár elsõ piros lámpás Szilije ellenfényben.
Dátum: 1999. 03. 11. 16:11
Helyszín: Bp. Déli alagút elõtt / Entrance of the tunnel before Bp. Déli
Fotó: (c) Gigant Club
Digitalizálás: (c) Gigant Club
v43-1180.jpg (92339 bytes)
Újbarbárok...
Dátum: 1998. 04. 27.
Helyszín: Bp. Déli
Fotó: Borkovits Tamás
Digitalizálás: Borkovits Tamás
V431181arany.jpg (216138 bytes)
Dátum: 2000. 09. 03. 18 óra
Helyszín: Bp. Kelenföld
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Kodak DC-215
V431181_1.JPG (66119 bytes)
Dátum: 2000. 05. 21.
Helyszín: Budafok-Albertfalva
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Kodak DC-215
V431181.JPG (115746 bytes)
Zalaegerszegi gyors Kelenföld fele halad.
Dátum: 2000. 04. 01. 17 óra
Helyszín: Budafok-Albertfalva
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Kodak DC-215
v431181.JPG (69723 bytes)
Nem sokkal újrafestése után.
Dátum: 1997. 06.
Helyszín: Székesfehérvár
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
Szili1181.jpg (60791 bytes)
A mindig szép tisztán tartott fehérvári 1181-es éppen
elhagyja Dunaújvárost a bajai S8303-mas sebesvonattal.
Dátum: 1997. 03. 24. 17:37
Helyszín: Dunaújváros
Fotó: Borkovits Tamás
Digitalizálás: Borkovits Tamás
V431182_3.JPG (247063 bytes)
Gépmenet.
Dátum: 2001. 03. 04.
Helyszín: Budafok-Albertfalva
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Kodak DC-215
V431182_2.JPG (104442 bytes)
Dátum: 2000. 06. 14.
Helyszín: Budatétény
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Kodak DC-215
V431182_1.JPG (72219 bytes)
Dátum: 2000. 05. 13.
Helyszín: Budafok
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Kodak-DC215
V431182.JPG (45247 bytes)
Dátum: 2000. 03. 25.
Helyszín: Budafok
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Kodak DC-215
v43-1182.jpg (73855 bytes)
Ez a szép Szili február óta a reggeli és az esti bajai
vonatpár állandó mozdonya Budapest és Dunaújváros között.
A képen a gépcsere után immáron a 839-es élén áll.
Dátum: 1998. 04. 16. 08:08
Helyszín: Dunaújváros
Fotó: Borkovits Tamás
Digitalizálás: Borkovits Tamás
V431183_2.JPG (223593 bytes)
Dátum: 2001. 03. 09.
Helyszín: Budafok-Albertfalva
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Kodak DC-215
V431183_1.JPG (86671 bytes)
Csak a szokásos 2 kocsis "Campona" vonat.
Dátum: 2000. 05. 13. 14 óra
Helyszín: Budafok
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Kodak-DC215
V431183.JPG (48480 bytes)
A "Campona" vonat éppen visszafele jön. Nem túl nagy teher
lehet a Szilinek a 2 kocsi.
Dátum: 2000. 02. 27. 14 óra
Helyszín: Budafok
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Kodak DC-215
Szili1183.jpg (58384 bytes)
A 1183-mas egy siófoki személyvonattal áll a Déliben.
Dátum: 1997. 11. 30.
Helyszín: Bp. Déli
Fotó: Borkovits Tamás
Digitalizálás: Borkovits Tamás
v431183.jpg (68615 bytes)
V43 1183 átfestés után.
Dátum: 1996. 05.
Helyszín: Bp. Déli
Fotó: Óvári Mihály
Digitalizálás: Jákli Imre
V431184.JPG (89930 bytes)
Dátum: 2000. 06. 14.
Helyszín: Budatétény
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Kodak DC-215
v43_1184.jpg (169915 bytes)
Parkoló Szilik.Az 1172,és 1184 es szilik szolgálaton kívül
pihentek.
Dátum: 1999. 10.
Helyszín: Székesfehérvár
Fotó: Tomecz Róbert
Digitalizálás: Berki Zsolt
Szili1184.jpg (83120 bytes)
A székesfehérvári 1184-es Szili. A mögötte lévõ szerelvényben
két Bx kocsi is látható. Ennek az a magyarázata, hogy a nyári
szezon idejére a pécsi MD motorvonatokból kisoroznak egy-egy
másodosztályú kocsit, így enyhítendõ a hosszabb balatoni vonatok
miatt fellépõ kocsihiányt.
Dátum: 1998. 08. 23. 18:43
Helyszín: Bp. Déli
Fotó: Borkovits Tamás
Digitalizálás: Borkovits Tamás
v431185_1.jpg (68271 bytes)
A 19706-os pénteki, tapolcai mentesítõ vonattal érkezett meg a mozdonycsere színhelyére. A vonatot az M41,2212 vitte tovább.
Dátum: 2000. 06. 30.
Helyszín: Székesfehérvár
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
v43-1185.jpg (29502 bytes)
A 1185-ös éppen kijár Dunaújvárosból az S8303 számú
sebesvonattal (Baja-Budapest Déli). A kép bal szélén a
forgalmista már a 836-os számú gyorsvonatot (Budapest-Baja)
meneszti.
Dátum: 1998. 03. 23. 17:23
Helyszín: Dunaújváros
Fotó: Borkovits Tamás
Digitalizálás: Borkovits Tamás
v431185.jpg (50892 bytes)
V43 1185 székesfehérvári "ingamozdony".
Dátum: 1994.
Helyszín: Bp. Déli
Fotó: Balogh László
Digitalizálás: Jákli Imre
V431186.JPG (64231 bytes)
Dátum: 2000. 04.
Helyszín: Székesfehérvár
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Kodak DC-215
Szili1186_1075b.jpg (103782 bytes)
Dátum: 1998. 08. 03. 15:45
Helyszín: Bp. Déli
Fotó: Borkovits Tamás
Digitalizálás: Borkovits Tamás
V431187.JPG (62577 bytes)
Dátum: 2000. 05. 21.
Helyszín: Budafok-Albertfalva
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Kodak DC-215
Szili1187.jpg (102950 bytes)
A 4616-os fehérvári személyvonat a Villányi út fölött
Dátum: 1998. 08. 03. 15:41
Helyszín: Bp. Déli-Bp. Kelenföld szakasz
Fotó: Borkovits Tamás
Digitalizálás: Borkovits Tamás
V431188_1.JPG (190721 bytes)
Dátum: 2001. 03. 04. 10 óra
Helyszín: Budafok-Albertfalva
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Kodak DC-215
V431188.JPG (67630 bytes)
Dátum: 2000. 05. 13.
Helyszín: Budafok
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Kodak-DC215
Szili1188.jpg (81115 bytes)
Dátum: 1998. 08. 23. 18:42
Helyszín: Bp. Déli
Fotó: Borkovits Tamás
Digitalizálás: Borkovits Tamás
v431189.JPG (93881 bytes)
Dátum: 2000. 04. 08. 13 óra
Helyszín: Budafok
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Kodak DC-215
v431189.jpg (122797 bytes)
Dátum: 1999. 05. 01.
Helyszín: Bp. Déli
Fotó: Németh Zoltán Gábor
Digitalizálás: Németh Zoltán Gábor
Szili1189.jpg (62093 bytes)
Dátum: 1998. 01. 02. 13:17
Helyszín: Bp. Déli
Fotó: Borkovits Tamás
Digitalizálás: Borkovits Tamás
V431190_2.JPG (219035 bytes)
Dátum: 2001. 02. 18. 09:42
Helyszín: Budafok-Belváros
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Kodak DC-215
V431190_1.JPG (258991 bytes)
Gyorsvonat Szombathelyre.
Dátum: 2001. 01. 28. 12:08
Helyszín: Budafok-Albertfalva
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Kodak DC-215
V431190.JPG (151345 bytes)
A digitális fényképezõgépemet tesztelgettem, hogy mennyire
alkalmas mozgó vonatok fotózására... Hát lehetne jobb is.
Sajnos ez egy kicsit bemozdult.
Dátum: 2000. 02. 27.
Helyszín: Budafok
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Kodak DC-215
Szili1190.jpg (61830 bytes)
Dátum: 1997. 06. 26.
Helyszín: Dunaújváros
Fotó: Borkovits Tamás
Digitalizálás: Borkovits Tamás
v431190.jpg (48638 bytes)
V43 1190 egy személyvonattal Székesfehérvárról Budapestre.
Dátum: 1996.
Fotó:
Digitalizálás:
v431191.jpg (186318 bytes)
Dátum: 2001. 04. 11.
Helyszín: Bp. Déli
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Kodak DC-215
V431191_Bartok~1.JPG (120313 bytes)
1191-es Szili tehervonattal a Bartók Béla úti vasúti hídon, mely éppen felújítás alatt áll.
Dátum: 2001. 03. 31.
Helyszín: Budapest XI.
Fotó: Németh Zoltán Gábor
Digitalizálás: Németh Zoltán Gábor
V431191_Bartok~2.JPG (149867 bytes)
1191-es Szili a Bartók Béla út felett, tehervonattal.
Dátum: 2001. 03. 31.
Helyszín: Budapest XI.
Fotó: Németh Zoltán Gábor
Digitalizálás: Németh Zoltán Gábor
V431191.JPG (83631 bytes)
Dátum: 2000. 06. 14.
Helyszín: Budatétény
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Kodak DC-215
Szili1191.jpg (122501 bytes)
V43 1191 a Tapolcára közlekedõ S9706-os személyvonattal
Albertfalva elõtt.
Dátum: 1998. 08. 03. 15:36
Helyszín: Budafok-Albertfalva
Fotó: Borkovits Tamás
Digitalizálás: Borkovits Tamás
Szili1192.jpg (75520 bytes)
Dátum: 1997. 04. 21.
Helyszín: Bp. Déli
Fotó: Borkovits Tamás
Digitalizálás: Borkovits Tamás
V431195.jpg (231310 bytes)
Dátum: 2000. 09. 02.
Helyszín: Budafok-Albertfalva
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Kodak DC-215
V431195.JPG (60962 bytes)
Dátum: 2000. 06. 18.
Helyszín: Budafok-Albertfalva
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Kodak DC-215
2.JPG (27910 bytes)
Dátum: 2001. 10.
Helyszín: Bp. Ferencváros
Fotó: Lendvai Richárd
Digitalizálás: Lendvai Richárd
Szili1196.JPG (81869 bytes)
V43 1196 egy péntek reggel.
Dátum: 1999. 04. 09.
Helyszín: Bp. Nyugati
Fotó: (c) Gigant Club
Digitalizálás: (c) Gigant Club
Ha bármilyen kérdése, problémája, javaslata van, kérjük lépjen kapcsolatba aV63 Gigant Clubbal.