A hu/electric/v43 könyvtárban található képek listája:
szilik.JPG (79604 bytes)
Szilik. A MÁV mindenes, leggyakrabban látható szorgos iparos mozdonyai. Itt is van belõlük egy csokorra való. Már 36 éve szolgálják a vasutat, minden vonatot elvisznek, néha még tolatni is láthatjuk õket.
Dátum: 1998. 11. 20.
Helyszín: Bp. Nyugati
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
Szili1200b.jpg (135712 bytes)
V43 1200 egy Albertirsára közlekedõ vonattal.
Dátum: 1998. 08. 03. 16:48
Helyszín: Bp. Nyugati és Zugló között
Fotó: Borkovits Tamás
Digitalizálás: Borkovits Tamás
Szili1200a.jpg (51102 bytes)
Dátum: 1998. 08. 03. 16:46
Helyszín: Bp. Nyugati
Fotó: Borkovits Tamás
Digitalizálás: Borkovits Tamás
3.JPG (25973 bytes)
Dátum: 2001. 10.
Helyszín: Bp. Ferencváros
Fotó: Lendvai Richárd
Digitalizálás: Lendvai Richárd
Szili1201.JPG (64579 bytes)
Ahol nemrég még Csörgõk adtak randevút egymásnak...
Dátum: 1999. 04. 09.
Helyszín: Õrbottyán
Fotó: (c) Gigant Club
Digitalizálás: (c) Gigant Club
Szili1206_1023.jpg (87615 bytes)
Egy az elsõ emelt szinten javított Szilik közül, a 1206-os.
Mögötte a miskolci 1023-mas is látszik.
Dátum: 1997. 11. 20. 13:07
Helyszín: Bp. Keleti
Fotó: Borkovits Tamás
Digitalizálás: Borkovits Tamás
Szili1210.jpg (59905 bytes)
V43 1210 a "befalazott" gyõri 1335-ös társaságában
Fradiban.
Dátum: 1999. 02. 26.
Helyszín: Bp. Ferencváros
Fotó: Borkovits Tamás
Digitalizálás: Borkovits Tamás
v431212-soltv.JPG (260076 bytes)
Soltvadkert határában: S7900.
Dátum: 2001. 06. 30.
Helyszín: Soltvadkert
Fotó: Lehóczki Gábor
Digitalizálás: Lehóczki Gábor
Szili1213.jpg (88768 bytes)
V43 1213
Dátum: 1999. 03. 26.
Helyszín: Kiskunhalas
Fotó: Borkovits Tamás
Digitalizálás: Borkovits Tamás
v431215.JPG (77665 bytes)
Dátum: 1999. 04. 24. 13:30
Helyszín: Szolnok
Fotó: Lehóczki Gábor
Digitalizálás: Jákli Imre
szili.JPG (295820 bytes)
Szeged fûtõház. Egy békéscsabai szili a szegedi fûtõházban.
Dátum: 2001. 04. 16.
Helyszín: Szeged
Fotó: Lehóczki Gábor
Digitalizálás: Lehóczki Gábor
Szili1216.jpg (91290 bytes)
V43 1216 indulás elõtt a 14:30-as kelebiai személlyel.
Dátum: 1999. 03. 26.
Helyszín: Kiskunhalas
Fotó: Borkovits Tamás
Digitalizálás: Borkovits Tamás
v431217.jpg (110810 bytes)
Dátum: 1999. 01. 30.
Helyszín: Szeged
Fotó: Lehóczki Gábor
Digitalizálás: Lehóczki Gábor
Szili1217_m44-201.jpg (73868 bytes)
A 1217-es egy Kõbánya-Kispest-Kiskunhalas személyvonattal
az Ivo Andric IC-t várta. A két vonat közé ékelõdve a 201-es
Bobo is feltûnik a képen.
Dátum: 1997. 11. 20.
Helyszín: Fülöpszállás
Fotó: Borkovits Tamás
Digitalizálás: Borkovits Tamás
v431218-sg.JPG (235296 bytes)
Dátum: 2001.
Helyszín: Szeged-Rendezõ
Fotó: Lehóczki Gábor
Digitalizálás: Lehóczki Gábor
v431218-sgic.JPG (243769 bytes)
Dátum: 2001.
Helyszín: Szeged
Fotó: Lehóczki Gábor
Digitalizálás: Lehóczki Gábor
dupv43sg.jpg (65460 bytes)
Duplaszilis szegedi gyorsvonat. Budapestre indul.
Dátum: 1999. 09. 25.
Helyszín: Szeged
Fotó: Lehoczki Gábor
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
v431221.JPG (90619 bytes)
V43 1221 és 1252
Dátum: 1999. 04. 07. 13:00
Helyszín: Cegléd
Fotó: Lehóczki Gábor
Digitalizálás: Jákli Imre
SziliZetorSzili.jpg (105614 bytes)
Szili-Zetor-Szili szendvics Halason. A Sziliket itt
mind a mai napig a 2047-es Zetor húzza-vonja a mûhelyépületbe.
(A képen látható összeállitásban a két kenyérszelet
szerepét a 1216-os, illetve a 1222-es V43-mas játszotta el.)
Dátum: 1999. 03. 28.
Helyszín: Kiskunhalas
Fotó: Borkovits Tamás
Digitalizálás: Borkovits Tamás
Szili1222a.jpg (81991 bytes)
V43 1222
Dátum: 1999. 03. 26.
Helyszín: Kiskunfélegyháza
Fotó: Borkovits Tamás
Digitalizálás: Borkovits Tamás
v431225n.jpg (57168 bytes)
Dátum: 1999. 03.
Helyszín: Bp. Nyugati
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
v431225-1252.jpg (129229 bytes)
Helyszín: Szeged
Fotó: Lehóczki Gábor
Digitalizálás: Lehóczki Gábor
v431226h.jpg (43769 bytes)
Szegedi gyors érkezik az 1226-os Szilivel.
Dátum: 1999. 02.
Helyszín: Kõbánya-Kispest
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
Szili1226.jpg (45154 bytes)
V43 1226 egy Kiskunfélegyházáról Ceglédre közlekedõ
személyvonattal.
Dátum: 1999. 01. 26. 11:58
Helyszín: Kecskemét
Fotó: Borkovits Tamás
Digitalizálás: Borkovits Tamás
Szili1227_1230b.jpg (61595 bytes)
Délutáni csúcsforgalom Félegyházán. A kép névadója a
716-os számú gyorsvonatot hozta Pestrõl, s rõvidesen
tovarobogott Szeged felé.
Dátum: 1999. 03. 26.
Helyszín: Kiskunfélegyháza
Fotó: Borkovits Tamás
Digitalizálás: Borkovits Tamás
Szili1230a.jpg (90893 bytes)
Egy igazán piperkõc Szili. Szárnyas kerekek mindenfelé,
négy különbözõ cimer az oldalán, de ami az igazi kuriózum:
az oldalsó pályaszám fémfóliából (vagy lemezbõl) van!
Itt Kiskunfélegyházára készül a 7846 számú személyvonattal.
Dátum: 1999. 03. 26.
Helyszín: Kiskunhalas
Fotó: Borkovits Tamás
Digitalizálás: Borkovits Tamás
Szili1231.jpg (63381 bytes)
Ez a Szili másfél éven át nap mint nap két pár bajai
gyorsvonatpárral ingázott Budapest és Dunaújváros között,
de 96/97 telén idõnként háromszor is fordult. Ezen a képen
ugyan a 4233-mas elõvárosi személyt hozza meg Pusztaszabolcsról,
de szûk fél óra múltán már az S8308-assal iramodott neki.
Idén februárban a megújult 1182-es vette át a szerepét.
Dátum: 1997. 09. 24. 18:33
Helyszín: Bp. Déli
Fotó: Borkovits Tamás
Digitalizálás: Borkovits Tamás
v431232.jpg (67160 bytes)
A Szili orrán a psz. mellett lekopott a fedõfesték, elõtûnedezik a vörös csillag.
Dátum: 1999. 10. 28.
Helyszín: Székesfehérvár
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
Szili1232.jpg (92732 bytes)
Az unalomig ismételt szituáció. A kölcsönös gépcserék
után a 1232-es készen áll, hogy nekiiramodjon a délutáni
bajai sebessel (S 8303). (A 836-os élén a 2209-es áll.)
Dátum: 1997. 09. 02. 17:37
Helyszín: Dunaújváros
Fotó: Borkovits Tamás
Digitalizálás: Borkovits Tamás
DCP04367.JPG (214846 bytes)
Régi és az új találkozása.
Dátum: 2002. 05. 16. 19 óra
Helyszín: Bp. Déli
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Kodak DC-215
V431233.jpg (209060 bytes)
Kár, hogy nem hangos ez a fotó. Kisfiammal sétáltunk, amikor lekaptam a vonatot. Kaptunk egy kis üdvözlést
a kép készítése közben, amit ezúton köszönnék meg.
Dátum: 2001. 03. 04. 10 óra
Helyszín: Budafok-Albertfalva
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Kodak DC-215
V431233.JPG (279176 bytes)
Dátum: 2001. 02. 11.
Helyszín: Budafok-Albertfalva
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Kodak DC-215
V431233_1231.JPG (75390 bytes)
Két Szili összekapaszkodva gépmenetben.
Dátum: 2000. 05. 13.
Helyszín: Budafok
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Kodak-DC215
Szili1233.JPG (75117 bytes)
Dátum: 1999. 05. 09.
Helyszín: Székesfehérvár
Fotó: (c) Gigant Club
Digitalizálás: (c) Gigant Club
V431234_3.JPG (230245 bytes)
902 sz. gyorsvonat.
Dátum: 2001. 03. 06. 09 óra
Helyszín: Budafok
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Kodak DC-215
V431234_2.JPG (443172 bytes)
Elég gyengék voltak a fényviszonyok, mert a voros jelzõhöz
közeledve 20 km/h-val cammogó tehervonat is bemozdult.
Dátum: 2001. 01. 13. 15:48
Helyszín: Budafok-Albertfalva
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Kodak DC-215
V431234_1.JPG (75839 bytes)
Fehérvár egyik jeles mozdonya.
Dátum: 2000. 05. 13.
Helyszín: Budafok
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Kodak-DC215
V431234.JPG (158264 bytes)
Dátum: 2000. 02. 27. 14 óra
Helyszín: Budafok
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Kodak DC-215
Szili1234_1337.jpg (60545 bytes)
Fehérvár elsõ "befalalzott" Szilije, a 1234-es, illetve a gyõri
1337-es a Déliben. Elõbbi Balatonfüredrõl érkezett a 9725-ös
személlyel, míg utóbbi Gyõrbõl futott be a 4915-össel.
Dátum: 1998. 01. 02.
Helyszín: Bp. Déli
Fotó: Borkovits Tamás
Digitalizálás: Borkovits Tamás
Szili1166a_1234a.JPG (91068 bytes)
V43 1234 és 1166 az év alkonyán.
Dátum: 1997. 12.
Helyszín: Bp. Déli
Fotó: (c) Gigant Club
Digitalizálás: (c) Gigant Club
1234fj.jpg (88991 bytes)
Dátum: 1997. 11. 21.
Helyszín:
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
v43bog1.jpg (78338 bytes)
Az emelt szintû javítással felújított V43 forgóváz (V43,1234 psz)
Dátum: 1997. 11. 16.
Helyszín: Északi Jj.
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
v43bog2.jpg (109336 bytes)
V43,1234 mozdony felújított és hidraulikus lengéscsillapítókkal ellátott forgóváza
Dátum: 1997. 11. 16.
Helyszín: Északi Jj.
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
Szili1235.jpg (65942 bytes)
Dátum: 1997. 04. 21.
Helyszín: Bp. Déli
Fotó: Borkovits Tamás
Digitalizálás: Borkovits Tamás
V431236.JPG (59224 bytes)
Ez a vörös csillag lefestése óta nem kapott festést.
Dátum: 2000. 04.
Helyszín: Székesfehérvár
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Kodak DC-215
Szili1236.jpg (54896 bytes)
Kedvenc fehérvári Szilim honállomásán
vesztegel a VDSZSZ-sztrájk alatt.
Dátum: 1999. 01. 05. 10 óra
Helyszín: Székesfehérvár
Fotó: Borkovits Tamás
Digitalizálás: Borkovits Tamás
V431237_1.JPG (71611 bytes)
Dátum: 2000. 04.
Helyszín: Székesfehérvár
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Kodak DC-215
V431237_2.JPG (170856 bytes)
Dátum: 2000. 04.
Helyszín: Székesfehérvár
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Kodak DC-215
V431237_3.JPG (65922 bytes)
Dátum: 2000. 04.
Helyszín: Székesfehérvár
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Kodak DC-215
V43gumis_1.JPG (66946 bytes)
A gumirugós lengéscsillapítós szekrényfelfüggesztés.
Dátum: 2000. 04.
Helyszín: Székesfehérvár
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Kodak DC-215
V43gumis_2.JPG (45310 bytes)
Nagyon érdekes a gumi elferdülése, ahogy a gép megállt.
Dátum: 2000. 04.
Helyszín: Székesfehérvár
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Kodak DC-215
Szili1237.jpg (58245 bytes)
A legfiatalabb fehérvári Szili egy Székesfehérvárról a Délibe
tartó ingavonattal. Ez a Szili ütközött össze 1998. április
1-jén az azóta megszüntetett nagytétényi halálsorompónál egy
téglákat szállító kamionnal.
Dátum: 1997. 06. 27.
Helyszín: Bp. Kelenföld
Fotó: Borkovits Tamás
Digitalizálás: Borkovits Tamás
v431244.JPG (85295 bytes)
Dátum: 1999. 05. 08. 14:10
Helyszín: Szeged
Fotó: Lehóczki Gábor
Digitalizálás: Jákli Imre
V431246a.jpg (278894 bytes)
1999 nyarán karambolozott ez a Szili Újfehértónál.
Dátum: 2000. 04.
Helyszín:
Fotó:
Digitalizálás:
V431246b.jpg (122798 bytes)
A vezetõállás maradványai.
Dátum: 2000. 04.
Helyszín:
Fotó:
Digitalizálás:
v431246.JPG (79230 bytes)
Dátum: 1999. 05.
Helyszín: Szeged
Fotó: Lehóczki Gábor
Digitalizálás: Jákli Imre
vvv43-3.jpg (170198 bytes)
Szegény, balesetben megsérült Krisztina Királynõ (V43,1246) az Északi Jj.-ba tart. A 2309-es Szili vontatja az 1239-essel együtt.
Dátum: 1999.
Helyszín: Rákos
Fotó: Németh Zoltán Gábor
Digitalizálás: Németh Zoltán Gábor
Szili1247.jpg (114313 bytes)
A 1247-es Szili Szolnok bejáratánál a Bukarestbe
közlekedõ Traianus EuroCity-vel.
Dátum: 1998. 08. 24.
Helyszín: Szolnok
Fotó: Borkovits Tamás
Digitalizálás: Borkovits Tamás
6.JPG (28942 bytes)
Dátum: 2001. 10.
Helyszín: Bp. Keleti
Fotó: Lendvai Richárd
Digitalizálás: Lendvai Richárd
Szili1248.jpg (63423 bytes)
Dátum: 1998. 08. 24.
Helyszín: 120a vonal
Fotó: Borkovits Tamás
Digitalizálás: Borkovits Tamás
v431249.jpg (56579 bytes)
Az elsõ szolnoki emelt szinten javított (befalazott) Szili.
Dátum: 1998.
Helyszín: Bp. Keleti
Fotó: Óvári Mihály
Digitalizálás: (c) Gigant Club
Szili1252.jpg (77870 bytes)
A 1252-es egy gyorsvonattal fut be Pestrõl Szegedre.
Dátum: 1997. 11. 08.
Helyszín: Szeged
Fotó: Borkovits Tamás
Digitalizálás: Borkovits Tamás
v431253.JPG (53495 bytes)
Személyvonat Hatvanból Szolnok felé. (5716)
Dátum: 1999. 04. 21. 16:20
Helyszín: Jászfényszaru
Fotó: Lehóczki Gábor
Digitalizálás: Jákli Imre
Szili1253.jpg (42951 bytes)
Dátum: 1997. 11. 30. 14:01
Helyszín: Pusztaszabolcs
Fotó: Borkovits Tamás
Digitalizálás: Borkovits Tamás
V431260.jpg (153115 bytes)
Találkozás vonalon az 1980-as évek elején
Helyszín:
Fotó: Csikesz Gábor
Digitalizálás: Németh Zoltán Gábor
v431269.jpg (30408 bytes)
A zebegényi balesetben totálkárossá törött 1269-es Szili még egyben. Emlékét megõrizzük!
Helyszín: Bp. Keleti
Fotó: Györök Balázs
Digitalizálás: Györök Balázs
V431271.jpg (184912 bytes)
Dátum: 2000. 09. 03. 19 óra
Helyszín: Bp. Kelenföld
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Kodak DC-215
Szili1272.JPG (84127 bytes)
Dátum: 1999. 04. 08. 9:20
Helyszín: Bp. Déli
Fotó: (c) Gigant Club
Digitalizálás: (c) Gigant Club
Szili1273.JPG (64974 bytes)
A 4826-os (Bp. Keleti-Komárom) vonat arra vár, hogy
megelõzze a Donau-Spree-Kurier. (Mellesleg úgy alakult,
hogy véletlenül kölcsönösen lefényképeztük, illetve
filmeztük egymást Wernerrel.)
Dátum: 1999. 05. 08. 17:28
Helyszín: Bicske
Fotó: (c) Gigant Club
Digitalizálás: (c) Gigant Club
v431274.JPG (45304 bytes)
A Slovan nemzetközi gyorssal és a felsõvezeték-vizsgáló mérõkocsival.
Dátum: 1998. 03.
Helyszín: 1-es vonal
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
Szili1274.jpg (59097 bytes)
A gyõri 1274-es Komáromban a Budapest és Prága között
közlekedõ Slovannal. A vonat Miskolcról Szombathelyen át
Nagykanizsára közlekedõ vonatrészt is továbbított.
Dátum: 1997. 12. 28.
Helyszín: Komárom
Fotó: Borkovits Tamás
Digitalizálás: Borkovits Tamás
3v43nho.jpg (45924 bytes)
Szili hármasfogat (1275, 1344, 1370)!!!
Dátum: 1999. 02.
Helyszín: Bp. Nyugati
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
Szili1278b.jpg (72574 bytes)
A gyõri 1278-as Szili egy RoLa-vonattal száguld át
a félegyházi állomáson. A háttérben - félrevágva - a
Beograd-Expresz látható, ekkor már jó 10 órás késésben.
Dátum: 1999. 03. 28.
Helyszín: Kiskunfélegyháza
Fotó: Borkovits Tamás
Digitalizálás: Borkovits Tamás
Szili1278.jpg (54369 bytes)
Dátum: 1997. 11. 30.
Helyszín: Komárom
Fotó: Borkovits Tamás
Digitalizálás: Borkovits Tamás
v431281.jpg (58534 bytes)
Az egykori gyõri 1281-es, most szolnoki 2281-es Szili. Sok-sok kísérletezés után most egy stabilnak tûnõ modernizált konstrukció, a 1029-esen bevált gumirugós felfüggesztéssel, mely segítésével remélhetõ, hogy a vezérek gerincsérv nélkül mennek majd nyugdíjba. Újdonság az emelt szintû V6-os javításból származó számítógép és egyéb elektromos átalakítások. Részben megújult a műszerfal is, egy egységes folyadékkristályos kijelzővel, mely a forgalmi helyzetről és a mozdony üzemállapotáról is tájékoztat. Egy ekkora megújulásnak a külsőben is tükröződnie kell. Az új Bzk, interpicik stb. után a MÁVnál már bátorodni kezdenek az egyéni színezés hívei, de még sok szállal kötődnek az egységes színtervekhez. Az mindenképpen jó, hogy megtartották a nagyméretű pályaszámokat. Szerintem nem néz ki rosszul. A vasutasok persze a maguk módján nyilvánítottak véleményt az ügyről: Papagájnak nevezték el. Hiába no, nagy úr a megszokás.
Dátum: 1999. 09.
Helyszín: Bp. Rákos
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
v431282n.jpg (74707 bytes)
A gyõri illetõségû szili a felsõvezetéki mérõkocsival.
Dátum: 2000. 08. 22.
Helyszín: Bp. Nyugati
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
v431282.jpg (73427 bytes)
Egy györi Szili.
Dátum: 1996. 06. 07.
Helyszín: Hegyeshalom
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Jákli Imre
Szili1283.JPG (89272 bytes)
Dátum: 1999. 04. 09.
Helyszín: Bp. Déli
Fotó: (c) Gigant Club
Digitalizálás: (c) Gigant Club
Szili1284.JPG (64640 bytes)
A 71-es vonal villamositásának elkészültével az elsõ
idõkben a Budapest Igazgatóság fõnökségei dobtak be
a közösbe egy-egy Szilit, hogy ellássák a vonalat.
Igy kerülhetett a Nyugatiba ez a gyõri gép is.
(Mellesleg gyõri gépek Szegedre tartó vonatokon is
felbukkannak mostanában.)
Dátum: 1999. 04. 09.
Helyszín: Bp. Nyugati
Fotó: (c) Gigant Club
Digitalizálás: (c) Gigant Club
v43_petrazalka.JPG (77268 bytes)
Dátum: 1998. 08. 22.
Helyszín: Pozsonyliget (Bratislava-Petrezalka)
Fotó: Illés József
Digitalizálás:
tort2.JPG (255402 bytes)
V43 1289 Felsõgallára indul személyvonattal. Ma már csak történelem…
Dátum: 2001. 04. 07.
Helyszín: Tatabánya
Fotó: Lehóczki Gábor
Digitalizálás: Lehóczki Gábor
tort3.JPG (334199 bytes)
V43 1289 Oroszlány felé történõ indulás elõtt…
Dátum: 2001. 04. 07.
Helyszín: Felsõgalla
Fotó: Lehóczki Gábor
Digitalizálás: Lehóczki Gábor
Szili1289.JPG (76062 bytes)
Dátum: 1999. 04. 29.
Helyszín: Bp. Keleti
Fotó: (c) Gigant Club
Digitalizálás: (c) Gigant Club
v431290.JPG (94217 bytes)
Farmos és Tápiószele között a 3312. számú vonat.
Dátum: 1999. 04. 21.
Helyszín: 120a vonal
Fotó: Lehóczki Gábor
Digitalizálás: Jákli Imre
Szili1290.jpg (108102 bytes)
A 1290-es kijár Szolnokról a 3347-es elõvárosi személyvonattal.
Dátum: 1998. 08. 24.
Helyszín: Szolnok
Fotó: Borkovits Tamás
Digitalizálás: Borkovits Tamás
Szili1291.jpg (32508 bytes)
V43 1291 a Békéscsabáról a fõvárosba tartó Alföld InterCity-vel.
Dátum: 1998. 08. 24.
Helyszín: Újszász-Szolnok szakasz
Fotó: Borkovits Tamás
Digitalizálás: Borkovits Tamás
V431294.jpg (213669 bytes)
Dátum: 2000. 08. 27.
Helyszín: Budafok-Albertfalva
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Kodak DC-215
v43-1295.jpg (140297 bytes)
A 3042 sz. hatvani személy.
Dátum: 1997. 07. 18.
Helyszín: Pécel
Fotó: Németh Zoltán Gábor
Digitalizálás: Németh Zoltán Gábor
V43_1297.jpg (69471 bytes)
Az 1297-es Szili Gödöllõ határában az 5506-os egri sebesvonattal.
Dátum: 1998. 06. 10.
Helyszín: Gödöllõ
Fotó: Barabás Sándor
Digitalizálás: Barabás Sándor
V43_1298b.jpg (96262 bytes)
Az 1298-as egy átlagos hatvani személyvonattal. (3044)
Dátum: 1998. 06. 10.
Helyszín: Gödöllõ
Fotó: Barabás Sándor
Digitalizálás: Barabás Sándor
V43_1298a.jpg (98844 bytes)
Újfent az 1298-as hatvani Szili, most viszont egy "luxus" hatvani
személyvonattal (3026). Azért nem hiszem, hogy ezután fülkés kocsikkal
lehet majd munkába járni Budapestre. :-)
Dátum: 1998. 06. 10.
Helyszín: Gödöllõ
Fotó: Barabás Sándor
Digitalizálás: Barabás Sándor
Szili1299.jpg (56509 bytes)
Dátum: 1999. 02. 26. 9:26
Helyszín: Bp. Keleti
Fotó: Borkovits Tamás
Digitalizálás: Borkovits Tamás
V43_1299.jpg (69070 bytes)
Egy ezüstmetál hatvani Szili a 3033-sal Budapestre igyekszik. Kissé
ázottan a nyári záporban. (Nem csak õ.)
Amikor elõször megláttam ebben az új köntösben, majdnem elfelejtettem
bekanyarodni az Élessarkon. Úgy hallottam jövõre tervezik a cabrio
változatot is. :-)
Dátum: 1998. 06. 11.
Helyszín: Gödöllõ
Fotó: Barabás Sándor
Digitalizálás: Barabás Sándor
Ha bármilyen kérdése, problémája, javaslata van, kérjük lépjen kapcsolatba aV63 Gigant Clubbal.