A hu/electric/v46 könyvtárban található képek listája:
v46cab_1.jpg (58959 bytes)
Fékberendezések
Dátum: 1998. 05. 01.
Helyszín: Hatvan
Fotó: Óvári Mihály
Digitalizálás: (c) Gigant Club
v46cab_2.jpg (62658 bytes)
Dátum: 1998. 05. 01.
Helyszín: Hatvan
Fotó: Óvári Mihály
Digitalizálás: (c) Gigant Club
v46cab_4.jpg (48531 bytes)
A V46 mozdony sebességmérõje. A mellette levõ hangszóró harsogja a mozdonyvezetõ fülébe a rádióval felszerelt tolatásvezetõ utasításait
Dátum: 1998. 05. 01.
Helyszín: Hatvan
Fotó: Óvári Mihály
Digitalizálás: (c) Gigant Club
v46kilat.jpg (49821 bytes)
Kilátás a V46 mozdonyból
Dátum: 1998. 05. 01.
Helyszín: Hatvan
Fotó: Óvári Mihály
Digitalizálás: (c) Gigant Club
v46szekr.jpg (62990 bytes)
Dátum: 1998. 05. 01.
Helyszín: Hatvan
Fotó: Óvári Mihály
Digitalizálás: (c) Gigant Club
v46vesz.jpg (50337 bytes)
Dátum: 1998. 05. 01.
Helyszín: Hatvan
Fotó: Óvári Mihály
Digitalizálás: (c) Gigant Club
V46001_Rakos~2.JPG (202277 bytes)
V46,001...10 hónappal a hatvani parádé után még mindig messzirõl felismerni, hogy nem olyan ütött-kopott mint a többiek, ám közelrõl azért látszik, hogy nem sokat foglalkoztak a takarításával tavaly május óta
Dátum: 2001. 02. 24.
Helyszín: Rákos
Fotó: Németh Zoltán Gábor
Digitalizálás: Németh Zoltán Gábor
v460102f.jpg (90687 bytes)
A két elsõ Szöcske együtt átállítózik.
Dátum: 2000. 05. 20.
Helyszín: Ferencváros
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
V46001_Hatvan.JPG (244212 bytes)
A hatvani parádéra szépen kicsinosítva érkezett 001-es Szöcske...
Dátum: 2000. 05. 01.
Helyszín: Hatvan
Fotó: Németh Zoltán Gábor
Digitalizálás: Németh Zoltán Gábor
v46001_1.jpg (26242 bytes)
A Kelenföldön szolgáló V46,001, a sorozat elsõ mozdonya 1983-ból. A V46-ból nem készült prototípus, csakúgy, mint a Boeing 747-bõl sem. Ennek az volt az oka, hogy a jármûszerkezeti elemek nagy része az M40, a villamos berendezések pedig a V63 mozdonyokban már kipróbáltattak. A V46,001-et 1996-ban baleset miatt félreállították.
Dátum: 1996. 04.
Helyszín: Bp. Kelenföld
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: (c) Gigant Club
v46001.jpg (28528 bytes)
A legelsö V46-os mozdony egy jó ideig a forgóvázcseréje
után Kelenföldön dolgozott.
Dátum: 1996.
Helyszín: Bp. Kelenföld
Fotó: Gigant Club
Digitalizálás: Jákli Imre
v46003.jpg (68412 bytes)
Dátum: 1998.
Helyszín: Bp. Keleti
Fotó: Óvári Mihály
Digitalizálás: (c) Gigant Club
V46004.JPG (221568 bytes)
Dátum: 2001. 03. 09.
Helyszín: Bp. Keleti
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Kodak DC-215
v46-004.jpg (63078 bytes)
Dátum: 1997. 07. 29.
Helyszín: Bp. Keleti
Fotó: Borkovits Tamás
Digitalizálás: Borkovits Tamás
V46_006.jpg (150722 bytes)
Tolatás az utolsó pillanatban. Már 2 perce el kellett volna
indulni.
Dátum: 2002. 11.
Helyszín: Bp. Nyugati
Fotó: Tomecz Róbert
Digitalizálás: Berki Zsolt
v46-006.jpg (94800 bytes)
Dátum: 1987. 04. 30.
Helyszín: Bp. Déli
Fotó: Borkovits Tamás
Digitalizálás: Borkovits Tamás
v46006.jpg (81104 bytes)
Helyszín: Bp. Ferencváros
Fotó: Kovács Ferenc
Digitalizálás: Jákli Imre
V46-009.JPG (18894 bytes)
V46 009
Dátum: 1999. 05. 09.
Helyszín: Székesfehérvár
Fotó: (c) Gigant Club
Digitalizálás: (c) Gigant Club
v46009.jpg (57582 bytes)
Helyszín:
Fotó: Kovács Ferenc
Digitalizálás: Jákli Imre
V46010.JPG (75365 bytes)
A dunaújvárosi tartalék Fehérváron.
Dátum: 2000. 04.
Helyszín: Székesfehérvár
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Kodak DC-215
Szocske10.JPG (18455 bytes)
V46 010
Dátum: 1997. 03. 24.
Helyszín: Pusztaszabolcs
Fotó: (c) Gigant Club
Digitalizálás: (c) Gigant Club
v46-011.jpg (43901 bytes)
A képen Dunaújváros állandó V46-os mozdonya látható
Dátum: 1998. 03. 23. 17:05
Helyszín: Dunaújváros
Fotó: Borkovits Tamás
Digitalizálás: Borkovits Tamás
v46-012.jpg (71427 bytes)
Dátum: 1997. 08. 31.
Helyszín: Bp. Keleti
Fotó: Borkovits Tamás
Digitalizálás: Borkovits Tamás
V46015.jpg (57148 bytes)
A záhonyi V46 015 szolgálatmentesen ácsorog Nyíregyháza GF-en, a villamosszín melletti vágányon. Ezen a környéken föleg Nyíregyháza és a záhonyi térség között továbbítanak átállítós tehervonatokat a V46-osok.
Dátum: 1998. 03. 21.
Helyszín: Nyíregyhaáta GF
Fotó: Czifra Zoltán
Digitalizálás: Czifra Zoltán
v46016.jpg (72941 bytes)
A záhonyi V46,016 a jármûjavítóban összetörött állapotban várja sorsát.
Dátum: 1997. 11.
Helyszín: Északi Jj.
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Jákli Imre
v46018-zah.JPG (288976 bytes)
Késõbb elõjött a háttérben kukucskáló Szergej is!
Dátum: 2001. 03. 28.
Helyszín: Záhony
Fotó: Lehóczki Gábor
Digitalizálás: Lehóczki Gábor
v46019.jpg (31786 bytes)
Dátum: 1987.
Helyszín: Bp. Kelenföld
Fotó: Óvári Mihály
Digitalizálás: Jákli Imre
v46021.JPG (189100 bytes)
Dátum: 2001. 01. 24.
Helyszín: Bp. Keleti
Fotó: Németh Zoltán Gábor
Digitalizálás: Németh Zoltán Gábor
v46023.jpg (56197 bytes)
Dátum: 1996. 05. 29.
Helyszín: Bp. Déli
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Jákli Imre
v46024fc.jpg (87472 bytes)
A 24-es Csöpi egy igen-igen hosszú tehervonatot visz be a nyugati fogadóra
Dátum: 1999. 11.
Helyszín: Ferencváros
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
proli.JPG (70200 bytes)
A "proli", azaz a vasúti munkásokat Budapest rendezõpályaudvarai között szállító személyvonat Rákos állomáson. Általában villamos vontatású, régen Leo (V42) vitte, manapság Szili vagy Csöpi. Elõfordul rajta Bobó is.
Dátum: 1998. 05. 08.
Helyszín: Bp. Rákos
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
v460025.jpg (69082 bytes)
Helyszín: Bp. Keleti
Fotó: Kovács Ferenc
Digitalizálás: Jákli Imre
v46028.jpg (69916 bytes)
Dátum: 1998. 10. 10.
Helyszín: Hegyeshalom
Fotó: Illés József
Digitalizálás:
cs15.jpg (119414 bytes)
Dátum: 1989.
Helyszín: Hegyeshalom
Fotó: Illés József (Csicsó)
Digitalizálás: Hegedûs Norbert
v46gyor.JPG (58263 bytes)
Dátum: 1998. 10. 10.
Helyszín: Gyõr
Fotó: Illés József
Digitalizálás:
v46031.jpg (77244 bytes)
Dátum: 1998. 10. 10.
Helyszín: Komárom
Fotó: Illés József
Digitalizálás:
Szocske034.JPG (72383 bytes)
V46 034
Dátum: 1999. 05. 09.
Helyszín: Murakeresztúr
Fotó: (c) Gigant Club
Digitalizálás: (c) Gigant Club
v46-037a.jpg (51548 bytes)
A V46-osokat a 037-es képviselte a 100 éves dombóvári
körfûtõház születésnapján rendezett mozdonybemutatón.
Dátum: 1998. 10. 02.
Helyszín: Dombóvár, körfûtõház
Fotó: Borkovits Tamás
Digitalizálás: Borkovits Tamás
Szocske037b.JPG (78195 bytes)
Dátum: 1998. 10. 02.
Helyszín: Dombóvár, Körfütõház
Fotó: (c) Gigant Club
Digitalizálás: (c) Gigant Club
58.jpg (73636 bytes)
A V46 040 már jobb helyen van, éppen munka híján pihen
Dátum: 2000. 12. 17.
Helyszín: Celldömölk
Fotó: Szijártó István
Digitalizálás:
43.jpg (84160 bytes)
Elkészült a vezeték, van is benne delej, pihen a Csöpi...
Dátum: 2000. 12. 17.
Helyszín: Celldömölk
Fotó: Szijártó István
Digitalizálás:
v46040.JPG (78524 bytes)
Tehervonat szalasztása közben.
Dátum: 1998. 10. 21.
Helyszín: Murakeresztúr
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
v46041.jpg (58183 bytes)
Itt éppen vonali szolgálatban látható.
Dátum: 1999. 06. 09.
Helyszín: Kõbánya-Kispest
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
v46-043.jpg (119613 bytes)
Dátum: 1998. 08. 24.
Helyszín: Szolnok
Fotó: Borkovits Tamás
Digitalizálás: Borkovits Tamás
v46043.jpg (59198 bytes)
Dátum: 1998.
Helyszín: Bp. Kelenföld
Fotó: Illés József
Digitalizálás:
V46044_1.JPG (183565 bytes)
Dátum: 2001. 03. 06. 10 óra
Helyszín: Budafok
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Kodak DC-215
V46044.JPG (74231 bytes)
A várpalotai tartalék!!! (de furcsa)
Dátum: 2000. 04.
Helyszín: Székesfehérvár
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Kodak DC-215
V46044.jpg (55468 bytes)
A V46 044 Aszód-Gödöllö tológép bejár Hatvan GF-re - valószínüleg napivizsgázni.
Dátum: 1998. 06. 30.
Helyszín: Hatvan GF
Fotó: Czifra Zoltán
Digitalizálás: Czifra Zoltán
Szocske46.JPG (55588 bytes)
V46 046
Dátum: 1999. 05. 09.
Helyszín: Nagykanizsa
Fotó: (c) Gigant Club
Digitalizálás: (c) Gigant Club
v46_szem.jpg (70298 bytes)
V46 személyszolgálatban! Megérkezik a siófok-Fonyód-Pécs vonat. A bal oldalon látható 181-es Szergej viszi tovább a vonatot Kaposvárig. A Szergej a S8806 Kaposvár-Szombathely vonat hátulján érkezik, miután a Vág nemzetközi gyorsvonatot, amit eleddig húzott Kaposvár és Fonyód között - megszüntették.
Dátum: 1998. 06. 28.
Helyszín: Fonyód
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
v46-050.jpg (45044 bytes)
Dátum: 1997. 05. 01.
Helyszín: Sárbogárd
Fotó: Borkovits Tamás
Digitalizálás: Borkovits Tamás
61.jpg (58528 bytes)
V46 051-et engedték be eloször az állomásra. A Szöcskén megtörtént a személyzet csere, megy vissza a Rendezobe.
Dátum: 2000. 12. 16.
Helyszín: Celldömölk
Fotó: Szijártó István
Digitalizálás: Szijártó István
69.jpg (56694 bytes)
Dátum: 2000. 12. 16.
Helyszín: Celldömölk
Fotó: Szijártó István
Digitalizálás:
v46060.jpg (57336 bytes)
Az utolsó V46-os. Ezt is, mint a sorozat végét, vákuumos
fömegszakítóval szerelték fel.
Dátum: 1996. 10. 14.
Helyszín: Sajoszentpeter
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Jákli Imre
v46bogie.jpg (93750 bytes)
V46 forgóváz
Dátum: 1996.
Helyszín:
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Jákli Imre
Ha bármilyen kérdése, problémája, javaslata van, kérjük lépjen kapcsolatba aV63 Gigant Clubbal.