A hu/electric/v63 könyvtárban található képek listája:
V63003fulke.jpg (251982 bytes)
A V63 003-ból ennyi maradt.
Dátum: 2000. 04.
Helyszín:
Fotó:
Digitalizálás:
v63003ma.jpg (55339 bytes)
Ez maradt a V63,003-ból. Szegény még más mozdonyokon sem segíthet, mivel a széria Gigantra nem szerelhetõ fel.
Dátum: 2000. 04.
Helyszín: Északi Jj.
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Óvári Mihály
gi003cab.jpg (54612 bytes)
Dátum: 1998. 05. 10.
Helyszín: Bp. Ferencváros
Fotó: Óvári Mihály
Digitalizálás: (c) Gigant Club
v63003.jpg (72927 bytes)
A V63 003 is selejtezésre került.
Dátum: 1996.
Helyszín: Bp. Keleti
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Jákli Imre
V63_003_Sp.JPG (27491 bytes)
A V63 003 néhányszor megfordult Sopronban, a képen az akkor 15:30 körül Budapestre induló, GySEV-kocsikból álló szerelvény élén állt.
Helyszín: Sopron GySEV pu.
Fotó: Raáb Mátyás
Digitalizálás: Raáb Mátyás
8.JPG (31704 bytes)
Dátum: 2001. 10.
Helyszín: Bp. Ferencváros
Fotó: Lendvai Richárd
Digitalizálás: Lendvai Richárd
V63004su.jpg (84308 bytes)
V63 004 Bp.Keletiböl indul a 345-2 sz. Avala gyorsvonattal Kelebia felé, alighanem egy V43-as hiánya miatt kellett az "öreg" 004-esnek ismét gyorsvonatot továbbítania. Meg sem érzi ezt a 450 tonnás vonatot. Nagyobbakhoz van szokva.
Dátum: 2001. 02. 14.
Helyszín: Bp. Keleti
Fotó: Czifra Zoltán
Digitalizálás: Czifra Zoltán
v63004_1.jpg (131411 bytes)
Dátum: 2001. 01. 06.
Helyszín: Veszprém
Fotó: Németh Zoltán Gábor
Digitalizálás: Németh Zoltán Gábor
V63004d.JPG (259324 bytes)
Dátum: 2000. 11. 25. 14:26
Helyszín: Bp. Kelenföld
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Kodak DC-215
V63004b.JPG (239081 bytes)
Régi típusú ollós áramszedõje és UFC forgóváza van a 004-es
Gigantnak.
Dátum: 2000. 11. 25. 14:23
Helyszín: Bp. Kelenföld
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Kodak DC-215
V63004c.JPG (276921 bytes)
Dátum: 2000. 11. 25. 14:23
Helyszín: Bp. Kelenföld
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Kodak DC-215
V63004a.JPG (260014 bytes)
Dátum: 2000. 11. 25. 14:22
Helyszín: Bp. Kelenföld
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Kodak DC-215
v63004fc.jpg (52690 bytes)
Dátum: 2000. 04.
Helyszín: Ferencváros
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
V63004veszprem.JPG (60370 bytes)
Tehervonattal a 20-as vonalon
Dátum: 2000.
Helyszín: Veszprém
Fotó: Németh Zoltán Gábor
Digitalizálás: Németh Zoltán Gábor
V63004.jpg (83908 bytes)
V63 004 Ferencváros GF-en közvetlenül a V3+F felújítása után,
üzembehelyezés közben 1999.09.08-án. Az üzembehelyezés elég hosszú idöt
vett igénybe, mivel korábban ez a mozdony évekig le volt állítva. 2000-ben
viszont elég megbízhatóan üzemelt ez a 17 éves mozdony, söt amikor
néhanapján a gyorsfordába is be kellett ugrania, akkor sem hagyta cserben a
személyzetet.
Dátum: 1999. 09. 08.
Helyszín: Bp. Ferencváros GF
Fotó: Czifra Zoltán
Digitalizálás: Czifra Zoltán
v63004.jpg (28646 bytes)
Az egyetlen képünk a 004-esröl. Annak idején erösen
alkonyodott, amikor a kép készült, de azóta sem sikerült
a mozdonyról képet készíteni.
Dátum: 1994.
Helyszín: Bp. Kelenföld
Fotó: Balogh László
Digitalizálás: Jákli Imre
V63004.JPG (112218 bytes)
Helyszín: Budapest Keleti fûtõház
Fotó: Bódi László
Digitalizálás:
v63005_1.jpg (87074 bytes)
Dátum: 1998. 05. 10.
Helyszín: Bp. Ferencváros
Fotó: Óvári Mihály
Digitalizálás: (c) Gigant Club
v63005.jpg (67835 bytes)
Egy régi kép a 005-röl. A gép jelenleg Ferencvárosban
ÁLL.
Dátum: 1987.
Helyszín: Bp. Kelenföld
Fotó: Óvári Mihály
Digitalizálás: Jákli Imre
V63006.JPG (190149 bytes)
Dátum: 2000. 11. 10. 10:00
Helyszín: Bp. Kelenföld
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Kodak DC-215
V63006_1.jpg (255758 bytes)
Slovan nemzetközi gyorsvonat egy szokatlan mozdonnyal.
Dátum: 2000. 08. 01. 08 óra
Helyszín: Bp. Kelenföld
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Kodak DC-215
v63006.jpg (140035 bytes)
Dátum: 2000. 07.
Helyszín: Kõbánya-Felsõ
Fotó: Németh Zoltán Gábor
Digitalizálás: Németh Zoltán Gábor
r11.jpg (123546 bytes)
Jé! egy helyi személyvonat Gigivel.Még az állomáson ülõk is
meglepetten néznek.
Dátum: 2000. 06.
Helyszín: Vác
Fotó: Tomecz Róbert
Digitalizálás: Berki Zsolt
r12.jpg (124463 bytes)
A 006-os Gigi hozta a helyi vonatot majd visszafordult.
Dátum: 2000. 06.
Helyszín: Vác
Fotó: Tomecz Róber
Digitalizálás: Berki Zsolt
v63006.JPG (77833 bytes)
A visszaszámozott 006-os Gigant egy tehervonattal.
Dátum: 2000. 04. 08. 14 óra
Helyszín: Budafok
Fotó: Jákli Imre
Digitalizálás: Kodak DC-215
V63006.jpg (64475 bytes)
V63 006 Ferencváros GF-en 1999.05.06-án a V3+F felújítása után. Szerencsére megmaradtak a szokatlan állású féláramszedöi.
Dátum: 1999. 05. 06.
Helyszín: Bp. Ferencváros GF
Fotó: Czifra Zoltán
Digitalizálás: Czifra Zoltán
V63_006.JPG (211670 bytes)
Helyszín: Bp. Déli
Fotó: Imecz László
Digitalizálás: Kovács Ferenc
M61020_V63007_Keleti.JPG (139124 bytes)
Polóniával
Dátum: 2001. 04. 03.
Helyszín: Bp. Keleti
Fotó: Németh Zoltán Gábor
Digitalizálás: Németh Zoltán Gábor
v63007b.jpg (193208 bytes)
Dátum: 2000. 10.
Helyszín: Rákos
Fotó: Németh Zoltán Gábor
Digitalizálás: Németh Zoltán Gábor
v63007a.jpg (179907 bytes)
Dátum: 2000. 01.
Helyszín: Rákos
Fotó: Németh Zoltán Gábor
Digitalizálás: Németh Zoltán Gábor
v63-007_1.jpg (129537 bytes)
v63-007:
Dátum: 1999. 07. 18.
Helyszín: Bp. Keleti
Fotó: Németh Zoltán Gábor
Digitalizálás: Németh Zoltán Gábor
v63-007b.jpg (118332 bytes)
v63-007 forgóváza
Dátum: 1999. 07. 18.
Helyszín: Bp. Keleti
Fotó: Németh Zoltán Gábor
Digitalizálás: Németh Zoltán Gábor
v63007_3.jpg (56577 bytes)
Dátum: 1998. 10. 10.
Helyszín: Hegyeshalom
Fotó: Illés József
Digitalizálás:
gigant007b.jpg (102155 bytes)
Annyira meglepõdtem, hogy a hetes Gigit egy pusztaszabolcsi
személyvonat élén látom, hogy izgalmamban egy kicsit korán
sütöttem el a gépemet...
Dátum: 1998. 08. 03. 15:38
Helyszín: Bp. Kelenföld
Fotó: Borkovits Tamás
Digitalizálás: Borkovits Tamás
v63-007.jpg (65651 bytes)
Dátum: 1997. 09. 02.
Helyszín: Bp. Kelenföld
Fotó: Borkovits Tamás
Digitalizálás: Borkovits Tamás
v63007.jpg (31752 bytes)
Dátum: 1997. 08.
Helyszín: Bp. Kelenföld
Fotó: Óvári Mihály
Digitalizálás: Jákli Imre
v63007_1.jpg (87309 bytes)
Dátum: 1997. 07. 14.
Helyszín: Bp. Kelenföld
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
v63007_2.jpg (44559 bytes)
Egy kép az elsõ Gigant képeink közül. A 007 timföldes
tehervonatokkal fordázott 1993 tavaszán. Lengéscsillapító
problémák miatt az engedélyezett sebessége 80km/h volt.
Dátum: 1993.
Helyszín: Bp. Kelenföld
Fotó: Balogh László
Digitalizálás: Jákli Imre
v63007au.JPG (56766 bytes)
Az aranyszínben pompázó V63,007.
Helyszín: Bp. Keleti
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Gróh Werner Péter
v63106kom.jpg (79889 bytes)
Dátum: 1998. 10. 10.
Helyszín: Komárom
Fotó: Illés József
Digitalizálás:
v63106_1.jpg (85725 bytes)
Az ördögi sebességû (160 km/h) nullsorozatos Gigant már hosszú ideje várja új kerékpárjait. A régiekkel már nem járhat, úgy elvékonyodtak. 1997 nyarán még láttam dolgozni Százhalombattán. A többi 100-as Giganttal ellentétben nem vett részt a gyorsfordában. Nem is valószínû, hogy hajtották 160-nal. Csupán az évek óta mûködésképtelen (1996-ban selejtezett, 1998-ban sajnos szétvágott) V63,002-tõl kapott 160 as forgóvázai miatt van 100-as pályaszáma.
Dátum: 1998. 05. 10.
Helyszín: Bp. Ferencváros
Fotó: Gróh Werner Péter
Digitalizálás: Jákli Imre
v63-106.jpg (57538 bytes)
Dátum: 1997. 02. 24.
Helyszín: Dunaújváros
Fotó: Borkovits Tamás
Digitalizálás: Borkovits Tamás
v63106b.jpg (31003 bytes)
Dátum: 1994.
Helyszín: Bp. Kelenföld
Fotó: Balogh László
Digitalizálás: Jákli Imre
v63106_2.jpg (53334 bytes)
Dátum: 1991.
Helyszín: Bp. Kelenföld
Fotó: Illés József
Digitalizálás:
v63106.jpg (69801 bytes)
Helyszín: Bp. Kelenföld
Fotó: Balogh László
Digitalizálás: Jákli Imre
Ha bármilyen kérdése, problémája, javaslata van, kérjük lépjen kapcsolatba aV63 Gigant Clubbal.